middagquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goedemiddag deze middag. Ik heb verder niks te melden, dus ik zeg maar uitgebreid hallo zodat het lijkt alsof ik bijdrage lever aan de algehele koffie-leutigheid.
Hoe zit dat met die 2e slowchat? Iets met competentie? Heeft dat ook met koffie te maken?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja, shit.
Kan je m'n post verwijderen?
of blijft ie dan nog in myat staan?
Voor straf ga je de Papierversnipperaar inquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Stommert!![]()
Je bent CableGun vergeten.![]()
HoiCablegunmaster
goed plan , wel je labtop pakken hequote:
Ja, de competentie vergaderen; daar hoort ook koffieleuteren bijquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goedemiddag deze middag. Ik heb verder niks te melden, dus ik zeg maar uitgebreid hallo zodat het lijkt alsof ik bijdrage lever aan de algehele koffie-leutigheid.
Hoe zit dat met die 2e slowchat? Iets met competentie? Heeft dat ook met koffie te maken?
en studeren en koffiedrinken gaan ook aardig goed hand in handquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, de competentie vergaderen; daar hoort ook koffieleuteren bij
Dat moet dan maar een andere keer. Werk roept.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Voor straf ga je de Papierversnipperaar in![]()
echt wel, voorbereiding op een werkzaam leven vol vergaderingenquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
en studeren en koffiedrinken gaan ook aardig goed hand in hand
haha, ook dat idd.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:36 schreef MPG het volgende:
[..]
echt wel, voorbereiding op een werkzaam leven vol vergaderingen
Misschien moet je het FB topic dan gewoon even schoonvegen...quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:29 schreef crossover het volgende:
[..]
Het is een feedback topic! Dus voor vragen, opmerkingen en klachten van SES USERS
De SC gaat hier verder.
welke heb je aangeschaft?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
zooo...boodschappen zijn gedaan.......nou nog koken en opruimen.....
![]()
![]()
OMG.....heb weer een cd en een dvd gekocht....![]()
ah, faitlessquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
DVD===> Merry Christma Mr. Lawren ( 2, 99)
Cd===>The Best Of Faithless (9,99)
![]()
![]()
![]()
Wat wordt de zomerhit van 2007? bij toeval de zomerhit 2007 topicquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
vertel mij dan eens wat voor muziek ik moet downloaden halen!
Kijk maar even op m'n last.fm.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
vertel mij dan eens wat voor muziek ik moet downloaden halen!
JJ!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
zooo...boodschappen zijn gedaan.......nou nog koken en opruimen.....
![]()
![]()
OMG.....heb weer een cd en een dvd gekocht....![]()
OOOOOH JIJ! JONG VUILAK!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:47 schreef JDude het volgende:
Fijn, zoeen wandeling!
De AH in Oisterwijk heeft helaas geen cappuccino-cruesli.
Wel Oreo's overigens, waarvan geheel per ongeluk een doosje aan mijn hand bleef plakken.
Zoek een terrasje uit en ga er gezellig koffieleutenquote:
Ik moet werken tot 9 uur vanavondquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoek een terrasje uit en ga er gezellig koffieleuten
Of ga naar JD, die heeft oreo's
Dat is dan balen.... vraag of JD je even wat oreo's komt brengenquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moet werken tot 9 uur vanavond.
en je hebt nu al niks te doen ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moet werken tot 9 uur vanavond.
Ik hou niet zo van zomerhitjesquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Wat wordt de zomerhit van 2007? bij toeval de zomerhit 2007 topic
ik heb er pas 4 opquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
MPG....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aantal koffie op vandaag---> 11....![]()
Ik heb mijn DHL-autootje ingeleverdquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:51 schreef MPG het volgende:
Dat is dan balen.... vraag of JD je even wat oreo's komt brengen
in bus en uniform van DHL
Ja erg hequote:Op woensdag 28 maart 2007 14:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en je hebt nu al niks te doen ?![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb mijn DHL-autootje ingeleverd.
Dan kun je nog altijd oreo's langsbrengen bij kuukquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb mijn DHL-autootje ingeleverd.
Dat wordt dan vanavond op de fiets langs d'r werk rijdenquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:54 schreef MPG het volgende:
Dan kun je nog altijd oreo's langsbrengen bij kuuk, dan maar zonder DHL spullen
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat wordt dan vanavond op de fiets langs d'r werk rijden.
pssst sneak er tussen uitquote:
We zijn maar met z'n 2en vandaag. Dat doe ik mijn collega niet aan.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
pssst sneak er tussen uitzeg tege je baas dat je pc door het "knopje-kwijt-maak" virusis getroffen en zeg dat je daardoor niet verder kan werken. of gewoon format c:?
![]()
Dat wil JD nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:55 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Als je wilt mag je ook nog ff langs Venlo fietsen
Voeding ff op 110 Volt zetten, beetje mazzel duurt t een dag of wat voordat er een vervangende isquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
pssst sneak er tussen uitzeg tege je baas dat je pc door het "knopje-kwijt-maak" virusis getroffen en zeg dat je daardoor niet verder kan werken. of gewoon format c:?
![]()
Niet vies maken heh.quote:
Was het zo laat geworden gister?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja..maar ik moet echt vechten tegen de slaap.......en echt werken wil het niet....
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |