Wat heb ik gemist??quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:28 schreef OA het volgende:
Oja.. en eenieder die zich niet kan gedragen, in welk topic en om welke reden dan ook, moet gepermbanned worden...![]()
![]()
het gaat mij goed zoquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:28 schreef crossover het volgende:
En weer terug van school! We hadden een 5 voor ons betoogMaar met wat schriftelijke toevoegingen kunnen we het afronden.
En ff lekker bij bakker bart een broodje + koffie gehad
Moet deze trouwens telkens centraal worden of is het zo goed?
Je had meer moeten oefenen en vroeger naar bed moeten gaan...quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:28 schreef crossover het volgende:
En weer terug van school! We hadden een 5 voor ons betoogMaar met wat schriftelijke toevoegingen kunnen we het afronden.
En ff lekker bij bakker bart een broodje + koffie gehad
Moet deze trouwens telkens centraal worden of is het zo goed?
Ik heb helemaal geen headerquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mooi
wat is er gebeurd met m'n fok trouwens
[afbeelding]
ja hequote:Op woensdag 28 maart 2007 13:28 schreef OA het volgende:
Ik ben even weg en meteen staat het topic vol van de vijandigheid...![]()
Verders heb ik ook goede TT-gerelateerde ideeen voorbij zien komen.![]()
Oja.. en eenieder die zich niet kan gedragen, in welk topic en om welke reden dan ook, moet gepermbanned worden...![]()
![]()
een paar zeurpieten...quote:
Weet ik niet, volgens mij verandert die 5 dan in een 'voldaan'quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
het gaat mij goed zo
Ik zie het nut van centrale topics sowieso niet :[w
oh, en eeeh, hoe hoog kan het cijfer nog worden met schriftelijke afrondingen?
da's helemaal raar.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:31 schreef crossover het volgende:
[..]
Weet ik niet, volgens mij verandert die 5 dan in een 'voldaan'
kijk, dat is dan prima tochquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:31 schreef crossover het volgende:
[..]
Weet ik niet, volgens mij verandert die 5 dan in een 'voldaan'
Lente is tof.quote:
* crossover leest terugquote:
eensquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:28 schreef OA het volgende:
![]()
Zeker! Ik was net bijna blij met m'n vertraging, lekker in de zon gezetenquote:
#1: klikquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:36 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ja ik gaat ook maar eens opruimen en boodschappen doenMoet toch een keer gebeuren
![]()
![]()
Jep. Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zeker.
En het is het begin van 2 toffe seizoenen![]()
Niet van die enge woorden gebruiken Kuuk!quote:
daarom ben ik ook zo blij dat ik precies die tijd niks hoef te doenquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jep. Helemaal mee eens.
Alleen zo jammer dat je productiviteit van dit weer zo achteruit gaat![]()
Was even aan het moddenquote:
kort samengevat:quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:59 schreef cablegunmaster het volgende:
ben je er ff niet dan zijn we al weer 11 titels verderdamn....... wel vet trouwens maar samenvatting iemand ?
same herequote:Op woensdag 28 maart 2007 13:59 schreef JDude het volgende:
Boh. Examentijd. Bijna 6 jaar geleden alweer.
CGM!quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:59 schreef cablegunmaster het volgende:
ben je er ff niet dan zijn we al weer 11 titels verderdamn....... wel vet trouwens maar samenvatting iemand ?
had je niet beter blablablabal kunnen zeggen ? want cijfers zijn ook zo eeuhm.... eentonigquote:
Hoofdletters. Tof.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:00 schreef cablegunmaster het volgende:
HOI!!! crossover en JDUDEen eerik
OA of ondere anderequote:Op woensdag 28 maart 2007 14:00 schreef OA het volgende:
[..]
CGM!![]()
Samenvatting: [KOFFIE SC #38] Wij willen koffie geen TheeThee :') !
't werkt net als met een boek..quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
had je niet beter blablablabal kunnen zeggen ? want cijfers zijn ook zo eeuhm.... eentonigmaar bedankt voor de samenvatting maar ik ben bang als ik klaar ben met lezen nog 3 topicss achter loop
![]()
![]()
aaah nee , het was zeker de butler weer met het keuken mes in de kelder damn.... had dat niet gezegd nu heb je mijn romannetje verklapt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't werkt net als met een boek..
Eerste bladzijde en de (een na-)laatste bladzijde lezen en je weet het
O.. het gaat dus over koffie....quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't werkt net als met een boek..
Eerste bladzijde en de (een na-)laatste bladzijde lezen en je weet het
Neequote:Op woensdag 28 maart 2007 14:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren.
Inmiddels al wél een goeie TT voor je SES FB topic?
gooi er heavy metal tegen aan liedje nodig ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:05 schreef eer-ik het volgende:
De buren proberen mijn hard-staande-reggae te overstemmen met hun nederlandstalige herrie
haha nee, het huidige is in maart 2006 geopendquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
moet je weer een nieuwe verzinnen
Gaan die FB topics in SES zo hard dan?
deze topics gaan 10x zo hardquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:07 schreef crossover het volgende:
[..]
haha nee, het huidige is in maart 2006 geopend
Hehe. Ambtenaar.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Niet van die enge woorden gebruiken Kuuk!
Ik gooi 'Everybody knows that you're insane' van Queens of the stone age wel even aanquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
gooi er heavy metal tegen aan liedje nodig ?![]()
ga eens naar google type dragonforce in en van hun site kun je wel ff een overstemmend liedje luisterenperfect om buren ruzies te escaleren
![]()
gaat hard dan iddquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:07 schreef crossover het volgende:
[..]
haha nee, het huidige is in maart 2006 geopend
Goed idee.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik gooi 'Everybody knows that you're insane' van Queens of the stone age wel even aan
das ook goedquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik gooi 'Everybody knows that you're insane' van Queens of the stone age wel even aan
Ja hequote:
Kuukskequote:
ik zou ook blij zijn als je de hele dag of nederlands muziek luisterde of hiphop zou ik er heavy metal tegen aan gooien en de 900 wat versterkers van een kameraad lenenquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja he
Ik kan vanuit m'n raam zien of ze oprotten of niet
Ze zijn waarschijnlijk wel blij dat ik naar utreg verhuis van de zomer
Is er nog steeds geen TT voor dat topic? Anywayz, ik ben er weer ffquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:14 schreef OA het volgende:
[SES FB] sexuele voorlichting in de kleuterklas...![]()
Da's meer iets voor SEXquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:14 schreef OA het volgende:
[SES FB] sexuele voorlichting in de kleuterklas...![]()
* crossover vraagt tag aan: Kutmodquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Is er nog steeds geen TT voor dat topic?
die muziek die je aanhaalt is an sich niks mis mee.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik zou ook blij zijn als je de hele dag of nederlands muziek luisterde of hiphop zou ik er heavy metal tegen aan gooien en de 900 wat versterkers van een kameraad leneneens kijken wie het laatst lacht
![]()
MPGquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Is er nog steeds geen TT voor dat topic? Anywayz, ik ben er weer ff![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Is er nog steeds geen TT voor dat topic? Anywayz, ik ben er weer ff![]()
[SES FB] Waar alle competenties afgetekend wordenquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Da's meer iets voor SEX(okee, met een vleugje SES dan)
[..]
* crossover vraagt tag aan: Kutmod
Gezellig hequote:Op woensdag 28 maart 2007 14:18 schreef eer-ik het volgende:
Papier
Iedereen komt in eens weer buurten
Zou 'm maar snel in gebruik nemen crossover.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:19 schreef MPG het volgende:
[..]
[SES FB] Waar alle competenties afgetekend worden
hoiquote:
[SES FB] Waar alle competenties afgetekend wordenquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:19 schreef MPG het volgende:
[..]
[SES FB] Waar alle competenties afgetekend worden
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:22 schreef crossover het volgende:
[..]
[SES FB] Waar alle competenties afgetekend worden![]()
![]()
oude SES FB topic staat elders in 35.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Buzzer![]()
Proat geen poep dat doe ik al![]()
Die blijft echt lang in je actieve topics staan hequote:
JJ -> boodschappenquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hoi Boem Eer-ik MPG Kuuks Cross![]()
JJ? OA?
achquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Die blijft echt lang in je actieve topics staan he
ohja, shit.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Die blijft echt lang in je actieve topics staan he
Stommert!quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
JJ? OA?
* meldtquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
JJ? OA?
En de koffie-crew heeft een tweede SCquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:22 schreef crossover het volgende:
[..]
[SES FB] Waar alle competenties afgetekend worden![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
JJ -> boodschappen
OA -> was hier net nog? Is hier nog.
quote:
Ik denk: ik hou het topic schoon...quote:
Nee, mijn creatieviteit is nu wel ff opquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik denk: ik hou het topic schoon...
We kunnen wel crossover pesten, en dat topic snel volspammmen
Moet ie weer een nieuwe TT bedenken
nee.
Goedemiddag deze middag. Ik heb verder niks te melden, dus ik zeg maar uitgebreid hallo zodat het lijkt alsof ik bijdrage lever aan de algehele koffie-leutigheid.quote:
Na 1 zo'n briljante uitbarsting mag dat ook welquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, mijn creatieviteit is nu wel ff op![]()
Preciesquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Feedback over SES
Ontopic:
Ik vind wel dat crossover hier goed werk doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |