Dan is er geen woord voor de islamistische stroming.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:02 schreef Apropos het volgende:
[..]
'' Isme'' kan ook op de anti-Islamitische stroming slaan. Dan is ''Islam'' het zelfstandig naamwoord en verwijst ''isme'' terug naar ''anti''.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:13 schreef Sidekick het volgende:
Een kutmarokkaan is een vagina waar Marokkanen uitkomen.
Okay, nu die oefening met vervanging:quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:13 schreef Sidekick het volgende:
Een kutmarokkaan is een vagina waar Marokkanen uitkomen.
Een islam die racist isquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Okay, nu die oefening met vervanging:
Een islamracist is een islam (moslim) die racist is.
Zo zie je maar, de gehele islam is racistisch met jouw goedkeuring.quote:
Mohammed Rabbae? De man die tijdens de Duivelsversen-affaire van Salman Rushdie spontaan naast Ayatollah Khomeini ging staan?quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:12 schreef Apropos het volgende:
Ik breek mij nu al enige tijd het hoofd over de vraag of ''Islamracist'' nu goed Nederlands is of niet. Ik denk dat het woord in z'n huidige vorm het tegendeel uitdrukt van wat Rabbae en z'n ploegje ermee bedoelden.
Gewoon een racistische islamhater. Een rasechte Meulenbelt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:25 schreef Godslasteraar het volgende:
Mohammed Rabbae? De man die tijdens de Duivelsversen-affaire van Salman Rushdie spontaan naast Ayatollah Khomeini ging staan?
en Groenlinkser![]()
Dit is niet geheel waar (en bovendien ongestaafd, maar goed), maar het komt voornamelijk doordat die doorgaans vrij rap worden weggewerkt of tegengesproken. Zo'n etter als A_L_N_F bijvoorbeeld is weg, evenals desiredbard. Superfighter is er nog.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:16 schreef Mutant01 het volgende:
Zeg Apropos, waarom reageer je altijd op moslims en nooit op de topics zelf
Mijn clubje? Mijn clubje haakt, het baggert niet.quote:of baggeraars uit je clubje?
Ik heb mijn roes uitgeslapen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:45 schreef sigme het volgende:
Zo, relschoppers. Wát een mooi weer vandaag. Iedereen de hele dag ervan geprofiteerd, neem ik aan?
ik kan me die Rabbae ook nog goed herinneren van de IRT-enquete, die man is gewoon dom, geen twijfel mogelijk. Je kon de voorzitter Maarten van Traa zich zien generen als Rabbae weer met eens met een domme opmerking/vraag kwam aanzetten. Het ging goed, zolang Rabbae zijn mond dichthield.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Gewoon een racistische islamhater. Een rasechte Meulenbelt.
Praat je nu dat fascistische regime na dat Lemmeb al dagen langer vasthoudt dan medegedeeld?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:45 schreef sigme het volgende:
Zo, relschoppers. Wát een mooi weer vandaag. Iedereen de hele dag ervan geprofiteerd, neem ik aan?
Ik heb m'n roes ingekocht:quote:
Als ik beschikking heb over die knopjes hoor je het wel. Tot die tijd weet Lemmeb vermoedelijk meer dan ik over bannen en losbandigheid.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Praat je nu dat fascistische regime na dat Lemmeb al dagen langer vasthoudt dan medegedeeld?
Van negen tot vijf in een stoffig magazijn gestaan.quote:
Dat bedoel ik, altijd maar dat verschuilen achter de regeltjes van admins. Jij kunt daar ook wat aan doen, door te pleiten voor fatsoenlijke vrijlatingen, anders heeft zo'n mededeling weinig waarde.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Als ik beschikking heb over die knopjes hoor je het wel. Tot die tijd weet Lemmeb vermoedelijk meer dan ik over bannen en losbandigheid.
Met vochtige houtsmaak?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:53 schreef sigme het volgende:
Ik heb m'n roes ingekocht:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu is m'n zakgeld voor deze maand weer op.
Verrot zelfs.quote:
Ik weet het nog niet, spannend, spannend..quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
chivas is een belediging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |