Ach, niet zo zeuren.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dude, wie zet er nou een koffietopic in ONZ.
quote:
Die regels gelden heul nie voor mij, want mijn topic was al lang voor jullie met deze slechte reeks begonnen!quote:
sodemieter dan maar op.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:06 schreef Betaserc het volgende:
[..]
Die regels gelden heul nie voor mij, want mijn topic was al lang voor jullie met deze slechte reeks begonnen!
ok zeg het niet graag....ROT OP...quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:06 schreef Betaserc het volgende:
[..]
Die regels gelden heul nie voor mij, want mijn topic was al lang voor jullie met deze slechte reeks begonnen!
Open er een topic over in KLBquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:06 schreef Betaserc het volgende:
[..]
Eengezien ie het toch al een slechte reeks vindt, moet het ook niet zo moeilijk zijn op te rottenquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ok zeg het niet graag....ROT OP....het is hier niet voor klagers......
...we hebben het met zijn allen erg gezellig....hebben niemand nodig die het ff voor ons komt verpesten.....
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Eengezien ie het toch al een slechte reeks vindt, moet het ook niet zo moeilijk zijn op te rotten
JIJ OOK....quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:10 schreef eer-ik het volgende:
JJ, ga jij eens boodschappen doen trouwens!![]()
't is toch geen kloon van je hequote:Op woensdag 28 maart 2007 13:10 schreef JDude het volgende:
Boh, maak jullie eens niet zo druk hier.
quote:
Neuh, maar ik word altijd een beetje melig van mensen die in zoeen reeks territoriaal gedrag gaan vertonen en alles wat enigszins afwijkt of niet aan de regeltjes voldoet gaan afblaffenquote:
ik ook...quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:12 schreef eer-ik het volgende:
nou goed, ik ben dus even boodschappen doen
it's a dirty job, but someone gosta do itquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Neuh, maar ik word altijd een beetje melig van mensen die in zoeen reeks territoriaal gedrag gaan vertonen en alles wat enigszins afwijkt of niet aan de regeltjes voldoet gaan afblaffen.
Wijze woorden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Neuh, maar ik word altijd een beetje melig van mensen die in zoeen reeks territoriaal gedrag gaan vertonen en alles wat enigszins afwijkt of niet aan de regeltjes voldoet gaan afblaffen.
ben je nou nog niet weg.....?...quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
it's a dirty job, but someone gosta do it
ik heb zelf ook heul geen eed o.i.d. afgelegd, ben ook niet echt pro maar eventjes zeiken op mensen is toch best fijn
En trouwens, als hier anderen komen zeiken van boh, dit is echt een kuttopic enzulks, mag ik toch best zeggen dat ie op moet donderstralen![]()
![]()
wat zijn je wensen....?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:15 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Nemen jullie iets lekkers mee voor bij de koffie![]()
![]()
![]()
Jij anders ook nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ben je nou nog niet weg.....?...![]()
Goeie TT. 14quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wijze woorden.
Maar dan nog: Senseo is koffie voor de luie mensch. Dus koffie.
Nu je het zegt.quote:
Ik zal 't doorgeven.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:15 schreef HeaRt_woRm het volgende:
![]()
![]()
Goed idee. Ben en Jerries, glacekoeken en stroopwafels.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:15 schreef HeaRt_woRm het volgende:
![]()
![]()
onthou 'm even.quote:
Cookie Heavenquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:18 schreef Kuukske het volgende:
Goed idee. Ben en Jerries, glacekoeken en stroopwafels.
Als je dan toch bezig bent; bring me Oreo's.
Oh, B&Jquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goed idee. Ben en Jerries, glacekoeken en stroopwafels.
Als je dan toch bezig bent; bring me Oreo's.
echt?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:19 schreef JDude het volgende:
Hier in het zuiden noemen we dat een Bossche Bol.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Cookie Heaven. Dough
Klinkt Is als een B&J-smaak
Mail ze! Misschien winnen we dan wel keiveel geld.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Cookie Heaven.
Klinkt als een B&J-smaak
Wat ie er met koekie heffen dan?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mail ze! Misschien winnen we dan wel keiveel geld.
Dan is ie morgen nog niet thuisquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat ie er met koekie heffen dan?
Kan je daar geld mee winnen?
* eer-ik zet cookie heaven op het boodschappenlijstje voor m'n broertje dat zo boodschappen gaat doen
Whehehe.quote:
Het bestaat niet. Ik riep slechts wat koekjes vormen, waarop JD zegt: oeh, cookie heaven. (Dat klinkt als een soort B&J ijs).quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoezo niet, kan je dat niet in NL kopen dan?
shitquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het bestaat niet. Ik riep slechts wat koekjes vormen, waarop JD zegt: oeh, cookie heaven. (Dat klinkt als een soort B&J ijs).
Mooiquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:27 schreef Kuukske het volgende:
Het is je vergeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |