#1: klikquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:36 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ja ik gaat ook maar eens opruimen en boodschappen doenMoet toch een keer gebeuren
![]()
![]()
Jep. Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zeker.
En het is het begin van 2 toffe seizoenen![]()
daarom ben ik ook zo blij dat ik precies die tijd niks hoef te doenquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jep. Helemaal mee eens.
Alleen zo jammer dat je productiviteit van dit weer zo achteruit gaat![]()
Was even aan het moddenquote:
kort samengevat:quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:59 schreef cablegunmaster het volgende:
ben je er ff niet dan zijn we al weer 11 titels verderdamn....... wel vet trouwens maar samenvatting iemand ?
same herequote:Op woensdag 28 maart 2007 13:59 schreef JDude het volgende:
Boh. Examentijd. Bijna 6 jaar geleden alweer.
CGM!quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:59 schreef cablegunmaster het volgende:
ben je er ff niet dan zijn we al weer 11 titels verderdamn....... wel vet trouwens maar samenvatting iemand ?
had je niet beter blablablabal kunnen zeggen ? want cijfers zijn ook zo eeuhm.... eentonigquote:
Hoofdletters. Tof.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:00 schreef cablegunmaster het volgende:
HOI!!! crossover en JDUDEen eerik
OA of ondere anderequote:Op woensdag 28 maart 2007 14:00 schreef OA het volgende:
[..]
CGM!![]()
Samenvatting: [KOFFIE SC #38] Wij willen koffie geen TheeThee :') !
't werkt net als met een boek..quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
had je niet beter blablablabal kunnen zeggen ? want cijfers zijn ook zo eeuhm.... eentonigmaar bedankt voor de samenvatting maar ik ben bang als ik klaar ben met lezen nog 3 topicss achter loop
![]()
![]()
aaah nee , het was zeker de butler weer met het keuken mes in de kelder damn.... had dat niet gezegd nu heb je mijn romannetje verklapt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't werkt net als met een boek..
Eerste bladzijde en de (een na-)laatste bladzijde lezen en je weet het
O.. het gaat dus over koffie....quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't werkt net als met een boek..
Eerste bladzijde en de (een na-)laatste bladzijde lezen en je weet het
Neequote:Op woensdag 28 maart 2007 14:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren.
Inmiddels al wél een goeie TT voor je SES FB topic?
gooi er heavy metal tegen aan liedje nodig ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:05 schreef eer-ik het volgende:
De buren proberen mijn hard-staande-reggae te overstemmen met hun nederlandstalige herrie
haha nee, het huidige is in maart 2006 geopendquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
moet je weer een nieuwe verzinnen
Gaan die FB topics in SES zo hard dan?
deze topics gaan 10x zo hardquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:07 schreef crossover het volgende:
[..]
haha nee, het huidige is in maart 2006 geopend
Hehe. Ambtenaar.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Niet van die enge woorden gebruiken Kuuk!
Ik gooi 'Everybody knows that you're insane' van Queens of the stone age wel even aanquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
gooi er heavy metal tegen aan liedje nodig ?![]()
ga eens naar google type dragonforce in en van hun site kun je wel ff een overstemmend liedje luisterenperfect om buren ruzies te escaleren
![]()
gaat hard dan iddquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:07 schreef crossover het volgende:
[..]
haha nee, het huidige is in maart 2006 geopend
Goed idee.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik gooi 'Everybody knows that you're insane' van Queens of the stone age wel even aan
das ook goedquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik gooi 'Everybody knows that you're insane' van Queens of the stone age wel even aan
Ja hequote:
Kuukskequote:
ik zou ook blij zijn als je de hele dag of nederlands muziek luisterde of hiphop zou ik er heavy metal tegen aan gooien en de 900 wat versterkers van een kameraad lenenquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja he
Ik kan vanuit m'n raam zien of ze oprotten of niet
Ze zijn waarschijnlijk wel blij dat ik naar utreg verhuis van de zomer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |