Ja de muisknop blijft hangen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:31 schreef Godslasteraar het volgende:
al iemand op geklikt?
Terwijl je met een blend nog de meeste kans op garantie had.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:15 schreef sigme het volgende:
Die Chivas Strathisla smaakt niet naar turf, verdomme.
Best aardig, dat wel.
Garantie? Ik vermaak me prima met de whiskyproeverij aan eigen tafel. Nu heb ik weer een half jaar de tijd te bedenken wat ik hierna ga proeven.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Terwijl je met een blend nog de meeste kans op garantie had.![]()
![]()
Drink jij whisky aan een tafel?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Garantie? Ik vermaak me prima met de whiskyproeverij aan eigen tafel. Nu heb ik weer een half jaar de tijd te bedenken wat ik hierna ga proeven.
'Keek' eens ff boven in je beeldscherm.... You have got mail.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:22 schreef Godslasteraar het volgende:
tot bleek dat ik mijn rode fietsachterlichtje al knipperend in mijn jaszak had gestopt
In bad kan ook hoor. Zelfs sigaren roken in bad lukt nog best.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Drink jij whisky aan een tafel?
Daar noem je een ontspannen plek, al zal de shampoogeur de smaak van de whisky beinvloeden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
In bad kan ook hoor. Zelfs sigaren roken in bad lukt nog best.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:47 schreef Godslasteraar het volgende:
ik ga maar eens naar Scheveningen toeDaar kom ik ook net vandaan. Wat gegeten in http://www.zamen.nl/toff/. Goede tent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat sinds dit jaar ook de bontkraagjes en theedoeken de boulevard hebben ontdekt.Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Drink jij whisky aan een tafel?
dát viel mij ook op inderdaad. Sinds wanneer mogen die zo laat van huis wegblijven?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Daar kom ik ook net vandaan. Wat gegeten in Toff. Goede tent.
Jammer dat sinds dit jaar ook de bontkraagjes en theedoeken de boulevard hebben ontdekt.
Wel goed voor je rug, maar wat spartaans!quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Laptop op de tafel, ik op een rechte houten stoel. Ik zit er eigenlijk altijd - tenzij ik in de keuken sta.
De frisheid van limoenen.....quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Daar noem je een ontspannen plek, al zal de shampoogeur de smaak van de whisky beinvloeden.
Aaaaaaaargh, die bontkraagjes, ik word daar zo strontziek van, wat een meeloperij, wat een kuddegedrag, wat een fantasieloosheid, wat een minimiteit, wat....quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Daar kom ik ook net vandaan. Wat gegeten in Toff. Goede tent.
Jammer dat sinds dit jaar ook de bontkraagjes en theedoeken de boulevard hebben ontdekt.
Slechte zaak he? Tot vorig jaar was het altijd redelijk islam en dus overlast vrij op het strand, nu is dat dus ook aan de verloedering onderhevig.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:28 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
dát viel mij ook op inderdaad. Sinds wanneer mogen die zo laat van huis wegblijven?
verder was ik m'n geld vergeten![]()
Zei ik dat dan?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De frisheid van limoenen.....
Alsof een rokerig drankhok wel gunstig is voor de smaak.
het is geen serieuze topic Drugshond, het is kul. De enige serieuze vraag die gesteld kan worden was de vraag die ik ook daadwerkelijk gesteld heb: is het normaal dat op een moordzaak zoveel mensen over zo'n lange periode wordt ingezet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
'Keek' eens ff boven in je beeldscherm.... You have got mail.
Ach ja, ik ben nogal minimalistisch. Al ga ik zometeen wel mijn comfortabele bed opzoeken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wel goed voor je rug, maar wat spartaans!![]()
Meer dan 100.000 recherche-uren in gestoken. Reken maar uit. Zeker zo'n 80 euro het uur, zit je toch op 8 milj. euro voor zo'n ordinaire afrekening.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:33 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
het is geen serieuze topic Drugshond, het is kul. De enige serieuze vraag die gesteld kan worden was de vraag die ik ook daadwerkelijk gesteld heb: is het normaal dat op een moordzaak zoveel mensen over zo'n lange periode wordt ingezet.
Verder is het een onbeduidende moord, zij het dat elke moord er één teveel is, op een suspect figuur uit een suspect milieu die blijkbaar één vijand teveel heeft gemaakt.Niets uitzonderlijks, en zeker niet alle aandacht waard die het in Nederland heeft gekregen.
Maar nu blijkt dat het een "interne" aangelegenheid is geweest zal Seveke snel in de vergetelheid geraken.![]()
Toch niet die uit je fotoboek he?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben nogal minimalistisch. Al ga ik zometeen wel mijn comfortabele bed opzoeken.
Hoewel - mischien is een normaal bed ook wel 'spartaans' tegenwoordig.
Ik heb al die aandacht voor de moord op een totaal onbekende crimineel die niets anders heeft gedaan als op de zak teren van de mensen die hij zo verfoeide ook nooit begrepen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:33 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
het is geen serieuze topic Drugshond, het is kul. De enige serieuze vraag die gesteld kan worden was de vraag die ik ook daadwerkelijk gesteld heb: is het normaal dat op een moordzaak zoveel mensen over zo'n lange periode wordt ingezet.
Verder is het een onbeduidende moord, zij het dat elke moord er één teveel is, op een suspect figuur uit een suspect milieu die blijkbaar één vijand teveel heeft gemaakt.Niets uitzonderlijks, en zeker niet alle aandacht waard die het in Nederland heeft gekregen.
Maar nu blijkt dat het een "interne" aangelegenheid is geweest zal Seveke snel in de vergetelheid geraken.![]()
de sfeer was vanavond op straat in ieder geval beduidend minder. Overigens ga ik altijd naar de Meijendelse slag naar het strand, als ik ga. Beetje allergisch voor mensenmassa's.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Slechte zaak he? Tot vorig jaar was het altijd redelijk islam en dus overlast vrij op het strand, nu is dat dus ook aan de verloedering onderhevig.
Het is wachten op de 1e strandtent die hoofddeksels gaat verbieden
Het Noorderstrand was vorig jaar nog redelijk tentenvrij maar het zal mij benieuwen hoe het dit jaar wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |