Mjah, ik stuur de notes wel op.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:33 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
het is geen serieuze topic Drugshond, het is kul. De enige serieuze vraag die gesteld kan worden was de vraag die ik ook daadwerkelijk gesteld heb: is het normaal dat op een moordzaak zoveel mensen over zo'n lange periode wordt ingezet.
Verder is het een onbeduidende moord, zij het dat elke moord er één teveel is, op een suspect figuur uit een suspect milieu die blijkbaar één vijand teveel heeft gemaakt.Niets uitzonderlijks, en zeker niet alle aandacht waard die het in Nederland heeft gekregen.
Maar nu blijkt dat het een "interne" aangelegenheid is geweest zal Seveke snel in de vergetelheid geraken.![]()
eeeuh, dat hangt er vanaf hè cq de blikwinkelquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben nogal minimalistisch.....
quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Toch niet die uit je fotoboek he?![]()
Oeh!quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, dat was wel een van de minst comfortabele hotels waarin ik geweest ben - al was dat in Antakya erger.
Nee, niet dat bed - wel het bed waarop dat blauwe broekje ligt.
quote:Laatste Voyeur Godslasteraar
M'n knorrend beest is ook minimaal. Heel minimaal.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:39 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
eeeuh, dat hangt er vanaf hè cq de blikwinkel![]()
Is ook een leuk systeempje maar we misbruiken het ook voor andere doeleinden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:35 schreef Godslasteraar het volgende:
grappig trouwens dat mail-systeem. En ik me maar afvragen waar DH het over had
Dat waren niet al zijn notes, slechts de laatste 4 in 1 dag tijd.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hee Sigme, lees je dat, DH stuurt notes op naar users, doe jij dat ook eens ff, wel zippen he?!
ik ken de policy niet hoorquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat waren niet al zijn notes, slechts de laatste 4 in 1 dag tijd.![]()
Ik kreeg er eentje van jump. Die was wrs niet op de hoogte van mijn relatie met tante r3.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat waren niet al zijn notes, slechts de laatste 4 in 1 dag tijd.![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oeh!![]()
Laatste Voyeur Godslasteraar
![]()
It's so fokkin' true.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:51 schreef fokthesystem het volgende:
Tjonge, vriendjes met het beheer?
Wat een taal, wat een non-topic
Wat OFF topic ook politiek gezien....
zonder een prominente moord op een linksert door een rechtsert was Seveke voorlopig de enige strohalmquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik heb al die aandacht voor de moord op een totaal onbekende crimineel die niets anders heeft gedaan als op de zak teren van de mensen die hij zo verfoeide ook nooit begrepen.
ja, duh!quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:51 schreef fokthesystem het volgende:
Tjonge, vriendjes met het beheer?
Wat een taal, wat een non-topic
Wat OFF topic ook politiek gezien....
Das altijd zo wanneer theedoek en bontkragen op komen dagenquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:37 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
de sfeer was vanavond op straat in ieder geval beduidend minder.
Ik zit altijd op het Noorderstrand bij Billabong, Karavaan en zo. Is tof.quote:Overigens ga ik altijd naar de Meijendelse slag naar het strand, als ik ga. Beetje allergisch voor mensenmassa's.
Gasten met dat soort baarden: baard beetpakken en tussen roltrap duwen: roltrap aanzetten.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Die Salami imam was net bij Pauw en Witteman, samen met zijn zoon. Alles natuurlijk ontkennen, wijn mocht niet op tafel, ook niet voor de andere gasten. Respect hebben voor de cultuur, want dit land is multiculti.
Blablabla
respect my ass
zal het een keer uitproberen, als je een lange dertiger ziet lopen met een knipperende jas moet je maar even een seintje gevenquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Das altijd zo wanneer theedoek en bontkragen op komen dagen
Noem mij 1 plek (of land) waar dat niet zo is.
[..]
Ik zit altijd op het Noorderstrand bij Billabong, Karavaan en zo. Is tof.
Ach ik ben ook al een 30-erquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:30 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
zal het een keer uitproberen, als je een lange dertiger ziet lopen met een knipperende jas moet je maar even een seintje geven![]()
En dan bij Lucille gaan huilen als ik vraag of hij al AIDS heeft opgelopen. Wat is het toch een zielig ventjequote:Op woensdag 28 maart 2007 22:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach wat sneu, ze heeft je een dochter gebaard
Die sjoernaarlist probeerde het nog, maar ook te slap om echt een statement te maken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Gasten met dat soort baarden: baard beetpakken en tussen roltrap duwen: roltrap aanzetten.
PS. Lieten ze echt de wijn van de tafel af voor dat soort mongolen? Fucking lafbekkenJUIST niet toegeven dan stelletje slapjanussen, daarmee legitimeer je dat sprookjesboekgezeik van ze juist [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |