Moederbuiklikker.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:32 schreef Mutant01 het volgende:
Moederkoeketer.
Ooraardappel.quote:
Smaakt dat beter dan konijn?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:43 schreef Autodidact het volgende:
Caviabeffers.
Paddenlikker.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:47 schreef Mutant01 het volgende:
Paddolikkers.
Kun je dat bewijzen? Iedereen kan wel een beetje anoniem op internet gaan roepen dat die nog nooit een caviabeffer heeft gegeten.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:53 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een caviabeffer gegeten.
http://www.demorgen.be/dm(...)wt.bron=categoryArt3quote:Vaticaan geeft fragment Parthenon niet terug
Het fragment van het Parthenon dat in het bezit is van de Vaticaanse Musea en waarvan de orthodoxe aartsbisschop van Athene, Christodoulos, in december aan paus Benedictus XVI gevraagd had dat het terug zou gegeven worden aan Griekenland, blijft in het Vaticaan.
Bisschop Christodoulos had de teruggave van het fragment gevraagd op het einde van zijn historische ontmoeting met de paus op 14 december 2006 in het Vaticaan. De paus had toen volgens een woordvoerder van de Griekse kerkleider zijn antwoord in beraad gehouden.
Fragmenten van het Parthenon berusten onder meer ook in het British Museum in Londen en in musea van Parijs, Wenen, Rome, Palermo, Kopenhagen en München. (belga/dm)
Ik had gehoopt op een motiefje, maar het zit er (weer) niet in blijkbaarquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Arrestant bekent moord Louis Sévèke
` Een 38-jarige Rotterdammer heeft
bekend dat hij de Nijmeegse activist
Louis Sévèke heeft vermoord.Dat hebben
de politie en justitie bekendgemaakt op
een persconferentie in Nijmegen.De man
werd onlangs opgepakt.
Louis Sévèke (41) werd in november 2005
in Nijmegen op straat doodgeschoten.Tot
nu toe had de politie geen idee wie de
dader is.Sévèke deed onderzoek naar de
AIVD.Hij vond dat de dienst gegevens
van activisten te lang bewaarde.
http://www.trouw.nl/hetni(...)ce_om_presidentschapquote:Staten VS sleutelen aan race om presidentschap
Voorverkiezingen korter, geld nog belangrijker
Frank Kools, New York
Californië vervroegt zijn voorverkiezingen naar februari. Twaalf andere deelstaten willen dat voorbeeld volgen. Wie spint daar garen bij?
Gouverneur Arnold Schwarzenegger van Californië kan nooit zelf een gooi doen naar het Witte Huis, omdat hij buiten Amerika geboren is. Toch zet hij een stevig stempel op de presidentsverkiezingen in 2008.
Schwarzenegger haalde het parlement van zijn staat over om de Democratische en Republikeinse presidentiële voorverkiezingen van juni naar 5 februari 2008 te halen. Dat moet Californië weer een grote rol geven in de race om het presidentschap van Amerika.
Hoewel Californië de staat is met de meeste inwoners, zijn de voorverkiezingen hier al decennia een verplicht nummer. Als Californië in juni stemde, hadden de beide partijen hun kandidaat al aangewezen.
Schwarzenegger zegt „altijd kwaad te zijn geweest” over deze situatie. Kandidaten kwamen alleen naar zijn staat om veel geld in te zamelen, niet om te vragen wat de kiezers dachten. Terwijl Californië „zo groot en zo belangrijk is dat het verdient om mee te tellen.”
Het steekt hem dat de wereld wel elke vier jaar ademloos volgt wat Iowa, een relatief dunbevolkte landbouwstaat, en het nog kleinere New Hampshire besluiten. Die twee staten voeren traditioneel de verkiezingskalender aan. Waarom wegen honderdduizend boeren in Iowa zwaarder dan miljoenen Californiërs?
Maar Schwarzenegger had amper zijn voornemen aangekondigd of minstens twaalf staten lieten weten zich net zo achtergesteld te voelen. Ook zij maken serieuze plannen om hun voorverkiezingen te vervroegen naar 5 februari. Daaronder grote staten als New York, Texas en Missouri. Om hen nog te overtreffen, mikt Florida op eind januari.
De eerste dinsdag in februari heette in het verleden al Super-Tuesday, omdat dan negen staten tegelijkertijd stemden. Met een dozijn erbij lijkt Amerika op 5 februari haast een landelijke voorverkiezingsdag te krijgen.
Tot nu toe duurden de voorverkiezingen na Iowa een maand of drie. Volgend jaar zijn ze in drie weken bekeken, omdat een kandidaat op wat ’Super Duper Tuesday’ heet driekwart van de benodigde stemmen kan halen.
Experts zijn het er niet over eens hoe dit de race beïnvloedt. Het lijkt kandidaten met veel geld en grote naamsbekendheid in de kaart te spelen. Democrate Hillary Clinton kan tv-reclames in de grote staten betalen, en er elders van uitgaan dat haar naam alleen al publiciteit oplevert. Gouverneur Bill Richardson van New Mexico kan dat niet.
Sommige experts betreuren het dat Amerika niet meer de luxe heeft zich te bedenken. In het verleden raakten de winnaars in Iowa later in de race uit de gratie. In de praktijk krijgen de boeren in Iowa juist meer macht, zeggen zij. Wie nu in Iowa wint, krijgt de wind in de zeilen en zeilt binnen drie weken naar de eindzege.
Anderen zien juist een kans voor onafhankelijke gegadigden. Burgemeester Michael Bloomberg van New York zou overwegen als onafhankelijke mee te doen. Hij heeft een miljardenfortuin te besteden.
Christelijk rechts is doodongelukkig met de ontwikkeling. Tot nu had het een stevige greep op de Republikeinse partij omdat haar eerste voorrondes in staten waren waar rechtse christenen sterk staan. Nu alles zo dicht bij elkaar zit, zien zij Rudy Giuliani winnen, terwijl de ex-burgemeester van New York niet tegen abortus is.
Eén rechtse commentator ziet Clinton en Giuliani al door hun partijen op het pluche getild worden. Christelijk rechts zal bij de echte verkiezingen in november uit protest thuis blijven, voorspelt hij. „Als dan niet alle pro-family mensen Republikeins stemmen, wint Hillary.”
Kandidaten op jacht naar minstens 30 miljoen
Geld wordt belangrijker dan ooit in de komende presidentsverkiezingen. Om straks in de sterk verkorte voorverkiezingsrace mee te kunnen doen, zijn de kandidaten nu als waanzinnigen geld aan het inzamelen. 31 maart wordt de dag van de waarheid. Dan zijn alle kandidaten bij wet verplicht een tussenstand te publiceren. Democraten en Republikeinen die dan niet in de buurt van de dertig miljoen dollar uitkomen, tellen vanaf dan al niet meer echt mee voor 2008.
Democrate Hillary Clinton moet dan Barack Obama stevig op achterstand zetten, om te bewijzen dat zij dé favoriet blijft. Hetzelfde geldt bij de Republikeinen voor senator John McCain. Die moet oud-gouverneur Mitt Romney en oud-burgemeester Giuliani ruim kloppen. Clinton heeft inmiddels tien miljoen dollar opgehaald.
Ook in de Griekse cultuur & filosofie vind je, volgens het Vaticaan veel voorafspiegelingen van Christus, zie het logosbegrip bijvoorbeeld. Daarom doen wij ook nooit zo moeilijk over 'Heidense inlvoeden'.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:48 schreef zakjapannertje het volgende:
http://www.demorgen.be/dm(...)wt.bron=categoryArt3
wat moet het Vaticaan met dat heidendom?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:47 schreef Pius_XII het volgende:
[..]
Ook in de Griekse cultuur & filosofie vind je, volgens het Vaticaan veel voorafspiegelingen van Christus
Dank. Ik wist nog dat het iets met ''berg'' en ''Salomon/Samuel'' was.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:37 schreef Reya het volgende:
Salomon Kroonenberg?
Doe maar bijdehand.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:37 schreef Reya het volgende:
Salomon Kroonenberg?
Awwwquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Doe maar bijdehand.Ik me suf googlen.
Zo eentje heb ik nog eens als bouwpakket gehad.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:48 schreef Aoristus het volgende:
het Rembrandthuis is vandaag geopend, je kan er een prent winnen als je vlug bent
nee, een loepje, een handig ding, want hij is helemaal plat. Daar kun je zat mieren mee verbranden als je daar zin in zou hebben. Voor elck wat wilsch dusquote:
Deden we vroeger altijd.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:59 schreef Aoristus het volgende:
[..]
nee, een loepje, een handig ding, want hij is helemaal plat. Daar kun je zat mieren mee verbranden als je daar zin in zou hebben. Voor elck wat wilsch dus
Je bent oud, Harry, je verwijst niet eens naar mijn dienstbetrekking.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:48 schreef Aoristus het volgende:
het Rembrandthuis is vandaag geopend, je kan er een prent winnen als je vlug bent
Nee, het interesseert me gewoon nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:00 schreef Apropos het volgende:
[..]
Je bent oud, Harry, je verwijst niet eens naar mijn dienstbetrekking.
De rentes gaan weer omhoog...quote:Recordhoeveelheid geld in eurozone
De hoeveelheid geld die in omloop is in de eurozone, heeft een recordniveau bereikt. Daardoor groeit de kans op inflatie en dus ook de kans dat de ECB de rente verder verhoogt.
De M3,de breedste maatstaf om aan te geven hoeveel geld er in omloop is, steeg in februari met 10 procent. Dat blijkt uit berekeningen van de ECB. In januari was de groei 9,9 procent.
De Europese Centrale Bank volgt de M3 op de voet, omdat de bank een sterk verband ziet tussen liquiditeit in de economie en toekomstige inflatie. Begin maart verhoogde de ECB de rente met een kwart procentpunt naar 3,75 procent.
Ja, dat is niet de bedoeling. Net nu mijn rentevasteperiode bijna over is.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:10 schreef pberends het volgende:
De rentes gaan weer omhoog...
Het zorgt sneller voor Great People he.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:48 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.demorgen.be/dm(...)wt.bron=categoryArt3
wat moet het Vaticaan met dat heidendom?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:12 schreef Apropos het volgende:
Ik breek mij nu al enige tijd het hoofd over de vraag of ''Islamracist'' nu goed Nederlands is of niet. Ik denk dat het woord in z'n huidige vorm het tegendeel uitdrukt van wat Rabbae en z'n ploegje ermee bedoelden.
Daar ga je toch niet naartoe manquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:32 schreef du_ke het volgende:lang leve carrieredagen
.
Ben nu al licht aangeschoten, tijd voor het diner.
Waarom zou dat geen goed Nederlands zijn. Taal staat niet stil. Je kan de betekenis trouwens gewoon uit de context halen, wat je dus nu denkt is irrelevant.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:12 schreef Apropos het volgende:
Ik breek mij nu al enige tijd het hoofd over de vraag of ''Islamracist'' nu goed Nederlands is of niet. Ik denk dat het woord in z'n huidige vorm het tegendeel uitdrukt van wat Rabbae en z'n ploegje ermee bedoelden.
Ja, maar daar heb je andere festivals voor. De carrierebeurs is zo'n wortel-voor-je-neusbeurs. Als je er nou zo'n leasewijf bij kreegquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:38 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Kun je ook pennen, muismatjes en soms wel leuke gadgets jatten. Verder zinloos inderdaad.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom zou dat geen goed Nederlands zijn. Taal staat niet stil. Je kan de betekenis trouwens gewoon uit de context halen, wat je dus nu denkt is irrelevant.
Omdat een ''Sovjettank'' een tank van de Sovjets is, een ''Christenracist'' (lelijk woord, maar het kan net) een racistische Christen is en in mijn ogen deze rangschikking altijd beduidt dat het laatste woorddeel behoort tot de verzameling die in het eerste deel gegeven wordt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom zou dat geen goed Nederlands zijn. Taal staat niet stil.
Ja, maar wat in jouw ogen het geval is is irrelevant. Je uitleg zou dan trouwens ook totaal niet kloppen, aangezien hier Islam staat ipv moslim.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:43 schreef Apropos het volgende:
[..]
Omdat een ''Sovjettank'' een tank van de Sovjets is, een ''Christenracist'' (lelijk woord, maar het kan net) een racistische Christen is en in mijn ogen deze rangschikking altijd beduidt dat het laatste woorddeel behoort tot de verzameling die in het eerste deel gegeven wordt.
Wil je de taal ook al gaan islamiseren?quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:38 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom zou dat geen goed Nederlands zijn. Taal staat niet stil. Je kan de betekenis trouwens gewoon uit de context halen, wat je dus nu denkt is irrelevant.
Best. Waarom is hetgeen in jouw ogen het geval is niet irrelevant?quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar wat in jouw ogen het geval is is irrelevant.
En een Sovjet bestaat uit meer dan een manquote:Je uitleg zou dan trouwens ook totaal niet kloppen, aangezien hier Islam staat ipv moslim.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar wat in jouw ogen het geval is is irrelevant. Je uitleg zou dan trouwens ook totaal niet kloppen, aangezien hier Islam staat ipv moslim.
Precies.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:46 schreef Mutant01 het volgende:
Een beter voorbeeld is het woordje Islamhater.
Wat is er precies semi-intellectueel aan?quote:Dan klopt de semi-intellectuele uitleg ook al niet meer.
Omdat de context bekend isquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:47 schreef Apropos het volgende:
Best. Waarom is hetgeen in jouw ogen het geval is niet irrelevant?
Waarom zou een nieuw woord fout zijn?quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Man, geef nou gewoon toe dat het fout is.![]()
![]()
Een Islamhater is gewoon een zure moslim.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:46 schreef Mutant01 het volgende:
Een beter voorbeeld is het woordje Islamhater. Dan klopt de semi-intellectuele uitleg ook al niet meer.
Volgens de uitleg van Apropos wel.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Een Islamhater is gewoon een zure moslim.
Het gaat om de samenvoeging die iets anders uitdrukt dan bedoeld.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom zou een nieuw woord fout zijn?
Dat is het mooie van het woord racist. Het is zo breed als maar kan. Afgezien daarvan gaf ik aan dat de betekenis gewoon af te leiden is van de post zelf.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het gaat om de samenvoeging die iets anders uitdrukt dan bedoeld.![]()
En dan heeft 'ie het over ''beter lezen''....quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens de uitleg van Apropos wel.
Nee, niet echt. Het is werkelijk onduidelijk.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is het mooie van het woord racist. Het is zo breed als maar kan. Afgezien daarvan gaf ik aan dat de betekenis gewoon af te leiden is van de post zelf.
Dan noem ik het liever anti-islamisme.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Het is werkelijk onduidelijk.
Zeg dan liever anti-islam racist.
Goed tegenargument.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:54 schreef Apropos het volgende:
[..]
En dan heeft 'ie het over ''beter lezen''....
Dat mag. Racist was sowieso geen goed woord daarbij.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan noem ik het liever anti-islamisme.
Overigens is dit ook een fout woord in die context. Islamisme is een bepaalde stroming.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan noem ik het liever anti-islamisme.
Ja, het is lichtelijk vermoeiend om zo'n weergave te corrigeren.quote:
Zeg dan gewoon goed.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Overigens is dit ook een fout woord in die context. Islamisme is een bepaalde stroming.
Anti-islam is dan nog een beter woord.
'' Isme'' kan ook op de anti-Islamitische stroming slaan. Dan is ''Islam'' het zelfstandig naamwoord en verwijst ''isme'' terug naar ''anti''.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Overigens is dit ook een fout woord in die context. Islamisme is een bepaalde stroming..
Dan is er geen woord voor de islamistische stroming.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:02 schreef Apropos het volgende:
[..]
'' Isme'' kan ook op de anti-Islamitische stroming slaan. Dan is ''Islam'' het zelfstandig naamwoord en verwijst ''isme'' terug naar ''anti''.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:13 schreef Sidekick het volgende:
Een kutmarokkaan is een vagina waar Marokkanen uitkomen.
Okay, nu die oefening met vervanging:quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:13 schreef Sidekick het volgende:
Een kutmarokkaan is een vagina waar Marokkanen uitkomen.
Een islam die racist isquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Okay, nu die oefening met vervanging:
Een islamracist is een islam (moslim) die racist is.
Zo zie je maar, de gehele islam is racistisch met jouw goedkeuring.quote:
Mohammed Rabbae? De man die tijdens de Duivelsversen-affaire van Salman Rushdie spontaan naast Ayatollah Khomeini ging staan?quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:12 schreef Apropos het volgende:
Gewoon een racistische islamhater. Een rasechte Meulenbelt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:25 schreef Godslasteraar het volgende:
Mohammed Rabbae? De man die tijdens de Duivelsversen-affaire van Salman Rushdie spontaan naast Ayatollah Khomeini ging staan?
en Groenlinkser![]()
Dit is niet geheel waar (en bovendien ongestaafd, maar goed), maar het komt voornamelijk doordat die doorgaans vrij rap worden weggewerkt of tegengesproken. Zo'n etter als A_L_N_F bijvoorbeeld is weg, evenals desiredbard. Superfighter is er nog.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:16 schreef Mutant01 het volgende:
Zeg Apropos, waarom reageer je altijd op moslims en nooit op de topics zelf
Mijn clubje? Mijn clubje haakt, het baggert niet.quote:of baggeraars uit je clubje?
Ik heb mijn roes uitgeslapen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:45 schreef sigme het volgende:
Zo, relschoppers. Wát een mooi weer vandaag. Iedereen de hele dag ervan geprofiteerd, neem ik aan?
ik kan me die Rabbae ook nog goed herinneren van de IRT-enquete, die man is gewoon dom, geen twijfel mogelijk. Je kon de voorzitter Maarten van Traa zich zien generen als Rabbae weer met eens met een domme opmerking/vraag kwam aanzetten. Het ging goed, zolang Rabbae zijn mond dichthield.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Gewoon een racistische islamhater. Een rasechte Meulenbelt.
Praat je nu dat fascistische regime na dat Lemmeb al dagen langer vasthoudt dan medegedeeld?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:45 schreef sigme het volgende:
Zo, relschoppers. Wát een mooi weer vandaag. Iedereen de hele dag ervan geprofiteerd, neem ik aan?
Ik heb m'n roes ingekocht:quote:
Als ik beschikking heb over die knopjes hoor je het wel. Tot die tijd weet Lemmeb vermoedelijk meer dan ik over bannen en losbandigheid.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Praat je nu dat fascistische regime na dat Lemmeb al dagen langer vasthoudt dan medegedeeld?
Van negen tot vijf in een stoffig magazijn gestaan.quote:
Dat bedoel ik, altijd maar dat verschuilen achter de regeltjes van admins. Jij kunt daar ook wat aan doen, door te pleiten voor fatsoenlijke vrijlatingen, anders heeft zo'n mededeling weinig waarde.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Als ik beschikking heb over die knopjes hoor je het wel. Tot die tijd weet Lemmeb vermoedelijk meer dan ik over bannen en losbandigheid.
Met vochtige houtsmaak?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:53 schreef sigme het volgende:
Ik heb m'n roes ingekocht:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu is m'n zakgeld voor deze maand weer op.
Verrot zelfs.quote:
Ik weet het nog niet, spannend, spannend..quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
chivas is een belediging.
Daar zou ik er wel twee op nemen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:08 schreef sigme het volgende:
Hoewel, het laatste schaap heeft zojuist gelammerd, twee lammetjes erbij. Dat maakt acht, dit jaar. Dat verdient een heildronk, nietwaar?
Doe een echte studie, dus geen muismatquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:38 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Kun je ook pennen, muismatjes en soms wel leuke gadgets jatten. Verder zinloos inderdaad.
Goed excuus om op te drinkenquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:08 schreef sigme het volgende:
Hoewel, het laatste schaap heeft zojuist gelammerd, twee lammetjes erbij. Dat maakt acht, dit jaar. Dat verdient een heildronk, nietwaar?
Ik kan me erger voorstellen.quote:
Lees jij aarsklikpoeper?quote:
Ik ben niet in verleiding gebracht.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:44 schreef Godslasteraar het volgende:
je beeldscherm aflikken ofzo
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:14 schreef Apropos het volgende:
Er is niets veranderd, alle moderators vallen nog steeds op mensen van het mannelijk geslacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dan moet ik toch maar eens een behaarde mannenreet posten... nu moet ik daar alleen nog een foto van vinden...quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben niet in verleiding gebracht.
[..]
eigenlijk verbazingwekkend dat jij niet al veel eerder POL-mod bent geworden, let alleen wel een beetje dat Lief niet tekort komt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben niet in verleiding gebracht.
[..]
probeer maar eens, en kijk hoe de mannelijke users erop reagerenquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik toch maar eens een behaarde mannenreet posten... nu moet ik daar alleen nog een foto van vinden...
geen linkjes Auto, gewoon vol in beeld:quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:54 schreef Autodidact het volgende:
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=hairy+ass&btnG=Afbeeldingen+zoeken&gbv=2
was die pberends trouwens niet familie van iemand hier op fok?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:58 schreef Autodidact het volgende:
Dat deed pkontenlikker ook joh.
Meen je niet? Waar heb je dat vandaan?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:01 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
was die pberends trouwens niet familie van iemand hier op fok?
staat me iets van bij. Begreep ook bv dat Sizzler en Speknek broers zijn?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Meen je niet? Waar heb je dat vandaan?
Oh. Nou, fijn.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:07 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
staat me iets van bij. Begreep ook bv dat Sizzler en Speknek broers zijn?
Gewoon grappig.
Heb je een fok!-bol?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:08 schreef du_ke het volgende:
Speknek en Sizzler zijn broers maar familicontacten van PB kan ik zo niet ontdekken.
Ja de muisknop blijft hangen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:31 schreef Godslasteraar het volgende:
al iemand op geklikt?
Terwijl je met een blend nog de meeste kans op garantie had.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:15 schreef sigme het volgende:
Die Chivas Strathisla smaakt niet naar turf, verdomme.
Best aardig, dat wel.
Garantie? Ik vermaak me prima met de whiskyproeverij aan eigen tafel. Nu heb ik weer een half jaar de tijd te bedenken wat ik hierna ga proeven.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Terwijl je met een blend nog de meeste kans op garantie had.![]()
![]()
Drink jij whisky aan een tafel?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Garantie? Ik vermaak me prima met de whiskyproeverij aan eigen tafel. Nu heb ik weer een half jaar de tijd te bedenken wat ik hierna ga proeven.
'Keek' eens ff boven in je beeldscherm.... You have got mail.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:22 schreef Godslasteraar het volgende:
tot bleek dat ik mijn rode fietsachterlichtje al knipperend in mijn jaszak had gestopt
In bad kan ook hoor. Zelfs sigaren roken in bad lukt nog best.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Drink jij whisky aan een tafel?
Daar noem je een ontspannen plek, al zal de shampoogeur de smaak van de whisky beinvloeden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
In bad kan ook hoor. Zelfs sigaren roken in bad lukt nog best.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:47 schreef Godslasteraar het volgende:
ik ga maar eens naar Scheveningen toeDaar kom ik ook net vandaan. Wat gegeten in http://www.zamen.nl/toff/. Goede tent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat sinds dit jaar ook de bontkraagjes en theedoeken de boulevard hebben ontdekt.Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Drink jij whisky aan een tafel?
dát viel mij ook op inderdaad. Sinds wanneer mogen die zo laat van huis wegblijven?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Daar kom ik ook net vandaan. Wat gegeten in Toff. Goede tent.
Jammer dat sinds dit jaar ook de bontkraagjes en theedoeken de boulevard hebben ontdekt.
Wel goed voor je rug, maar wat spartaans!quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Laptop op de tafel, ik op een rechte houten stoel. Ik zit er eigenlijk altijd - tenzij ik in de keuken sta.
De frisheid van limoenen.....quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Daar noem je een ontspannen plek, al zal de shampoogeur de smaak van de whisky beinvloeden.
Aaaaaaaargh, die bontkraagjes, ik word daar zo strontziek van, wat een meeloperij, wat een kuddegedrag, wat een fantasieloosheid, wat een minimiteit, wat....quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Daar kom ik ook net vandaan. Wat gegeten in Toff. Goede tent.
Jammer dat sinds dit jaar ook de bontkraagjes en theedoeken de boulevard hebben ontdekt.
Slechte zaak he? Tot vorig jaar was het altijd redelijk islam en dus overlast vrij op het strand, nu is dat dus ook aan de verloedering onderhevig.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:28 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
dát viel mij ook op inderdaad. Sinds wanneer mogen die zo laat van huis wegblijven?
verder was ik m'n geld vergeten![]()
Zei ik dat dan?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De frisheid van limoenen.....
Alsof een rokerig drankhok wel gunstig is voor de smaak.
het is geen serieuze topic Drugshond, het is kul. De enige serieuze vraag die gesteld kan worden was de vraag die ik ook daadwerkelijk gesteld heb: is het normaal dat op een moordzaak zoveel mensen over zo'n lange periode wordt ingezet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
'Keek' eens ff boven in je beeldscherm.... You have got mail.
Ach ja, ik ben nogal minimalistisch. Al ga ik zometeen wel mijn comfortabele bed opzoeken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wel goed voor je rug, maar wat spartaans!![]()
Meer dan 100.000 recherche-uren in gestoken. Reken maar uit. Zeker zo'n 80 euro het uur, zit je toch op 8 milj. euro voor zo'n ordinaire afrekening.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:33 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
het is geen serieuze topic Drugshond, het is kul. De enige serieuze vraag die gesteld kan worden was de vraag die ik ook daadwerkelijk gesteld heb: is het normaal dat op een moordzaak zoveel mensen over zo'n lange periode wordt ingezet.
Verder is het een onbeduidende moord, zij het dat elke moord er één teveel is, op een suspect figuur uit een suspect milieu die blijkbaar één vijand teveel heeft gemaakt.Niets uitzonderlijks, en zeker niet alle aandacht waard die het in Nederland heeft gekregen.
Maar nu blijkt dat het een "interne" aangelegenheid is geweest zal Seveke snel in de vergetelheid geraken.![]()
Toch niet die uit je fotoboek he?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben nogal minimalistisch. Al ga ik zometeen wel mijn comfortabele bed opzoeken.
Hoewel - mischien is een normaal bed ook wel 'spartaans' tegenwoordig.
Ik heb al die aandacht voor de moord op een totaal onbekende crimineel die niets anders heeft gedaan als op de zak teren van de mensen die hij zo verfoeide ook nooit begrepen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:33 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
het is geen serieuze topic Drugshond, het is kul. De enige serieuze vraag die gesteld kan worden was de vraag die ik ook daadwerkelijk gesteld heb: is het normaal dat op een moordzaak zoveel mensen over zo'n lange periode wordt ingezet.
Verder is het een onbeduidende moord, zij het dat elke moord er één teveel is, op een suspect figuur uit een suspect milieu die blijkbaar één vijand teveel heeft gemaakt.Niets uitzonderlijks, en zeker niet alle aandacht waard die het in Nederland heeft gekregen.
Maar nu blijkt dat het een "interne" aangelegenheid is geweest zal Seveke snel in de vergetelheid geraken.![]()
de sfeer was vanavond op straat in ieder geval beduidend minder. Overigens ga ik altijd naar de Meijendelse slag naar het strand, als ik ga. Beetje allergisch voor mensenmassa's.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Slechte zaak he? Tot vorig jaar was het altijd redelijk islam en dus overlast vrij op het strand, nu is dat dus ook aan de verloedering onderhevig.
Het is wachten op de 1e strandtent die hoofddeksels gaat verbieden
Het Noorderstrand was vorig jaar nog redelijk tentenvrij maar het zal mij benieuwen hoe het dit jaar wordt
Mjah, ik stuur de notes wel op.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:33 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
eeeuh, dat hangt er vanaf hè cq de blikwinkelquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben nogal minimalistisch.....
quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Toch niet die uit je fotoboek he?![]()
Oeh!quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, dat was wel een van de minst comfortabele hotels waarin ik geweest ben - al was dat in Antakya erger.
Nee, niet dat bed - wel het bed waarop dat blauwe broekje ligt.
quote:Laatste Voyeur Godslasteraar
M'n knorrend beest is ook minimaal. Heel minimaal.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:39 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
eeeuh, dat hangt er vanaf hè cq de blikwinkel![]()
Is ook een leuk systeempje maar we misbruiken het ook voor andere doeleinden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:35 schreef Godslasteraar het volgende:
grappig trouwens dat mail-systeem. En ik me maar afvragen waar DH het over had
Dat waren niet al zijn notes, slechts de laatste 4 in 1 dag tijd.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hee Sigme, lees je dat, DH stuurt notes op naar users, doe jij dat ook eens ff, wel zippen he?!
ik ken de policy niet hoorquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat waren niet al zijn notes, slechts de laatste 4 in 1 dag tijd.![]()
Ik kreeg er eentje van jump. Die was wrs niet op de hoogte van mijn relatie met tante r3.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat waren niet al zijn notes, slechts de laatste 4 in 1 dag tijd.![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oeh!![]()
Laatste Voyeur Godslasteraar
![]()
It's so fokkin' true.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:51 schreef fokthesystem het volgende:
Tjonge, vriendjes met het beheer?
Wat een taal, wat een non-topic
Wat OFF topic ook politiek gezien....
zonder een prominente moord op een linksert door een rechtsert was Seveke voorlopig de enige strohalmquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik heb al die aandacht voor de moord op een totaal onbekende crimineel die niets anders heeft gedaan als op de zak teren van de mensen die hij zo verfoeide ook nooit begrepen.
ja, duh!quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:51 schreef fokthesystem het volgende:
Tjonge, vriendjes met het beheer?
Wat een taal, wat een non-topic
Wat OFF topic ook politiek gezien....
Das altijd zo wanneer theedoek en bontkragen op komen dagenquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:37 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
de sfeer was vanavond op straat in ieder geval beduidend minder.
Ik zit altijd op het Noorderstrand bij Billabong, Karavaan en zo. Is tof.quote:Overigens ga ik altijd naar de Meijendelse slag naar het strand, als ik ga. Beetje allergisch voor mensenmassa's.
Gasten met dat soort baarden: baard beetpakken en tussen roltrap duwen: roltrap aanzetten.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Die Salami imam was net bij Pauw en Witteman, samen met zijn zoon. Alles natuurlijk ontkennen, wijn mocht niet op tafel, ook niet voor de andere gasten. Respect hebben voor de cultuur, want dit land is multiculti.
Blablabla
respect my ass
zal het een keer uitproberen, als je een lange dertiger ziet lopen met een knipperende jas moet je maar even een seintje gevenquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Das altijd zo wanneer theedoek en bontkragen op komen dagen
Noem mij 1 plek (of land) waar dat niet zo is.
[..]
Ik zit altijd op het Noorderstrand bij Billabong, Karavaan en zo. Is tof.
Ach ik ben ook al een 30-erquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:30 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
zal het een keer uitproberen, als je een lange dertiger ziet lopen met een knipperende jas moet je maar even een seintje geven![]()
En dan bij Lucille gaan huilen als ik vraag of hij al AIDS heeft opgelopen. Wat is het toch een zielig ventjequote:Op woensdag 28 maart 2007 22:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach wat sneu, ze heeft je een dochter gebaard
Die sjoernaarlist probeerde het nog, maar ook te slap om echt een statement te maken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Gasten met dat soort baarden: baard beetpakken en tussen roltrap duwen: roltrap aanzetten.
PS. Lieten ze echt de wijn van de tafel af voor dat soort mongolen? Fucking lafbekkenJUIST niet toegeven dan stelletje slapjanussen, daarmee legitimeer je dat sprookjesboekgezeik van ze juist [afbeelding]
Zegt Jantje Marijnissen ook nog zoiets van " die mensen die die uitspraken beweerden, moeten de moed hebben dat hier aan tafel te zeggen".quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:35 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Een tafel zonder drank![]()
Echt niet dat ik daar ooit bij wil aanschuiven![]()
Klopt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:37 schreef Godslasteraar het volgende:
ik was trouwens ook op het Binnenhof toen Fortuyn vermoord was, toevallig in de buurt op zoek naar voedsel, en maar eens gaan kijken. leermoment hoe die luie flikkers van de media een verstoord beeld wíllen weergeven.
Dat terwijl het koningshuis van Jordanië een uitstekende drankenkeus hebben. En dat zijn dan volgens sommige bronnen directe afstammelingen van Mohammedquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zegt Jantje Marijnissen ook nog zoiets van " die mensen die die uitspraken beweerden, moeten de moed hebben dat hier aan tafel te zeggen".
Wat een hond, er staat zelfs geen boooz op tafel, megool!![]()
Ja, ze stoken ook heel wat af, illegaal, dat wel. Mens moet toch een drankje kunnen nuttigen. En aan die zooi door de islam te zien, houdt Allah ook wel van een drankje of zestig.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat terwijl het koningshuis van Jordanië een uitstekende drankenkeus hebben. En dat zijn dan volgens sommige bronnen directe afstammelingen van Mohammed.
idd.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Klopt.
Ik was er ook, het was rustig. Het was een gemeleerd gezelschap van voornamelijk oudere mensen, veel oudere vrouwen vooral en oprecht geschokte mensen. Ik werkte pal om de hoek van het Binnenhof en ben na me werk daar gaan kijken met een paar collegas. We stonden voor het Mauritshuis waar men toen nog niet eens hekken hadden neergezet.
Pas na een uur of 2 kwam de FC Den Haag aanhang, die echt niet meer als misschien 30 man groot was op de honderen mensen die er stonden, om te gaan rellen en de boel in de hens te steken. Ik heb voor de TV-camera gestaan terwijl een vrij chique dame en heer hun verontwaardiging aan het vertellen waren voor de camera maar die camera wist niet hoe snel hij opeens de net aankomende FC Den Haag aanhang moest gaan filmen. Toen ben ik weggegaan. Al zullen de Jaap Frisos, gellys en Golfers je proberen wijs te maken dat ik zo'n rellend kaalkopje ben.
's Avonds op het journaal werden alleen de FC Den Haag-houllies uitgezonden, de andere mensen waaronder ik die gewoon rustig waren werden niet getoond.
Klopt toen gingen ze opeens heel zenuwachtig en razendsnel de hekken neerzetten.... van +- 50 cm hoogquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:50 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
idd.
ik heb de ME nog zien aankomen, 2 busjes met 19 mandie dat pleintje voor het Mauritshuis hebben vrijgemaakt. Stelde allemaal geen fuck voor. Als die politie zich gewoon gemengd had in het publiek was er helemaal niets aan de hand geweest. Overigens waren veel mensen aan het wachten tot ze bij hun auto konden komen nadat die dronkelap een Smart in de garage in de fik had gestoken
![]()
Een ver verleden. Beiden provincialen. 1 in de stad, de ander eeuwig in de provincie maar denkt wel mee te kunnen praten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:02 schreef Godslasteraar het volgende:
ach, en die SCH en gelly, mensen van het verleden.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:17 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Biertje en sigaar is puik plan, in het POL Café is nog wel een tafeltje vrij![]()
Dat heb jij dan wel weerquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
* Aaah rolt de slapende sigme even opzij
[..]
![]()
Sigaar voor jou en een ploppende beugel!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:20 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat heb jij dan wel weer![]()
Waar is die blonde gek trouwensquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Sigaar voor jou en een ploppende beugel!
Ook alvast eentje voor Dukie.
We hebben overeenkomstige woede-aanvallen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:23 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik dacht dus trouwens heel even dat je op SCH leek. Die is altijd zo fel als een stand-in/extra zijn reacties modereerd
Das te leuk om te zien.
Ik blijf jou toch liever vindenquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
We hebben overeenkomstige woede-aanvallen.![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:25 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik blijf jou toch liever vinden![]()
Wat? Je vriendin in de badkuip verdrinken?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:28 schreef Drugshond het volgende:
Als ik echt kwaad ben, dan doe ik het ook gelijk goed.
Hij gaat me binnekort slaanquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat? Je vriendin in de badkuip verdrinken?
Fijne boel daar in NWS. Wij hebben gelukkig sigme en Sidekikkie.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hij gaat me binnekort slaan![]()
![]()
![]()
Waarom denk je dat wij ook tijdelijk mods waren van dat Porno dingetje van Dannyquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Fijne boel daar in NWS. Wij hebben gelukkig sigme en Sidekikkie.
Ehrm. Daar wil ik niet meer over praten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Waarom denk je dat wij ook tijdelijk mods waren van dat Porno dingetje van Danny
Uhmm, zo jong zoek ik ze ook weer niet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ehrm. Daar wil ik niet meer over praten.
Iets met kleine kiddo's doemt bij me op.![]()
Ja ja, toch wat frappant dat iedereen persoonlijk aan Danny toestemming moet vragen, vind je niet?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:36 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Uhmm, zo jong zoek ik ze ook weer niet.![]()
Ik ben maar een maandje aan het werk geweest hoorquote:
Danny komt er amperquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja ja, toch wat frappant dat iedereen persoonlijk aan Danny toestemming moet vragen, vind je niet?
Misschien kunnen ze mekaar beconcurreren op het ijsquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Fijne boel daar in NWS. Wij hebben gelukkig sigme en Sidekikkie.
*pakt ijshockey kleding uit de kastquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:39 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze mekaar beconcurreren op het ijs
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:39 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wat een smerige rokershoestjes van die Marijnissen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Herhaling nu van P&W.
Daar hadden ze dan weer geen ondertiteling voorquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:40 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Wat een smerige rokershoestjes van die Marijnissen.
Whergh Wherghhhhh
Wie zal er standhouden en voor hoelang?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:39 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Het is wit en waggelt....quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:40 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Wat een smerige rokershoestjes van die Marijnissen.
Whergh Wherghhhhh
ik ga je missen, ouwe reusquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wie zal er standhouden en voor hoelang?
Ijs moet in een glas. En zelfs dat laatste liever niet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Als je zooi drank langs de boarding zet ben ik bang dat de POL crew rechter over het ijs heengaat op den duur.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ze deden wel alsof ze het grapje begrepen, zie je wel, ze houden humor voor ons verborgen!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het is wit en waggelt....
ehrm
hahahahaha, kijk die zoon van salami eens lachen, naughty boy.
En dan vader salami, als die blik kon doden....
Waarom, je bent toch bekeerd?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik had op zijn minst een rancuneuze beschuldiging van geniepigheid verwacht.
Eenden zullen wel haram zijn volgens zijn ding.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het is wit en waggelt....
ehrm
hahahahaha, kijk die zoon van salami eens lachen, naughty boy.
En dan vader salami, als die blik kon doden....
Ze ziiten nu in de auto terug naar huis te dijenkletsen!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:43 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ze deden wel alsof ze het grapje begrepen, zie je wel, ze houden humor voor ons verborgen!
Ben je gek. Bloedserieus zijn ze "sociale vaardigheden voor dummies" in audioboekvorm aan het beluisteren.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ze ziiten nu in de auto terug naar huis te dijenkletsen!![]()
![]()
Nou, die ouwe deed erg handig alsof zijn neus bloedde. Zogenaamd niks verstaan en beetje geinteresseerd naar de studiolampen boven kijken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:47 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ben je gek. Bloedserieus zijn ze "sociale vaardigheden voor dummies" in audioboekvorm aan het beluisteren.
Knijnen kijken ook altijd in de koplampen van aanstormende auto'squote:Op donderdag 29 maart 2007 00:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou, die ouwe deed erg handig alsof zijn neus bloedde. Zogenaamd niks verstaan en beetje geinteresseerd naar de studiolampen boven kijken.
Zal wel een cursus "autisme voor studiooptredens voor dummies" zijn.![]()
Doodsverwensing van Imam Salami?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:50 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Knijnen kijken ook altijd in de koplampen van aanstormende auto's
Hee, geen drank op tafel willen !!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Doodsverwensing van Imam Salami?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:52 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hee, geen drank op tafel willen !!!!!!!!!!!!
Uhmm, als we moeten vechten om het laatste drankje ben ik bangquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hoe kunnen wij ooit een conflict krijgen?![]()
![]()
Je bent te argwanend, maar goed je hebt de schijn mee dat het inderdaad altijd erger kan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Joost mag weten waarom je het eerder wel deed.
Dan gun ik jou dat toch.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Uhmm, als we moeten vechten om het laatste drankje ben ik bang
Truste, ik gaat op Meki dienstquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dan gun ik jou dat toch.![]()
![]()
Ik ga ook maar eens rollen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:57 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Je bent te argwanend, maar goed je hebt de schijn mee dat het inderdaad altijd erger kan.
Gatverdamme zeg.quote:Op donderdag 29 maart 2007 07:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Arabist pleit voor buitengerechtelijk geweld
Zo Mutant, je laat je ware aard wel steeds meer zien he?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 07:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik ben in een ontkennende bui vandaag
quote:Wikipedia does not have an article with this exact name
quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 07:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
quote:Charlie
Sylvain Ephimenco
Donderdag werd door een rechtbank in Parijs het Franse satirische weekblad Charlie Hebdo vrijgesproken van het aanzetten tot haat tegen moslims.
Het blad had vorig jaar niet alleen spotprenten over de profeet Mohammed uit het Deense Jyllands-Posten in een speciale editie gepubliceerd, maar ook talrijke tekeningen van eigen makelij. Charlie werd door twee Franse moslimorganisaties aangeklaagd en beide zijn nu door de rechter in het ongelijk gesteld. Na de uitspraak zei Charlie-directeur Philippe Val, met een verwijzing naar 1938, dat de geest van München had verloren. Hij zag in de uitspraak van de rechtbank een ’Europese overwinning, een revanche na de moord op Theo van Gogh’ en andere aanslagen op de vrijheid van meningsuiting.
Charlie Hebdo belichaamt met Le Canard Enchaîné een diep gewortelde Franse traditie als het gaat om karikaturen, politieke spotprenten en satirische behandeling van actuele kwesties. Wat dit linkse blad met een anarchistische en antiklerikale inslag bijzonder maakt, is het beleid dat het na 11 september heeft gevoerd. Anders dan andere linkse broeders, anti-globalisten en politiek correcte intellectuelen, heeft Charlie de strijd tegen de fundamentalistische islam aangebonden. Philippe Val en redactrice Caroline Fourest (ze schreef hierover het boek ’La tentation obscurantiste’) hebben keer op keer de heimelijke overeenkomst tussen ’een zeker links’ en het islamisme aan de kaak gesteld. Volgens Charlie Hebdo wordt deze onnatuurlijke alliantie ingegeven door haat voor Israël en Amerika, en ook door antisemitisme, vrees voor joden, blinde solidariteit met de derde wereld, naïviteit en cynisme. Een houding die zich niet tot Frankrijk beperkt. Ook in Nederland zie je hoe vrees voor joden en anti-amerikanisme sommige publicisten en politici tot een verbijsterende toegeeflijkheid jegens het moslimfundamentalisme brengt.
Het proces dat door Charlie werd gewonnen, heeft voor heel wat littekens in de Franse samenleving gezorgd. Dit komt vooral door de identiteit van de klagers. Dat de fundamentalistische UOIF, de voornaamste moslimorganisatie in Frankrijk, zich als censor opstelde verbaasde niemand. Maar dat de Grote Moskee van Parijs, zij aan zij met salafisten en orthodoxen, bij justitie om straf vroeg, heeft voor verbijstering gezorgd. De Grote Moskee van rector Dalil Boubakeur vertegenwoordigt in Frankrijk de gematigde en liberale stroming binnen de islam. Vrij snel ontstond daardoor het beeld van een monolithische, achterlopende en onverdraagzame islam die geen enkel benul had van eeuwenoude Franse traditie op het gebied van de ’liberté d’expression’, en die zich willens en wetens daarbuiten plaatst. De kloof is nu diep. Zeker omdat van links tot rechts de voornaamste Franse politici en presidentskandidaten hun onvoorwaardelijke steun aan Charlie Hebdo hebben betuigd. De droom van een specifieke Franse islam die zich aan het obscurantisme zou kunnen ontworstelen door op moderniteit en verdraagzaamheid aan te koersen, ligt voorlopig aan diggelen.
quote:... een specifieke Franse islam ...
Heel snel hoop ik.quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:50 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wanneer ga ik, de Turkse relschopper, eens terug naar mijn eigen stinkland?
Dat is niet zo lief, Raymondquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik hoop dat je snel doodgaat
Dat verklaart een hoop.quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:57 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik verberg angstvallig mijn Koerdische achtergrond, daarom durf ik niet terug naar Turkije te gaan
quote:Op donderdag 29 maart 2007 07:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
quote:islamracisten
Superfighter heeft vaker bans gehad dan ALNF (sterker nog - hij is net 1 dag terug), maar ook in dat topic zaten andere baggeraars. Valt mij alleen op hoor..quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:43 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dit is niet geheel waar (en bovendien ongestaafd, maar goed), maar het komt voornamelijk doordat die doorgaans vrij rap worden weggewerkt of tegengesproken. Zo'n etter als A_L_N_F bijvoorbeeld is weg, evenals desiredbard. Superfighter is er nog.
[..]
Mijn clubje? Mijn clubje haakt, het baggert niet.
Niet als er een constante stroom is aan relschoppers en kloontjes. Loopt men te kutten, krijgt men een ban, en dan is het weer "weeh wat een ondemocratisch forum".quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:54 schreef Godslasteraar het volgende:
het werkt niet, zo'n forum.
Daaruit volgt, islam != leuk.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:52 schreef Napalm het volgende:
Wat een gezeur over de Islam. Bleh, vertel liever wat leuks.
relschoppers en kloontjes? Wat mij elke lust beneemt nog enizins serieus te posten is de aanwezigheid van een grote groep retards. Je zou wel gek zijn, of over een onmenselijke hoeveelheid geduld beschikken, om nog serieus te reageren.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet als er een constante stroom is aan relschoppers en kloontjes. Loopt men te kutten, krijgt men een ban, en dan is het weer "weeh wat een ondemocratisch forum".
Vandaar de behoefte aan een flamehoek, of een fokgevangenis. Het virtuele leven gaat wel gewoon door he?!quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet als er een constante stroom is aan relschoppers en kloontjes. Loopt men te kutten, krijgt men een ban, en dan is het weer "weeh wat een ondemocratisch forum".
Als je niet van plan bent om serieus te reageren, omdat anderen dat volgens jou ook niet doen....waarom reageer je dan gewoon helemaal niet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:04 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
relschoppers en kloontjes? Wat mij elke lust beneemt nog enizins serieus te posten is de aanwezigheid van een grote groep retards. Je zou wel gek zijn, of over een onmenselijke hoeveelheid geduld beschikken, om nog serieus te reageren.
Daar hebben we ONZIN en KLAAGBAAK voor.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Vandaar de behoefte aan een flamehoek, of een fokgevangenis. Het virtuele leven gaat wel gewoon door he?!
Ach ja, de zegeningen van de multicul.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/10719/fb676166/index.html
Nee, dat trekt heel andere doelgroepen aan. Klaagbaak heb ik nooit begrepen, dat IS gewoon ONZ.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar hebben we ONZIN en KLAAGBAAK voor.
Dus ga je kutten in subfora's die wat serieuzer pogen te zijn...quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, dat trekt heel andere doelgroepen aan. Klaagbaak heb ik nooit begrepen, dat IS gewoon ONZ.
Nerdig huppelkutje.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:08 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ach ja, de zegeningen van de multicul.
gelukkig is er ook nog goed nieuws; ik ben verliefd, move over frau van die baas, hier is wat beters
http://www.dumpert.nl/mediabase/12225/115ebee3/index.html![]()
Mooi. Mission accomplishedquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:04 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
relschoppers en kloontjes? Wat mij elke lust beneemt nog enizins serieus te posten is de aanwezigheid van een grote groep retards. Je zou wel gek zijn, of over een onmenselijke hoeveelheid geduld beschikken, om nog serieus te reageren.
Pogen ze dat werkelijk? Modjes die maar wat aanrotzooien? Inconsequent zijn etc.?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus ga je kutten in subfora's die wat serieuzer pogen te zijn...
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:08 schreef Napalm het volgende:
[..]
...........
gelukkig is er ook nog goed nieuws; ik ben verliefd, move over frau van die baas, hier is wat beters
http://www.dumpert.nl/mediabase/12225/115ebee3/index.html![]()
ik zeg niet dat anderen niet serieus reageren, ik zeg dat het fucking retards zijn die helaas helaas maar al te serieus reagerenquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je niet van plan bent om serieus te reageren, omdat anderen dat volgens jou ook niet doen....waarom reageer je dan gewoon helemaal niet.
Ja, we bannen je altijd onterecht toch?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Pogen ze dat werkelijk? Modjes die maar wat aanrotzooien? Inconsequent zijn etc.?
Oh, dus ze zijn het niet met je eens, en dat maakt ze fucking retards.... zo ken ik je weer.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:12 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ik zeg niet dat anderen niet serieus reageren, ik zeg dat het fucking retards zijn die helaas helaas maar al te serieus reageren![]()
verder is het een verslavingsprobleempje, ik hoop dat een nieuwe baan binnenkort en de verwachte drukte mij daarin zal bijstaan.
quote:
Dat zeg ik! Heeft iemand haar adres? Dan kan ik gaan stalken..quote:
Vaak wel. Jullie pakken de problemen niet bij de wortel aan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, we bannen je altijd onterecht toch?
Nerdje.quote:
NERD!quote:Dat zeg ik! Heeft iemand haar adres? Dan kan ik gaan stalken..
Inderdaad, we moeten je eigenlijk gewoon een IP-ban geven. Zijn we gelijk van je af. Goed idee!quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Vaak wel. Jullie pakken de problemen niet bij de wortel aan.
Tomb raider is ten eerste uitgemolken en ten tweede vind ik haar simpel.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Toch nog iets waar ik het mee eens ben.
Nerd maar wel met een lekkere (denkbeeldige) vriending.quote:
Kijk, daar zit 'm 't zwaktebod.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad, we moeten je eigenlijk gewoon een IP-ban geven. Zijn we gelijk van je af. Goed idee!
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:16 schreef Napalm het volgende:
[..]
Nerd maar wel met een lekkere (denkbeeldige) vriending.
Ze praat te veel. Lekkere meisjes die teveel praten ..quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Tomb raider is ten eerste uitgemolken en ten tweede vind ik haar simpel.
Ja, wel lekker, maar met zo'n gedrag krijg ik een half zeven lul.
Mensen die dingen aannemen omdat het zo geschreven staat en verder geen enkel wetenschappelijk onderzoek op dat vlak dulden, dat zijn retards.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh, dus ze zijn het niet met je eens, en dat maakt ze fucking retards.... zo ken ik je weer.
opnieuw leg je me woorden in de mond die ik niet heb uitgesproken. Er zijn genoeg users waar ik het regelmatig niet mee eens ben zonder dat het ook maar enigzins retards zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh, dus ze zijn het niet met je eens, en dat maakt ze fucking retards.... zo ken ik je weer.
Retards.....die uiteindelijk wel meer bereikt hebben dan jij ooit zult bereiken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mensen die dingen aannemen omdat het zo geschreven staat en verder geen enkel wetenschappelijk onderzoek op dat vlak dulden, dat zijn retards.
Hoe weet je in vredesnaam wat de gemiddelde leeftijd in POL/NWS is?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:18 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
opnieuw leg je me woorden in de mond die ik niet heb uitgesproken. Er zijn genoeg users waar ik het regelmatig niet mee eens ben zonder dat het ook maar enigzins retards zijn.
En verder is de gemiddelde leeftijd te laag, ook een belangrijk element.
Ook nog eens en wrs zit er een nerdig vriendje achter die wilde dat zij dat deed. En zij deed dat, zo gemaakt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze praat te veel. Lekkere meisjes die teveel praten ..![]()
Oh? Zoals wat dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Retards.....die uiteindelijk wel meer bereikt hebben dan jij ooit zult bereiken.
Ze praat met een brits of frans accent en dus is het geil.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:18 schreef Mutant01 het volgende:
Ze praat te veel. Lekkere meisjes die teveel praten ..![]()
2 kopieen; kunnen we kwartetten!quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maak er nog een kopie van, dan heb je een lekker triootje.
Nou, je hebt mij totaal overtuigd! VEEEEEL meer bereikt! En dat alles dankzij dogmatisch allah achterna lopen!quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een kloonloos leven, dat is er al 1.
Nou ja. Ik zie ook niet waarom randdebielen (aantoonbaar) als Meki, Saviour, KirmiziBeyaz, StefanP, BansheeBoy en weet ik wie op het forum te zoeken hebben. Gooi ze er een keer uit.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je DAT verschil al niet hoort, dan ben je wel erg geil op haar.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:26 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ze praat met een brits of frans accent en dus is het geil.![]()
Zucht.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als je DAT verschil al niet hoort, dan ben je wel erg geil op haar.
http://en.wikipedia.org/wiki/Jane_Birkinquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:30 schreef Napalm het volgende:
[..]
Zucht.
Frans accent = geil
Brits accent = geil
Nu nog een francaise die beide kan![]()
dat noem jij een beetje...quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:31 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Jane_Birkin
Beetje oud nu, dat wel.
We wachten op jou.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:34 schreef sigme het volgende:
Zijn jullie er al uit wie het verst kan pissen?
Dat is netjes, dames gaan voor.quote:
"Uit de oude doos"quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:36 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Gewoon de oude films kijken dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |