En als we toch bezig zijn: AH 1381, Zomerakker in Spijkenisse. Grootte 4. Afdeling HB.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:12 schreef chatgek het volgende:
Wanneer kom ik nou in de OP?AH 1346 Jan van Scorelstraat Utrecht. Verkoper B. Allround
De sfeer moet idd goed zijn, maar niet té gezellig dat ze alleen maar lopen te kwekken. Praten is niets mis mee maar je kan wel ondertussen doorwerken. Ze denken op dit moment: ze maken ons toch niets, wij doen wel wat we zelf willen. Dát moet lijkt me veranderen. Je ziet die instelling trouwens vaker de laatste tijdquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:33 schreef kmaestro het volgende:
@chatgek: Dat is echt niet de manier waarop die mensen wel harder gaan werken. Bij mij in het filiaal gaan mensen pas harder werken als ze het binnen het team naar hun zin hebben. Dat komt neer op goede teamsfeer of gezelligheid. Dit bereik je niet door ze half uit te kafferen. Als jij uitgekafferd wordt, zou je ook zoiets hebben van: "ze zoeken het maar uit, stelletje zeikstralen".
Als de sfeer binnen het team goed is, zijn mensen ook bereid om voor elkaar een stapje harder te gaan. Simpele manier om dit te bereiken? Teamavond. Eerst vergaderingetje over een bepaalde ontwikkeling, met wat lekkers erbij, daarna gezellig ouwehoeren met elkaar.
Tevens TVP
Sfeer is niks mee in het filiaall Meeste kunnen het goed met elkaar vinden. Zitten een paar hele rotte appels tussen die alles verkloten..quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:33 schreef kmaestro het volgende:
@chatgek: Dat is echt niet de manier waarop die mensen wel harder gaan werken. Bij mij in het filiaal gaan mensen pas harder werken als ze het binnen het team naar hun zin hebben. Dat komt neer op goede teamsfeer of gezelligheid. Dit bereik je niet door ze half uit te kafferen. Als jij uitgekafferd wordt, zou je ook zoiets hebben van: "ze zoeken het maar uit, stelletje zeikstralen".
Als de sfeer binnen het team goed is, zijn mensen ook bereid om voor elkaar een stapje harder te gaan. Simpele manier om dit te bereiken? Teamavond. Eerst vergaderingetje over een bepaalde ontwikkeling, met wat lekkers erbij, daarna gezellig ouwehoeren met elkaar.
Tevens TVP
ik ben nog niet gebeld, dus bij ons zullen er bij de kassa wel geen problemen zijnquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:31 schreef Renesite het volgende:
(verhaaltje...)
is dat 'stelletje hufters' erbij geplakt ofzo?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kay
http://members.home.nl/rene.itzme/nu%20even%20niet_1.mp3
Geen idee, boeit niet, effectiviteit, je weet wanneer ze bellenquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is dat 'stelletje hufters' erbij geplakt ofzo?want het klinkt ineens anders...
net als een ringtone zoals deze: hallo, hier beneden, ja in je broekzak, halloooooooooooowquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee, boeit niet, effectiviteit, je weet wanneer ze bellen
Mja, ik had geen goede versie. Ik heb hem ook ergens op internet gevonden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:36 schreef SHERMAN het volgende:
Je bent geweldig.
Dat van hufters ga ik er denk maar afknippen.. klinkt er niet echt bij..
Doe mij er ook maar bij dan he: AH 1391, Museumplein in Amsterdam, afdeling HB & DPquote:Op woensdag 28 maart 2007 07:58 schreef Casual-T het volgende:
[..]
En als we toch bezig zijn: AH 1381, Zomerakker in Spijkenisse. Grootte 4. Afdeling HB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |