Als ze die doorloopkop erin hadden gehouden was het niet zo vervelend geweest, kon je altijd nog naar de WC in het andere stel lopen.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:25 schreef Wadloper het volgende:
Ja, dat vind ik inderdaad ook zwaar belachelijk... Maar 1 wc in een trein...
Had iemand anders al eens van NS Hispeed gehoord? Dat het zo zou gaan heten zeg maar?quote:Geachte heer Fles,
Vandaag is een bijzondere dag. NS lanceert namelijk een nieuw bedrijf: NS Hispeed, de hogesnelheidsonderneming van NS.
NS Hispeed staat voor een nieuwe manier van reizen. Maar het betekent veel meer dan alleen snelheid en tijdwinst. Het gaat ook over gemak: bij het boeken van tickets en het voor- en natransport. En niet te vergeten comfort, zowel in de trein als op de stations.
De bestaande treinen Thalys, ICE International, TGV en Eurostar zullen op termijn vallen onder het nieuwe merk NS Hispeed. Zij bieden hogesnelheidsvervoer naar internationale bestemmingen, zoals Antwerpen, Brussel, Parijs, Keulen, Frankfurt en London.
[etc]
klinkt wel erg vet.. denk alleen dat t wel erg ZUIG wordt om vanuit hier naar haarlem te komenquote:
Ja, Q-day hequote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
klinkt wel erg vet.. denk alleen dat t wel erg ZUIG wordt om vanuit hier naar haarlem te komen![]()
juist.. dat vrees ik ook.. zal richting amsterdam wel goed vol zitten en vertragend zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, Q-day heom Amsterdam heen sturen wordt sowieso lastig...
ken dr niemandquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Vast de avond van tevoren een slaapplaats regelen in de buurt
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik mag er van duv niks meer over zeggen
Ikke niet. Ik denk dat ik op koninginne dag pas laat mn nest uit zal komen. Heb er dan namelijk net 3 dagen feesten op zitten. En dan moet je even bijkomen hequote:
zuipen die krengen dan zo veel?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:20 schreef Peterselieman het volgende:
zouden de stellen even naar zwolle zijn geweest om te tanken, omdat twente de afgelopen dagen deels afgesloten geweest van de rest van het spoornet? Er is dacht ik wel een lint in zwolle gemeld gister. Dan zal die lint wel via het dieselspoortje richting almelo zijn gegaan
Het is de regel om de tank van de wadsloper bij te vullen tot het maximum als de dienst is afgelopen. Waarschijnlijk gebeurt dit minder vaak dan vroeger.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:49 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
zuipen die krengen dan zo veel?
en godsklere een DM90 trekt idd freaking sloom op
tot een 80 gaat t redelijk door, maar daar boven?zelfs een kwakloper veegt nog harder naar de 100!
(en die zou je dus ook harder kunnen laten rijden :p )
neequote:Op woensdag 28 maart 2007 11:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is de regel om de tank van de wadsloper bij te vullen tot het maximum als de dienst is afgelopen. Waarschijnlijk gebeurt dit minder vaak dan vroeger.
Volgens mij is het ook zo dat de DM'90 tot ongeveer 100 behoorlijk doortrekt en daarna als de koppelomvormer is uitgeschakeld het een stuk langzamer gaat.
@Ou-Tannu: Heb je al vrij kunnen regelen voor morgen?
@Zug-Chef: Morgen wordt het minder goed weer, dus minder kans om ergens iets te platen
Heb ik ook regelmatig in Zwolle.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:14 schreef Zug-Chef het volgende:
Mogguh heren.
Ben weer terug van 2 dagen uber vet mooi zomer weer en een bulk foto's waar je niet goed van wordt. Vooral gisteren was super, langs de Montzenlijn gestaan maar erg mooie cargo's met dieseltractie op een diesellijn rijden. Vlakbij het drielandenpunt. Foto's volgen nog, maar het was de reis zeker waard!
Op de terugreis nog een niet bestaande overstap in Utrecht gehaald:
Vaals 19:31 v
Maastricht 20:10 a
Maastricht 20:21 v
Utrecht 22:22 a
Utrecht 22:20 v
Leeuwarden 0:17 a
Dat wordt dikke pret op die beurs!quote:
Weet jij ook toevallig waar die is gearriveerd?quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:13 schreef Peterselieman het volgende:
De eerste protos van xx is vanochtend in Nederland gearriveerd
Wachten op de eerste foto's dan maar...quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:53 schreef Peterselieman het volgende:
Gemeld op Rolandrail werd er een 64/65xx met enkele koppelwagens en een protos aan de haak door Horst-Sevenum richting Eindhoven. Waar het stel nu is, weet ik niet.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
@Zug-chef
Jij bent machinist he??
3112 V 3109 M 3112 A toevallig?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:16 schreef vw_caddy het volgende:
Vanmorgen drie DH1 in de spits. Lekker vol met een heerlijke zweetlucht.Waar blijven die fucking gtw's.
Mwah, zag laatst op Utrecht Centraal een Citypendel staan, waar je ook niet door kan lopen. Wel twee bakken, maar geen doorgang. En de 3700 is weer good old mat'64quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:29 schreef Brembo het volgende:
Mwah, zag laatst op Utrecht Centraal een Citypendel staan, waar je ook niet door kan lopen. Wel twee bakken, maar geen doorgang.
jaquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt weleens ja. Met citypendels.
Of moet ik me voorstellen dat ze hier een enkelbaks wadje in 2en gezaagd hebben, beide helften een beetje dansend op 1 draaistel, en koppelen maar? Zoiets?
NEEEEE!!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt weleens ja. Met citypendels.
Of moet ik me voorstellen dat ze hier een enkelbaks wadje in 2en gezaagd hebben, beide helften een beetje dansend op 1 draaistel, en koppelen maar? Zoiets?
en wat heeft dat met die wadlopertjes te maken dan?quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:05 schreef Brembo het volgende:
Bedoelde meer, dat bij een citypendel (oude) dat je niet van de ene bak naar de andere kan lopen. Vond dat een beetje vreemd, en volgens mij zitten ze die citypendels ook de ene kant van Utrecht Centraal naar de andere kant te slepen
.
Nog niet genoeg cargo's door Utrecht Centraal soms? Of wou je het museumpendeltje via Hollandse Rading gaan driehoeken of zo?quote:En nog een vraag, waarom is er vanuit den bosch een aftakking naar Utrecht Maliebaan![]()
Museumpendeltje is alles behalve efficientquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en wat heeft dat met die wadlopertjes te maken dan?
[..]
Nog niet genoeg cargo's door Utrecht Centraal soms? Of wou je het museumpendeltje via Hollandse Rading gaan driehoeken of zo?
Ik neem liever de TREIN naar het Noord-Nederlands Trammuseum, of zoquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:19 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Museumpendeltje is alles behalve efficient![]()
ik neem de volgende keer de BUS naar t spoorwegmuseum!
ik doelde vanaf utrecht CS met de bus is sneller naar de malibaan dan de treinquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik neem liever de TREIN naar het Noord-Nederlands Trammuseum, of zo
WEL constant in je neus douwen door welk kutbedrijfje die site mede mogelijk gemaakt is, maar zinnige info als openingstijden of bezoekgelegenheid, ho maar.
Oh wacht, je kan het Museum alleen op afspraak bezoekenWie verzint zoiets zeg. Begin dan geen museum.
Dat zal ongetwijfeld wel jaquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
ik doelde vanaf utrecht CS met de bus is sneller naar de malibaan dan de trein![]()
Die jaquote:NNTTM is het toch?
die pendel staat als je pech heb meer stil dan dat die rijdquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld wel jade 3 naar de Fockemalaan, halte Maliebaan, dat moet zeker binnen 10 minuten kunnen. Pendeltje ligt er geloof ik voor 16 in of zo
[..]
Die ja
Ja nou ja, voor zo'n pendel boeit dat dus ook precies niksquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
die pendel staat als je pech heb meer stil dan dat die rijd
Klopt!quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja, voor zo'n pendel boeit dat dus ook precies niks
Me zolequote:Op woensdag 28 maart 2007 17:57 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Klopt!
op je benewagen doe je er trouwens 20 min over
Dat was toch altijd alleen in de zomer, in de IC naar Maastricht? Die oude rijtuigen zijn denk ik allang gesloopt, het laatst jaar hadden ze zo'n dubbeldeksrijtuig erin gedaan, en dan beneden alle banken eruit gesloopt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:29 schreef Brembo het volgende:
Ik vroeg me af, vroeger had je van die fietsenrijtuigen bij de icm mee rijden, waar zijn deze eigenlijk geblevenOf is dat allemaal gesloopt
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |