Tomb raider is ten eerste uitgemolken en ten tweede vind ik haar simpel.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Toch nog iets waar ik het mee eens ben.
Nerd maar wel met een lekkere (denkbeeldige) vriending.quote:
Kijk, daar zit 'm 't zwaktebod.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad, we moeten je eigenlijk gewoon een IP-ban geven. Zijn we gelijk van je af. Goed idee!
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:16 schreef Napalm het volgende:
[..]
Nerd maar wel met een lekkere (denkbeeldige) vriending.
Ze praat te veel. Lekkere meisjes die teveel praten ..quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Tomb raider is ten eerste uitgemolken en ten tweede vind ik haar simpel.
Ja, wel lekker, maar met zo'n gedrag krijg ik een half zeven lul.
Mensen die dingen aannemen omdat het zo geschreven staat en verder geen enkel wetenschappelijk onderzoek op dat vlak dulden, dat zijn retards.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh, dus ze zijn het niet met je eens, en dat maakt ze fucking retards.... zo ken ik je weer.
opnieuw leg je me woorden in de mond die ik niet heb uitgesproken. Er zijn genoeg users waar ik het regelmatig niet mee eens ben zonder dat het ook maar enigzins retards zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh, dus ze zijn het niet met je eens, en dat maakt ze fucking retards.... zo ken ik je weer.
Retards.....die uiteindelijk wel meer bereikt hebben dan jij ooit zult bereiken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mensen die dingen aannemen omdat het zo geschreven staat en verder geen enkel wetenschappelijk onderzoek op dat vlak dulden, dat zijn retards.
Hoe weet je in vredesnaam wat de gemiddelde leeftijd in POL/NWS is?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:18 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
opnieuw leg je me woorden in de mond die ik niet heb uitgesproken. Er zijn genoeg users waar ik het regelmatig niet mee eens ben zonder dat het ook maar enigzins retards zijn.
En verder is de gemiddelde leeftijd te laag, ook een belangrijk element.
Ook nog eens en wrs zit er een nerdig vriendje achter die wilde dat zij dat deed. En zij deed dat, zo gemaakt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze praat te veel. Lekkere meisjes die teveel praten ..![]()
Oh? Zoals wat dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Retards.....die uiteindelijk wel meer bereikt hebben dan jij ooit zult bereiken.
Ze praat met een brits of frans accent en dus is het geil.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:18 schreef Mutant01 het volgende:
Ze praat te veel. Lekkere meisjes die teveel praten ..![]()
2 kopieen; kunnen we kwartetten!quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maak er nog een kopie van, dan heb je een lekker triootje.
Nou, je hebt mij totaal overtuigd! VEEEEEL meer bereikt! En dat alles dankzij dogmatisch allah achterna lopen!quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een kloonloos leven, dat is er al 1.
Nou ja. Ik zie ook niet waarom randdebielen (aantoonbaar) als Meki, Saviour, KirmiziBeyaz, StefanP, BansheeBoy en weet ik wie op het forum te zoeken hebben. Gooi ze er een keer uit.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je DAT verschil al niet hoort, dan ben je wel erg geil op haar.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:26 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ze praat met een brits of frans accent en dus is het geil.![]()
Zucht.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als je DAT verschil al niet hoort, dan ben je wel erg geil op haar.
http://en.wikipedia.org/wiki/Jane_Birkinquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:30 schreef Napalm het volgende:
[..]
Zucht.
Frans accent = geil
Brits accent = geil
Nu nog een francaise die beide kan![]()
dat noem jij een beetje...quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:31 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Jane_Birkin
Beetje oud nu, dat wel.
We wachten op jou.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:34 schreef sigme het volgende:
Zijn jullie er al uit wie het verst kan pissen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |