Proto is een wandel tocht door cjv enzo, die in rockanje vroeger werd gehouden, volgens miuj nog steeds.quote:Op maandag 9 april 2007 23:11 schreef LudoSanders het volgende:
Proto als in Hatti?
de afsluiting in de kerk leek toen ook geheel niet op een dienst, zelf geloof ik niet, maar vrienden van me wel , en ik heb me nooit ge-ergerd aan het christelijke gehalte van de dienst, snoep werd die dag ook toegestaan.quote:Op maandag 9 april 2007 23:26 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
haha klinkt wel leuk idd. alleen de afsluiting hadden ze weg mogen laten![]()
Lijkt me totaal niets, campings, vroeg op, dienst bijwonen, wandelen en spelletjes is niets voor mij.quote:Op maandag 9 april 2007 23:24 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Proto is een wandel tocht door cjv enzo, die in rockanje vroeger werd gehouden, volgens miuj nog steeds.
Vrijdag gezellig met zijn alle drinkenzuipen op de camping, zaterdag heel vroeg op(geloof 700) en wandelen met spelletjes en shit.
sávonds weer zuipen en zondag kansloos een dienst in de kerk met een kop die ontploft van de hoofdpijn![]()
Altijd erg gezellige sweer
Misschien ben je r te oud voorquote:Op maandag 9 april 2007 23:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lijkt me totaal niets, campings, vroeg op, dienst bijwonen, wandelen en spelletjes is niets voor mij.
Logische conclusie toch, zeeland en naar de paus toequote:Op maandag 9 april 2007 23:33 schreef LudoSanders het volgende:
Dat ik bij de paus was wil niet zeggen dat ik kerkelijk ben, maar als je rondt deze dagen daar bent, het een soort ritueel is geworden daar bij pasen aanwezig te zijn, ga je gewoon.
Ik bedenk me net dat Zeeland weer een verkeerd beeld kan schetsen.
Mooiste bij jehova's is dat ze een moeilijke vragen boekje bij zich dragen, naar ik heb gehoordquote:Op maandag 9 april 2007 23:34 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
ah ok is het zoiets. maar goed inderdaad beter dat ze het niet door je strot willen douwen. dat vind ik zo erg! kwam nog laatst zo'n jehova getuige tegen, die kunnen lullen zeg!
hahaha nouenof dat ze boekjes bij zich hebben. wilde ze eerst zo'n tijdschrift aan me slijten, maar ik zei dat ik geen tas bij me had. dus haar tas word opengeritst en er komt een miniatuurversie van dat boekje tevoorschijn.quote:Op maandag 9 april 2007 23:37 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Mooiste bij jehova's is dat ze een moeilijke vragen boekje bij zich dragen, naar ik heb gehoord![]()
kep griffo's liever liggend dan bekerendquote:Op maandag 9 april 2007 23:37 schreef LudoSanders het volgende:
Nee, Zeeland en het geloof. Er lopen hier in die dorpjes nogal wat griffo's.
Jeugdsentiment, vroeger zo vaak gepest. Op de basisschool, een vriendje van mij woonde aan een weg waar ze eerst altijd voorbij kwamen en wij met knikkers gooien enzoquote:Op maandag 9 april 2007 23:49 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
kep griffo's liever liggend dan bekerend
wacht ook op antwoord maaikequote:Op maandag 9 april 2007 23:49 schreef LudoSanders het volgende:
Love is knuffelen als in liefde is.. ?
had vroeger griffo's als buren, ze waren heel aardig. Alleen de kids misten veel in hun jeugd, ze mochten niet eens de Duck en andere kwaliteits kinderbladen lezenquote:Op maandag 9 april 2007 23:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jeugdsentiment, vroeger zo vaak gepest. Op de basisschool, een vriendje van mij woonde aan een weg waar ze eerst altijd voorbij kwamen en wij met knikkers gooien enzo.
Dat vind ik zulke rare dingen van die mensen.... dat is toch zielig voor die kinderenquote:Op maandag 9 april 2007 23:54 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
had vroeger griffo's als buren, ze waren heel aardig. Alleen de kids misten veel in hun jeugd, ze mochten niet eens de Duck en andere kwaliteits kinderbladen lezen![]()
![]()
daarom mochten ze stiekem onze ducks enzo lezenquote:Op maandag 9 april 2007 23:56 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Dat vind ik zulke rare dingen van die mensen.... dat is toch zielig voor die kinderen![]()
Ja dat verbaasd me niks, als je nooit wat mag dan ga je natuurlijk helemaal los zodra je daar de kans voor krijgt!quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:01 schreef LudoSanders het volgende:
Naar wat ik heb gehoord zijn die feestjes van griffo's grote hoerenparty's. Mijn oud bazin van toen ik nog in de horeca werkte vertelde wel eens verhalen. Zij had een café en dat wilde ze afhuren, nou geregeld geen alcohol zou er geschonken worden etc. Ze worden afgezet door hun ouders en de flessen bacardi e.d. kwamen te voorschijn. Vervolgens liepen er steeds stelletjes weg naar buiten. Ook was het drankhok buiten, daar lagen nog enkele stelletjes te neuken.
nee klopt, een beetje het rokershoekje volbaggeren met je troep..quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:53 schreef Djarum het volgende:
ik denk dat het baggeren mij niet ten dank wordt afgenomen..
shit zeg, wist niet dat je kwaad werd.. ben al weg hoor..quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:54 schreef Djarum het volgende:
[..]
nee klopt, een beetje het rokershoekje volbaggeren met je troep..
sodemieter op man kneus![]()
STAKKER?!?!quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:54 schreef Djarum het volgende:
[..]
shit zeg, wist niet dat je kwaad werd.. ben al weg hoor..
STAKKER
ben al weg hoor... shit zeg...quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:55 schreef Djarum het volgende:
[..]
STAKKER?!?!
je moeder is een stakker gast!
pleur op uit het rokershoekje en laat iemand anders de lapo hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |