Doe maar bijdehand.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:37 schreef Reya het volgende:
Salomon Kroonenberg?
Awwwquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Doe maar bijdehand.Ik me suf googlen.
Zo eentje heb ik nog eens als bouwpakket gehad.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:48 schreef Aoristus het volgende:
het Rembrandthuis is vandaag geopend, je kan er een prent winnen als je vlug bent
nee, een loepje, een handig ding, want hij is helemaal plat. Daar kun je zat mieren mee verbranden als je daar zin in zou hebben. Voor elck wat wilsch dusquote:
Deden we vroeger altijd.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:59 schreef Aoristus het volgende:
[..]
nee, een loepje, een handig ding, want hij is helemaal plat. Daar kun je zat mieren mee verbranden als je daar zin in zou hebben. Voor elck wat wilsch dus
Je bent oud, Harry, je verwijst niet eens naar mijn dienstbetrekking.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:48 schreef Aoristus het volgende:
het Rembrandthuis is vandaag geopend, je kan er een prent winnen als je vlug bent
Nee, het interesseert me gewoon nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:00 schreef Apropos het volgende:
[..]
Je bent oud, Harry, je verwijst niet eens naar mijn dienstbetrekking.
De rentes gaan weer omhoog...quote:Recordhoeveelheid geld in eurozone
De hoeveelheid geld die in omloop is in de eurozone, heeft een recordniveau bereikt. Daardoor groeit de kans op inflatie en dus ook de kans dat de ECB de rente verder verhoogt.
De M3,de breedste maatstaf om aan te geven hoeveel geld er in omloop is, steeg in februari met 10 procent. Dat blijkt uit berekeningen van de ECB. In januari was de groei 9,9 procent.
De Europese Centrale Bank volgt de M3 op de voet, omdat de bank een sterk verband ziet tussen liquiditeit in de economie en toekomstige inflatie. Begin maart verhoogde de ECB de rente met een kwart procentpunt naar 3,75 procent.
Ja, dat is niet de bedoeling. Net nu mijn rentevasteperiode bijna over is.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:10 schreef pberends het volgende:
De rentes gaan weer omhoog...
Het zorgt sneller voor Great People he.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:48 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.demorgen.be/dm(...)wt.bron=categoryArt3
wat moet het Vaticaan met dat heidendom?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:12 schreef Apropos het volgende:
Ik breek mij nu al enige tijd het hoofd over de vraag of ''Islamracist'' nu goed Nederlands is of niet. Ik denk dat het woord in z'n huidige vorm het tegendeel uitdrukt van wat Rabbae en z'n ploegje ermee bedoelden.
Daar ga je toch niet naartoe manquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:32 schreef du_ke het volgende:lang leve carrieredagen
.
Ben nu al licht aangeschoten, tijd voor het diner.
Waarom zou dat geen goed Nederlands zijn. Taal staat niet stil. Je kan de betekenis trouwens gewoon uit de context halen, wat je dus nu denkt is irrelevant.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:12 schreef Apropos het volgende:
Ik breek mij nu al enige tijd het hoofd over de vraag of ''Islamracist'' nu goed Nederlands is of niet. Ik denk dat het woord in z'n huidige vorm het tegendeel uitdrukt van wat Rabbae en z'n ploegje ermee bedoelden.
Ja, maar daar heb je andere festivals voor. De carrierebeurs is zo'n wortel-voor-je-neusbeurs. Als je er nou zo'n leasewijf bij kreegquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:38 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Kun je ook pennen, muismatjes en soms wel leuke gadgets jatten. Verder zinloos inderdaad.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom zou dat geen goed Nederlands zijn. Taal staat niet stil. Je kan de betekenis trouwens gewoon uit de context halen, wat je dus nu denkt is irrelevant.
Omdat een ''Sovjettank'' een tank van de Sovjets is, een ''Christenracist'' (lelijk woord, maar het kan net) een racistische Christen is en in mijn ogen deze rangschikking altijd beduidt dat het laatste woorddeel behoort tot de verzameling die in het eerste deel gegeven wordt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom zou dat geen goed Nederlands zijn. Taal staat niet stil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |