1500 is de IC Amsterdam - Deventer die met bonte stoeten gehuurde duitse zooi gereden wordt met een vleugje ICKquote:
Om een collega te quoten: "Het is techniek, dus het kan kapot.".quote:Op maandag 26 maart 2007 12:05 schreef brandsrus het volgende:
Weet iemand meer van het uitvallen van treinen in Leeuwarden van Arriva die nieuwe treinen? Ze zeggen dat ze soms gewoon uitvallen etc. en dat de passagiers moeten overstappen naar een zogenaamde gele trein. Klopt dit en heeft men hier op het forum ervaring mee?
Afgelopen zaterdag reed er 1 trein met ICR rijtuigen en een loc voor en achter, ipv dat stuurstandrijtuig waarvan ik de officiële naam niet weetquote:Op maandag 26 maart 2007 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
(de andere helft, Arnhem - Roosendaal, wordt tegenwoordig met keurig ICRm gereden)
Ah verhipquote:Op maandag 26 maart 2007 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik sloot de vorige af met:
[..]
1500 is de IC Amsterdam - Deventer die met bonte stoeten gehuurde duitse zooi gereden wordt met een vleugje ICK
Dat gebeurt heul vaak, dan wordt er een loc op sleeptouw meegenomen die ze ergens anders nodig hebben. De jargonjeukers willen dat graag "in opzending" noemenquote:Op maandag 26 maart 2007 12:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
Afgelopen zaterdag reed er 1 trein met ICR rijtuigen en een loc voor en achter, ipv dat stuurstandrijtuig waarvan ik de officiële naam niet weet
Als een BD een stuurstandrijtuig is.., nou, die was er dus niet. Gewoon ouderwets, als in de tijd voor de BD's: een loc voor en achter. And that's it!!quote:Op maandag 26 maart 2007 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gebeurt heul vaak, dan wordt er een loc op sleeptouw meegenomen die ze ergens anders nodig hebben. De jargonjeukers willen dat graag "in opzending" noemen
Overigens zit er dan meestal nog steeds wel een BDs tussen hoor
Tja, als die BDs stuk is, wordt ie door een loc vervangen, dan hoeven ze niet om te lopen.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Als een BD een stuurstandrijtuig is.., nou, die was er dus niet. Gewoon ouderwets, als in de tijd voor de BD's: een loc voor en achter. And that's it!!
En dat vond ik wel opmerkelijk genoeg om er een mooie tvp van te maken voor deel55
De trek-trek treinen zijn terugquote:Op maandag 26 maart 2007 12:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Tja, als die BDs stuk is, wordt ie door een loc vervangen, dan hoeven ze niet om te lopen.
gaatie weer hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 13:15 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dan kom jij dus wel weer aan je trekken
Dit is symptomatisch aan het worden!quote:Op maandag 26 maart 2007 13:15 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dan kom jij dus wel weer aan je trekken
daarom vind ik dat MAT 64 op de schrootlijn moet blijvenquote:Op maandag 26 maart 2007 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik sloot de vorige af met:
[..]
1500 is de IC Amsterdam - Deventer die met bonte stoeten gehuurde duitse zooi gereden wordt met een vleugje ICK
3700 is de IC Nijmegen - Zwolle. Nou ja, het heet een IC, maar er rijdt wat er op dat moment maar een draaiende motor heeft. Het is de "schroot"-helft van de voormalige "Schrootlijn"(de andere helft, Arnhem - Roosendaal, wordt tegenwoordig met keurig ICRm gereden
)
reden daar treinen dan?quote:Op maandag 26 maart 2007 14:01 schreef Dr.Aart het volgende:
26 en 27 maart Almelo<->Hengelo<->Enschede Almelo<->Marienberg Door werkzaamheden die langer duren dan gepland rijden er geen treinen maar bussen tussen * Almelo en Hengelo * Almelo en Marienberg Er rijden minder treinen tussen Hengelo en Enschede. Vertraging: 15-30 minuten. Prognose: * Dit duurt in ieder geval tot dinsdag 13.00 uur.
Hoe kan dat nou zo uitlopen? een planning van niets dus
Of uitvoering van niets. Of gewoon echt domme pech, dat kan ook gebeuren.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:01 schreef Dr.Aart het volgende:
Hoe kan dat nou zo uitlopen? een planning van niets dus
Denk het,quote:Op maandag 26 maart 2007 14:43 schreef Luco het volgende:
Vrijdag weer 4 wadlopers vanuit Groningen richting Zwolle zien vertrekken vanaf dat rangeerterreintje. Richitng Maaslijn neem ik aan?
Staan geparkeerd in Ah. Waren 2 DH2'tjes, nu hebben ze ondertussen toch wel is genoeg stellen daar in Nmgquote:Op maandag 26 maart 2007 14:43 schreef Luco het volgende:
Vrijdag weer 4 wadlopers vanuit Groningen richting Zwolle zien vertrekken vanaf dat rangeerterreintje. Richitng Maaslijn neem ik aan?
volgens mij kan je bij Veoslopia niet genoeg stellen afleverenquote:Op maandag 26 maart 2007 14:59 schreef Brembo het volgende:
[..]
Staan geparkeerd in Ah. Waren 2 DH2'tjes, nu hebben ze ondertussen toch wel is genoeg stellen daar in Nmg
Zo heul af en toe kan dat jaquote:Op maandag 26 maart 2007 14:44 schreef Duvel het volgende:
Of gewoon echt domme pech, dat kan ook gebeuren.
quote:Op maandag 26 maart 2007 14:23 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
daarom vind ik dat MAT 64 op de schrootlijn moet blijven
mat 54 is daar ook afgereden geloof ik?
Die heb ik vroeger, toen ik nog lief en onschuldig was, hier langs zien rijden, met een 1200 ervoorquote:Op maandag 26 maart 2007 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en niet te vergeten de belgische M2 rijtuigen, waarvan er geeneen meer bestaat
ik heb er nog in gezeten zelfsquote:Op maandag 26 maart 2007 15:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Die heb ik vroeger, toen ik nog lief en onschuldig was, hier langs zien rijden, met een 1200 ervoor
Ik heb vast wel naar je gezwaaid dan, ooit, ergensquote:Op maandag 26 maart 2007 15:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
ik kan me niet herinneren dat ik daar ooit ingezeten heb...
Ik heb nog een keer zo'n sleepje M2'tjes gedaan met een 1200 ervoor. Dat is echt zonde, zo'n mooie lok en dan die meuk er achter...quote:Op maandag 26 maart 2007 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb er nog in gezeten zelfssoms ook met 1100 of 1300 ervoor
Of mat54, ook vet
zeik nietquote:Op maandag 26 maart 2007 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo heul af en toe kan dat ja
en OU-T:
R-E-S-I-Z-E-N
Welpotjandosie nog
Mat54 heb ik geloof ik wel 1x mogen reizenquote:Op maandag 26 maart 2007 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb er nog in gezeten zelfssoms ook met 1100 of 1300 ervoor
Of mat54, ook vet
Wel, als je het goed doet. En minder layoutvernaggelneukend ook. Zie FB of zo voor meer infoquote:Op maandag 26 maart 2007 16:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
zeik nietin KB wordt er dan niet minder op hoor
hadi k ff geen zin in :p volgende keer beter ok?quote:Op maandag 26 maart 2007 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel, als je het goed doet. En minder layoutvernaggelneukend ook. Zie FB of zo voor meer info
Ga een keer in Den Bosch kijken, zo vlakbij waar je woont?quote:Op maandag 26 maart 2007 18:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
Heeft er iemand toevallig foto's van een willekeurig overslag/distributie punt van de toenmalige PTT-post.
Ik bedoel de waar de post overgeladen werd in oa de motorpost..
Ik heb al lang plannen om zoiets in model te maken (1:87), maar foto's van zoiets kan ik maar niet vinden
Ja, ik kan wel gaan kijken, alleen wordt daar niet meer echt gewerkt. Ik had graag foto's uit de goede oude tijd toen de post nog per spoor vervoerd werd...quote:Op maandag 26 maart 2007 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga een keer in Den Bosch kijken, zo vlakbij waar je woont?
Voor zover ik weet gingen er na de 3228 en 3230 geen wadlopers meer naar Veolivla?quote:Op maandag 26 maart 2007 14:43 schreef Luco het volgende:
Vrijdag weer 4 wadlopers vanuit Groningen richting Zwolle zien vertrekken vanaf dat rangeerterreintje. Richitng Maaslijn neem ik aan?
hebben ze dan genoeg?quote:Op maandag 26 maart 2007 18:38 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Voor zover ik weet gingen er na de 3228 en 3230 geen wadlopers meer naar Veolivla?
Geloof in Rotterdam ergens is nog een laadperrron en in Zwolle zou er ook nog een moeten zijn!quote:Op maandag 26 maart 2007 18:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel gaan kijken, alleen wordt daar niet meer echt gewerkt. Ik had graag foto's uit de goede oude tijd toen de post nog per spoor vervoerd werd...
Trouwens, in Den Bosch staat het hele laadperron vol rolcontainers.., meer valt er niet te zien
Dat zouden voorlopig de laatsten zijn die erheen gingenquote:
Ja, de laadperrons zijn er nog wel.., maar zijn er ook foto's uit de tijd dat ze nog in gebruik waren?? Die zou ik erg graag zien!quote:Op maandag 26 maart 2007 18:48 schreef Brembo het volgende:
[..]
Geloof in Rotterdam ergens is nog een laadperrron en in Zwolle zou er ook nog een moeten zijn!
hmm vind t een beetje VIRM / ICRm looks hebben nuquote:Op maandag 26 maart 2007 18:50 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Dat zouden voorlopig de laatsten zijn die erheen gingen
http://www.stationzwolle.web-log.nl/
Foto's van de 4011
gewerkt wordt er allang niet meer.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel gaan kijken, alleen wordt daar niet meer echt gewerkt. Ik had graag foto's uit de goede oude tijd toen de post nog per spoor vervoerd werd...
Trouwens, in Den Bosch staat het hele laadperron vol rolcontainers.., meer valt er niet te zien
En toch vind ik het vet!! Want ICRm vind ik al lekker zitten... eindelijk voor mijn laptop een goede houderquote:Op maandag 26 maart 2007 18:54 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hmm vind t een beetje VIRM / ICRm looks hebben nu
had ik in ICM ook geen probleem mee hoor...quote:Op maandag 26 maart 2007 20:13 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
En toch vind ik het vet!! Want ICRm vind ik al lekker zitten... eindelijk voor mijn laptop een goede houder
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nicospilt.com/Posttreinen.htm
Nou ja dat is nog het minste...quote:Op maandag 26 maart 2007 20:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
als die dan maar schoon blijft!![]()
niet dat je de deur open trekt dat je er een walm uit komt :x
Zei ik al, maar ja niemand geloofde mequote:Op maandag 26 maart 2007 18:54 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hmm vind t een beetje VIRM / ICRm looks hebben nu
ja die ken ik..quote:Op maandag 26 maart 2007 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat is nog het minste...
ken je die stickers "DEFECT"?
nee okee dan
ik zal die schoonmaakkasten op de valleilijn ook eens een slinger verkopenquote:Op maandag 26 maart 2007 21:14 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ja die ken ik..
maar die deur krijg ik wel open :] en vaak kan je dan gewoon je leuter nog prima uitleggen hoor!
grote kans dat de pot er gewoon in zit ja!quote:Op maandag 26 maart 2007 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zal die schoonmaakkasten op de valleilijn ook eens een slinger verkopen
is de WC daar ook officieel afgesloten ja?quote:Op maandag 26 maart 2007 21:29 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
grote kans dat de pot er gewoon in zit ja!![]()
net als in die DM90 op zutphen apeldoorn
Krijg je een boete vanwege het openen van een afgesloten hok zonder toestemmingquote:Op maandag 26 maart 2007 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zal die schoonmaakkasten op de valleilijn ook eens een slinger verkopen
boete?quote:Op maandag 26 maart 2007 21:53 schreef Brembo het volgende:
Krijg je een boete vanwege het openen van een afgesloten hok zonder toestemming.
Yep last time i checked :xquote:Op maandag 26 maart 2007 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is de WC daar ook officieel afgesloten ja?
zal wel komen omdat ze te beroerd zijn om te betalen voor een schoonmaak :dquote:Op maandag 26 maart 2007 21:53 schreef Brembo het volgende:
[..]
Krijg je een boete vanwege het openen van een afgesloten hok zonder toestemming.
Neem je zo'n tv-detective mee, zie je geen schoonmaak spullen, maar een toilet!! Ik word bedrogen, bedriegers! Connexxion.
En dan krijg je weer van die Kassa programma's, hoe komt dat jullie de lijn aanbesteed kregenJa wij boden 10 euro onder de RegioNS die wel een Toilet hadden. Daardoor wonnen wij de aanbesteding!
Ze mogen de lijmresten achter "SCHOONMAAKKAST" zelf weglikken van mijquote:Op maandag 26 maart 2007 22:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
zal wel komen omdat ze te beroerd zijn om te betalen voor een schoonmaak :d
rofl! hax die deur dan een keer!quote:Op maandag 26 maart 2007 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze mogen de lijmresten achter "SCHOONMAAKKAST" zelf weglikken van mij
Sjongejonge jij hebt echt altijd wat te zeiken héquote:Op maandag 26 maart 2007 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
ICMm
Inter
City
Materieel voor de
Middeleeuwen.
zowel het dichtlassen van die doorloopkoppen als het verwijderen van die toiletten getuigt van een IQ van VER onder WELK vriespunt dan ook
Hier is het laatste woord nog niet over gezegd
Oh ja de punctualiteitscijfers worden zo 0,02 % beter
oh ja er ontstaan 2 zitplaatsen extra
NOU wat een pret. Beetje logisch realistisch nadenken is kennelijk minstens 3 bruggen te ver
Ik zeg het niet vaak, maar voor deze keer, echt.
KANKER NS
zelf verdiend. Ga zo door jongens, echt.
Wacht maar tot jij eens moet zeiken, en je vriendelijk verzocht wordt het nog even 50 km op te houden. Met dank aan die twee lege klapstoeltjes tegenover je dan hequote:Op maandag 26 maart 2007 22:38 schreef Remzz het volgende:
[..]
Sjongejonge jij hebt echt altijd wat te zeiken hé
Ach ik zeik al 3 maanden over de 3700, maar ja iedereen vind het terechtquote:Op maandag 26 maart 2007 22:38 schreef Remzz het volgende:
[..]
Sjongejonge jij hebt echt altijd wat te zeiken hé
quote:
Vind je nou niet dat je nu niet een klein beetje doordraait? Het woord kanker in combinatie met zoiets? Er zit een WC in! Nou, dan wacht je toch even netjes tot dat die gene voor jou klaar is? Of heb je dan al in je broek geplast... sorry, maar hetwoord kanker gebruiken als het niet nodig is, daar word ik pas giftig vanquote:Op maandag 26 maart 2007 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
<< teveel tekst, moet ik te veel scrollen >>
Ik zeg het niet vaak, maar voor deze keer, echt.
K*NKER NS
zelf verdiend. Ga zo door jongens, echt.
Zeker weten dat de stellen niet naar Onnen gingen voor een bezoekje aan de kuilwielenbank.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:43 schreef Luco het volgende:
Vrijdag weer 4 wadlopers vanuit Groningen richting Zwolle zien vertrekken vanaf dat rangeerterreintje. Richitng Maaslijn neem ik aan?
Op Lw-Gn is de .01 stoptrein overdag het domein van de GTW. En dat volle perron in Lw komt omdat er 2 DH2 stellen naar dat spoor gerangeerd worden voor de spitsdiensten. Eentje blijft vervolgens meer dan 40 minuten wachten, alvorens ingezet te worden. Het bespaart kosten bij het rangerenquote:Op maandag 26 maart 2007 14:49 schreef Ou-Tannu het volgende:
Denk het,
staat genoeg GTW op groningen te niksen buiten de spits
en reed er nou GTW op de stoptrein lw - gn tussen 10 en 11? iig dat hoorde ik van 1?
en volgens die zelfde persoon stond er op lw riching sneek (stavoren) een perron lengte vol met wadlopers,
Ik heb er ervaring mee als passagier van de sneltrein naar Gn, die de gestrande passagiers meermalen heeft opgepikt. Een keer had een setje van 3x GTW 2/6 technische problemen, waardoor er besloten werd om de trein in Buitenpost te laten keren en als LM naar Lw te sturen. Alle passagiers moesten in de 30315, die hierdoor 10 minuten vertraging opliep, naast de 5 die er al waren. Daarna werd er gestopt te Grijpskerk en Zuidhorn. Ik kan je zeggen dat het gezellig druk was. Passagiers in de richting Lw hadden pech, omdat er geen vervangend stel ingezet was voor de volgende trein.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:05 schreef brandsrus het volgende:
Weet iemand meer van het uitvallen van treinen in Leeuwarden van Arriva die nieuwe treinen? Ze zeggen dat ze soms gewoon uitvallen etc. en dat de passagiers moeten overstappen naar een zogenaamde gele trein. Klopt dit en heeft men hier op het forum ervaring mee?
Wat ben je verschrikkelijk chagrijnig, had je niet gewoon beter met een biertje in de zon kunnen gaan zitten, in plaats van de gaan kankeren achter een beeldscherm?quote:Op maandag 26 maart 2007 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
dat met die tvp's moet ook eens voor goed en voor altijd afgelopen zijn trouwens.
ja, klopt. Ik was dronken. Til er niet te zwaar aan. Sorry.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:43 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Vind je nou niet dat je nu niet een klein beetje doordraait?
De zon was al onderquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat ben je verschrikkelijk chagrijnig, had je niet gewoon beter met een biertje in de zon kunnen gaan zitten, in plaats van de gaan kankeren achter een beeldscherm?
dr stond iets 3x dh2 en 2x dh1quote:Op maandag 26 maart 2007 23:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op Lw-Gn is de .01 stoptrein overdag het domein van de GTW. En dat volle perron in Lw komt omdat er 2 DH2 stellen naar dat spoor gerangeerd worden voor de spitsdiensten. Eentje blijft vervolgens meer dan 40 minuten wachten, alvorens ingezet te worden. Het bespaart kosten bij het rangeren
Van de ProRail site:quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens zag ik vanmorgen dat het treinverkeer tussen ALmelo en Hengelo nog altijd met uitgelopen werkzaamheden te maken heeft. Even los van al mijn eerdere geklaag en geschreeuw en zohoor, maar is daar wat mis gegaan of zo, dat het ineens ZO veel langer duurt? Of hebben ze iets moois Romeins in de grond gevonden of zo? Dit moet toch ergens iets mee te maken hebben?
Foutzoeken in beveiligingsinstallaties is klotewerk... En als de fout gevonden is en nog moet worden opgelost, duurt het nog langer.quote:Het aansluiten van het hulpspoor voor Almelo Verdiept loopt vertraging op door een storing in de beveiliging van het spoor op het baanvak Almelo-Hengelo. Hierdoor rijden er maandag de hele dag geen treinen tussen Almelo en Hengelo.
Het aansluiten van het hulpspoor voor Almelo Verdiept betekent een ingrijpende aanpassing van de beveiliging (de aansturing van de seinen en de wissels) op het baanvak Almelo-Hengelo. Door een storing in dit beveiligingssysteem kan de aannemer de testwerkzaamheden van deze aanpassingen niet op tijd afronden.
Dan kijk je toch naar de prachtige sterrenhemel?quote:
speciaal voor flesquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan kijk je toch naar de prachtige sterrenhemel?
Ja ja ja, sorry, okee? Gewoon sorryquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:05 schreef Duvel het volgende:
Dan kijk je toch naar de prachtige sterrenhemel?
Fles,? zug? selie? duv? kunnen we TVP zonder foto niet verbieden?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:31 schreef jorienvdherik het volgende:
terugvind...
moeten hier zeker meer fotos komenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:37 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Fles,? zug? selie? duv? kunnen we TVP zonder foto niet verbieden?
vond ik ook.. daarom een fotoloze TVP verbieden?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
moeten hier zeker meer fotos komen![]()
iemand al door de spoortunnel van antwerpen geweest ?
Ik mag er van duv niks meer over zeggenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:37 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Fles,? zug? selie? duv? kunnen we TVP zonder foto niet verbieden?
Mwoa in dit geval maakt het natuurlijk ook uit welke hoek je kiest als fotograafquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:56 schreef Luco het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
treinen zijn mooier met zo'n horizontale blauwe streep, dan die 3 lelijke diagonale strepen!!! (Al pak ik nu wel een mooi voorbeeld natuurlijk)
Als ze die doorloopkop erin hadden gehouden was het niet zo vervelend geweest, kon je altijd nog naar de WC in het andere stel lopen.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:25 schreef Wadloper het volgende:
Ja, dat vind ik inderdaad ook zwaar belachelijk... Maar 1 wc in een trein...
Had iemand anders al eens van NS Hispeed gehoord? Dat het zo zou gaan heten zeg maar?quote:Geachte heer Fles,
Vandaag is een bijzondere dag. NS lanceert namelijk een nieuw bedrijf: NS Hispeed, de hogesnelheidsonderneming van NS.
NS Hispeed staat voor een nieuwe manier van reizen. Maar het betekent veel meer dan alleen snelheid en tijdwinst. Het gaat ook over gemak: bij het boeken van tickets en het voor- en natransport. En niet te vergeten comfort, zowel in de trein als op de stations.
De bestaande treinen Thalys, ICE International, TGV en Eurostar zullen op termijn vallen onder het nieuwe merk NS Hispeed. Zij bieden hogesnelheidsvervoer naar internationale bestemmingen, zoals Antwerpen, Brussel, Parijs, Keulen, Frankfurt en London.
[etc]
klinkt wel erg vet.. denk alleen dat t wel erg ZUIG wordt om vanuit hier naar haarlem te komenquote:
Ja, Q-day hequote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
klinkt wel erg vet.. denk alleen dat t wel erg ZUIG wordt om vanuit hier naar haarlem te komen![]()
juist.. dat vrees ik ook.. zal richting amsterdam wel goed vol zitten en vertragend zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, Q-day heom Amsterdam heen sturen wordt sowieso lastig...
ken dr niemandquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Vast de avond van tevoren een slaapplaats regelen in de buurt
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik mag er van duv niks meer over zeggen
Ikke niet. Ik denk dat ik op koninginne dag pas laat mn nest uit zal komen. Heb er dan namelijk net 3 dagen feesten op zitten. En dan moet je even bijkomen hequote:
zuipen die krengen dan zo veel?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:20 schreef Peterselieman het volgende:
zouden de stellen even naar zwolle zijn geweest om te tanken, omdat twente de afgelopen dagen deels afgesloten geweest van de rest van het spoornet? Er is dacht ik wel een lint in zwolle gemeld gister. Dan zal die lint wel via het dieselspoortje richting almelo zijn gegaan
Het is de regel om de tank van de wadsloper bij te vullen tot het maximum als de dienst is afgelopen. Waarschijnlijk gebeurt dit minder vaak dan vroeger.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:49 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
zuipen die krengen dan zo veel?
en godsklere een DM90 trekt idd freaking sloom op
tot een 80 gaat t redelijk door, maar daar boven?zelfs een kwakloper veegt nog harder naar de 100!
(en die zou je dus ook harder kunnen laten rijden :p )
neequote:Op woensdag 28 maart 2007 11:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is de regel om de tank van de wadsloper bij te vullen tot het maximum als de dienst is afgelopen. Waarschijnlijk gebeurt dit minder vaak dan vroeger.
Volgens mij is het ook zo dat de DM'90 tot ongeveer 100 behoorlijk doortrekt en daarna als de koppelomvormer is uitgeschakeld het een stuk langzamer gaat.
@Ou-Tannu: Heb je al vrij kunnen regelen voor morgen?
@Zug-Chef: Morgen wordt het minder goed weer, dus minder kans om ergens iets te platen
Heb ik ook regelmatig in Zwolle.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:14 schreef Zug-Chef het volgende:
Mogguh heren.
Ben weer terug van 2 dagen uber vet mooi zomer weer en een bulk foto's waar je niet goed van wordt. Vooral gisteren was super, langs de Montzenlijn gestaan maar erg mooie cargo's met dieseltractie op een diesellijn rijden. Vlakbij het drielandenpunt. Foto's volgen nog, maar het was de reis zeker waard!
Op de terugreis nog een niet bestaande overstap in Utrecht gehaald:
Vaals 19:31 v
Maastricht 20:10 a
Maastricht 20:21 v
Utrecht 22:22 a
Utrecht 22:20 v
Leeuwarden 0:17 a
Dat wordt dikke pret op die beurs!quote:
Weet jij ook toevallig waar die is gearriveerd?quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:13 schreef Peterselieman het volgende:
De eerste protos van xx is vanochtend in Nederland gearriveerd
Wachten op de eerste foto's dan maar...quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:53 schreef Peterselieman het volgende:
Gemeld op Rolandrail werd er een 64/65xx met enkele koppelwagens en een protos aan de haak door Horst-Sevenum richting Eindhoven. Waar het stel nu is, weet ik niet.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
@Zug-chef
Jij bent machinist he??
3112 V 3109 M 3112 A toevallig?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:16 schreef vw_caddy het volgende:
Vanmorgen drie DH1 in de spits. Lekker vol met een heerlijke zweetlucht.Waar blijven die fucking gtw's.
Mwah, zag laatst op Utrecht Centraal een Citypendel staan, waar je ook niet door kan lopen. Wel twee bakken, maar geen doorgang. En de 3700 is weer good old mat'64quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:29 schreef Brembo het volgende:
Mwah, zag laatst op Utrecht Centraal een Citypendel staan, waar je ook niet door kan lopen. Wel twee bakken, maar geen doorgang.
jaquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt weleens ja. Met citypendels.
Of moet ik me voorstellen dat ze hier een enkelbaks wadje in 2en gezaagd hebben, beide helften een beetje dansend op 1 draaistel, en koppelen maar? Zoiets?
NEEEEE!!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt weleens ja. Met citypendels.
Of moet ik me voorstellen dat ze hier een enkelbaks wadje in 2en gezaagd hebben, beide helften een beetje dansend op 1 draaistel, en koppelen maar? Zoiets?
en wat heeft dat met die wadlopertjes te maken dan?quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:05 schreef Brembo het volgende:
Bedoelde meer, dat bij een citypendel (oude) dat je niet van de ene bak naar de andere kan lopen. Vond dat een beetje vreemd, en volgens mij zitten ze die citypendels ook de ene kant van Utrecht Centraal naar de andere kant te slepen
.
Nog niet genoeg cargo's door Utrecht Centraal soms? Of wou je het museumpendeltje via Hollandse Rading gaan driehoeken of zo?quote:En nog een vraag, waarom is er vanuit den bosch een aftakking naar Utrecht Maliebaan![]()
Museumpendeltje is alles behalve efficientquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en wat heeft dat met die wadlopertjes te maken dan?
[..]
Nog niet genoeg cargo's door Utrecht Centraal soms? Of wou je het museumpendeltje via Hollandse Rading gaan driehoeken of zo?
Ik neem liever de TREIN naar het Noord-Nederlands Trammuseum, of zoquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:19 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Museumpendeltje is alles behalve efficient![]()
ik neem de volgende keer de BUS naar t spoorwegmuseum!
ik doelde vanaf utrecht CS met de bus is sneller naar de malibaan dan de treinquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik neem liever de TREIN naar het Noord-Nederlands Trammuseum, of zo
WEL constant in je neus douwen door welk kutbedrijfje die site mede mogelijk gemaakt is, maar zinnige info als openingstijden of bezoekgelegenheid, ho maar.
Oh wacht, je kan het Museum alleen op afspraak bezoekenWie verzint zoiets zeg. Begin dan geen museum.
Dat zal ongetwijfeld wel jaquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
ik doelde vanaf utrecht CS met de bus is sneller naar de malibaan dan de trein![]()
Die jaquote:NNTTM is het toch?
die pendel staat als je pech heb meer stil dan dat die rijdquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld wel jade 3 naar de Fockemalaan, halte Maliebaan, dat moet zeker binnen 10 minuten kunnen. Pendeltje ligt er geloof ik voor 16 in of zo
[..]
Die ja
Ja nou ja, voor zo'n pendel boeit dat dus ook precies niksquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
die pendel staat als je pech heb meer stil dan dat die rijd
Klopt!quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja, voor zo'n pendel boeit dat dus ook precies niks
Me zolequote:Op woensdag 28 maart 2007 17:57 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Klopt!
op je benewagen doe je er trouwens 20 min over
Dat was toch altijd alleen in de zomer, in de IC naar Maastricht? Die oude rijtuigen zijn denk ik allang gesloopt, het laatst jaar hadden ze zo'n dubbeldeksrijtuig erin gedaan, en dan beneden alle banken eruit gesloopt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:29 schreef Brembo het volgende:
Ik vroeg me af, vroeger had je van die fietsenrijtuigen bij de icm mee rijden, waar zijn deze eigenlijk geblevenOf is dat allemaal gesloopt
.
casco wagen er achter aan! klaar ;+quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:20 schreef ReisT het volgende:
[..]
Dat was toch altijd alleen in de zomer, in de IC naar Maastricht? Die oude rijtuigen zijn denk ik allang gesloopt, het laatst jaar hadden ze zo'n dubbeldeksrijtuig erin gedaan, en dan beneden alle banken eruit gesloopt.
Maar het zal wel niet meer terugkomen, nu zie die treinen met VIRM rijden, daar kan je niet zomaar ff een extra fietsenwagentje achter hangen. Hoewel, ze zouden natuurlijk wel de Wadfietser er achter kunnen hangen.![]()
Whehehehequote:Op woensdag 28 maart 2007 18:20 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Almelo Verstrikt duurt nog op z'n minst tot 1 april........
ja, dat zei ik al even terug.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
en Fles! op de site van de NNTTM staat dat t bezoek adres voorlopig op afspraak only is
Geen idee! misbruik t contact formulier!quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, dat zei ik al even terug.
Waarbij ik me meteen afvroeg wat dan de reden is om een museum te beginnen
ik denk het nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:33 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Geen idee! misbruik t contact formulier!
Besides, zo'n formulier vol traceerbaar DNA en een gat erin, wat hebben ze DAAR aan?quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:33 schreef Ou-Tannu het volgende:
Geen idee! misbruik t contact formulier!
OMFG! fles tochquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Besides, zo'n formulier vol traceerbaar DNA en een gat erin, wat hebben ze DAAR aan?![]()
Mag het hopen, Elke dag ruim anderhalf uur vertraging is ook niet alles.quote:
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is dan? Ben er vanmiddag weer langs gefietst maar ik zag niemand ook maar ergens mee bezig, het noodspoor lag er de seinen ook en de andere twee sporen+bovenleidingen waren al afgebroken....quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:20 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Almelo Verstrikt duurt nog op z'n minst tot 1 april........
"Ja ehhhh ik weet het ook niet hoor, misschien bij de loketten iemand? "quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:10 schreef Ou-Tannu het volgende:
Pling plong! wil de FOK! user met de schermnaam ZUG-CHEF zich melden bij de informatie balie!
een computerstoring in de beveiligingssoftware bla weet ik veel zoietsquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:12 schreef Remzz het volgende:
[..]
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is dan? Ben er vanmiddag weer langs gefietst maar ik zag niemand ook maar ergens mee bezig, het noodspoor lag er de seinen ook en de andere twee sporen+bovenleidingen waren al afgebroken....
Ik zit nog voor in mn trein hequote:Op woensdag 28 maart 2007 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Ja ehhhh ik weet het ook niet hoor, misschien bij de loketten iemand? "
TWEE BOSSEN PETERSELIE! LEKKERSTE IN OETREGT! SEVVE GOELDE!quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:26 schreef Zug-Chef het volgende:
Joehoe groenteboer... waar blijf je dan ?
De Groenteboer is er weer en heeft zn kaart al binnen voor Railtech. Toch even ¤15 uitgespaardquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:26 schreef Zug-Chef het volgende:
Joehoe groenteboer... waar blijf je dan ?
Zou dat niet wat zijn trouwens? Geflambeerde peterselietaart met peterselie-lentedressing op een bedje van peterselie?quote:
doe je best Flesquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou dat niet wat zijn trouwens? Geflambeerde peterselietaart met peterselie-lentedressing op een bedje van peterselie?
Nog even een foto erbij:quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:16 schreef vw_caddy het volgende:
Vanmorgen drie DH1 in de spits. Lekker vol met een heerlijke zweetlucht.Waar blijven die fucking gtw's.
Ik kook alleen voor lekkere wijvenquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
Als Fles m voor mij wil bereiden
is dit nou de linkse of de rechtse helft van de 3112?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:57 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Nog even een foto erbij:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is dit nou de linkse of de rechtse helft van de 3112?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
@Zug-chef
Jij bent machinist he?? Toevallig ooit op een motorpost gereden??
Boejje, alles voorde Diversiteitquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:20 schreef vw_caddy het volgende:
Wat een lelijke grafbak trouwens die Protos.
foto??quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:20 schreef vw_caddy het volgende:
Wat een lelijke grafbak trouwens die Protos.
Nou nou, er gaat niemand dood hoorquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:32 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Goh goh, ik maak ook even een typfoutje hoor![]()
dr klopt wel meer nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
In dat plaatje is de ICE3 sowieso niet te kloppen trouwens
ICE3m klopt welquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
In dat plaatje is de ICE3 sowieso niet te kloppen trouwens
ja die zijn busted!quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:39 schreef Peterselieman het volgende:
Ken je er zoveel dan? Die conifeerfikje stokers hebben ze al te pakken gehad daar bij jullie
Seinstoring Ddr - Zlw?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:23 schreef Brembo het volgende:
[..]
Zag vandaag trouwens een Thalys die over Ut reed, waarom ging die zo?
Mja, jammer... Dit soort meets lijkt me echt wel cool hoor, maar het gaat gewoon ff niet....quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
Zoals het nu staat ga ik dus alleen. Ik vertrek met de 530 en ben dan om 10.40 in Ut.
Van mijn open sollicitatie waren ze niet echt gediend geloof ikquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:27 schreef vw_caddy het volgende:
Voor de forumleden die al geil worden van een ICM-cabine: pak je kans, NSR zoekt machinisten. Zie de tweede alinea van deze interne memo.
[[url=http://upload7.postimage.org/346745/DSC08303.jpg]afbeelding][/url]
Lazer eens op ballenkrabberquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:38 schreef NordicBlue het volgende:
tevepe
quote:Trein naar Amsterdam tot december vertraagd
De treinen tussen Brussel en Amsterdam kunnen de komende maanden vertragingen oplopen door problemen met de locomotieven in de nieuwe spoortunnel onder Antwerpen-Centraal.
Bij het uitrijden van de tunnel moeten de treinen een helling op, maar de oude locomotieven hebben soms niet genoeg vermogen om de helling op te geraken. Vanochtend hebben de treinen tussen Amsterdam en Brussel daardoor een half uur vertraging opgelopen.
De treinen moesten weer het oude ringspoor nemen en via Berchem naar Antwerpen-Centraal sporen.
Door de extra treinen via Berchem raakten ook andere treinen achter op hun reisschema.
De NMBS had nieuwe locomotieven besteld, maar de fabrikant heeft twee jaar vertraging. De NMBS zal nu locomotieven huren voor de treinen die door de tunnel moeten, maar dat kan pas vanaf december.
Tot dan moeten de reizigers op de lijn Amsterdam-Brussel rekening houden met mogelijke vertragingen.
hoor het net op het nieuws jaquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:52 schreef ReisT het volgende:
Hebben de Belgen een mooie tunnel onder Antwerpen gebouwd, blijken de ouwe locomotieven te gammel om boven te komen :
[..]
Als student een open solicitatie doen naar een deeltijd baan als machinistquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van mijn open sollicitatie waren ze niet echt gediend geloof ik
Nu ja, als je geen kwaliteit WIL, ben je op de goeie weg natuurlijk
Yeah!quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:04 schreef Brembo het volgende:
[..]
Als student een open solicitatie doen naar een deeltijd baan als machinist
Lijkt me best wel lache bijbaantje...
In amsterdam kon je al gratis opleiding tot chauffeur doen, moest je wel in de zomer bijna fulltime werkenquote:
thalysquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:05 schreef ReisT het volgende:
Lelijke treinen zijn blijkbaar een trend, als je ziet waarmee de HSA / NS Hispeed komt aanzetten:
[afbeelding]
Hier in het midden, tussen twee beter gestroomlijnde collega's:
[afbeelding]
Dat kan ik zelf uitmaken, nog geen tijd gepland... Maar ik vind het wel een klein comité zo, als je dit nog leest tenminste.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:36 schreef Peterselieman het volgende:
Hoe laat ben jij er dan Duvel?
Ongeveer 30 minuten, maar als je echt ergens op tijd moet zijn ; ga dan maar uit van ietsie meer.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:17 schreef JaFFe het volgende:
heeft iemand een idee van de extra reistijd tussen hengelo en almelo?
Die was er al door een defecte bovenleiding tussen Hilversum -> Naarden Bussumquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:18 schreef verzameldirk het volgende:
Brandweersite meld brand in trein op station Weesp![]()
Brand is geblust 12.35 uur![]()
wel een vertraging van 60 minuten![]()
quote:12:11:12 29-03-07 9 I BRAN GRIP 1 Station Weesp, Treinbrand
0704694 BRW Weesp ( Ambtenaar Rampenbestrijding )
12:09:01 29-03-07 9 G BRAN Pr 1 STATION WEESP STATIONSPLEIN 2 WEESP (GRIP: grip,1) VC599 COH508 HvD950 Brand/Spoor/Personentrein
0704999 BRW Gooi en Vechtstreek ( Monitor GMK )
0704998 BRW Gooi en Vechtstreek ( Lichtkrant AC )
0703480 BRW Gooi en Vechtstreek ( Regionaal Ademlucht )
0703459 BRW Gooi en Vechtstreek ( Rampenbeheersing )
0703457 BRW Gooi en Vechtstreek ( Rampenbeheersing )
0703456 BRW Gooi en Vechtstreek ( Centralisten )
0703453 BRW Gooi en Vechtstreek ( HOvD )
0703409 BRW Weesp / Muiden ( Commandant )
0703237 BRW Nederhorst den Berg ( Korpsalarm )
070703154 BRW Hilversum ( Ondersteuningsgroep )
0703153 BRW Hilversum ( Bevelvoerder van Dienst Beroeps )
12:07:25 29-03-07 9 G BRAN Pr 1 STATION WEESP STATIONSPLEIN 2 WEESP HV827 TS837 TS847 SBC511 OvD930 Brand/Spoor/Personentrein
0704999 BRW Gooi en Vechtstreek ( Monitor GMK )
0704998 BRW Gooi en Vechtstreek ( Lichtkrant AC )
0703912 BRW Gooi en Vechtstreek ( Lichtkrant Weesp )
0703903 BRW Gooi en Vechtstreek ( Lichtkrant Laren )
0703452 BRW Gooi en Vechtstreek ( OvD Cluster 3 )
0703408 BRW Weesp ( Brugwachters )
0703404 BRW Weesp ( Bevelvoerder van Dienst )
0703403 BRW Weesp ( Blusgroep 4 )
0703402 BRW Weesp ( Blusgroep 3 )
0703401 BRW Weesp ( Blusgroep 2 )
0703400 BRW Weesp ( Blusgroep 1 )
0703107 BRW Laren ( Commandant )
0703105 BRW Laren ( Haakarm Ploeg )
0703103 BRW Laren ( Bevelvoerder van Dienst )
quote:WEESP In een trein bij station Weesp is om 11.30 uur brand uitgebroken. Volgens een woordvoerder van de Spoorwegpolitie sloegen de vlammen uit een treinstel en is er rook vrijgekomen. Reizigers konden de trein op tijd verlaten. De trein staat stil op spoor 5.De brandweer is ter plaatse. Op het traject is momenteel geen treinverkeer mogelijk.
29 maart 2007 - 12:45
quote:12:29:35 29-03-07 9 G BRAN Brandmeester, einde GRIP 1, alle voertuigen rukken in, U hoeft niet meer ter plaatse te gaan.
0704999 BRW Gooi en Vechtstreek ( Monitor GMK )
0703480 BRW Gooi en Vechtstreek ( Regionaal Ademlucht )
0703237 BRW Nederhorst den Berg ( Korpsalarm )
0703153 BRW Hilversum ( Bevelvoerder van Dienst Beroeps )
12:25:24 29-03-07 9 G BRAN brandmeester piketcentralist hoeft niet tp te komen
0704999 BRW Gooi en Vechtstreek ( Monitor GMK )
0703456 BRW Gooi en Vechtstreek ( Centralisten )
Kan je er de volgende keer alleen die paar letters uithalen die van belang zijn?quote:
Zoals?quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je er de volgende keer alleen die paar letters uithalen die van belang zijn?
ik heb geen ideequote:Op donderdag 29 maart 2007 13:15 schreef Dichterbijer het volgende:
Spoor 5 is meestal het spoor waar de sneltrein naar Amsterdam stopt.
Reageer es op IRC manquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ik heb geen idee
tis nu iig een verbrandetrein
gezellig! nieuw model trein..quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:21 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Reageer es op IRC man
Ja verbrand is ie zeker, wel snel geblust...
Bussen zijn iets meer plastic volgens mij.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:30 schreef Ou-Tannu het volgende:
trouwens, fikken treinen net zo hard als BUSSEN?
dunnoquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Bussen zijn iets meer plastic volgens mij.
weet ik veel, ik zit nou naar een eindeloze lap teks te staren waar "scanner meldt brand in Weesp" ook genoeg geweest was, en wel zo duidelijkquote:
Niet zo mierenn**ken... beter teveel info dan te weinigquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
weet ik veel, ik zit nou naar een eindeloze lap teks te staren waar "scanner meldt brand in Weesp" ook genoeg geweest was, en wel zo duidelijk
blablablablablablablablablablablablablablablablaquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:13 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Niet zo mierenn**ken... beter teveel info dan te weinig
Je hebt overdrijven en je hebt overdrijven.....quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat ben ik niet met je eens
enig idee waarom niet?
Graag.... trein verkeer ligt platquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
wat jij wil hoor schat
zullen we het weer over treinen gaan hebben?
Er rijden al goederentreinen tussen Zw-Nm, dus dat past echt niet!quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:45 schreef ACT-F het volgende:
Waar gaan de goederentreinen langs nu het bij Almelo gestremd is, via Hengelo - Zutphen?
Ja, ook nog een wisselstoring tussen Ut en Amf netquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:21 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Graag.... trein verkeer ligt plat
En de 2800 van 17.03 was andermaal proppen, met dit keer wel één bak meer dan gisteren, hetgeen het totaal op vier bracht.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ook nog een wisselstoring tussen Ut en Amf netHet is wel feest vandaag he?
Foto's gemaakt ook?quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:08 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb de 4206 aan het begin van de middag wel in zn uppie gezien in de 2800. Verder heb ik uiteraard even rondgelopen op de beurs. Zat prachtig materieel tussen.
Ik ben te laat gegaan, heb staan kletsen met wat bekenden en voor ik het wist was het 17.00u. En toen moest ik een trein gaan halen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:08 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb de 4206 aan het begin van de middag wel in zn uppie gezien in de 2800. Verder heb ik uiteraard even rondgelopen op de beurs. Zat prachtig materieel tussen.
Edit: even zoekenquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:29 schreef Robin__ het volgende:
Het gaat lekker rond de gooiboog, zat om 7 uur in de trein vanuit amsterdam naar almere (sneltrein) bij weesp stopte de trein 'in verband met *onverstaanbaar* 'een levend wezen' *onverstaanbaar* wij stoppen toevallig naast het perron dus zullen we de deuren even opendoen voor een frisse neus'
Iemand een idee wat er gebeurt is? geen springer lijkt me, om kwart over 8 reed alles weer
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:23 schreef Dr.Aart het volgende:
21:12 uur Zutphen<->Hengelo Door blikseminslag rijden er tussen Zutphen en Goor geen treinen maar bussen. Vertraging: 30-45 minuten. Prognose: * het is niet bekend tot wanneer dit duurt.
20:41 uur Amersfoort<->Apeldoorn Door een defecte bovenleiding, veroorzaakt door wegverkeer, rijden er tussen Amersfoort en Apeldoorn geen treinen. Vertraging: meer dan 60 minuten. Reisadvies: * Doorgaande reizigers tussen Deventer en Amersfoort kunnen omreizen via Zwolle. Prognose: * deze situatie duurt naar verwachting tot vrijdag na de ochtendspits
29 maart Door werkzaamheden is de treindienst aangepast op de volgende trajecten: * Almelo<->Hengelo<->Enschede De hele dag.
Zo Oost-Nederland is niet meer bereikbaar:P
Goddelijkquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:03 schreef Ou-Tannu het volgende:
jij blij ! mocht je eens door de cabine baggeren
en hoe was het!
Heb nog geen camera. Volgende maand wel.quote:
Jij neemt toch ook regelmatig de 2800 tussen Ut en Amf, heb je daar ook al zoveel gezeik mee deze week?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:
De IC van Amf naar Gvc had vanochtend ineens een "tot nu toe onbekende vertraging", en er was nu weer een aanrijding tussen Apeldoorn en Deventer... Het is wel een beetje bizar aan het worden hoeveel ellende er deze week op Asd - Es zit
Nee, valt eigenlijk wel mee. Ik heb ook vaak de 500 en de 12700 trouwens hoor. Alleen gisteren viel er eentje uit om 17:40 (de 2860).quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jij neemt toch ook regelmatig de 2800 tussen Ut en Amf, heb je daar ook al zoveel gezeik mee deze week?
Door (opnieuw) gekut bij Woerden ja, ik was op tijd weg uit Ut, had maar vijf minuten vertraging.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, valt eigenlijk wel mee. Ik heb ook vaak de 500 en de 12700 trouwens hoor. Alleen gisteren viel er eentje uit om 17:40 (de 2860).
Huh? Wij kregen te horen dat er een wisselstoring tussen Ut en Amf was... Als er bij Woerden gekut is, kan je toch nog wel gewoon doorrijden naar Ut?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Door (opnieuw) gekut bij Woerden ja, ik was op tijd weg uit Ut, had maar vijf minuten vertraging.
Ja, maar dat moet de treindienstleider het nog snappen, en daar zit de crux. Of misschien was er op twee plaatsen tegelijk gekloot. Ik heb gemerkt dat zodra er ergens op de relatie Amf - Gv/Rtd iets mis gaat, de 2800 als eerste geslachtofferd wordt (zoals voorheen eigenlijk ook al). Blijkbaar vinden ze het niet rendabel om 'm op Ut - Amf te laten pendelen als ie niet door kan richting Rtd, dus heffen ze 'm maar helemaal op.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huh? Wij kregen te horen dat er een wisselstoring tussen Ut en Amf was... Als er bij Woerden gekut is, kan je toch nog wel gewoon doorrijden naar Ut?Zou je denken...
How could I forgetquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:38 schreef Duvel het volgende:
Ja, maar dat moet de treindienstleider het nog snappen, en daar zit de crux.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:shit, dat is Gevorderden
![]()
Met de Expert Plus Pack ook nog.
Zullen we even beginnen met EEN treintje? Da's al lastig zat lijkt me.
[afbeelding]
Een doos met draadjes erin? Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:45 schreef Dichterbijer het volgende:
Oeh...
dan is dit zeker voor hun te hoog gegrepen:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |