Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Oeh, IJS!quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
OLA
uitgestreken?quote:
al lang....quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:00 schreef OA het volgende:
[..]
uitgestreken?![]()
Zo weer ff een uurtje naar buiten!![]()
![]()
Jij altijd met je bezoek...quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
al lang.......had ff bezoek, er moest weer flink bij geluld worden....
![]()
![]()
![]()
Nee gekquote:
dat icm Haagendaszquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee gek. Ben & Jerries is teh pwn.
ik beweer het tegendeel toch niet...quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mijn bezoek is altijd leuk.........anders kom je gewoon niet binnen....
![]()
![]()
misschien is het omdat IK zo leuk ben...?quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:12 schreef OA het volgende:
[..]
ik beweer het tegendeel toch niet...![]()
Jij hebt alleen vaak bezoek...![]()
Dat zijn jouw woorden...quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
misschien is het omdat IK zo leuk ben...?![]()
![]()
![]()
er zijn zat mensen die mij leuk vinden hoor...quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:16 schreef OA het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden...![]()
je hebt natuurlijk wel genoeg tijd ervoor nu...![]()
je bent ook heel leuk hoor!quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
er zijn zat mensen die mij leuk vinden hoor.......
![]()
![]()
...maar idd, nu zolang van genieten zolang het nog kan....binnenkort hopelijk niet meer....
![]()
![]()
Heel naar.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:23 schreef JDude het volgende:
Bijna lunch alweer!
Vanmiddag even overleg en daarna naar buiten, hè vervelend.
Ik heb pas om 5 uur pauze.quote:
verklaar je nader...quote:
MPG 2 - 0 JJquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zie je wel.....ik heb gewoon gelijk....![]()
![]()
![]()
wel lief......![]()
![]()
ik ga naar buiten!quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
iedereen zit te zeiken dat ze naar buiten moeten
ik meende het ook niet hoor
Buitenquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:35 schreef OA het volgende:
[..]
ik ga naar buiten!![]()
en alle binnenblijverts moeten niet klagen...![]()
Senseo is geen koffie!quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:35 schreef OA het volgende:
[..]
ik ga naar buiten!![]()
en alle binnenblijverts moeten niet klagen...![]()
quote:
hmm, 't is dat je een koffiemerk als naam hebt...quote:
Precies jij snapt mequote:
Dan eis ik dat jij je aan de regels houdtquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:58 schreef Betaserc het volgende:
Zeg mensen, het is allemaal leuk en aardig, maar ik was toch echt de eerste met een topic over koffie, dus ik eis m'n topic in de OP.
Koffie.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan eis ik dat jij je aan de regels houdt![]()
![]()
Dude, wie zet er nou een koffietopic in ONZ.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:58 schreef Betaserc het volgende:
Zeg mensen, het is allemaal leuk en aardig, maar ik was toch echt de eerste met een topic over koffie, dus ik eis m'n topic in de OP.
Koffie.
En hoe luiden die regels?quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan eis ik dat jij je aan de regels houdt![]()
![]()
Ach, niet zo zeuren.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dude, wie zet er nou een koffietopic in ONZ.
quote:
Die regels gelden heul nie voor mij, want mijn topic was al lang voor jullie met deze slechte reeks begonnen!quote:
sodemieter dan maar op.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:06 schreef Betaserc het volgende:
[..]
Die regels gelden heul nie voor mij, want mijn topic was al lang voor jullie met deze slechte reeks begonnen!
ok zeg het niet graag....ROT OP...quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:06 schreef Betaserc het volgende:
[..]
Die regels gelden heul nie voor mij, want mijn topic was al lang voor jullie met deze slechte reeks begonnen!
Open er een topic over in KLBquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:06 schreef Betaserc het volgende:
[..]
Eengezien ie het toch al een slechte reeks vindt, moet het ook niet zo moeilijk zijn op te rottenquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ok zeg het niet graag....ROT OP....het is hier niet voor klagers......
...we hebben het met zijn allen erg gezellig....hebben niemand nodig die het ff voor ons komt verpesten.....
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Eengezien ie het toch al een slechte reeks vindt, moet het ook niet zo moeilijk zijn op te rotten
JIJ OOK....quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:10 schreef eer-ik het volgende:
JJ, ga jij eens boodschappen doen trouwens!![]()
't is toch geen kloon van je hequote:Op woensdag 28 maart 2007 13:10 schreef JDude het volgende:
Boh, maak jullie eens niet zo druk hier.
quote:
Neuh, maar ik word altijd een beetje melig van mensen die in zoeen reeks territoriaal gedrag gaan vertonen en alles wat enigszins afwijkt of niet aan de regeltjes voldoet gaan afblaffenquote:
ik ook...quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:12 schreef eer-ik het volgende:
nou goed, ik ben dus even boodschappen doen
it's a dirty job, but someone gosta do itquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Neuh, maar ik word altijd een beetje melig van mensen die in zoeen reeks territoriaal gedrag gaan vertonen en alles wat enigszins afwijkt of niet aan de regeltjes voldoet gaan afblaffen.
Wijze woorden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Neuh, maar ik word altijd een beetje melig van mensen die in zoeen reeks territoriaal gedrag gaan vertonen en alles wat enigszins afwijkt of niet aan de regeltjes voldoet gaan afblaffen.
ben je nou nog niet weg.....?...quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
it's a dirty job, but someone gosta do it
ik heb zelf ook heul geen eed o.i.d. afgelegd, ben ook niet echt pro maar eventjes zeiken op mensen is toch best fijn
En trouwens, als hier anderen komen zeiken van boh, dit is echt een kuttopic enzulks, mag ik toch best zeggen dat ie op moet donderstralen![]()
![]()
wat zijn je wensen....?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:15 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Nemen jullie iets lekkers mee voor bij de koffie![]()
![]()
![]()
Jij anders ook nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ben je nou nog niet weg.....?...![]()
Goeie TT. 14quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wijze woorden.
Maar dan nog: Senseo is koffie voor de luie mensch. Dus koffie.
Nu je het zegt.quote:
Ik zal 't doorgeven.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:15 schreef HeaRt_woRm het volgende:
![]()
![]()
Goed idee. Ben en Jerries, glacekoeken en stroopwafels.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:15 schreef HeaRt_woRm het volgende:
![]()
![]()
onthou 'm even.quote:
Cookie Heavenquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:18 schreef Kuukske het volgende:
Goed idee. Ben en Jerries, glacekoeken en stroopwafels.
Als je dan toch bezig bent; bring me Oreo's.
Oh, B&Jquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goed idee. Ben en Jerries, glacekoeken en stroopwafels.
Als je dan toch bezig bent; bring me Oreo's.
echt?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:19 schreef JDude het volgende:
Hier in het zuiden noemen we dat een Bossche Bol.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Cookie Heaven. Dough
Klinkt Is als een B&J-smaak
Mail ze! Misschien winnen we dan wel keiveel geld.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Cookie Heaven.
Klinkt als een B&J-smaak
Wat ie er met koekie heffen dan?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mail ze! Misschien winnen we dan wel keiveel geld.
Dan is ie morgen nog niet thuisquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat ie er met koekie heffen dan?
Kan je daar geld mee winnen?
* eer-ik zet cookie heaven op het boodschappenlijstje voor m'n broertje dat zo boodschappen gaat doen
Whehehe.quote:
Het bestaat niet. Ik riep slechts wat koekjes vormen, waarop JD zegt: oeh, cookie heaven. (Dat klinkt als een soort B&J ijs).quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoezo niet, kan je dat niet in NL kopen dan?
shitquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het bestaat niet. Ik riep slechts wat koekjes vormen, waarop JD zegt: oeh, cookie heaven. (Dat klinkt als een soort B&J ijs).
Mooiquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:27 schreef Kuukske het volgende:
Het is je vergeven.
Wat heb ik gemist??quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:28 schreef OA het volgende:
Oja.. en eenieder die zich niet kan gedragen, in welk topic en om welke reden dan ook, moet gepermbanned worden...![]()
![]()
het gaat mij goed zoquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:28 schreef crossover het volgende:
En weer terug van school! We hadden een 5 voor ons betoogMaar met wat schriftelijke toevoegingen kunnen we het afronden.
En ff lekker bij bakker bart een broodje + koffie gehad
Moet deze trouwens telkens centraal worden of is het zo goed?
Je had meer moeten oefenen en vroeger naar bed moeten gaan...quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:28 schreef crossover het volgende:
En weer terug van school! We hadden een 5 voor ons betoogMaar met wat schriftelijke toevoegingen kunnen we het afronden.
En ff lekker bij bakker bart een broodje + koffie gehad
Moet deze trouwens telkens centraal worden of is het zo goed?
Ik heb helemaal geen headerquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mooi
wat is er gebeurd met m'n fok trouwens
[afbeelding]
ja hequote:Op woensdag 28 maart 2007 13:28 schreef OA het volgende:
Ik ben even weg en meteen staat het topic vol van de vijandigheid...![]()
Verders heb ik ook goede TT-gerelateerde ideeen voorbij zien komen.![]()
Oja.. en eenieder die zich niet kan gedragen, in welk topic en om welke reden dan ook, moet gepermbanned worden...![]()
![]()
een paar zeurpieten...quote:
Weet ik niet, volgens mij verandert die 5 dan in een 'voldaan'quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
het gaat mij goed zo
Ik zie het nut van centrale topics sowieso niet :[w
oh, en eeeh, hoe hoog kan het cijfer nog worden met schriftelijke afrondingen?
da's helemaal raar.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:31 schreef crossover het volgende:
[..]
Weet ik niet, volgens mij verandert die 5 dan in een 'voldaan'
kijk, dat is dan prima tochquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:31 schreef crossover het volgende:
[..]
Weet ik niet, volgens mij verandert die 5 dan in een 'voldaan'
Lente is tof.quote:
* crossover leest terugquote:
eensquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:28 schreef OA het volgende:
![]()
Zeker! Ik was net bijna blij met m'n vertraging, lekker in de zon gezetenquote:
#1: klikquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:36 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ja ik gaat ook maar eens opruimen en boodschappen doenMoet toch een keer gebeuren
![]()
![]()
Jep. Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zeker.
En het is het begin van 2 toffe seizoenen![]()
Niet van die enge woorden gebruiken Kuuk!quote:
daarom ben ik ook zo blij dat ik precies die tijd niks hoef te doenquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jep. Helemaal mee eens.
Alleen zo jammer dat je productiviteit van dit weer zo achteruit gaat![]()
Was even aan het moddenquote:
kort samengevat:quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:59 schreef cablegunmaster het volgende:
ben je er ff niet dan zijn we al weer 11 titels verderdamn....... wel vet trouwens maar samenvatting iemand ?
same herequote:Op woensdag 28 maart 2007 13:59 schreef JDude het volgende:
Boh. Examentijd. Bijna 6 jaar geleden alweer.
CGM!quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:59 schreef cablegunmaster het volgende:
ben je er ff niet dan zijn we al weer 11 titels verderdamn....... wel vet trouwens maar samenvatting iemand ?
had je niet beter blablablabal kunnen zeggen ? want cijfers zijn ook zo eeuhm.... eentonigquote:
Hoofdletters. Tof.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:00 schreef cablegunmaster het volgende:
HOI!!! crossover en JDUDEen eerik
OA of ondere anderequote:Op woensdag 28 maart 2007 14:00 schreef OA het volgende:
[..]
CGM!![]()
Samenvatting: [KOFFIE SC #38] Wij willen koffie geen TheeThee :') !
't werkt net als met een boek..quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
had je niet beter blablablabal kunnen zeggen ? want cijfers zijn ook zo eeuhm.... eentonigmaar bedankt voor de samenvatting maar ik ben bang als ik klaar ben met lezen nog 3 topicss achter loop
![]()
![]()
aaah nee , het was zeker de butler weer met het keuken mes in de kelder damn.... had dat niet gezegd nu heb je mijn romannetje verklapt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't werkt net als met een boek..
Eerste bladzijde en de (een na-)laatste bladzijde lezen en je weet het
O.. het gaat dus over koffie....quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't werkt net als met een boek..
Eerste bladzijde en de (een na-)laatste bladzijde lezen en je weet het
Neequote:Op woensdag 28 maart 2007 14:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren.
Inmiddels al wél een goeie TT voor je SES FB topic?
gooi er heavy metal tegen aan liedje nodig ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:05 schreef eer-ik het volgende:
De buren proberen mijn hard-staande-reggae te overstemmen met hun nederlandstalige herrie
haha nee, het huidige is in maart 2006 geopendquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
moet je weer een nieuwe verzinnen
Gaan die FB topics in SES zo hard dan?
deze topics gaan 10x zo hardquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:07 schreef crossover het volgende:
[..]
haha nee, het huidige is in maart 2006 geopend
Hehe. Ambtenaar.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Niet van die enge woorden gebruiken Kuuk!
Ik gooi 'Everybody knows that you're insane' van Queens of the stone age wel even aanquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
gooi er heavy metal tegen aan liedje nodig ?![]()
ga eens naar google type dragonforce in en van hun site kun je wel ff een overstemmend liedje luisterenperfect om buren ruzies te escaleren
![]()
gaat hard dan iddquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:07 schreef crossover het volgende:
[..]
haha nee, het huidige is in maart 2006 geopend
Goed idee.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik gooi 'Everybody knows that you're insane' van Queens of the stone age wel even aan
das ook goedquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik gooi 'Everybody knows that you're insane' van Queens of the stone age wel even aan
Ja hequote:
Kuukskequote:
ik zou ook blij zijn als je de hele dag of nederlands muziek luisterde of hiphop zou ik er heavy metal tegen aan gooien en de 900 wat versterkers van een kameraad lenenquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja he
Ik kan vanuit m'n raam zien of ze oprotten of niet
Ze zijn waarschijnlijk wel blij dat ik naar utreg verhuis van de zomer
Is er nog steeds geen TT voor dat topic? Anywayz, ik ben er weer ffquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:14 schreef OA het volgende:
[SES FB] sexuele voorlichting in de kleuterklas...![]()
Da's meer iets voor SEXquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:14 schreef OA het volgende:
[SES FB] sexuele voorlichting in de kleuterklas...![]()
* crossover vraagt tag aan: Kutmodquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Is er nog steeds geen TT voor dat topic?
die muziek die je aanhaalt is an sich niks mis mee.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik zou ook blij zijn als je de hele dag of nederlands muziek luisterde of hiphop zou ik er heavy metal tegen aan gooien en de 900 wat versterkers van een kameraad leneneens kijken wie het laatst lacht
![]()
MPGquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Is er nog steeds geen TT voor dat topic? Anywayz, ik ben er weer ff![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Is er nog steeds geen TT voor dat topic? Anywayz, ik ben er weer ff![]()
[SES FB] Waar alle competenties afgetekend wordenquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Da's meer iets voor SEX(okee, met een vleugje SES dan)
[..]
* crossover vraagt tag aan: Kutmod
Gezellig hequote:Op woensdag 28 maart 2007 14:18 schreef eer-ik het volgende:
Papier
Iedereen komt in eens weer buurten
Zou 'm maar snel in gebruik nemen crossover.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:19 schreef MPG het volgende:
[..]
[SES FB] Waar alle competenties afgetekend worden
hoiquote:
[SES FB] Waar alle competenties afgetekend wordenquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:19 schreef MPG het volgende:
[..]
[SES FB] Waar alle competenties afgetekend worden
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:22 schreef crossover het volgende:
[..]
[SES FB] Waar alle competenties afgetekend worden![]()
![]()
oude SES FB topic staat elders in 35.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Buzzer![]()
Proat geen poep dat doe ik al![]()
Die blijft echt lang in je actieve topics staan hequote:
JJ -> boodschappenquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hoi Boem Eer-ik MPG Kuuks Cross![]()
JJ? OA?
achquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Die blijft echt lang in je actieve topics staan he
ohja, shit.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Die blijft echt lang in je actieve topics staan he
Stommert!quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
JJ? OA?
* meldtquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
JJ? OA?
En de koffie-crew heeft een tweede SCquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:22 schreef crossover het volgende:
[..]
[SES FB] Waar alle competenties afgetekend worden![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
JJ -> boodschappen
OA -> was hier net nog? Is hier nog.
quote:
Ik denk: ik hou het topic schoon...quote:
Nee, mijn creatieviteit is nu wel ff opquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik denk: ik hou het topic schoon...
We kunnen wel crossover pesten, en dat topic snel volspammmen
Moet ie weer een nieuwe TT bedenken
nee.
Goedemiddag deze middag. Ik heb verder niks te melden, dus ik zeg maar uitgebreid hallo zodat het lijkt alsof ik bijdrage lever aan de algehele koffie-leutigheid.quote:
Na 1 zo'n briljante uitbarsting mag dat ook welquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, mijn creatieviteit is nu wel ff op![]()
Preciesquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Feedback over SES
Ontopic:
Ik vind wel dat crossover hier goed werk doet
middagquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goedemiddag deze middag. Ik heb verder niks te melden, dus ik zeg maar uitgebreid hallo zodat het lijkt alsof ik bijdrage lever aan de algehele koffie-leutigheid.
Hoe zit dat met die 2e slowchat? Iets met competentie? Heeft dat ook met koffie te maken?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja, shit.
Kan je m'n post verwijderen?
of blijft ie dan nog in myat staan?
Voor straf ga je de Papierversnipperaar inquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Stommert!![]()
Je bent CableGun vergeten.![]()
HoiCablegunmaster
goed plan , wel je labtop pakken hequote:
Ja, de competentie vergaderen; daar hoort ook koffieleuteren bijquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goedemiddag deze middag. Ik heb verder niks te melden, dus ik zeg maar uitgebreid hallo zodat het lijkt alsof ik bijdrage lever aan de algehele koffie-leutigheid.
Hoe zit dat met die 2e slowchat? Iets met competentie? Heeft dat ook met koffie te maken?
en studeren en koffiedrinken gaan ook aardig goed hand in handquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, de competentie vergaderen; daar hoort ook koffieleuteren bij
Dat moet dan maar een andere keer. Werk roept.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Voor straf ga je de Papierversnipperaar in![]()
echt wel, voorbereiding op een werkzaam leven vol vergaderingenquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
en studeren en koffiedrinken gaan ook aardig goed hand in hand
haha, ook dat idd.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:36 schreef MPG het volgende:
[..]
echt wel, voorbereiding op een werkzaam leven vol vergaderingen
Misschien moet je het FB topic dan gewoon even schoonvegen...quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:29 schreef crossover het volgende:
[..]
Het is een feedback topic! Dus voor vragen, opmerkingen en klachten van SES USERS
De SC gaat hier verder.
welke heb je aangeschaft?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
zooo...boodschappen zijn gedaan.......nou nog koken en opruimen.....
![]()
![]()
OMG.....heb weer een cd en een dvd gekocht....![]()
ah, faitlessquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
DVD===> Merry Christma Mr. Lawren ( 2, 99)
Cd===>The Best Of Faithless (9,99)
![]()
![]()
![]()
Wat wordt de zomerhit van 2007? bij toeval de zomerhit 2007 topicquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
vertel mij dan eens wat voor muziek ik moet downloaden halen!
Kijk maar even op m'n last.fm.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
vertel mij dan eens wat voor muziek ik moet downloaden halen!
JJ!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
zooo...boodschappen zijn gedaan.......nou nog koken en opruimen.....
![]()
![]()
OMG.....heb weer een cd en een dvd gekocht....![]()
OOOOOH JIJ! JONG VUILAK!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:47 schreef JDude het volgende:
Fijn, zoeen wandeling!
De AH in Oisterwijk heeft helaas geen cappuccino-cruesli.
Wel Oreo's overigens, waarvan geheel per ongeluk een doosje aan mijn hand bleef plakken.
Zoek een terrasje uit en ga er gezellig koffieleutenquote:
Ik moet werken tot 9 uur vanavondquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoek een terrasje uit en ga er gezellig koffieleuten
Of ga naar JD, die heeft oreo's
Dat is dan balen.... vraag of JD je even wat oreo's komt brengenquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moet werken tot 9 uur vanavond.
en je hebt nu al niks te doen ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moet werken tot 9 uur vanavond.
Ik hou niet zo van zomerhitjesquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Wat wordt de zomerhit van 2007? bij toeval de zomerhit 2007 topic
ik heb er pas 4 opquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
MPG....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aantal koffie op vandaag---> 11....![]()
Ik heb mijn DHL-autootje ingeleverdquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:51 schreef MPG het volgende:
Dat is dan balen.... vraag of JD je even wat oreo's komt brengen
in bus en uniform van DHL
Ja erg hequote:Op woensdag 28 maart 2007 14:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en je hebt nu al niks te doen ?![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb mijn DHL-autootje ingeleverd.
Dan kun je nog altijd oreo's langsbrengen bij kuukquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb mijn DHL-autootje ingeleverd.
Dat wordt dan vanavond op de fiets langs d'r werk rijdenquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:54 schreef MPG het volgende:
Dan kun je nog altijd oreo's langsbrengen bij kuuk, dan maar zonder DHL spullen
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat wordt dan vanavond op de fiets langs d'r werk rijden.
pssst sneak er tussen uitquote:
We zijn maar met z'n 2en vandaag. Dat doe ik mijn collega niet aan.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
pssst sneak er tussen uitzeg tege je baas dat je pc door het "knopje-kwijt-maak" virusis getroffen en zeg dat je daardoor niet verder kan werken. of gewoon format c:?
![]()
Dat wil JD nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:55 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Als je wilt mag je ook nog ff langs Venlo fietsen
Voeding ff op 110 Volt zetten, beetje mazzel duurt t een dag of wat voordat er een vervangende isquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
pssst sneak er tussen uitzeg tege je baas dat je pc door het "knopje-kwijt-maak" virusis getroffen en zeg dat je daardoor niet verder kan werken. of gewoon format c:?
![]()
Niet vies maken heh.quote:
Was het zo laat geworden gister?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja..maar ik moet echt vechten tegen de slaap.......en echt werken wil het niet....
![]()
Daar was ik al bang voorquote:
erg laat en kon niet slapen...quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Was het zo laat geworden gister?
Gezellig bezoek gehad?
Ok.quote:
Dat niet kunnen slapen is wel vervelend jaquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
erg laat en kon niet slapen.......was idd erg gezellie....
![]()
![]()
neemje het werk van je collega over, of is dat geheel ander werk ? geen hangman tegen jezelf spelen hequote:Op woensdag 28 maart 2007 14:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We zijn maar met z'n 2en vandaag. Dat doe ik mijn collega niet aan.
relaxedquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:01 schreef buzzer het volgende:
Ik ben de minuten aan het aftellen dat ik naar huis mag
hoeveel nog ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:01 schreef buzzer het volgende:
Ik ben de minuten aan het aftellen dat ik naar huis mag
Laat haar collega haar werk overnemenquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
neemje het werk van je collega over, of is dat geheel ander werk ? geen hangman tegen jezelf spelen he![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
relaxed
Ik ben effe m'n broertje helpen met de boodschappen.
Zit jij buitenquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:09 schreef cablegunmaster het volgende:
heerlijk die bries in me gezicht![]()
nee binnen met de labtop op een wireless verbinding kan buiten zittenquote:
*jaloers is... alle ramen in het practicumlokaal openzet zodat de tocht vrij spel heeftquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee binnen met de labtop op een wireless verbinding kan buiten zitten. ga het nu ook maar doen aangezien je boos bent hehe
* me zoekt hangmat * bedenkt dat er geen is en pakt een stoel
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Present
Lekker buiten in het zonnetje
Ok, dat is voorzichtig positief nieuwsquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:16 schreef eer-ik het volgende:
oh, morgen krijgt m'n zusje CT scan, en er is vanmidag een neuroloog geweest die even gekeken heeft of er eventuele hersenafwijkingen zijn, door middel van reflexen en oog-hand coordinatie etc, maar daar was niks mis mee.
Verder dus morgen die CT, dan horen we meer
nu echt even boodschappen doen.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:18 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb weer wat te doen!
koffietje? en waarom fok jij onder saaie wetenschappen der practicum wat voor prac eigenlijk?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ok, dat is voorzichtig positief nieuws
Succes met de boodschappen
Ik moest even kopietjes maken. Nu heb ik niets meer.quote:
vmdlijk koffie rondbrengen aan de collega mede ambtenaarquote:
Koffie is goedquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
koffietje? en waarom fok jij onder saaie wetenschappen der practicum wat voor prac eigenlijk?![]()
Spannend werk.. en ook zo veelquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moest even kopietjes maken. Nu heb ik niets meer.
Als je goed met het kopieerapparaat om kan gaan is de spanning er al snel af jaquote:
Spannende dingen doen op het kopieerapparaat?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als je goed met het kopieerapparaat om kan gaan is de spanning er al snel af ja.
Oehquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Spannende dingen doen op het kopieerapparaat?![]()
* Naar station sprint.quote:
Tot zo.quote:
Wil je iedere 10 seconden een update, of wil je na afloop weten hoe het was?quote:
Doe maar de samenvatting, na afloopquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wil je iedere 10 seconden een update, of wil je na afloop weten hoe het was?
Kun je die copieermachine niet instellen op 1000 scans maken, als PDF naar e-mail adres?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wil je iedere 10 seconden een update, of wil je na afloop weten hoe het was?
Ik kan al wel een voorspelling doen.quote:
Werkt het filmpje nou al?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Kun je die copieermachine niet instellen op 1000 scans maken, als PDF naar e-mail adres?
Wil jij zo intiem geraken met JD?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Kun je die copieermachine niet instellen op 1000 scans maken, als PDF naar e-mail adres?
Doe maar eens een voorbeschouwing danquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kan al wel een voorspelling doen.
komt voor de bakkerquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:34 schreef OA het volgende:
Wie zet de volgende klaar??? #40
Iemand al een TT???
Dat is jouw voorrecht.quote:
quote:
Komt voor elkaar, dan hier verderquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:38 schreef Kuukske het volgende:
Oh, deze even volspammen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |