Superfighter heeft vaker bans gehad dan ALNF (sterker nog - hij is net 1 dag terug), maar ook in dat topic zaten andere baggeraars. Valt mij alleen op hoor..quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:43 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dit is niet geheel waar (en bovendien ongestaafd, maar goed), maar het komt voornamelijk doordat die doorgaans vrij rap worden weggewerkt of tegengesproken. Zo'n etter als A_L_N_F bijvoorbeeld is weg, evenals desiredbard. Superfighter is er nog.
[..]
Mijn clubje? Mijn clubje haakt, het baggert niet.
Niet als er een constante stroom is aan relschoppers en kloontjes. Loopt men te kutten, krijgt men een ban, en dan is het weer "weeh wat een ondemocratisch forum".quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:54 schreef Godslasteraar het volgende:
het werkt niet, zo'n forum.
Daaruit volgt, islam != leuk.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:52 schreef Napalm het volgende:
Wat een gezeur over de Islam. Bleh, vertel liever wat leuks.
relschoppers en kloontjes? Wat mij elke lust beneemt nog enizins serieus te posten is de aanwezigheid van een grote groep retards. Je zou wel gek zijn, of over een onmenselijke hoeveelheid geduld beschikken, om nog serieus te reageren.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet als er een constante stroom is aan relschoppers en kloontjes. Loopt men te kutten, krijgt men een ban, en dan is het weer "weeh wat een ondemocratisch forum".
Vandaar de behoefte aan een flamehoek, of een fokgevangenis. Het virtuele leven gaat wel gewoon door he?!quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet als er een constante stroom is aan relschoppers en kloontjes. Loopt men te kutten, krijgt men een ban, en dan is het weer "weeh wat een ondemocratisch forum".
Als je niet van plan bent om serieus te reageren, omdat anderen dat volgens jou ook niet doen....waarom reageer je dan gewoon helemaal niet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:04 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
relschoppers en kloontjes? Wat mij elke lust beneemt nog enizins serieus te posten is de aanwezigheid van een grote groep retards. Je zou wel gek zijn, of over een onmenselijke hoeveelheid geduld beschikken, om nog serieus te reageren.
Daar hebben we ONZIN en KLAAGBAAK voor.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Vandaar de behoefte aan een flamehoek, of een fokgevangenis. Het virtuele leven gaat wel gewoon door he?!
Ach ja, de zegeningen van de multicul.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/10719/fb676166/index.html
Nee, dat trekt heel andere doelgroepen aan. Klaagbaak heb ik nooit begrepen, dat IS gewoon ONZ.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar hebben we ONZIN en KLAAGBAAK voor.
Dus ga je kutten in subfora's die wat serieuzer pogen te zijn...quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, dat trekt heel andere doelgroepen aan. Klaagbaak heb ik nooit begrepen, dat IS gewoon ONZ.
Nerdig huppelkutje.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:08 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ach ja, de zegeningen van de multicul.
gelukkig is er ook nog goed nieuws; ik ben verliefd, move over frau van die baas, hier is wat beters
http://www.dumpert.nl/mediabase/12225/115ebee3/index.html![]()
Mooi. Mission accomplishedquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:04 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
relschoppers en kloontjes? Wat mij elke lust beneemt nog enizins serieus te posten is de aanwezigheid van een grote groep retards. Je zou wel gek zijn, of over een onmenselijke hoeveelheid geduld beschikken, om nog serieus te reageren.
Pogen ze dat werkelijk? Modjes die maar wat aanrotzooien? Inconsequent zijn etc.?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus ga je kutten in subfora's die wat serieuzer pogen te zijn...
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:08 schreef Napalm het volgende:
[..]
...........
gelukkig is er ook nog goed nieuws; ik ben verliefd, move over frau van die baas, hier is wat beters
http://www.dumpert.nl/mediabase/12225/115ebee3/index.html![]()
ik zeg niet dat anderen niet serieus reageren, ik zeg dat het fucking retards zijn die helaas helaas maar al te serieus reagerenquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je niet van plan bent om serieus te reageren, omdat anderen dat volgens jou ook niet doen....waarom reageer je dan gewoon helemaal niet.
Ja, we bannen je altijd onterecht toch?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Pogen ze dat werkelijk? Modjes die maar wat aanrotzooien? Inconsequent zijn etc.?
Oh, dus ze zijn het niet met je eens, en dat maakt ze fucking retards.... zo ken ik je weer.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:12 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ik zeg niet dat anderen niet serieus reageren, ik zeg dat het fucking retards zijn die helaas helaas maar al te serieus reageren![]()
verder is het een verslavingsprobleempje, ik hoop dat een nieuwe baan binnenkort en de verwachte drukte mij daarin zal bijstaan.
quote:
Dat zeg ik! Heeft iemand haar adres? Dan kan ik gaan stalken..quote:
Vaak wel. Jullie pakken de problemen niet bij de wortel aan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, we bannen je altijd onterecht toch?
Nerdje.quote:
NERD!quote:Dat zeg ik! Heeft iemand haar adres? Dan kan ik gaan stalken..
Inderdaad, we moeten je eigenlijk gewoon een IP-ban geven. Zijn we gelijk van je af. Goed idee!quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Vaak wel. Jullie pakken de problemen niet bij de wortel aan.
Tomb raider is ten eerste uitgemolken en ten tweede vind ik haar simpel.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Toch nog iets waar ik het mee eens ben.
Nerd maar wel met een lekkere (denkbeeldige) vriending.quote:
Kijk, daar zit 'm 't zwaktebod.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad, we moeten je eigenlijk gewoon een IP-ban geven. Zijn we gelijk van je af. Goed idee!
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:16 schreef Napalm het volgende:
[..]
Nerd maar wel met een lekkere (denkbeeldige) vriending.
Ze praat te veel. Lekkere meisjes die teveel praten ..quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Tomb raider is ten eerste uitgemolken en ten tweede vind ik haar simpel.
Ja, wel lekker, maar met zo'n gedrag krijg ik een half zeven lul.
Mensen die dingen aannemen omdat het zo geschreven staat en verder geen enkel wetenschappelijk onderzoek op dat vlak dulden, dat zijn retards.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh, dus ze zijn het niet met je eens, en dat maakt ze fucking retards.... zo ken ik je weer.
opnieuw leg je me woorden in de mond die ik niet heb uitgesproken. Er zijn genoeg users waar ik het regelmatig niet mee eens ben zonder dat het ook maar enigzins retards zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh, dus ze zijn het niet met je eens, en dat maakt ze fucking retards.... zo ken ik je weer.
Retards.....die uiteindelijk wel meer bereikt hebben dan jij ooit zult bereiken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mensen die dingen aannemen omdat het zo geschreven staat en verder geen enkel wetenschappelijk onderzoek op dat vlak dulden, dat zijn retards.
Hoe weet je in vredesnaam wat de gemiddelde leeftijd in POL/NWS is?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:18 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
opnieuw leg je me woorden in de mond die ik niet heb uitgesproken. Er zijn genoeg users waar ik het regelmatig niet mee eens ben zonder dat het ook maar enigzins retards zijn.
En verder is de gemiddelde leeftijd te laag, ook een belangrijk element.
Ook nog eens en wrs zit er een nerdig vriendje achter die wilde dat zij dat deed. En zij deed dat, zo gemaakt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze praat te veel. Lekkere meisjes die teveel praten ..![]()
Oh? Zoals wat dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Retards.....die uiteindelijk wel meer bereikt hebben dan jij ooit zult bereiken.
Ze praat met een brits of frans accent en dus is het geil.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:18 schreef Mutant01 het volgende:
Ze praat te veel. Lekkere meisjes die teveel praten ..![]()
2 kopieen; kunnen we kwartetten!quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maak er nog een kopie van, dan heb je een lekker triootje.
Nou, je hebt mij totaal overtuigd! VEEEEEL meer bereikt! En dat alles dankzij dogmatisch allah achterna lopen!quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een kloonloos leven, dat is er al 1.
Nou ja. Ik zie ook niet waarom randdebielen (aantoonbaar) als Meki, Saviour, KirmiziBeyaz, StefanP, BansheeBoy en weet ik wie op het forum te zoeken hebben. Gooi ze er een keer uit.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je DAT verschil al niet hoort, dan ben je wel erg geil op haar.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:26 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ze praat met een brits of frans accent en dus is het geil.![]()
Zucht.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als je DAT verschil al niet hoort, dan ben je wel erg geil op haar.
http://en.wikipedia.org/wiki/Jane_Birkinquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:30 schreef Napalm het volgende:
[..]
Zucht.
Frans accent = geil
Brits accent = geil
Nu nog een francaise die beide kan![]()
dat noem jij een beetje...quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:31 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Jane_Birkin
Beetje oud nu, dat wel.
We wachten op jou.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:34 schreef sigme het volgende:
Zijn jullie er al uit wie het verst kan pissen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |