Daar zou ik er wel twee op nemen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:08 schreef sigme het volgende:
Hoewel, het laatste schaap heeft zojuist gelammerd, twee lammetjes erbij. Dat maakt acht, dit jaar. Dat verdient een heildronk, nietwaar?
Doe een echte studie, dus geen muismatquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:38 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Kun je ook pennen, muismatjes en soms wel leuke gadgets jatten. Verder zinloos inderdaad.
Goed excuus om op te drinkenquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:08 schreef sigme het volgende:
Hoewel, het laatste schaap heeft zojuist gelammerd, twee lammetjes erbij. Dat maakt acht, dit jaar. Dat verdient een heildronk, nietwaar?
Ik kan me erger voorstellen.quote:
Lees jij aarsklikpoeper?quote:
Ik ben niet in verleiding gebracht.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:44 schreef Godslasteraar het volgende:
je beeldscherm aflikken ofzo
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:14 schreef Apropos het volgende:
Er is niets veranderd, alle moderators vallen nog steeds op mensen van het mannelijk geslacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dan moet ik toch maar eens een behaarde mannenreet posten... nu moet ik daar alleen nog een foto van vinden...quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben niet in verleiding gebracht.
[..]
eigenlijk verbazingwekkend dat jij niet al veel eerder POL-mod bent geworden, let alleen wel een beetje dat Lief niet tekort komt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben niet in verleiding gebracht.
[..]
probeer maar eens, en kijk hoe de mannelijke users erop reagerenquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik toch maar eens een behaarde mannenreet posten... nu moet ik daar alleen nog een foto van vinden...
geen linkjes Auto, gewoon vol in beeld:quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:54 schreef Autodidact het volgende:
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=hairy+ass&btnG=Afbeeldingen+zoeken&gbv=2
was die pberends trouwens niet familie van iemand hier op fok?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:58 schreef Autodidact het volgende:
Dat deed pkontenlikker ook joh.
Meen je niet? Waar heb je dat vandaan?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:01 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
was die pberends trouwens niet familie van iemand hier op fok?
staat me iets van bij. Begreep ook bv dat Sizzler en Speknek broers zijn?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Meen je niet? Waar heb je dat vandaan?
Oh. Nou, fijn.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:07 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
staat me iets van bij. Begreep ook bv dat Sizzler en Speknek broers zijn?
Gewoon grappig.
Heb je een fok!-bol?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:08 schreef du_ke het volgende:
Speknek en Sizzler zijn broers maar familicontacten van PB kan ik zo niet ontdekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |