quote:Op maandag 26 maart 2007 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nicospilt.com/Posttreinen.htm
Nou ja dat is nog het minste...quote:Op maandag 26 maart 2007 20:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
als die dan maar schoon blijft!![]()
niet dat je de deur open trekt dat je er een walm uit komt :x
Zei ik al, maar ja niemand geloofde mequote:Op maandag 26 maart 2007 18:54 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hmm vind t een beetje VIRM / ICRm looks hebben nu
ja die ken ik..quote:Op maandag 26 maart 2007 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat is nog het minste...
ken je die stickers "DEFECT"?
nee okee dan
ik zal die schoonmaakkasten op de valleilijn ook eens een slinger verkopenquote:Op maandag 26 maart 2007 21:14 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ja die ken ik..
maar die deur krijg ik wel open :] en vaak kan je dan gewoon je leuter nog prima uitleggen hoor!
grote kans dat de pot er gewoon in zit ja!quote:Op maandag 26 maart 2007 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zal die schoonmaakkasten op de valleilijn ook eens een slinger verkopen
is de WC daar ook officieel afgesloten ja?quote:Op maandag 26 maart 2007 21:29 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
grote kans dat de pot er gewoon in zit ja!![]()
net als in die DM90 op zutphen apeldoorn
Krijg je een boete vanwege het openen van een afgesloten hok zonder toestemmingquote:Op maandag 26 maart 2007 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zal die schoonmaakkasten op de valleilijn ook eens een slinger verkopen
boete?quote:Op maandag 26 maart 2007 21:53 schreef Brembo het volgende:
Krijg je een boete vanwege het openen van een afgesloten hok zonder toestemming.
Yep last time i checked :xquote:Op maandag 26 maart 2007 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is de WC daar ook officieel afgesloten ja?
zal wel komen omdat ze te beroerd zijn om te betalen voor een schoonmaak :dquote:Op maandag 26 maart 2007 21:53 schreef Brembo het volgende:
[..]
Krijg je een boete vanwege het openen van een afgesloten hok zonder toestemming.
Neem je zo'n tv-detective mee, zie je geen schoonmaak spullen, maar een toilet!! Ik word bedrogen, bedriegers! Connexxion.
En dan krijg je weer van die Kassa programma's, hoe komt dat jullie de lijn aanbesteed kregenJa wij boden 10 euro onder de RegioNS die wel een Toilet hadden. Daardoor wonnen wij de aanbesteding!
Ze mogen de lijmresten achter "SCHOONMAAKKAST" zelf weglikken van mijquote:Op maandag 26 maart 2007 22:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
zal wel komen omdat ze te beroerd zijn om te betalen voor een schoonmaak :d
rofl! hax die deur dan een keer!quote:Op maandag 26 maart 2007 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze mogen de lijmresten achter "SCHOONMAAKKAST" zelf weglikken van mij
Sjongejonge jij hebt echt altijd wat te zeiken héquote:Op maandag 26 maart 2007 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
ICMm
Inter
City
Materieel voor de
Middeleeuwen.
zowel het dichtlassen van die doorloopkoppen als het verwijderen van die toiletten getuigt van een IQ van VER onder WELK vriespunt dan ook
Hier is het laatste woord nog niet over gezegd
Oh ja de punctualiteitscijfers worden zo 0,02 % beter
oh ja er ontstaan 2 zitplaatsen extra
NOU wat een pret. Beetje logisch realistisch nadenken is kennelijk minstens 3 bruggen te ver
Ik zeg het niet vaak, maar voor deze keer, echt.
KANKER NS
zelf verdiend. Ga zo door jongens, echt.
Wacht maar tot jij eens moet zeiken, en je vriendelijk verzocht wordt het nog even 50 km op te houden. Met dank aan die twee lege klapstoeltjes tegenover je dan hequote:Op maandag 26 maart 2007 22:38 schreef Remzz het volgende:
[..]
Sjongejonge jij hebt echt altijd wat te zeiken hé
Ach ik zeik al 3 maanden over de 3700, maar ja iedereen vind het terechtquote:Op maandag 26 maart 2007 22:38 schreef Remzz het volgende:
[..]
Sjongejonge jij hebt echt altijd wat te zeiken hé
quote:
Vind je nou niet dat je nu niet een klein beetje doordraait? Het woord kanker in combinatie met zoiets? Er zit een WC in! Nou, dan wacht je toch even netjes tot dat die gene voor jou klaar is? Of heb je dan al in je broek geplast... sorry, maar hetwoord kanker gebruiken als het niet nodig is, daar word ik pas giftig vanquote:Op maandag 26 maart 2007 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
<< teveel tekst, moet ik te veel scrollen >>
Ik zeg het niet vaak, maar voor deze keer, echt.
K*NKER NS
zelf verdiend. Ga zo door jongens, echt.
Zeker weten dat de stellen niet naar Onnen gingen voor een bezoekje aan de kuilwielenbank.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:43 schreef Luco het volgende:
Vrijdag weer 4 wadlopers vanuit Groningen richting Zwolle zien vertrekken vanaf dat rangeerterreintje. Richitng Maaslijn neem ik aan?
Op Lw-Gn is de .01 stoptrein overdag het domein van de GTW. En dat volle perron in Lw komt omdat er 2 DH2 stellen naar dat spoor gerangeerd worden voor de spitsdiensten. Eentje blijft vervolgens meer dan 40 minuten wachten, alvorens ingezet te worden. Het bespaart kosten bij het rangerenquote:Op maandag 26 maart 2007 14:49 schreef Ou-Tannu het volgende:
Denk het,
staat genoeg GTW op groningen te niksen buiten de spits
en reed er nou GTW op de stoptrein lw - gn tussen 10 en 11? iig dat hoorde ik van 1?
en volgens die zelfde persoon stond er op lw riching sneek (stavoren) een perron lengte vol met wadlopers,
Ik heb er ervaring mee als passagier van de sneltrein naar Gn, die de gestrande passagiers meermalen heeft opgepikt. Een keer had een setje van 3x GTW 2/6 technische problemen, waardoor er besloten werd om de trein in Buitenpost te laten keren en als LM naar Lw te sturen. Alle passagiers moesten in de 30315, die hierdoor 10 minuten vertraging opliep, naast de 5 die er al waren. Daarna werd er gestopt te Grijpskerk en Zuidhorn. Ik kan je zeggen dat het gezellig druk was. Passagiers in de richting Lw hadden pech, omdat er geen vervangend stel ingezet was voor de volgende trein.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:05 schreef brandsrus het volgende:
Weet iemand meer van het uitvallen van treinen in Leeuwarden van Arriva die nieuwe treinen? Ze zeggen dat ze soms gewoon uitvallen etc. en dat de passagiers moeten overstappen naar een zogenaamde gele trein. Klopt dit en heeft men hier op het forum ervaring mee?
Wat ben je verschrikkelijk chagrijnig, had je niet gewoon beter met een biertje in de zon kunnen gaan zitten, in plaats van de gaan kankeren achter een beeldscherm?quote:Op maandag 26 maart 2007 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
dat met die tvp's moet ook eens voor goed en voor altijd afgelopen zijn trouwens.
ja, klopt. Ik was dronken. Til er niet te zwaar aan. Sorry.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:43 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Vind je nou niet dat je nu niet een klein beetje doordraait?
De zon was al onderquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat ben je verschrikkelijk chagrijnig, had je niet gewoon beter met een biertje in de zon kunnen gaan zitten, in plaats van de gaan kankeren achter een beeldscherm?
dr stond iets 3x dh2 en 2x dh1quote:Op maandag 26 maart 2007 23:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op Lw-Gn is de .01 stoptrein overdag het domein van de GTW. En dat volle perron in Lw komt omdat er 2 DH2 stellen naar dat spoor gerangeerd worden voor de spitsdiensten. Eentje blijft vervolgens meer dan 40 minuten wachten, alvorens ingezet te worden. Het bespaart kosten bij het rangeren
Van de ProRail site:quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens zag ik vanmorgen dat het treinverkeer tussen ALmelo en Hengelo nog altijd met uitgelopen werkzaamheden te maken heeft. Even los van al mijn eerdere geklaag en geschreeuw en zohoor, maar is daar wat mis gegaan of zo, dat het ineens ZO veel langer duurt? Of hebben ze iets moois Romeins in de grond gevonden of zo? Dit moet toch ergens iets mee te maken hebben?
Foutzoeken in beveiligingsinstallaties is klotewerk... En als de fout gevonden is en nog moet worden opgelost, duurt het nog langer.quote:Het aansluiten van het hulpspoor voor Almelo Verdiept loopt vertraging op door een storing in de beveiliging van het spoor op het baanvak Almelo-Hengelo. Hierdoor rijden er maandag de hele dag geen treinen tussen Almelo en Hengelo.
Het aansluiten van het hulpspoor voor Almelo Verdiept betekent een ingrijpende aanpassing van de beveiliging (de aansturing van de seinen en de wissels) op het baanvak Almelo-Hengelo. Door een storing in dit beveiligingssysteem kan de aannemer de testwerkzaamheden van deze aanpassingen niet op tijd afronden.
Dan kijk je toch naar de prachtige sterrenhemel?quote:
speciaal voor flesquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan kijk je toch naar de prachtige sterrenhemel?
Ja ja ja, sorry, okee? Gewoon sorryquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:05 schreef Duvel het volgende:
Dan kijk je toch naar de prachtige sterrenhemel?
Fles,? zug? selie? duv? kunnen we TVP zonder foto niet verbieden?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:31 schreef jorienvdherik het volgende:
terugvind...
moeten hier zeker meer fotos komenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:37 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Fles,? zug? selie? duv? kunnen we TVP zonder foto niet verbieden?
vond ik ook.. daarom een fotoloze TVP verbieden?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
moeten hier zeker meer fotos komen![]()
iemand al door de spoortunnel van antwerpen geweest ?
Ik mag er van duv niks meer over zeggenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:37 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Fles,? zug? selie? duv? kunnen we TVP zonder foto niet verbieden?
Mwoa in dit geval maakt het natuurlijk ook uit welke hoek je kiest als fotograafquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:56 schreef Luco het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
treinen zijn mooier met zo'n horizontale blauwe streep, dan die 3 lelijke diagonale strepen!!! (Al pak ik nu wel een mooi voorbeeld natuurlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |