ervaring?quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
geloof me, ook voor een meisje is seks inc alcohol niet zo super
iddquote:
We gaan dus eerst poolen, gezellig met een glaasje erbij ofc.. En dan mochten we hongerig zijn even gaan eten op mijn kosten ofc en dan zie ik wel even waar t eindigtquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:18 schreef Houniet het volgende:
wat ga je vanavond doen met haar Sok?
lienelien zuipt gewoon teveelquote:
goed bezigquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:20 schreef Sok41 het volgende:
[..]
We gaan dus eerst poolen, gezellig met een glaasje erbij ofc.. En dan mochten we hongerig zijn even gaan eten op mijn kosten ofc en dan zie ik wel even waar t eindigt
Het was haar idee om te gaan poolen dus denk dat ik het aflegquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
goed bezighopelijk is het goed weer
moet ze nog leren poolen? of maakt ze je in vanavond
Broodje kebab met extra knoflooksaus!quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:20 schreef Sok41 het volgende:
[..]
We gaan dus eerst poolen, gezellig met een glaasje erbij ofc.. En dan mochten we hongerig zijn even gaan eten op mijn kosten ofc en dan zie ik wel even waar t eindigt
onee hequote:Op donderdag 29 maart 2007 14:23 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Het was haar idee om te gaan poolen dus denk dat ik het afleg![]()
niet als het mooi weer isquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:24 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Sok41: hopelijk eindigt het bij jou thuis
Misschien wat tips..quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:23 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Het was haar idee om te gaan poolen dus denk dat ik het afleg![]()
Hoiquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:26 schreef Ephemera het volgende:
![]()
Ik loop sinds een week ook stage.. dus ik meld me hier ook even
Ik heb me in de OP gezet, maar ik geloof dat ik ff moet wachten tot ik er ook echt in sta?
Huh?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat wilde ik dus niet zeggen, gelukkig doe jij het nu
@ DaFan: scherp
Hallo,quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:26 schreef Ephemera het volgende:
![]()
Ik heb me in de OP gezet, maar ik geloof dat ik ff moet wachten tot ik er ook echt in sta?
Komt bij het volgende deel.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:26 schreef Ephemera het volgende:
![]()
hallo en welkomquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:26 schreef Ephemera het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:27 schreef Casual-T het volgende:
- Ga bij haar eerste stoot niet achter haar staan om te vertellen hoe het moet (ook als je haar heel graag aan wilt raken)
quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:27 schreef Casual-T het volgende:
Foto's en filmpjes graag morgenochtend.
ik zei dat het voor Sokje te hopen was dat het bij hem thuis eindigde, maar zoals jij zegt: als het mooi weer is dan hoeft het natuurlijk niet persé daar te eindigenquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zei dat het voor Sokje te hopen was dat het bij hem thuis eindigde, maar zoals jij zegt: als het mooi weer is dan hoeft het natuurlijk niet persé daar te eindigen![]()
![]()
![]()
Sorryquote:
Pas op dat die niet afslijtquote:
quote:
my bad, ik dacht dat jij dat had gezegd, maar dat was Hounietquote:
dat gebeurt idd heel snel als je in dit topic meepostquote:
quote:
klinkt tof, zo'n situatie had ik ook op m'n stagequote:Op donderdag 29 maart 2007 14:37 schreef Gauch0 het volgende:
Weer effe een bericht van mij. Het is nu hier een beetje ouwehoeren op het werk
gaat weer helemaal nergens over bij afdeling verkoop.
Er gaan termen over tafel als kontneuken, vrouwen pakken, homo`s, en elkaar belachelijk maken
hehe leuk om tussen te zitten
das dus een jaquote:
whehequote:Op donderdag 29 maart 2007 14:37 schreef Gauch0 het volgende:
Weer effe een bericht van mij. Het is nu hier een beetje ouwehoeren op het werk
gaat weer helemaal nergens over bij afdeling verkoop.
Er gaan termen over tafel als kontneuken, vrouwen pakken, homo`s, en elkaar belachelijk maken
hehe leuk om tussen te zitten
Er stond Lienelien zuipt te veel.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:35 schreef ReMcOrE het volgende:
@ lienelien: hoe weet je dan dat seks i.c.m. alcohol ook voor een meisje niet zo super is???![]()
![]()
enof ik dat wasquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
my bad, ik dacht dat jij dat had gezegd, maar dat was Houniet
maar dan is het nog de vraag hoe je erbij komt dat sex + alchohol ook voor een meisje niet zo super is!!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
Er stond Lienelien zuipt te veel.
Beter zou zijn: Lienelien heeft wel eens teveel gezopen.
1 goedenmiddagquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:41 schreef francis997 het volgende:
hallo iedereen, hoe gaat ie hier? Ik zit nu nog op school, nog een half uurtje en dan een cursus studiekeuze.
ben ik ook wel eens benieuwd naar lienelienquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar dan is het nog de vraag hoe je erbij komt dat sex + alchohol ook voor een meisje niet zo super is!!!![]()
klonk heel erg ik-spreek-uit-ervaring achtig
Ik heb nu nog 1 dag te gaan tot weekend..ik wil ook weekendquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
1 goedenmiddaghier alles goed hoor, laatste dag van de week, mooi opgeschoten, 2e tussenrapportage ingeleverd en we lopen ook helemaal volgens planning (nu nog wel
...) nog 1:17 tot het weekend
ik moet eigenlijk nog 2:15 tot het weekend.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
1 goedenmiddaghier alles goed hoor, laatste dag van de week, mooi opgeschoten, 2e tussenrapportage ingeleverd en we lopen ook helemaal volgens planning (nu nog wel
...) nog 1:17 tot het weekend
hehe ik blijf leren hequote:Op donderdag 29 maart 2007 14:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
klinkt tof, zo'n situatie had ik ook op m'n stage![]()
(trouwens: chapeau voor jou, deze keer geen groetjes onder je eigen post![]()
...)
vnou brand los, maak er wel beetje goed verhaal van hequote:Op donderdag 29 maart 2007 14:48 schreef ReMcOrE het volgende:
ik wilde even gaan beginnen over mijn vriendin + alcohol (ik zat dan ook in het verhaal) maar dat doe ik toch maar niet
dan mag je niet klagen !quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:49 schreef DaFan het volgende:
Eindelijk stagevergoeding vastgesteld
70 euri per week exc onkosten
je mag niet klagen...quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:49 schreef DaFan het volgende:
netjesquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:49 schreef DaFan het volgende:
Je moet ook gratis sultana en cup-a-soup eisen! Een absolute must voor iedere stagiair (slaaf van het kapitalisme)..quote:
ik kan er een heel mooi verhaal van maken, maar er zitten toch wel aardig wat details enzo in die ik liever niet vermeldquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:50 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
vnou brand los, maak er wel beetje goed verhaal van he
seks schrijf je met ksquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar dan is het nog de vraag hoe je erbij komt dat sex + alchohol ook voor een meisje niet zo super is!!!![]()
Zit hier in een appartement hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:53 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Je moet ook gratis sultana en cup-a-soup eisen! Een absolute must voor iedere stagiair (slaaf van het kapitalisme)..
das een ondwijkend andwoortquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:53 schreef Sok41 het volgende:
En een filmpje... ik zal het proberen op mn telefoon xD
Zou toch kunnen, lienelien heeft ook een vriendje gehad enzo...quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zou kunnen, kom op jongenwie van ons was hetquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:58 schreef Goover het volgende:
[..]
Zou toch kunnen, lienelien heeft ook een vriendje gehad enzo...
Dan is het toch niet raar dat het eventueel 'ik-spreek-uit-ervaring achtig' klinkt.
lienelien kan zo de politiek in, die geven ook nooit antwoord op de vraagquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:01 schreef Houniet het volgende:
ik wist het wel lienelien, je post om het antwoord heen
ik niet, ik heb al een lief meisjequote:Op donderdag 29 maart 2007 15:01 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
zou kunnen, kom op jongenwie van ons was het![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik niet, ik heb al een lief meisje
duitser, ik nog 2 uur en 52 minutenquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Hoiik moet nog 54 minuten tot 'thuis'
dit keer niemand, ik ga nu met een vriend van me. had Showtek op Sensation 2006 wel klaarliggenquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wie heeft dit keer de eer om mee te gaan met z'n setje?
hhaha, owned! ik verdien 350 euro. (per maand).quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:49 schreef DaFan het volgende:
na aftrek van kosten voor inwoning (verbleef in een bungalow, wel 2 gratismaaltijden per dag:P) kreeg ik ¤ 77,50 per week...quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:12 schreef Twanstra het volgende:
[..]
hhaha, owned! ik verdien 350 euro. (per maand).![]()
Ik heb ten minste vrije tijd.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:12 schreef Twanstra het volgende:
[..]
hhaha, owned! ik verdien 350 euro. (per maand).![]()
hoeveel uur maak je per week dan?quote:
40 + 2 uur reizen per dag. Die 40 is inc pauze. Twanstra rijdt 3 uur per dag en maakt 9 uur per dag inc pauze volgens mijquote:
Correct, wel met een tankpas van het bedrijf! (gelukkig, anders was ik 380 euro per maand kwijt geweest aan benzinequote:Op donderdag 29 maart 2007 15:21 schreef DaFan het volgende:
[..]
40 + 2 uur reizen per dag. Die 40 is inc pauze. Twanstra rijdt 3 uur per dag en maakt 9 uur per dag inc pauze volgens mij
zelfs s'avondsquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:28 schreef Sok41 het volgende:
Die korte weekjes van jullie ! Ik werk met bloed zweet en traaanen
Is ze lekker?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:30 schreef Cuckoo het volgende:
Net mooi hier op kantoor: een collega (v) van me die tegenover me zit:
"Goh, jij schiet wel op met je verlslag ofniet? Je bent de hele dag zo aan het typen!
Ik: "Euh ja, ik schiet al aardig op"![]()
Ik typ nog meer op Fok! dan voor m'n scriptie![]()
haha typen in scripty o ja das wat ik tussendoor doe op dat nu nog te vullen lege witte schermquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:30 schreef Cuckoo het volgende:
"Goh, jij schiet wel op met je verlslag ofniet? Je bent de hele dag zo aan het typen!
Simpel: mannen denken met hun geslachtsdeelquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waarom dacht ik dat nou ook als 1e?!![]()
Hehe, altijd komt het weer op hetzelfe neer...quote:
meerdere zelfsquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:58 schreef Goover het volgende:
[..]
Zou toch kunnen, lienelien heeft ook een vriendje gehad enzo...
Dan is het toch niet raar dat het eventueel 'ik-spreek-uit-ervaring achtig' klinkt.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:03 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
lienelien kan zo de politiek in, die geven ook nooit antwoord op de vraag
dan zal ze wel lippen hebben als rabarber bladenquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:34 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Hehe, altijd komt het weer op hetzelfe neer...En om ff antwoord te geven: ze is niet lekker, en in verwachting van haar 3e kind. Geen MILF dus
![]()
Haha stelletjequote:Op donderdag 29 maart 2007 15:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waarom dacht ik dat nou ook als 1e toen ik het las?!![]()
heb maar 1 ding als reactie: ressssssssssssssssssssssssspectquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
meerdere zelfs
Ik zou zoiets niet zeggen als het niet uit eigen ervaring was
hoe KOM je eropquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:36 schreef Gauch0 het volgende:
[..]
dan zal ze wel lippen hebben als rabarber bladen![]()
rabarberbladen schrijf je zonder spatiequote:Op donderdag 29 maart 2007 15:36 schreef Gauch0 het volgende:
[..]
dan zal ze wel lippen hebben als rabarber bladen![]()
hoop dat ik het zo goed gespeld heb
ik ga er ook zo vandoor lekker naar huis eten en dan voetballen tegen almelo
Das een nogal bekende uitspraak in onze "vriendengroep"quote:
Ik blijf het mooi vinden, steeds die verbeteringen van jequote:Op donderdag 29 maart 2007 15:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
rabarberbladen schrijf je zonder spatie![]()
benjealtijdzometteaaldatjeiedereenopfoutenattendeerdenverbeterdquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
rabarberbladen schrijf je zonder spatie![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:30 schreef Cuckoo het volgende:
hij begon er zelf overquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:40 schreef Sok41 het volgende:
LIIEENIENIENIEEIE HOUW ERRR EEENSCH MEE OP
Neuh..quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:43 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
Ben je altijd zo met teaal dat je iedereen op fouten attendeerd en verbeterd
valt mee idd dat je niet alles eruit haald meteenquote:
quote:
Hoe gaat het hier??quote:
Wees blij. Hier zit volgens mij niemand die nog zwanger kan raken...quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:34 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Hehe, altijd komt het weer op hetzelfe neer...En om ff antwoord te geven: ze is niet lekker, en in verwachting van haar 3e kind. Geen MILF dus
![]()
Wat ga je ernaast doen dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:51 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hoe gaat het hier??
Heel topic gemist, en ga het ook niet lezen ook!
Ik heb me vandaag aangemeld voor 2e HBO opleiding!! Krijg veel vrijstellingen en dus ben ik in 2 jaar klaar met deeltijd.
In 4 jaar 2 HBO diploma's!![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:51 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hoe gaat het hier??
Ik heb me vandaag aangemeld voor 2e HBO opleiding!! Krijg veel vrijstellingen en dus ben ik in 2 jaar klaar met deeltijd.
![]()
wat ga je doen dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:51 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
![]()
Lerarenopleiding Engels. Volgend jaar moet ik 4 dagen stage lopen en kan ik dus nog één dag naar school. Jaar erop nog één jaar Engels. Dus lekker werken en Engels afronden.quote:
In hoe verre overlappen die opleidingen elkaar dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:54 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Lerarenopleiding Engels. Volgend jaar moet ik 4 dagen stage lopen en kan ik dus nog één dag naar school. Jaar erop nog één jaar Engels. Dus lekker werken en Engels afronden.
Heb Nederlands ook versneld, ga ik dus binnen 3 jaar halen ipv 4 jaar.
Komt ook nog eens goed uit met studiefinanciering!!
cashen!!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:54 schreef miss-scofield het volgende:
Komt ook nog eens goed uit met studiefinanciering!!
sexy bezig missquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:51 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hoe gaat het hier??
![]()
Als je al een HBO opleiding heb afgerond, hoef je maar 161 ECTS te halen ipv 240.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:56 schreef MichielPH het volgende:
[..]
In hoe verre overlappen die opleidingen elkaar dan?
ja is een stopwoordje van mequote:
lamlul !quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja is een stopwoordje van memaar of je echt sexy bent weet ik niet
![]()
Jouwes?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja is een stopwoordje van memaar of je echt sexy bent weet ik niet
![]()
sexy dat welquote:
gefeliciteerd hequote:Op donderdag 29 maart 2007 16:13 schreef Damzkieee het volgende:
Ik weet niet wat jullie doen maar ik lig op de bankEindelijk van die mafkees van een Roycoooo verlost voor een dagje
Hij is morgen vrij
die zal morgen wel op Fok! zijnquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:13 schreef Damzkieee het volgende:
Ik weet niet wat jullie doen maar ik lig op de bankEindelijk van die mafkees van een Roycoooo verlost voor een dagje
Hij is morgen vrij
Die ligt morgen in coma van een avondje zuipenquote:
Ik vind alleen die afbeelding op dat shirtje een beetje...quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:15 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Haal weg gek!!![]()
Leuk shirtje toch
Ik weet ook nog niet zeker of ik morgen van de partij ben... Dependsquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die ligt morgen in coma van een avondje zuipen
Daar kan je nog menig leerling blij mee makenquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:15 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Haal weg gek!!![]()
Leuk shirtje toch
ik heb hem liever helemaal wit of grijsquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:17 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik vind alleen die afbeelding op dat shirtje een beetje...![]()
Met een vervelde leuter kun je wel fokken, maar met een dronken kop wordt t lastiger.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:17 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik weet ook nog niet zeker of ik morgen van de partij ben... Depends![]()
je moet, wij zijn nieuwsgierig naar de afloopquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:17 schreef Sok41 het volgende:
[..]
ik wel denk ik, morgen van 1000 / 2100 werkenquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:17 schreef Sok41 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:19 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
je moet, wij zijn nieuwsgierig naar de afloop
Je moet niet alles visualiserenquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:18 schreef Sok41 het volgende:
5 Weken hier geregistreerd en al 508 posts.. gaat nog al met me
@Dam
![]()
Krijg nasty beelden, lamlul![]()
Hier:quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:18 schreef Sok41 het volgende:
5 Weken hier geregistreerd en al 508 posts.. gaat nog al met me
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik heb hem liever helemaal wit of grijs![]()
![]()
Welke doodskop?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:27 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik vind 'm leuk, je ziet overal alleen maar 'mannelijke' doodskoppen, deze is vrouwelijk met 2 staartjes!
Gek mens, hij wil gewoon zo goed mogelijk de rondingen zienquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:27 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik vind 'm leuk, je ziet overal alleen maar 'mannelijke' doodskoppen, deze is vrouwelijk met 2 staartjes!
Wie niet?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:34 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Gek mens, hij wil gewoon zo goed mogelijk de rondingen zien![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:39 schreef Freshthinking het volgende:
Ik ga afsluiten en morgen werk ik thuis
Je kunt niet met ze, maar je kan ook niet zonder zequote:
gewoon helemaal grijs of witquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:27 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
ze kunnen je makenquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:44 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Je kunt niet met ze, maar je kan ook niet zonder ze![]()
Je houdt t anders aardig lang volquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:44 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Jij ookquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je houdt t anders aardig lang vol
Zelfde geld voor mannen!quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:44 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een mooie afsluiter voor vandaag! Ik ga afsluiten![]()
succes vanavond en ik moet nog 45 minutenquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:48 schreef Sok41 het volgende:
Ik ga langzaam afsluiten ook.. Tot mogguh lui (of niet) alaaaf
ik nu nog 45 minutenquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:51 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
succes vanavond en ik moet nog 45 minuten
hier ook, alleen ik smelt nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
nee ik heb geen zin meer en ik smelt hier![]()
heetquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:51 schreef Freshthinking het volgende:
Hoe zou het met sok gaan? Een 100% score of een flop?
De donkere ster van Twentequote:Op donderdag 29 maart 2007 22:03 schreef Damzkieee het volgende:
Bwhehehe Remcore heeft geen stroom
Geen FOK! voor hem dus
Bron:
De stroomstoring in Haaksbergen kan nog lange tijd duren. Dat zegt een woordvoerder van Essent. De stroomstoring ontstond donderdagmiddag tegen 16.00 uur door een aanvaring van een ponton met een kraan en hoogspanningskabels over het Twentekanaal bij Delden.
www.rtvoost.nl
't is wat daar in Haaksbergen![]()
zeg dat wel jaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:46 schreef Damzkieee het volgende:
@Goover, das zuur zeg.
7quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:08 schreef Qunix het volgende:
Nog 8 uur en dan is het weekend!
Maak me nmiet belachelijkquote:
Das fijnquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:19 schreef PieterBas het volgende:
ReMcOrE heeft trouwens weer stroom... volgens de FP
Ik heb haar netjes naar huis gebracht.. Ben straks om 12 uur al klaar en dan ga ik weer naar d'r toequote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:17 schreef Damzkieee het volgende:
Ach lul toch op, post gewoon of je haar hebt liggen wieberen of niet
slap excuus!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:17 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Maak me nmiet belachelijk![]()
![]()
Kan opt moment alleen vrij weinig posten want de beheerders zijn vandaag afwezig en alles komt op mij neer..
Had hij vandaag al weekend?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Das fijn
Maar ik heb em al een tijdje niet gespot.
Oja kalkoenen zaten er in die truckquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:30 schreef Gauch0 het volgende:
HEHE
Gaucho is ook binnen heb er 1 1/2 uur over gedaan. pfff die fucking kalkoenen op de A1
hehe en mijn leraar (maarschalkerwaardt) zou om 9 uur hier zijn
hehe hij belde net, was nog in nijverdal
die kalkoenen waren nog op het nieuwsquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oja kalkoenen zaten er in die truck
GAKGAKGAKquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
die kalkoenen waren nog op het nieuws![]()
jammer dat kerst net is geweest. anders had je toch mooi een aantal maaltijden kunnen wegplukken daarquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:42 schreef Damzkieee het volgende:
Oh nou veel van die kalkoenen doen denk ik niks meer
Jij hebt zeker groep 1 en 2overgeslagen ofnietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:41 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
dat zijn ganzenkalkoenen doen: gobbel gobbel
Ik?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:45 schreef Gauch0 het volgende:
[..]
Jij hebt zeker groep 1 en 2overgeslagen ofniet
ja, ik was zo superieurquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:45 schreef Gauch0 het volgende:
[..]
Jij hebt zeker groep 1 en 2overgeslagen ofniet
Mooie kutronde van Lafeber gisteren of niet?quote:
Haha nogalquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mooie kutronde van Lafeber gisteren of niet?
Even een paar mailtjes schrijven over studeren in het buitenland, achter mijn cijfers aan... Ik mis nog iets van 25 EC'squote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:49 schreef miss-scofield het volgende:
Hoe is het hier?
Wat een ochtend, had me verslapenGelukkig wel net op tijd.. heb lekker genikst in de les
Kids waren er ook wel blij mee
![]()
Sukk0l of niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:50 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Haha nogalNa het missen van de cut op Madeira en de problemen met zijn knieën kreeg Maarten Lafeber op dag een van het Portugees Open een nieuwe tegenvaller te verwerken: hij werd vanwege het tekenen voor een verkeerde score gediskwalificeerd. Kutmarker
![]()
Verslapen als lerares kan natuurlijk niet he!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:49 schreef miss-scofield het volgende:
Hoe is het hier?
Wat een ochtend, had me verslapenGelukkig wel net op tijd.. heb lekker genikst in de les
Kids waren er ook wel blij mee
![]()
Cool, ga je naar het buitenland??quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Even een paar mailtjes schrijven over studeren in het buitenland, achter mijn cijfers aan... Ik mis nog iets van 25 EC's![]()
Hij had gewoon beter moeten opletten. Geeft hij zelf ook toe, maar daar heb je nu niets meer aanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Sukk0l of niet.
Maar je tekent toch altijd voor de score van degene waar je mee loopt?
Haha, nee idd.. Ik deed het ook niet expres! Gelukkig woon ik hier 10 min vandaanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Verslapen als lerares kan natuurlijk niet he!
Ik volg alles wat sport isquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:55 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Hij had gewoon beter moeten opletten. Geeft hij zelf ook toe, maar daar heb je nu niets meer aan
Wist niet dat jij ook golf volgde?
Waren de kinders niet al weg? Wij stonden altijd bij de deur te wachten en als het langer dan 10 minuten duurde mocht je wegquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:55 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Haha, nee idd.. Ik deed het ook niet expres! Gelukkig woon ik hier 10 min vandaan
Had alleen geen tijd om thee te halen
Ik ga (waarschijnlijk) 5 maanden studeren aan de hogskolan I Boras (oftewel de Hogeschool van Boras) in Zwedenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:55 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Cool, ga je naar het buitenland??Gaaf! Ik ook volgend jaar, voor m'n nieuwe studie Engels
![]()
Heb je die punten wel gehaald?
Dat hadden wij nooitquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Waren de kinders niet al weg? Wij stonden altijd bij de deur te wachten en als het langer dan 10 minuten duurde mocht je weg
Nee wij ook niet, want altijd als we wegliepen kwam de leraar eraanquote:
Herkenbaar.. Mooie tijden, daar op de middelbare schoolquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee wij ook niet, want altijd als we wegliepen kwam de leraar eraan
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:00 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Herkenbaar.. Mooie tijden, daar op de middelbare school
Ja.. en dan was ik nog een "NSB'er" als ik de docent ging zoekenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee wij ook niet, want altijd als we wegliepen kwam de leraar eraan
Ik was wel optijdquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Waren de kinders niet al weg? Wij stonden altijd bij de deur te wachten en als het langer dan 10 minuten duurde mocht je weg
Gaaff!! 5 maanden is wel lang zeg! Een vriend van mij is twee jaar terug een jaar in Zweden geweest voor studie.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ga (waarschijnlijk) 5 maanden studeren aan de hogskolan I Boras (oftewel de Hogeschool van Boras) in Zweden
en alle punten heb ik volgens mijn eigen administratie wel gehaald..![]()
Het is best wel lang, maar gelukkig ga ik samen met een klasgenoot (en een goede vriend). Ik ben nu al aan het sparen, en als het mee zit krijg ik nog een aantal beurzenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:06 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Gaaff!! 5 maanden is wel lang zeg! Een vriend van mij is twee jaar terug een jaar in Zweden geweest voor studie.
Wel veel geld sparen!
In zweden is het mokkel gehalte hoog !!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ga (waarschijnlijk) 5 maanden studeren aan de hogskolan I Boras (oftewel de Hogeschool van Boras) in Zweden
en alle punten heb ik volgens mijn eigen administratie wel gehaald..![]()
dat is stiekem ook een van de redenen om naar Zweden te gaan...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:10 schreef Sok41 het volgende:
[..]
In zweden is het mokkel gehalte hoog !!![]()
Dan moet je ze wel kunnen verstaanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dat is stiekem ook een van de redenen om naar Zweden te gaan...
nietes. Lienelien was nog even te druk bezig met de kantoorvloer onderkotsenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:12 schreef Goover het volgende:
Wie gaat er mee naar Amsterdam? lienelien krijgt een steen door haar ruit![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
nietes. Lienelien was nog even te druk bezig met de kantoorvloer onderkotsen
Klinkt sexy.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
Wel een mooie timing trouwensquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
quote:
oh, ja ik had net de kracht gevonden om mn muis naar me toe te trekkenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:16 schreef Goover het volgende:
[..]
Dat je 1 min na mijn post meteen reageerde...
ook nog kracht voor wat anders ?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
oh, ja ik had net de kracht gevonden om mn muis naar me toe te trekken
Maar euhh, als je de boel onder kotst. Kan je dan niet beter thuis gaan uitzieken?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
oh, ja ik had net de kracht gevonden om mn muis naar me toe te trekken
iedereen loopt hier al te gillen dat ik weg moet ja. ga ook zo. maar vrees dat het niet zo lekker zal gaan in de busquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Maar euhh, als je de boel onder kotst. Kan je dan niet beter thuis gaan uitzieken?
Ik ga ook de Zweedse taal leren..quote:
plastic zak meenemen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
iedereen loopt hier al te gillen dat ik weg moet ja. ga ook zo. maar vrees dat het niet zo lekker zal gaan in de bus
Emmertje meequote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
iedereen loopt hier al te gillen dat ik weg moet ja. ga ook zo. maar vrees dat het niet zo lekker zal gaan in de bus
quote:
Cricket is een sport waar 1 miljard mensen naar kijken, daar sta je nog van te kijken.quote:
Omdat er toevallig 1 miljard in India wonen zeker! In geen enkel beschaafd land in de Westerse wereld kan je cricket een volks- of populaire sport noemen. Hooguit wat verdwaalde Engelse kakballen spelen hetquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Cricket is een sport waar 1 miljard mensen naar kijken, daar sta je nog van te kijken.
Wat verdwaalde kakballen zegt iequote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:25 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Omdat er toevallig 1 miljard in India wonen zeker! In geen enkel beschaafd land in de Westerse wereld kan je cricket een volks- of populaire sport noemen. Hooguit wat verdwaalde Engelse kakballen spelen het![]()
Ben je morgen weer niet in het Gatquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:20 schreef Twanstra het volgende:
[..]
![]()
Ik ben trouwens vrij vandaag! Gangsta!!!!!!! En ik stap over een paar uurtje op het vliegtuig naar zurich, wicked..........![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |