Wat heb ik gemist??quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:28 schreef OA het volgende:
Oja.. en eenieder die zich niet kan gedragen, in welk topic en om welke reden dan ook, moet gepermbanned worden...![]()
![]()
het gaat mij goed zoquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:28 schreef crossover het volgende:
En weer terug van school! We hadden een 5 voor ons betoogMaar met wat schriftelijke toevoegingen kunnen we het afronden.
En ff lekker bij bakker bart een broodje + koffie gehad
Moet deze trouwens telkens centraal worden of is het zo goed?
Je had meer moeten oefenen en vroeger naar bed moeten gaan...quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:28 schreef crossover het volgende:
En weer terug van school! We hadden een 5 voor ons betoogMaar met wat schriftelijke toevoegingen kunnen we het afronden.
En ff lekker bij bakker bart een broodje + koffie gehad
Moet deze trouwens telkens centraal worden of is het zo goed?
Ik heb helemaal geen headerquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mooi
wat is er gebeurd met m'n fok trouwens
[afbeelding]
ja hequote:Op woensdag 28 maart 2007 13:28 schreef OA het volgende:
Ik ben even weg en meteen staat het topic vol van de vijandigheid...![]()
Verders heb ik ook goede TT-gerelateerde ideeen voorbij zien komen.![]()
Oja.. en eenieder die zich niet kan gedragen, in welk topic en om welke reden dan ook, moet gepermbanned worden...![]()
![]()
een paar zeurpieten...quote:
Weet ik niet, volgens mij verandert die 5 dan in een 'voldaan'quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
het gaat mij goed zo
Ik zie het nut van centrale topics sowieso niet :[w
oh, en eeeh, hoe hoog kan het cijfer nog worden met schriftelijke afrondingen?
da's helemaal raar.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:31 schreef crossover het volgende:
[..]
Weet ik niet, volgens mij verandert die 5 dan in een 'voldaan'
kijk, dat is dan prima tochquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:31 schreef crossover het volgende:
[..]
Weet ik niet, volgens mij verandert die 5 dan in een 'voldaan'
Lente is tof.quote:
* crossover leest terugquote:
eensquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:28 schreef OA het volgende:
![]()
Zeker! Ik was net bijna blij met m'n vertraging, lekker in de zon gezetenquote:
#1: klikquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:36 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ja ik gaat ook maar eens opruimen en boodschappen doenMoet toch een keer gebeuren
![]()
![]()
Jep. Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zeker.
En het is het begin van 2 toffe seizoenen![]()
daarom ben ik ook zo blij dat ik precies die tijd niks hoef te doenquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jep. Helemaal mee eens.
Alleen zo jammer dat je productiviteit van dit weer zo achteruit gaat![]()
Was even aan het moddenquote:
kort samengevat:quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:59 schreef cablegunmaster het volgende:
ben je er ff niet dan zijn we al weer 11 titels verderdamn....... wel vet trouwens maar samenvatting iemand ?
same herequote:Op woensdag 28 maart 2007 13:59 schreef JDude het volgende:
Boh. Examentijd. Bijna 6 jaar geleden alweer.
CGM!quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:59 schreef cablegunmaster het volgende:
ben je er ff niet dan zijn we al weer 11 titels verderdamn....... wel vet trouwens maar samenvatting iemand ?
had je niet beter blablablabal kunnen zeggen ? want cijfers zijn ook zo eeuhm.... eentonigquote:
Hoofdletters. Tof.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:00 schreef cablegunmaster het volgende:
HOI!!! crossover en JDUDEen eerik
OA of ondere anderequote:Op woensdag 28 maart 2007 14:00 schreef OA het volgende:
[..]
CGM!![]()
Samenvatting: [KOFFIE SC #38] Wij willen koffie geen TheeThee :') !
't werkt net als met een boek..quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
had je niet beter blablablabal kunnen zeggen ? want cijfers zijn ook zo eeuhm.... eentonigmaar bedankt voor de samenvatting maar ik ben bang als ik klaar ben met lezen nog 3 topicss achter loop
![]()
![]()
aaah nee , het was zeker de butler weer met het keuken mes in de kelder damn.... had dat niet gezegd nu heb je mijn romannetje verklapt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't werkt net als met een boek..
Eerste bladzijde en de (een na-)laatste bladzijde lezen en je weet het
O.. het gaat dus over koffie....quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't werkt net als met een boek..
Eerste bladzijde en de (een na-)laatste bladzijde lezen en je weet het
Neequote:Op woensdag 28 maart 2007 14:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren.
Inmiddels al wél een goeie TT voor je SES FB topic?
gooi er heavy metal tegen aan liedje nodig ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:05 schreef eer-ik het volgende:
De buren proberen mijn hard-staande-reggae te overstemmen met hun nederlandstalige herrie
haha nee, het huidige is in maart 2006 geopendquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
moet je weer een nieuwe verzinnen
Gaan die FB topics in SES zo hard dan?
deze topics gaan 10x zo hardquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:07 schreef crossover het volgende:
[..]
haha nee, het huidige is in maart 2006 geopend
Hehe. Ambtenaar.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Niet van die enge woorden gebruiken Kuuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |