Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Oeh, IJS!quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
OLA
uitgestreken?quote:
al lang....quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:00 schreef OA het volgende:
[..]
uitgestreken?![]()
Zo weer ff een uurtje naar buiten!![]()
![]()
Jij altijd met je bezoek...quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
al lang.......had ff bezoek, er moest weer flink bij geluld worden....
![]()
![]()
![]()
Nee gekquote:
dat icm Haagendaszquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee gek. Ben & Jerries is teh pwn.
ik beweer het tegendeel toch niet...quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mijn bezoek is altijd leuk.........anders kom je gewoon niet binnen....
![]()
![]()
misschien is het omdat IK zo leuk ben...?quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:12 schreef OA het volgende:
[..]
ik beweer het tegendeel toch niet...![]()
Jij hebt alleen vaak bezoek...![]()
Dat zijn jouw woorden...quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
misschien is het omdat IK zo leuk ben...?![]()
![]()
![]()
er zijn zat mensen die mij leuk vinden hoor...quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:16 schreef OA het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden...![]()
je hebt natuurlijk wel genoeg tijd ervoor nu...![]()
je bent ook heel leuk hoor!quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
er zijn zat mensen die mij leuk vinden hoor.......
![]()
![]()
...maar idd, nu zolang van genieten zolang het nog kan....binnenkort hopelijk niet meer....
![]()
![]()
Heel naar.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:23 schreef JDude het volgende:
Bijna lunch alweer!
Vanmiddag even overleg en daarna naar buiten, hè vervelend.
Ik heb pas om 5 uur pauze.quote:
verklaar je nader...quote:
MPG 2 - 0 JJquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zie je wel.....ik heb gewoon gelijk....![]()
![]()
![]()
wel lief......![]()
![]()
ik ga naar buiten!quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
iedereen zit te zeiken dat ze naar buiten moeten
ik meende het ook niet hoor
Buitenquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:35 schreef OA het volgende:
[..]
ik ga naar buiten!![]()
en alle binnenblijverts moeten niet klagen...![]()
Senseo is geen koffie!quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:35 schreef OA het volgende:
[..]
ik ga naar buiten!![]()
en alle binnenblijverts moeten niet klagen...![]()
quote:
hmm, 't is dat je een koffiemerk als naam hebt...quote:
Precies jij snapt mequote:
Dan eis ik dat jij je aan de regels houdtquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:58 schreef Betaserc het volgende:
Zeg mensen, het is allemaal leuk en aardig, maar ik was toch echt de eerste met een topic over koffie, dus ik eis m'n topic in de OP.
Koffie.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan eis ik dat jij je aan de regels houdt![]()
![]()
Dude, wie zet er nou een koffietopic in ONZ.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:58 schreef Betaserc het volgende:
Zeg mensen, het is allemaal leuk en aardig, maar ik was toch echt de eerste met een topic over koffie, dus ik eis m'n topic in de OP.
Koffie.
En hoe luiden die regels?quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan eis ik dat jij je aan de regels houdt![]()
![]()
Ach, niet zo zeuren.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dude, wie zet er nou een koffietopic in ONZ.
quote:
Die regels gelden heul nie voor mij, want mijn topic was al lang voor jullie met deze slechte reeks begonnen!quote:
sodemieter dan maar op.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:06 schreef Betaserc het volgende:
[..]
Die regels gelden heul nie voor mij, want mijn topic was al lang voor jullie met deze slechte reeks begonnen!
ok zeg het niet graag....ROT OP...quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:06 schreef Betaserc het volgende:
[..]
Die regels gelden heul nie voor mij, want mijn topic was al lang voor jullie met deze slechte reeks begonnen!
Open er een topic over in KLBquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:06 schreef Betaserc het volgende:
[..]
Eengezien ie het toch al een slechte reeks vindt, moet het ook niet zo moeilijk zijn op te rottenquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ok zeg het niet graag....ROT OP....het is hier niet voor klagers......
...we hebben het met zijn allen erg gezellig....hebben niemand nodig die het ff voor ons komt verpesten.....
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Eengezien ie het toch al een slechte reeks vindt, moet het ook niet zo moeilijk zijn op te rotten
JIJ OOK....quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:10 schreef eer-ik het volgende:
JJ, ga jij eens boodschappen doen trouwens!![]()
't is toch geen kloon van je hequote:Op woensdag 28 maart 2007 13:10 schreef JDude het volgende:
Boh, maak jullie eens niet zo druk hier.
quote:
Neuh, maar ik word altijd een beetje melig van mensen die in zoeen reeks territoriaal gedrag gaan vertonen en alles wat enigszins afwijkt of niet aan de regeltjes voldoet gaan afblaffenquote:
ik ook...quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:12 schreef eer-ik het volgende:
nou goed, ik ben dus even boodschappen doen
it's a dirty job, but someone gosta do itquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Neuh, maar ik word altijd een beetje melig van mensen die in zoeen reeks territoriaal gedrag gaan vertonen en alles wat enigszins afwijkt of niet aan de regeltjes voldoet gaan afblaffen.
Wijze woorden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Neuh, maar ik word altijd een beetje melig van mensen die in zoeen reeks territoriaal gedrag gaan vertonen en alles wat enigszins afwijkt of niet aan de regeltjes voldoet gaan afblaffen.
ben je nou nog niet weg.....?...quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
it's a dirty job, but someone gosta do it
ik heb zelf ook heul geen eed o.i.d. afgelegd, ben ook niet echt pro maar eventjes zeiken op mensen is toch best fijn
En trouwens, als hier anderen komen zeiken van boh, dit is echt een kuttopic enzulks, mag ik toch best zeggen dat ie op moet donderstralen![]()
![]()
wat zijn je wensen....?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:15 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Nemen jullie iets lekkers mee voor bij de koffie![]()
![]()
![]()
Jij anders ook nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ben je nou nog niet weg.....?...![]()
Goeie TT. 14quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wijze woorden.
Maar dan nog: Senseo is koffie voor de luie mensch. Dus koffie.
Nu je het zegt.quote:
Ik zal 't doorgeven.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:15 schreef HeaRt_woRm het volgende:
![]()
![]()
Goed idee. Ben en Jerries, glacekoeken en stroopwafels.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:15 schreef HeaRt_woRm het volgende:
![]()
![]()
onthou 'm even.quote:
Cookie Heavenquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:18 schreef Kuukske het volgende:
Goed idee. Ben en Jerries, glacekoeken en stroopwafels.
Als je dan toch bezig bent; bring me Oreo's.
Oh, B&Jquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goed idee. Ben en Jerries, glacekoeken en stroopwafels.
Als je dan toch bezig bent; bring me Oreo's.
echt?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:19 schreef JDude het volgende:
Hier in het zuiden noemen we dat een Bossche Bol.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Cookie Heaven. Dough
Klinkt Is als een B&J-smaak
Mail ze! Misschien winnen we dan wel keiveel geld.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Cookie Heaven.
Klinkt als een B&J-smaak
Wat ie er met koekie heffen dan?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mail ze! Misschien winnen we dan wel keiveel geld.
Dan is ie morgen nog niet thuisquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat ie er met koekie heffen dan?
Kan je daar geld mee winnen?
* eer-ik zet cookie heaven op het boodschappenlijstje voor m'n broertje dat zo boodschappen gaat doen
Whehehe.quote:
Het bestaat niet. Ik riep slechts wat koekjes vormen, waarop JD zegt: oeh, cookie heaven. (Dat klinkt als een soort B&J ijs).quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoezo niet, kan je dat niet in NL kopen dan?
shitquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het bestaat niet. Ik riep slechts wat koekjes vormen, waarop JD zegt: oeh, cookie heaven. (Dat klinkt als een soort B&J ijs).
Mooiquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:27 schreef Kuukske het volgende:
Het is je vergeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |