ik heb geen ideequote:Op donderdag 29 maart 2007 13:15 schreef Dichterbijer het volgende:
Spoor 5 is meestal het spoor waar de sneltrein naar Amsterdam stopt.
Reageer es op IRC manquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ik heb geen idee
tis nu iig een verbrandetrein
gezellig! nieuw model trein..quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:21 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Reageer es op IRC man
Ja verbrand is ie zeker, wel snel geblust...
Bussen zijn iets meer plastic volgens mij.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:30 schreef Ou-Tannu het volgende:
trouwens, fikken treinen net zo hard als BUSSEN?
dunnoquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Bussen zijn iets meer plastic volgens mij.
weet ik veel, ik zit nou naar een eindeloze lap teks te staren waar "scanner meldt brand in Weesp" ook genoeg geweest was, en wel zo duidelijkquote:
Niet zo mierenn**ken... beter teveel info dan te weinigquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
weet ik veel, ik zit nou naar een eindeloze lap teks te staren waar "scanner meldt brand in Weesp" ook genoeg geweest was, en wel zo duidelijk
blablablablablablablablablablablablablablablablaquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:13 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Niet zo mierenn**ken... beter teveel info dan te weinig
Je hebt overdrijven en je hebt overdrijven.....quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat ben ik niet met je eens
enig idee waarom niet?
Graag.... trein verkeer ligt platquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
wat jij wil hoor schat
zullen we het weer over treinen gaan hebben?
Er rijden al goederentreinen tussen Zw-Nm, dus dat past echt niet!quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:45 schreef ACT-F het volgende:
Waar gaan de goederentreinen langs nu het bij Almelo gestremd is, via Hengelo - Zutphen?
Ja, ook nog een wisselstoring tussen Ut en Amf netquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:21 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Graag.... trein verkeer ligt plat
En de 2800 van 17.03 was andermaal proppen, met dit keer wel één bak meer dan gisteren, hetgeen het totaal op vier bracht.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ook nog een wisselstoring tussen Ut en Amf netHet is wel feest vandaag he?
Foto's gemaakt ook?quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:08 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb de 4206 aan het begin van de middag wel in zn uppie gezien in de 2800. Verder heb ik uiteraard even rondgelopen op de beurs. Zat prachtig materieel tussen.
Ik ben te laat gegaan, heb staan kletsen met wat bekenden en voor ik het wist was het 17.00u. En toen moest ik een trein gaan halen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:08 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb de 4206 aan het begin van de middag wel in zn uppie gezien in de 2800. Verder heb ik uiteraard even rondgelopen op de beurs. Zat prachtig materieel tussen.
Edit: even zoekenquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:29 schreef Robin__ het volgende:
Het gaat lekker rond de gooiboog, zat om 7 uur in de trein vanuit amsterdam naar almere (sneltrein) bij weesp stopte de trein 'in verband met *onverstaanbaar* 'een levend wezen' *onverstaanbaar* wij stoppen toevallig naast het perron dus zullen we de deuren even opendoen voor een frisse neus'
Iemand een idee wat er gebeurt is? geen springer lijkt me, om kwart over 8 reed alles weer
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:23 schreef Dr.Aart het volgende:
21:12 uur Zutphen<->Hengelo Door blikseminslag rijden er tussen Zutphen en Goor geen treinen maar bussen. Vertraging: 30-45 minuten. Prognose: * het is niet bekend tot wanneer dit duurt.
20:41 uur Amersfoort<->Apeldoorn Door een defecte bovenleiding, veroorzaakt door wegverkeer, rijden er tussen Amersfoort en Apeldoorn geen treinen. Vertraging: meer dan 60 minuten. Reisadvies: * Doorgaande reizigers tussen Deventer en Amersfoort kunnen omreizen via Zwolle. Prognose: * deze situatie duurt naar verwachting tot vrijdag na de ochtendspits
29 maart Door werkzaamheden is de treindienst aangepast op de volgende trajecten: * Almelo<->Hengelo<->Enschede De hele dag.
Zo Oost-Nederland is niet meer bereikbaar:P
Goddelijkquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:03 schreef Ou-Tannu het volgende:
jij blij ! mocht je eens door de cabine baggeren
en hoe was het!
Heb nog geen camera. Volgende maand wel.quote:
Jij neemt toch ook regelmatig de 2800 tussen Ut en Amf, heb je daar ook al zoveel gezeik mee deze week?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:
De IC van Amf naar Gvc had vanochtend ineens een "tot nu toe onbekende vertraging", en er was nu weer een aanrijding tussen Apeldoorn en Deventer... Het is wel een beetje bizar aan het worden hoeveel ellende er deze week op Asd - Es zit
Nee, valt eigenlijk wel mee. Ik heb ook vaak de 500 en de 12700 trouwens hoor. Alleen gisteren viel er eentje uit om 17:40 (de 2860).quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jij neemt toch ook regelmatig de 2800 tussen Ut en Amf, heb je daar ook al zoveel gezeik mee deze week?
Door (opnieuw) gekut bij Woerden ja, ik was op tijd weg uit Ut, had maar vijf minuten vertraging.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, valt eigenlijk wel mee. Ik heb ook vaak de 500 en de 12700 trouwens hoor. Alleen gisteren viel er eentje uit om 17:40 (de 2860).
Huh? Wij kregen te horen dat er een wisselstoring tussen Ut en Amf was... Als er bij Woerden gekut is, kan je toch nog wel gewoon doorrijden naar Ut?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Door (opnieuw) gekut bij Woerden ja, ik was op tijd weg uit Ut, had maar vijf minuten vertraging.
Ja, maar dat moet de treindienstleider het nog snappen, en daar zit de crux. Of misschien was er op twee plaatsen tegelijk gekloot. Ik heb gemerkt dat zodra er ergens op de relatie Amf - Gv/Rtd iets mis gaat, de 2800 als eerste geslachtofferd wordt (zoals voorheen eigenlijk ook al). Blijkbaar vinden ze het niet rendabel om 'm op Ut - Amf te laten pendelen als ie niet door kan richting Rtd, dus heffen ze 'm maar helemaal op.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huh? Wij kregen te horen dat er een wisselstoring tussen Ut en Amf was... Als er bij Woerden gekut is, kan je toch nog wel gewoon doorrijden naar Ut?Zou je denken...
How could I forgetquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:38 schreef Duvel het volgende:
Ja, maar dat moet de treindienstleider het nog snappen, en daar zit de crux.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:shit, dat is Gevorderden
![]()
Met de Expert Plus Pack ook nog.
Zullen we even beginnen met EEN treintje? Da's al lastig zat lijkt me.
[afbeelding]
Een doos met draadjes erin? Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:45 schreef Dichterbijer het volgende:
Oeh...
dan is dit zeker voor hun te hoog gegrepen:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |