casco wagen er achter aan! klaar ;+quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:20 schreef ReisT het volgende:
[..]
Dat was toch altijd alleen in de zomer, in de IC naar Maastricht? Die oude rijtuigen zijn denk ik allang gesloopt, het laatst jaar hadden ze zo'n dubbeldeksrijtuig erin gedaan, en dan beneden alle banken eruit gesloopt.
Maar het zal wel niet meer terugkomen, nu zie die treinen met VIRM rijden, daar kan je niet zomaar ff een extra fietsenwagentje achter hangen. Hoewel, ze zouden natuurlijk wel de Wadfietser er achter kunnen hangen.![]()
Whehehehequote:Op woensdag 28 maart 2007 18:20 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Almelo Verstrikt duurt nog op z'n minst tot 1 april........
ja, dat zei ik al even terug.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
en Fles! op de site van de NNTTM staat dat t bezoek adres voorlopig op afspraak only is
Geen idee! misbruik t contact formulier!quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, dat zei ik al even terug.
Waarbij ik me meteen afvroeg wat dan de reden is om een museum te beginnen
ik denk het nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:33 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Geen idee! misbruik t contact formulier!
Besides, zo'n formulier vol traceerbaar DNA en een gat erin, wat hebben ze DAAR aan?quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:33 schreef Ou-Tannu het volgende:
Geen idee! misbruik t contact formulier!
OMFG! fles tochquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Besides, zo'n formulier vol traceerbaar DNA en een gat erin, wat hebben ze DAAR aan?![]()
Mag het hopen, Elke dag ruim anderhalf uur vertraging is ook niet alles.quote:
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is dan? Ben er vanmiddag weer langs gefietst maar ik zag niemand ook maar ergens mee bezig, het noodspoor lag er de seinen ook en de andere twee sporen+bovenleidingen waren al afgebroken....quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:20 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Almelo Verstrikt duurt nog op z'n minst tot 1 april........
"Ja ehhhh ik weet het ook niet hoor, misschien bij de loketten iemand? "quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:10 schreef Ou-Tannu het volgende:
Pling plong! wil de FOK! user met de schermnaam ZUG-CHEF zich melden bij de informatie balie!
een computerstoring in de beveiligingssoftware bla weet ik veel zoietsquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:12 schreef Remzz het volgende:
[..]
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is dan? Ben er vanmiddag weer langs gefietst maar ik zag niemand ook maar ergens mee bezig, het noodspoor lag er de seinen ook en de andere twee sporen+bovenleidingen waren al afgebroken....
Ik zit nog voor in mn trein hequote:Op woensdag 28 maart 2007 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Ja ehhhh ik weet het ook niet hoor, misschien bij de loketten iemand? "
TWEE BOSSEN PETERSELIE! LEKKERSTE IN OETREGT! SEVVE GOELDE!quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:26 schreef Zug-Chef het volgende:
Joehoe groenteboer... waar blijf je dan ?
De Groenteboer is er weer en heeft zn kaart al binnen voor Railtech. Toch even ¤15 uitgespaardquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:26 schreef Zug-Chef het volgende:
Joehoe groenteboer... waar blijf je dan ?
Zou dat niet wat zijn trouwens? Geflambeerde peterselietaart met peterselie-lentedressing op een bedje van peterselie?quote:
doe je best Flesquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou dat niet wat zijn trouwens? Geflambeerde peterselietaart met peterselie-lentedressing op een bedje van peterselie?
Nog even een foto erbij:quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:16 schreef vw_caddy het volgende:
Vanmorgen drie DH1 in de spits. Lekker vol met een heerlijke zweetlucht.Waar blijven die fucking gtw's.
Ik kook alleen voor lekkere wijvenquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
Als Fles m voor mij wil bereiden
is dit nou de linkse of de rechtse helft van de 3112?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:57 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Nog even een foto erbij:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is dit nou de linkse of de rechtse helft van de 3112?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
@Zug-chef
Jij bent machinist he?? Toevallig ooit op een motorpost gereden??
Boejje, alles voorde Diversiteitquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:20 schreef vw_caddy het volgende:
Wat een lelijke grafbak trouwens die Protos.
foto??quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:20 schreef vw_caddy het volgende:
Wat een lelijke grafbak trouwens die Protos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |