Daar was ik al bang voorquote:
erg laat en kon niet slapen...quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Was het zo laat geworden gister?
Gezellig bezoek gehad?
Ok.quote:
Dat niet kunnen slapen is wel vervelend jaquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
erg laat en kon niet slapen.......was idd erg gezellie....
![]()
![]()
neemje het werk van je collega over, of is dat geheel ander werk ? geen hangman tegen jezelf spelen hequote:Op woensdag 28 maart 2007 14:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We zijn maar met z'n 2en vandaag. Dat doe ik mijn collega niet aan.
relaxedquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:01 schreef buzzer het volgende:
Ik ben de minuten aan het aftellen dat ik naar huis mag
hoeveel nog ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:01 schreef buzzer het volgende:
Ik ben de minuten aan het aftellen dat ik naar huis mag
Laat haar collega haar werk overnemenquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
neemje het werk van je collega over, of is dat geheel ander werk ? geen hangman tegen jezelf spelen he![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
relaxed
Ik ben effe m'n broertje helpen met de boodschappen.
Zit jij buitenquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:09 schreef cablegunmaster het volgende:
heerlijk die bries in me gezicht![]()
nee binnen met de labtop op een wireless verbinding kan buiten zittenquote:
*jaloers is... alle ramen in het practicumlokaal openzet zodat de tocht vrij spel heeftquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee binnen met de labtop op een wireless verbinding kan buiten zitten. ga het nu ook maar doen aangezien je boos bent hehe
* me zoekt hangmat * bedenkt dat er geen is en pakt een stoel
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Present
Lekker buiten in het zonnetje
Ok, dat is voorzichtig positief nieuwsquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:16 schreef eer-ik het volgende:
oh, morgen krijgt m'n zusje CT scan, en er is vanmidag een neuroloog geweest die even gekeken heeft of er eventuele hersenafwijkingen zijn, door middel van reflexen en oog-hand coordinatie etc, maar daar was niks mis mee.
Verder dus morgen die CT, dan horen we meer
nu echt even boodschappen doen.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:18 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb weer wat te doen!
koffietje? en waarom fok jij onder saaie wetenschappen der practicum wat voor prac eigenlijk?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ok, dat is voorzichtig positief nieuws
Succes met de boodschappen
Ik moest even kopietjes maken. Nu heb ik niets meer.quote:
vmdlijk koffie rondbrengen aan de collega mede ambtenaarquote:
Koffie is goedquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
koffietje? en waarom fok jij onder saaie wetenschappen der practicum wat voor prac eigenlijk?![]()
Spannend werk.. en ook zo veelquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moest even kopietjes maken. Nu heb ik niets meer.
Als je goed met het kopieerapparaat om kan gaan is de spanning er al snel af jaquote:
Spannende dingen doen op het kopieerapparaat?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als je goed met het kopieerapparaat om kan gaan is de spanning er al snel af ja.
Oehquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Spannende dingen doen op het kopieerapparaat?![]()
Tot zo.quote:
Wil je iedere 10 seconden een update, of wil je na afloop weten hoe het was?quote:
Doe maar de samenvatting, na afloopquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wil je iedere 10 seconden een update, of wil je na afloop weten hoe het was?
Kun je die copieermachine niet instellen op 1000 scans maken, als PDF naar e-mail adres?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wil je iedere 10 seconden een update, of wil je na afloop weten hoe het was?
Ik kan al wel een voorspelling doen.quote:
Werkt het filmpje nou al?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Kun je die copieermachine niet instellen op 1000 scans maken, als PDF naar e-mail adres?
Wil jij zo intiem geraken met JD?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Kun je die copieermachine niet instellen op 1000 scans maken, als PDF naar e-mail adres?
Doe maar eens een voorbeschouwing danquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kan al wel een voorspelling doen.
komt voor de bakkerquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:34 schreef OA het volgende:
Wie zet de volgende klaar??? #40
Iemand al een TT???
quote:
Komt voor elkaar, dan hier verderquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:38 schreef Kuukske het volgende:
Oh, deze even volspammen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |