abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 2 juli 2014 @ 15:33:37 #1
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_141818046






einde.gifBroes.jpgDAF-avatar[1].gif

noiconn.png







Tank cars began to be built in significant numbers after the Civil War. There are many thousands of tank car orders and photographs in the archives of American Car & Foundry. Freight car historian Ed Kaminski has assembled a superb sampling of this rich material, in a volume focussing exclusively on tank cars. Many who are interested in freight cars generally will already know Ed's first book, American Car & Foundry, 1899-1999, an extensive history of the company. This book extends and enlarges that legacy.

This book shows many examples of the production of a major builder of these cars, American Car & Foundry, from 1865 until 1955. (In later years, tank car technology underwent major changes.) Covered are the tank cars built for ACF's own leasing company, Shippers Car Line; for private owners and railroads; and for other leasing companies, such as Union Tank Line, Conley Tank Car Company, and others. A chapter on tank car manufacturing and car details, and a collection of drawings of cars and components enrich the volume.

The gradual introduction of standards of construction greatly influenced the appearance of tank cars, though in all eras cars were built to customer speciÞcations for speciÞc uses and cargoes. AC&F had its own standards for underframes, named by the year of their design, such as Type 4 (1904), Type 21 (1921), etc. Cars of these types and many custom designs are all shown in this book.

Tank cars carried many cargoes, from water and petroleum to wine, chemicals and solvents, edible oils, asphalt, printing ink, liquid latex, acids, and liquiÞed gasses such as chlorine, ammonia, and propane. Special linings for certain cargoes, differing arrangements of domes and outlets, pressurized tanks and insulated jackets, all contributed to the distinctiveness of individual tank cars. Examples of these and many more cargo-carrying types of cars are shown here.

With 514 photographs and 31 drawings of complete cars and of car parts, as well as many AC&F ads and graphics, this book provides extensive coverage and information about the tank car from American Car & Foundry. Any freight car enthusiast is sure to enjoy this superb book.



Tjabbo's fleshlight
Bojo's date begin----------Eind
Ook_Gek avatar blunder






quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

dangel , geile chicka, neuckuh? O+ doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is. *O*

13s.gif Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:

jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet :r
quote:
3s.gif Op zondag 11 september 2011 21:47 schreef Anne het volgende:
IK BEN LABIEL.
quote:
14.gif
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 19:09 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb ook een piemel ^O^
quote:
1.gif Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:

sex en Lada in één zin _O-

*mompelt iets over anticonceptie

14.gif Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:

de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn niva :9

1.gif Op woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:

Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten :')
quote:
@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent :')
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn nagels zijn vandaag gelakt :')
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:

Je hebt nog gelijk ook ;( m'n rechter tiet is verrekt :')
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:

Nou en :'). Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:
5s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:

Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?

14s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:

nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:
3s.gif Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:

Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enz
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=11
  woensdag 2 juli 2014 @ 15:34:07 #2
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_141818060
FIPO ?

Supra APK Vandaag.
met 2.5 twinturbo blok :)

pi_141819279
je moest in 2004 vroeg op om m te kopen :P
pi_141819498
Pipo.

Gefeliciteerd Tjabs.
De mijne mag over 2 weken weer. Maar vrijdag eerst een nieuwe distributieset eronder knallen.
pi_141819546
En dat jong dat met zijn fiets tegen mijn auto is geknald, is dus niet verzekerd :').

Eerst levert moeder of zoon zelf het schadeformulier niet in, nu heb ik dat voor ze gedaan en nu krijg ik bericht van hun verzekering dat hij helemaal niet onder de verzekering van zijn moeder valt.

Waarom heb ik altijd van die grapjes :'( ?!
  woensdag 2 juli 2014 @ 17:32:07 #6
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_141821759
quote:
2s.gif Op woensdag 2 juli 2014 12:54 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ja, lastig, want ook dat LCD'tje heeft een boel pennetjes, dus je kunt niet eens meten of er wel spanning op staat... Hoeveel LCD's zitten er op, en werken ook de lampjes niet meer?
Het zijn 2 schermpjes, en de lampjes doen het volgens mij wel.

Hier (@ 0.52) kun je ze zien en wat ze horen te doen @ checkup als je het contact aan zet.. bij mij doen de meters en alle andere zooi het wel, alleen die LCD's blijven grijs.. doen helemaal niks.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 2 juli 2014 @ 17:34:38 #7
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_141821860
quote:
13s.gif Op woensdag 2 juli 2014 16:25 schreef Anne het volgende:
En dat jong dat met zijn fiets tegen mijn auto is geknald, is dus niet verzekerd :').

Eerst levert moeder of zoon zelf het schadeformulier niet in, nu heb ik dat voor ze gedaan en nu krijg ik bericht van hun verzekering dat hij helemaal niet onder de verzekering van zijn moeder valt.

Waarom heb ik altijd van die grapjes :'( ?!
Hallo rechtsbijstand :W , ik heb een klusje voor jullie :*

Vanavond effe contact met de ouders opnemen ivbm aansprakelijkheid; misschien willen ze zo schikken, en anders rbs erop, dan mag die ze aansprakelijk stellen.

Is wel weer mooi klote al dat gezeik -O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 2 juli 2014 @ 17:35:59 #8
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_141821908
Goein OP trouwens Tjabs ^O^ , die kansloze 2CV had het weer te druk met niks doen waarschijnlijk.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  † In Memoriam † woensdag 2 juli 2014 @ 17:37:06 #9
25682 2cv
Niet subtiel
pi_141821943
Ja, ik merk dat ik wat vergeten ben :')

Was bezig een pechhulpverzekeraar uit te zoeken die niet moeilijk doet. En wat foto's schieten. Daarvoor moest ik op de fiets meer het is nu zelfs moeilijk om op een damesfiets te klimmen :')
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  woensdag 2 juli 2014 @ 18:49:00 #10
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_141823971
Waitwhut, je belt de ANWB en consorten op met de mededeling dat je Carbagerun gaat rijden met je wrakBX en kijkt dan vreemd op dat ze je op voorhand al niet willen helpen?

Ik ben een aantal keer gewoon geholpen door de ANWB, ook buiten de CR om (accu leeg na vakantie, motor verzopen na herparkeren in de straat :') en 1/3e van de airco/waterpompriem liet los op de snelweg) terwijl de auto knal-oranje was en o.a. het carbagerunlogo en nummer op de zijdeuren had. Zolang je auto netjes onderhouden is en je een goede historie bij hun hebt is het geen probleem. Ik begrijp wel dat ze mensen die een barrel van een paar 100 euro kopen en daar niets aan doen niet willen helpen, maar in principe ben je gewoon op vakantie met een goedkope oude auto :')
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  † In Memoriam † woensdag 2 juli 2014 @ 18:58:32 #11
25682 2cv
Niet subtiel
pi_141824269
Er is zelfs een ANWB-mannetje bij de start die kentekens noteert van CarbageRun voertuigen ...

Overigens, volgens mij is mijn BX Ambu best goed.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  woensdag 2 juli 2014 @ 19:21:20 #12
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_141824964
Ze organiseren zelf ook dit soort reizen, alleen zonder het puzzelrit aspect :')
http://www.anwbledenreize(...)ekraine/dagafstanden
Maar die is dan weer gecanceled _O- Aardig bedrag p.p. voor iets wat je met eigen vervoer doet trouwens.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  woensdag 2 juli 2014 @ 19:27:53 #13
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_141825174
Waar maak je je overigens zorgen over?

De Saab is destijds in Wroclaw/Breslau gerepareerd bij een lokale autoboer (zelf-gemaakte Poolse wodka + 6 uur werk, hydraulische koppeling lekte) voor omgerekend 50 euro. Zolang je begint in het Engels spreken ze alsnog wel Duits aldaar. Voor de Oekraine is dat lastiger, maar heb je Tara aan boord toch? Enige vervelende is ver van de bewoonde wereld vast komen te zitten, maar dan kun je de lokale anwb altijd nog bellen. Er is altijd wel iemand die engels spreekt :') Of je komt wat mederijders tegen die mogelijk helpen, dat is ook een beetje de charme van dit soort ritten.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  † In Memoriam † woensdag 2 juli 2014 @ 19:31:43 #14
25682 2cv
Niet subtiel
pi_141825300
Het gaat mij om ellende die niet te repareren is en wanneer het ding naar huis gebracht moet worden. Ik kan zelf heel wat repareren vind ik. En als we nog maar 2 versnellingen over hebben ofzo: so be it. Maar ik wil gewoon echt weer thuis komen. Eigenlijk is de Ambu wat te uniek voor dit soort grappen ...
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † woensdag 2 juli 2014 @ 19:34:50 #15
25682 2cv
Niet subtiel
pi_141825394
Overigens is die ANWB-reis per dag goedkoper en zitten er meer andere dingen bij :P Dus als je het zo bekijkt is dat niet duurder dan de CarbageRun.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  woensdag 2 juli 2014 @ 19:37:08 #16
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_141825459
Heb je geen repatriering in je verzekering zitten dan? Dan wordt het een kwestie van auto huren bij een internationaal bedrijf (hertz bijvoorbeeld) en daarmee terugrijden, dan heb je gewoon in principe hetzelfde als wat de ANWB voor je zou doen. Aannemende dat ze de auto aldaar niet binnen 48 uur kunnen repareren.

[edit:]
Voor vervangende auto heb je (ook bij de ANWB) overigens wel een creditcard nodig.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_141826084
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2014 19:37 schreef Paladijn het volgende:

[edit:]
Voor vervangende auto heb je (ook bij de ANWB) overigens wel een creditcard nodig.
Nee hoor. Vervangende auto gehad, maar nooit een creditcard.
  † In Memoriam † woensdag 2 juli 2014 @ 20:00:15 #18
25682 2cv
Niet subtiel
pi_141826274
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2014 19:37 schreef Paladijn het volgende:
Heb je geen repatriering in je verzekering zitten dan? Dan wordt het een kwestie van auto huren bij een internationaal bedrijf (hertz bijvoorbeeld) en daarmee terugrijden, dan heb je gewoon in principe hetzelfde als wat de ANWB voor je zou doen. Aannemende dat ze de auto aldaar niet binnen 48 uur kunnen repareren.

[edit:]
Voor vervangende auto heb je (ook bij de ANWB) overigens wel een creditcard nodig.
Het gaat mij om technische schade veroorzaakt door panne. B.v. omdat een versnellingsbak in de soep loopt ofzo, ik verzin maar iets. Daarbij doet de gewone autoverzekering niets ...
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  woensdag 2 juli 2014 @ 20:07:46 #19
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_141826544
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 19:54 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Nee hoor. Vervangende auto gehad, maar nooit een creditcard.
Hmmm, ok. Bij mij werd er expleciet naar gevraagd toen we in Polen stonden omdat ze niet verwachting hadden de slang van de koppeling binnen 48 uur te repareren. Misschien verschilt het per land.

quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 20:00 schreef 2cv het volgende:

[..]

Het gaat mij om technische schade veroorzaakt door panne. B.v. omdat een versnellingsbak in de soep loopt ofzo, ik verzin maar iets. Daarbij doet de gewone autoverzekering niets ...
Van independer:
Heb je pech of schade aan je auto? Dan kan het herstel soms langer duren en kan je niet met de auto terug naar huis. Om deze kosten van het terugbrengen van je auto vergoed te krijgen, kun je bij je reisverzekering de dekking ‘automobilistenhulp’ kiezen. Ben je al verzekerd voor pechhulp op een andere manier dan ben je voor repatriëring van je auto al verzekerd. Neem je (veel) bagage mee bijvoorbeeld met een aanhanger, kijk dan na of je voor de terugkeer van de bagage ook verzekerd bent.

Dus bel eens met je verzekeraar ;) En meldt niet dat het voor de carbagerun is, maar dat het om een oudere redelijk unieke auto gaat waar je zekerheid bij wilt dat hij weer mee terug komt.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  † In Memoriam † woensdag 2 juli 2014 @ 20:08:46 #20
25682 2cv
Niet subtiel
pi_141826589
Verzekeraar is reeds op de hoogte. En ik wil open kaart spelen om te voorkomen dat ze me alsnog laten staan.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  woensdag 2 juli 2014 @ 20:13:11 #21
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_141826738
Ik ga meedoen met een rally door oost-europa met wrakken tot 500 euro en mensen die idioot doen op youtube filmpjes doet het inderdaad beter dan ik ga een week op vakantie naar oost-europa. ;)

Voor een verzekeraar boeit het alleen maar dat ze een zo klein mogelijke kans hebben om geld uit te keren. Ze de hint geven dat die kans hoger dan normaal is, is niet bepaald praktisch.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  woensdag 2 juli 2014 @ 20:15:33 #22
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_141826816
En ach, anders parkeer je'm ergens en kom je'm met zoiets een week later afhalen ;)
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  † In Memoriam † woensdag 2 juli 2014 @ 20:20:15 #23
25682 2cv
Niet subtiel
pi_141826987
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 20:13 schreef Paladijn het volgende:
Ik ga meedoen met een rally door oost-europa met wrakken tot 500 euro en mensen die idioot doen op youtube filmpjes doet het inderdaad beter dan ik ga een week op vakantie naar oost-europa. ;)

Voor een verzekeraar boeit het alleen maar dat ze een zo klein mogelijke kans hebben om geld uit te keren. Ze de hint geven dat die kans hoger dan normaal is, is niet bepaald praktisch.
Ik heb het anders gedaan en gezegd dat ik met de CarbageRun meedoe en dat dat een tourtocht door Europa is, waarbij de eisen onder andere zijn dat de auto's een geldig kenteken, APK en een verzekering moeten hebben en dat ze aan de wettelijke eisen moeten voldoen.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  woensdag 2 juli 2014 @ 20:25:29 #24
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_141827177
Maar je verzekeraar/tussenpersoon heeft ook internets en google om eens te kijken wat het precies is, het blijft een commercieel/zakelijk feestje ;)

Overigens kun je beter met de Saab, daar weten de oostblokkers wel raad mee:


:')
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  † In Memoriam † woensdag 2 juli 2014 @ 20:27:33 #25
25682 2cv
Niet subtiel
pi_141827250
Schaap is niet aangemeld voor de CR. En ik heb een toezegging. Maarja, niet zwart-op-wit ...

Morgen maar eens een kogel door een kerk heen rossen.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † woensdag 2 juli 2014 @ 20:27:55 #26
25682 2cv
Niet subtiel
pi_141827268
Rug gaat trouwens een stuk beter.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  woensdag 2 juli 2014 @ 20:29:15 #27
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_141827342
Tya, mocht het dus niet lukken kun je hem altijd nog ergens laten parkeren (enigszins veilig... dus in een parkeergarage of bij een auto-boer), met alternatief vervoer huiswaarts gaan en hem kort daarna afhalen, toch?
Of alsnog op zoek naar een andere verzekering die het wel dekt...
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  woensdag 2 juli 2014 @ 20:30:52 #28
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_141827401
Wat gebeurd er als de Russische Alexxx en densmee samenkomen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  † In Memoriam † woensdag 2 juli 2014 @ 20:32:20 #29
25682 2cv
Niet subtiel
pi_141827465
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 20:29 schreef Paladijn het volgende:
Tya, mocht het dus niet lukken kun je hem altijd nog ergens laten parkeren (enigszins veilig... dus in een parkeergarage of bij een auto-boer), met alternatief vervoer huiswaarts gaan en hem kort daarna afhalen, toch?
Of alsnog op zoek naar een andere verzekering die het wel dekt...
Dan gaat m'n bijrijder maar naar huis en blijf ik bij de Ambu. No way dat ik die daar onbeheerd achterlaat.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_141828044
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 20:30 schreef Paladijn het volgende:
Wat gebeurd er als de Russische Alexxx en densmee samenkomen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_141828061
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 20:32 schreef 2cv het volgende:

[..]

Dan gaat m'n bijrijder maar naar huis en blijf ik bij de Ambu. No way dat ik die daar onbeheerd achterlaat.
enjoy je nieuwe leven in Oekraïne!
  † In Memoriam † woensdag 2 juli 2014 @ 20:47:30 #32
25682 2cv
Niet subtiel
pi_141828116
quote:
10s.gif Op woensdag 2 juli 2014 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

enjoy je nieuwe leven in Oekraïne!
Ik zorg voor een goede verzekering, muts :')
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  woensdag 2 juli 2014 @ 20:51:08 #33
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_141828269
Over goede verzekeraars gesproken :') http://www.volkskrant.nl/(...)ijn-is-ook-erg.dhtml
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_141828473
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 20:47 schreef 2cv het volgende:

[..]

Ik zorg voor een goede verzekering, muts :')
de beste verzekering is een gezond verstand en een paar flappen in de achterzak
  † In Memoriam † woensdag 2 juli 2014 @ 20:58:33 #35
25682 2cv
Niet subtiel
pi_141828558
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

de beste verzekering is een gezond verstand en een paar flappen in de achterzak
Dan ben ik dubbel verzekerd :P
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_141828652
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 20:58 schreef 2cv het volgende:

[..]

Dan ben ik dubbel verzekerd :P
Idd, bij elkaar opgeteld hebben jij en Tara een gezond verstand :P
  woensdag 2 juli 2014 @ 21:03:34 #37
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_141828781
Wat denk je trouwens dat er gebeurd als de ANWB of verzekering repatriering regelt 2cv? Of blijf je dan ook bij de auto tot deze op de trein/vrachtwagen gaat?
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_141829056
Repatriëren gaat toch vanaf een garage dus die periode daar is onder hun toezicht (pechhulp lapt daar ook stallingskosten voor), ze halen het voertuig alleen op als het binnen x-tijd niet te repareren valt en de diagnose doen ze doorgaans toch bij de garage. Aflevering van het voertuig mag trouwens ook alleen bij een garage. En je hebt iig bij Europcar wel een creditcard nodig als je daar je vervangend vervoer moet ophalen :Y
Pechhulp kan nog wel hulpen met het aanleveren van onderdelen, maar ik weet niet of dat wil zeggen dat ze helpen bij 'o, ik heb thuis nog wel een v-bak liggen, die laat ik wel opsturen' :P

quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 20:20 schreef 2cv het volgende:

[..]

Ik heb het anders gedaan en gezegd dat ik met de CarbageRun meedoe en dat dat een tourtocht door Europa is, waarbij de eisen onder andere zijn dat de auto's een geldig kenteken, APK en een verzekering moeten hebben en dat ze aan de wettelijke eisen moeten voldoen.
Meeste pechhulp-instanties hebben iets staan over 'geen hulp bij georganiseerde (prestatie)tochten met een snelheids- of moeilijkheidgraad'. CR valt in hun optiek daaronder omdat het een georganiseerde prestatietocht is (ivm het scoren van punten - en sowieso een georganiseerde toch) en er een moeilijkheidsgraad is (barrel). Daarbij is ook de voorwaarde dat het defect onvoorzien moet zijn en ook niet te wijten mag zijn aan slecht/onuitgevoerd onderhoud, wat ook nogal discutabel kan zijn in dit geval.
  woensdag 2 juli 2014 @ 21:28:49 #39
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_141830065
Wat Dingest zegt.
Een verzekeraar wil zakelijk gezien geen risico lopen, zoek voor de gein eens op google naar carbagerun en vraag je af hoe dat overkomt ;)

En _O-
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_141830662
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 20:25 schreef Paladijn het volgende:
Maar je verzekeraar/tussenpersoon heeft ook internets en google om eens te kijken wat het precies is, het blijft een commercieel/zakelijk feestje ;)

Overigens kun je beter met de Saab, daar weten de oostblokkers wel raad mee:
[ afbeelding ]

:')
Hij had een koude kont en is zijn billen daar aan het opwarmen?
pi_141830903
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 21:09 schreef Dingest het volgende:
Aflevering van het voertuig mag trouwens ook alleen bij een garage.
Nee hoor, waar je maar wilt. Niva heb ik thuis laten bezorgen de laatste keer, en toen ik in D stuk stond kon ik kiezen, waar hij naar toe moest. Dat was een garage bij mn schoonouders in t dorp, maar had ook bij schoonouders op de oprit gekund. Had mn autopapieren in NL laten liggen (verkeerde jas mee :P ), ook allemaal geen probleem. Als je een beetje normaal doet, doen ze best veel voor je, zowl in het callcenter, als de bergboer en garagist
  woensdag 2 juli 2014 @ 21:44:35 #42
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_141830940
quote:
14s.gif Op woensdag 2 juli 2014 21:40 schreef Anne het volgende:
Hij had een koude kont en is zijn billen daar aan het opwarmen?
Daarom hebben ze de grill ook afgedicht ;)
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  woensdag 2 juli 2014 @ 21:47:47 #44
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_141831114
Overigens, het rapport van de brand hier in het centrum vorig jaar (waarbij 1 dode viel) gaat aardige gevolgen hebben voor alle studentenkamertjes in de oude binnensteden. Dat is vanmiddag vrijgegeven en een van de conclusies is dat na de verbouwing in '85 er sinds 2012 nieuwe regels zijn waarbij in dit soort panden iemand 40 minuten de tijd moet hebben om naar buiten te kunnen vluchten bij brand. Hij had er helaas slechts 9.

Over de daadwerkelijke oorzaak, het knutselen aan een gaskachel in een kledingwinkel vol brandbare materialen zal wel minder gemeld worden de komende dagen...
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_141831235
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 21:47 schreef Paladijn het volgende:
Over de daadwerkelijke oorzaak, het knutselen aan een gaskachel in een kledingwinkel vol brandbare materialen zal wel minder gemeld worden de komende dagen...
Op Omrop Fryslân ging het vandaag nergens anders over.

Is het vandaag nationale onzinverteldag in de pta sc of zo? :P

toffe kittens O+
pi_141831367
Ik heb nog geen onzin uitgekraamd heur ;(.
pi_141831397
quote:
3s.gif Op woensdag 2 juli 2014 21:52 schreef Anne het volgende:
Ik heb nog geen onzin uitgekraamd heur ;(.
Klopt, die kittens zijn echt tof O+
  woensdag 2 juli 2014 @ 21:53:42 #48
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_141831420
quote:
3s.gif Op woensdag 2 juli 2014 21:52 schreef Anne het volgende:
Ik heb nog geen onzin uitgekraamd heur ;(.
hoe lang laat je ons wachten?
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_141831619
quote:
17s.gif Op woensdag 2 juli 2014 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Klopt, die kittens zijn echt tof O+
Arme mama hè :D ?
pi_141831634
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 21:53 schreef lipje het volgende:

[..]

hoe lang laat je ons wachten?
Tot morgen ofzo :*.
  woensdag 2 juli 2014 @ 21:58:43 #51
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_141831711
quote:
14s.gif Op woensdag 2 juli 2014 21:57 schreef Anne het volgende:

[..]

Tot morgen ofzo :*.
Mogen we de hele nacht baggeren?
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_141831746
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 21:58 schreef lipje het volgende:

[..]

Mogen we de hele nacht baggeren?
Van mij wel. Als het goed is lig ik dan toch te slapen :z.
  woensdag 2 juli 2014 @ 22:01:32 #53
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_141831848
quote:
3s.gif Op woensdag 2 juli 2014 21:59 schreef Anne het volgende:

[..]

Van mij wel. Als het goed is lig ik dan toch te slapen :z.
ik ook, hoop ik.
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_141832023
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Nee hoor, waar je maar wilt. Niva heb ik thuis laten bezorgen de laatste keer, en toen ik in D stuk stond kon ik kiezen, waar hij naar toe moest. Dat was een garage bij mn schoonouders in t dorp, maar had ook bij schoonouders op de oprit gekund. Had mn autopapieren in NL laten liggen (verkeerde jas mee :P ), ook allemaal geen probleem. Als je een beetje normaal doet, doen ze best veel voor je, zowl in het callcenter, als de bergboer en garagist
Ik moest twee jaar geleden voor de 126 een garage opgeven van de ANWB, het mocht absoluut niet op een thuisadres.
  woensdag 2 juli 2014 @ 22:06:18 #55
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_141832078
Misschien dat het bij de ADAC allemaal wat soepeler gaat.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_141832154
ANWB heeft ook altijd op de plek van wens gebracht.
  woensdag 2 juli 2014 @ 22:11:20 #57
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_141832337
Maar dat is in Nederland.
In Frankrijk was het in mijn ogen ronduit slecht geregeld (geen hulp op peage en geen zusterorganisatie, dus rijden ze met een paar eigen auto's rond...) en in andere landen worden inden die er zijn zusterorganisaties ingezet. Het wisselt dus nogal ;)
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  woensdag 2 juli 2014 @ 22:19:32 #58
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_141832813
Voor de Honda liefhebber: Op Discovery HD Showcase een leuk programma over de motoren van Honda.
  woensdag 2 juli 2014 @ 22:20:52 #59
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_141832888
Hoe dan ook, ik ben erg benieuwd naar het verslag van 2cv als er iets mis gaat :@
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_141832902
MUV in een paar gebieden in Italië en Frankrijk tijdens de zomervakantie gebruikt de ANWB altijd zusterorganisaties. ANWB mag niet op de Peage opereren en daar mag sowieso niet gesleuteld worden, dus pech op de Peage is altijd afslepen. Bij pech schakelen ze gewoon de dichtstbijzijnde instantie in (waar ze afspreken mee hebben), en daar wordt je auto ook heengebracht. Bij het repatriëren wordt het transport voor zover ik weet door/voor de ANWB geregeld, heeft de ADAC of zo verder niets meer mee te maken. Vrachtwagens maken dan een bepaald rondje om gestrande auto's bij garages weg te plukken. We stonden toen wel bij een ADAC-garage trouwens, en die beweerde niet te weten wat de ANWB was :')

Verder trouwens prima service van de ANWB gehad hoor, maar aflevering diende toen dus wel bij een garage te geschieden. Dus of jij hebt geluk gehad Alex, of ik had iemand die niet zo soepel was :P Anno 2014 staat het niet in de voorwaarden dat de auto bij een garage afgeleverd moet worden.
pi_141833136
Voor pech in Italië ben ik trouwens al up-to-date: É non va. Posso avere una nuova macchina, per favore? O-)
pi_141833205
quote:
14s.gif Op woensdag 2 juli 2014 22:21 schreef Dingest het volgende:
MUV in een paar gebieden in Italië en Frankrijk tijdens de zomervakantie gebruikt de ANWB altijd zusterorganisaties. ANWB mag niet op de Peage opereren en daar mag sowieso niet gesleuteld worden, dus pech op de Peage is altijd afslepen. Bij pech schakelen ze gewoon de dichtstbijzijnde instantie in (waar ze afspreken mee hebben), en daar wordt je auto ook heengebracht. Bij het repatriëren wordt het transport voor zover ik weet door/voor de ANWB geregeld, heeft de ADAC of zo verder niets meer mee te maken. Vrachtwagens maken dan een bepaald rondje om gestrande auto's bij garages weg te plukken. We stonden toen wel bij een ADAC-garage trouwens, en die beweerde niet te weten wat de ANWB was :')

Verder trouwens prima service van de ANWB gehad hoor, maar aflevering diende toen dus wel bij een garage te geschieden. Dus of jij hebt geluk gehad Alex, of ik had iemand die niet zo soepel was :P Anno 2014 staat het niet in de voorwaarden dat de auto bij een garage afgeleverd moet worden.
Ik heb idd één keer iemand gehad die me totaal niet wilde hebben toen ik afgesleept werd. Portemonnaie was de dag van te voren gestolen dus had geen rijbewijs bij me. Geen vervangend vervoer en ik mocht hem volgens hem op mijn blote knietjes bedanken dat hij me op een treinstation afzette... :( Verder is er altijd goed naar me geluisterd.
  woensdag 2 juli 2014 @ 22:27:22 #63
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_141833242
Peage doet de ANWB dus helemaal niets. Je krijgt een busje voor je met moeilijk doende fransen die je af laten slepen naar een lokale garage. ANWB vergoed daarvan de kosten, niet meer, niet minder. Ook al sta je stil midden in Lyon, waar ze nota bene een steunpunt hebben.

Toen ik de dag daarop (zondag...) belde dat er naar de auto gekeken moest worden kwamen ze met de mededeling dat er maar 10 of 12 eigen auto's rondreden in heel Frankrijk en dat ze daar geen zusterorganisatie hebben. Enige optie was afslepen, of indien ik een stuk met de auto kon rijden een lokale garage opzoeken. Dat heb ik dus de dag erop gedaan...
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_141833275
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ik heb idd één keer iemand gehad die me totaal niet wilde hebben toen ik afgesleept werd. Portemonnaie was de dag van te voren gestolen dus had geen rijbewijs bij me. Geen vervangend vervoer en ik mocht hem volgens hem op mijn blote knietjes bedanken dat hij me op een treinstation afzette... :( Verder is er altijd goed naar me geluisterd.
Kennis die destijds een AX had kwam met een kapotte dynamo te staan. ANWB-menneke zat toen op hem te foeteren want 'altijd maar weer die kut-studenten met een rotbarrels' _O-
  woensdag 2 juli 2014 @ 22:28:55 #65
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_141833337
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ik heb idd één keer iemand gehad die me totaal niet wilde hebben toen ik afgesleept werd. Portemonnaie was de dag van te voren gestolen dus had geen rijbewijs bij me. Geen vervangend vervoer en ik mocht hem volgens hem op mijn blote knietjes bedanken dat hij me op een treinstation afzette... :( Verder is er altijd goed naar me geluisterd.
Ook bij de ANWB heb je bromberen ;)
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_141833539
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 22:27 schreef Paladijn het volgende:
Peage doet de ANWB dus helemaal niets. Je krijgt een busje voor je met moeilijk doende fransen die je af laten slepen naar een lokale garage. ANWB vergoed daarvan de kosten, niet meer, niet minder. Ook al sta je stil midden in Lyon, waar ze nota bene een steunpunt hebben.

Toen ik de dag daarop (zondag...) belde dat er naar de auto gekeken moest worden kwamen ze met de mededeling dat er maar 10 of 12 eigen auto's rondreden in heel Frankrijk en dat ze daar geen zusterorganisatie hebben. Enige optie was afslepen, of indien ik een stuk met de auto kon rijden een lokale garage opzoeken. Dat heb ik dus de dag erop gedaan...
Mja, da's dus niet de schuld van de ANWB op de Peage; zij mogen daar gewoon niet komen. Alleen aangewezen afsleepdiensten. De rest is standaardpraktijk in het buitenland; afslepen naar de dichtstbijzijnde garage en hulp bieden bij communicatie rondom de reparatie, toezenden van onderdelen of in het ergste geval repatriëren en vervangend vervoer. Zo staat het ook in hun voorwaarden. Dat de ANWB wat wagentjes heeft rondrijden in Frankrijk en Italië op drukke/populaire gebieden (en 's winters in wintersportgebieden) is al vrij bijzonder en niets meer dan een stukje extra service ;)
  woensdag 2 juli 2014 @ 22:39:11 #67
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_141833904
Kortweg: als je auto stukgaat, laat het gebeuren in Nederland of Duitsland :')
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_141834440
Met stranden in Duitsland heb ik dan weer geen ervaring, wij zijn met de 126 soort van op eigen kracht bij de garage geëindigd. Eerst bij een M-B dealer (want dat was de eerste garage die we tegenkwamen :') ) en die sloopten de verdeler nog wat verder zodat we helemaal niet mee vooruit konden. Die hebben ons toen met een trekstang naar de ADAC-garage gebracht. Best leuk, in zo'n 126 met 80 km/u op nog geen 2 meter achter een grote, dichte bus rijden zodat je niets kan zien en de opdracht 'meesturen met wat de bus doet' _O-
  woensdag 2 juli 2014 @ 23:19:53 #70
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_141836027
Een goede reden om niet op feestboek te zitten.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  † In Memoriam † donderdag 3 juli 2014 @ 00:05:38 #71
25682 2cv
Niet subtiel
pi_141838565
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 21:03 schreef Paladijn het volgende:
Wat denk je trouwens dat er gebeurd als de ANWB of verzekering repatriering regelt 2cv? Of blijf je dan ook bij de auto tot deze op de trein/vrachtwagen gaat?
Bij ? In !
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † donderdag 3 juli 2014 @ 00:08:34 #72
25682 2cv
Niet subtiel
pi_141838697
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 21:09 schreef Dingest het volgende:
Repatriëren gaat toch vanaf een garage dus die periode daar is onder hun toezicht (pechhulp lapt daar ook stallingskosten voor), ze halen het voertuig alleen op als het binnen x-tijd niet te repareren valt en de diagnose doen ze doorgaans toch bij de garage. Aflevering van het voertuig mag trouwens ook alleen bij een garage. En je hebt iig bij Europcar wel een creditcard nodig als je daar je vervangend vervoer moet ophalen :Y
Pechhulp kan nog wel hulpen met het aanleveren van onderdelen, maar ik weet niet of dat wil zeggen dat ze helpen bij 'o, ik heb thuis nog wel een v-bak liggen, die laat ik wel opsturen' :P

[..]

Meeste pechhulp-instanties hebben iets staan over 'geen hulp bij georganiseerde (prestatie)tochten met een snelheids- of moeilijkheidgraad'. CR valt in hun optiek daaronder omdat het een georganiseerde prestatietocht is (ivm het scoren van punten - en sowieso een georganiseerde toch) en er een moeilijkheidsgraad is (barrel). Daarbij is ook de voorwaarde dat het defect onvoorzien moet zijn en ook niet te wijten mag zijn aan slecht/onuitgevoerd onderhoud, wat ook nogal discutabel kan zijn in dit geval.
Voorwaarden van OHRA/Zilveren kruis even doorlezen ;) Bij de één mag je niet meedoen aan behendigheidsritten (en dat is in mijn ogen dingen doen zoals slalommen of op de zijwielen rijden) en bij de andere niet aan evenementen waarbij snelheid het hoofddoel is.

En onderhoud zit wel goed. Ben al maanden bezig met die kutbak :')
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † donderdag 3 juli 2014 @ 00:11:02 #73
25682 2cv
Niet subtiel
pi_141838795
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 21:28 schreef Paladijn het volgende:
Wat Dingest zegt.
Een verzekeraar wil zakelijk gezien geen risico lopen, zoek voor de gein eens op google naar carbagerun en vraag je af hoe dat overkomt ;)
Ik ga liever af op de voorwaarden. Op hoe iets over komt kan je geen maatregelen nemen.

Maargoed, we wachten af ...
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † donderdag 3 juli 2014 @ 00:17:28 #74
25682 2cv
Niet subtiel
pi_141839087
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 22:20 schreef Paladijn het volgende:
Hoe dan ook, ik ben erg benieuwd naar het verslag van 2cv als er iets mis gaat :@
Ik ook :P Hopelijk is het niet nodig zo'n verslag te maken.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  donderdag 3 juli 2014 @ 07:41:48 #75
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_141842374
quote:
14s.gif Op woensdag 2 juli 2014 17:32 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Het zijn 2 schermpjes, en de lampjes doen het volgens mij wel.

Hier (@ 0.52) kun je ze zien en wat ze horen te doen @ checkup als je het contact aan zet.. bij mij doen de meters en alle andere zooi het wel, alleen die LCD's blijven grijs.. doen helemaal niks.
Waar is hier?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 3 juli 2014 @ 08:06:29 #76
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_141842533
Goedemorgen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 09:30:08 #77
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_141843521
quote:
5s.gif Op donderdag 3 juli 2014 07:41 schreef Duvel het volgende:

[..]

Waar is hier?
vraag is welke?

Woonplaats des draecks u bedoelt?

De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 3 juli 2014 @ 09:32:06 #78
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_141843550
quote:
5s.gif Op donderdag 3 juli 2014 09:30 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

vraag is welke?

Woonplaats des draecks u bedoelt?

[ afbeelding ]
Nee, je verwijst naar een filmpje of zo (@ 0:52), maar ik zie geen filmpje.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 3 juli 2014 @ 09:35:46 #79
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_141843626
Hmm, vandaag kan 2 kanten op; vandaag zou het projectje op DSM waar ik sta met een verrekijkertje gestort worden. Een half uurtje geleden kwam de inspecteur van de provincie de wapening checken, maar de kist was al gesloten, die mag nu met wat pech weer open, alleen heeft mijn masjientje ineens een redelijk deftige hydrauliek olie allergie, dus dat gaat nog spannend worden.

Storten gaat hem niet meer worden iig, maar die kist open maken ook niet als dat hok niet kan draaien. Dus het wordt óf laat vandaag, óf heel vroeg thuis :P

Rolling tha dice.. :s)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 3 juli 2014 @ 09:39:46 #80
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_141843701
quote:
7s.gif Op donderdag 3 juli 2014 09:32 schreef Duvel het volgende:

[..]

Nee, je verwijst naar een filmpje of zo (@ 0:52), maar ik zie geen filmpje.
ow, ruk.. Effe kijken of ik hem kan vinden, staat thuis open op klapjap _O-.

Hiero zie je het ook een beetje, maar is niet het filmpje wat ik bedoel, die zie ik zo rap effe niet..

klikkie

[ Bericht 21% gewijzigd door Sounddragon op 03-07-2014 09:48:44 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_141843812
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 09:35 schreef Sounddragon het volgende:
Hmm, vandaag kan 2 kanten op; vandaag zou het projectje op DSM waar ik sta met een verrekijkertje gestort worden. Een half uurtje geleden kwam de inspecteur van de provincie de wapening checken, maar de kist was al gesloten, die mag nu met wat pech weer open, alleen heeft mijn masjientje ineens een redelijk deftige hydrauliek olie allergie, dus dat gaat nog spannend worden.

Storten gaat hem niet meer worden iig, maar die kist open maken ook niet als dat hok niet kan draaien. Dus het wordt óf laat vandaag, óf heel vroeg thuis :P

Rolling tha dice.. :s)
Doe dat laatste maar.
  donderdag 3 juli 2014 @ 10:11:01 #82
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_141844336
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juli 2014 09:39 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ow, ruk.. Effe kijken of ik hem kan vinden, staat thuis open op klapjap _O-.

Hiero zie je het ook een beetje, maar is niet het filmpje wat ik bedoel, die zie ik zo rap effe niet..

klikkie

Dus de lampjes gaan branden, maar de LCD's doen niks. Da's rottig. Ik heb geen idee, daar heb je toch een elektrisch schema voor nodig vrees ik, of het ding op een testbank.

Mijn vermoeden is dat ergens op de printplaat een voltage regulator zit die de 12V (waar de lampjes op branden) omlaag brengt naar iets anders (5V of zo), waar de LCD's op werken. Dit leid ik af uit het feit dat ze het allebei niet meer doen. De enige ervaring met dit soort dingen is in een tellerbak van een Audi uit '99, en daar was ie er redelijk eenvoudig uit te solderen en te vervangen. Maar dat hangt dus helemaal van het ontwerp af. En of dit daadwerkelijk de oorzaak is.

[ Bericht 17% gewijzigd door Duvel op 03-07-2014 11:07:27 ]
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 3 juli 2014 @ 10:38:55 #83
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_141844938
quote:
14s.gif Op woensdag 2 juli 2014 17:35 schreef Sounddragon het volgende:
Goein OP trouwens Tjabs ^O^ , die kansloze 2CV had het weer te druk met niks doen waarschijnlijk.
thnks babe :*
  donderdag 3 juli 2014 @ 12:52:25 #84
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_141848642
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 09:45 schreef Anne het volgende:

[..]

Doe dat laatste maar.
helaas heb ik daar weinig over te zeggen. ;)
Pirtek kwam, zag, begon te vloeken, en samen hebben we machientje gefikst, ik heb nu hydrauliekdeo op O+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 3 juli 2014 @ 13:02:11 #85
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_141848940
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 10:11 schreef Duvel het volgende:

[..]

Dus de lampjes gaan branden, maar de LCD's doen niks. Da's rottig. Ik heb geen idee, daar heb je toch een elektrisch schema voor nodig vrees ik, of het ding op een testbank.

Mijn vermoeden is dat ergens op de printplaat een voltage regulator zit die de 12V (waar de lampjes op branden) omlaag brengt naar iets anders (5V of zo), waar de LCD's op werken. Dit leid ik af uit het feit dat ze het allebei niet meer doen. De enige ervaring met dit soort dingen is in een tellerbak van een Audi uit '99, en daar was ie er redelijk eenvoudig uit te solderen en te vervangen. Maar dat hangt dus helemaal van het ontwerp af. En of dit daadwerkelijk de oorzaak is.
psies, zoiets denk ik ook; ze krijgen gewoon geen prik lijkt het wel.. De displays zelf is niks mis mee, het lijkt me sterk dat ze allebei tegelijk de geest geven, of datzelfde regelapparaatje moet kapoet zijn gegaan en ze volle prik hebben gegeven. Ik heb geen spullen om zoiets te gaan uitvogelen, plus dat je moet weten wát je moet meten. Als je weet hoeveel de voeding moet zijn en je hebt een regelbare voeding staan, zou je er op het juiste pootje zelf voeding op kunnen zetten om te testen, maar daar ga ik me niet aan wagen.

Ik zat er al aan te denken om een mailtje naar de importeur of Japan te sturen met het verzoek om een schema en gegevens, maar die hebben vast liever dat je een nieuwe koopt :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 3 juli 2014 @ 13:04:02 #86
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_141848998
Autoklacht:

Een super mooie Fiesta staat te koop in de bundesrepublik, voldoet aan al mijn eisen :D
Ook niet ver hier vandaan, like 200 kilometer.
Maar ik ga vrijdag 3 weken op vakantie en die auto gaat zaterdag naar de dealer als er geen koper voor is ;(

:'(
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_141849128
Fiësta's zat.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 13:33:19 #88
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_141850062
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Fiësta's zat.
Ja maar niet binnen mijn budget, in het wit, achterspoiler, LM velgen en met 120 pk's :'(
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  donderdag 3 juli 2014 @ 16:21:31 #89
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_141855649
Wat een baas :D

Dumpert: Herman de Schermman toont zich ongeroerd.. - http://www.dumpert.nl/med(...)toont_zich_ongeroerd...html
  donderdag 3 juli 2014 @ 18:11:13 #90
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_141859246
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:02 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

psies, zoiets denk ik ook; ze krijgen gewoon geen prik lijkt het wel.. De displays zelf is niks mis mee, het lijkt me sterk dat ze allebei tegelijk de geest geven, of datzelfde regelapparaatje moet kapoet zijn gegaan en ze volle prik hebben gegeven. Ik heb geen spullen om zoiets te gaan uitvogelen, plus dat je moet weten wát je moet meten. Als je weet hoeveel de voeding moet zijn en je hebt een regelbare voeding staan, zou je er op het juiste pootje zelf voeding op kunnen zetten om te testen, maar daar ga ik me niet aan wagen.

Ik zat er al aan te denken om een mailtje naar de importeur of Japan te sturen met het verzoek om een schema en gegevens, maar die hebben vast liever dat je een nieuwe koopt :')
Heb je hem al eens open gehad, zodat je de printplaat kon zien? Op elke component staat meestal een code, daarmee kun je de datasheet opzoeken en dan weet je wat het ding doet en welk pennetje wat doet. Het is ff werk, en je moet er zin in hebben.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 3 juli 2014 @ 18:50:04 #92
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_141860371
quote:
7s.gif Op donderdag 3 juli 2014 18:11 schreef Duvel het volgende:

[..]

Heb je hem al eens open gehad, zodat je de printplaat kon zien? Op elke component staat meestal een code, daarmee kun je de datasheet opzoeken en dan weet je wat het ding doet en welk pennetje wat doet. Het is ff werk, en je moet er zin in hebben.
Sterker nog; hij ligt open ;)

Na de crash was de behuizing aan bonken, ik heb toen een nieuwe behuizing georganiseerd en de boel overgebouwd, toen ik daarmee klaar was en de sleutel omdraaide deed het spul het niet, en heb ik het meteen weer open gtrokken om er een beetje mee te fielefooien om te kijken of er niks los zat of er ergens een printbreukje in zat. Dat bleek niet het geval (lees; IK kan niks vinden), toen ben ik eens wat rond gaan mailen en vragen, maar er is wdb weinig hulp/kennis te vinden helaas.. ik heb wel een aanbod voor een spikplinternieuwe voor een aardige prijs, maar dat is een miler, en dat zie ik niet echt zitten.

Ik heb nu wmb 3 optie's;

De eerste is mijn favo (10/10); ding laten herstellen op componentniveau; als me dat flink knaken kost is dat heel jammer, maar dan had ik hem niet moeten crashen.

Optie 2 (6/10) is die miler erop, kost me ook een paar flappen, en dan erger ik me kapot elke keer dat ik op die teller kijk.

Optie 3 (7-8/10 is een deftige digi cockpit kopen en die erop knutselen. Kan heel mooi/kewl/vet zijn, maar is niet origineel, en doet (vind ik) afbraak aan de klassieke looks van de CB.

Eigenlijk heb ik 4 optie's, maar de laatste is gewoon een nieuwe kopen, en dat kost me ergens tussen de 8 en 900 euro, en dat vind ik eigenlijk gewoon ridiculous; echt te debiel om te vertellen gewoon. Dat zijn toch geen prijzen meer? Het is een freakin' tellerbak; voor dat geld koop ik een dikke laptop :') -O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 3 juli 2014 @ 18:55:28 #93
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_141860549
Hier is het filmpje trouwens;


@ 0.52 dus..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_141860701
zure prijzen inderdaad
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:15:33 #95
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_141861263
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 18:50 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Sterker nog; hij ligt open ;)

Na de crash was de behuizing aan bonken, ik heb toen een nieuwe behuizing georganiseerd en de boel overgebouwd, toen ik daarmee klaar was en de sleutel omdraaide deed het spul het niet, en heb ik het meteen weer open gtrokken om er een beetje mee te fielefooien om te kijken of er niks los zat of er ergens een printbreukje in zat. Dat bleek niet het geval (lees; IK kan niks vinden), toen ben ik eens wat rond gaan mailen en vragen, maar er is wdb weinig hulp/kennis te vinden helaas.. ik heb wel een aanbod voor een spikplinternieuwe voor een aardige prijs, maar dat is een miler, en dat zie ik niet echt zitten.

Ik heb nu wmb 3 optie's;

De eerste is mijn favo (10/10); ding laten herstellen op componentniveau; als me dat flink knaken kost is dat heel jammer, maar dan had ik hem niet moeten crashen.
Ja, dat kan maar is heel veel uitzoekwerk. Als je mazzel hebt, kun je de componenten onderscheiden en de boel doormeten. Maar dan nog moet je iets vinden. Volgens mij is ie best wel elektrisch, aan het bewegen van de naalden te zien, en een schema is natuurlijk niet te vinden. Heeft Haynes geen CB1300 manual? :P

Geldt trouwens voor de miler niet dat alleen de wijzerplaten in miles zijn, maar de wijzers dezelfde stand aannemen als bij km's, dat je de km's terugzet? Alhoewel je km-stand dan dus wel in miles is.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_141861450
d'r staan alleen wiring diagrams in, geen electrische schema's :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:38:03 #97
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_141864367
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:20 schreef Maegrim het volgende:
d'r staan alleen wiring diagrams in, geen electrische schema's :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook leuk, maar niet echt wat je nodig hebt...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_141865567
quote:
_O-

Paar jaar terug was er zo'n staal- of hekkentoko die een hekwerk om een auto had gebouwd, omdat die de hele tijd ongewenst op hun terrein geparkeerd stond. Kan het plaatje zo snel niet meer vinden, maar dat was ook best aardig gedaan :P
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:26:26 #100
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_141869629
quote:
3s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:15 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ja, dat kan maar is heel veel uitzoekwerk. Als je mazzel hebt, kun je de componenten onderscheiden en de boel doormeten. Maar dan nog moet je iets vinden. Volgens mij is ie best wel elektrisch, aan het bewegen van de naalden te zien, en een schema is natuurlijk niet te vinden. Heeft Haynes geen CB1300 manual? :P

Geldt trouwens voor de miler niet dat alleen de wijzerplaten in miles zijn, maar de wijzers dezelfde stand aannemen als bij km's, dat je de km's terugzet? Alhoewel je km-stand dan dus wel in miles is.
Oldskool printbaantjes volgen en krassen en prikken denk ik, maar ik zoek natuurlijk niet voor niks naar een specialist of een bedrijf die dat kan (en wil) doen voor me.. wordt voor mij té lastig en de kas dat ik iets verziek is groter als dat ik het fiks zonder goede spullen.

Het gaat me nog niet eens over de tellers, maar meer om de trips enzo, die display's geven erg veel verschillende info, waaronder ook kilometerstanden, 2 trips, tankinhoud, alles, al zal die laatste niet verschillen want hij geeft het weer in bars, niet in liters. maar ik zit gewoon niet te wachten op miles..

Misschien zou de eprom over te bouwen zijn, maar dan zit je te kloten in een goede print in de hoop dat dat goed gaat, en dat is een heel duur gokje dan.

quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:20 schreef Maegrim het volgende:
d'r staan alleen wiring diagrams in, geen electrische schema's :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb alleen een scanversie van het boek, maar daarvan zijn de schema's helemaal $@$%#@, heb jij een ekte?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_141869999
volgens mij hebben we dezelfde
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:39:34 #102
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_141870246
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:33 schreef Maegrim het volgende:
volgens mij hebben we dezelfde
Volgens mij niet, want dat plaatje wat jij net post, heb ik nog nooit gezien.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_141871827
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:39 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Volgens mij niet, want dat plaatje wat jij net post, heb ik nog nooit gezien.
Alle voedingen en massa's in orde? Geen zekering kapot?
  donderdag 3 juli 2014 @ 23:34:56 #104
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_141872722
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 23:14 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Alle voedingen en massa's in orde? Geen zekering kapot?
Ja, nee.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_141874413
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:39 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Volgens mij niet, want dat plaatje wat jij net post, heb ik nog nooit gezien.
[klik]: 21-5 oftewel pagina 506
pi_141877415
Goeiemorgen :r
  vrijdag 4 juli 2014 @ 09:23:40 #107
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_141879519
Dus jij hebt bij die benzinetank gezeten.



[ Bericht 31% gewijzigd door .Neovo. op 04-07-2014 13:59:23 ]
pi_141884001
Je plaatje doet het niet, Neovo.
pi_141884048
quote:
Dit formulier hebben wij ter behandeling doorgezonden naar uw rechtsbijstandverzekeraar.
U zult van haar afzonderlijk bericht ontvangen.
Nu maar weer wachten.
pi_141884125
Die verzekeringswereld zit trouwens echt maf in elkaar.
Ik mail hoyhoy, ben verzekerd via hen bij Nationale Nederlanden. Ik ontvang nu dat bericht van een totaal andere partij, die weer een andere partij benoemd als rechtsbijstandverzekeraar.

:') :?.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 12:50:05 #111
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_141884961
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 00:13 schreef Maegrim het volgende:

[..]

[klik]: 21-5 oftewel pagina 506
ik kijk vanavond effe als ik thuis ben, thanks! ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 4 juli 2014 @ 12:56:04 #112
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_141885116
Gisteren de halve dag stilgestaan omdat mijn machine kapot was, gerepareerd, alleen toen hadden ze alles al met de hand gedaan, dus weinig meer uitgespookt. Stort begon wel 3 uur te laat, dus de uitvoerder was niet blij.
Vanochtend was de beton ver genoeg uitgehard om te ontkisten, ik was begonnen met plek maken om de bekisting uit elkaar te slaan en op te ruimen, 4 hijsjes gedaan en toen hadden we de volgende hydrauliekdouche te pakken.. Goed spul, dat fishermans friend.
Pirtek is as we speak weer druk bezig om het spul op te lappen :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_141885717
Zijn dat gehoerde verreikers van de gunco?
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  vrijdag 4 juli 2014 @ 13:58:09 #114
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_141887469
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:22 schreef Anne het volgende:
Je plaatje doet het niet, Neovo.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 14:17:10 #115
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_141888123
Over kotsen gesproken, het nieuwe VW passat interieur :')



Het zou zo uit een budget 80's scifi kunnen komen :@
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  vrijdag 4 juli 2014 @ 16:17:58 #116
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_141892220
Lekker priemium
pi_141892260
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 13:58 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hmm, ik was eigenlijk dus blij dat ie het niet deed :').
  vrijdag 4 juli 2014 @ 16:20:37 #118
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_141892310
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 13:13 schreef densmee het volgende:
Zijn dat gehoerde verreikers van de gunco?
jij mag niet meer raden.. Net nieuw, 4,5k uren erop :X
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 4 juli 2014 @ 16:35:54 #120
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_141892760
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:19 schreef Anne het volgende:

[..]

Hmm, ik was eigenlijk dus blij dat ie het niet deed :').
Nu dus niet meer.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 16:43:08 #121
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_141893023
Het is natuurlijk in scene gezet, door alle onderhoudskosten zit er geen benzine meer in een Renault :')
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  vrijdag 4 juli 2014 @ 17:00:19 #122
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_141893586
Van de meeste modellen die Renault heeft zou ook ook gaan kotsen.

Heeft die Clio geen slot op die dop zitten?
pi_141894057
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_141896485
Wij eten vandaag oranje pannenkoeken :P.

  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:03:38 #125
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_141903193
sjieke tegeltjes in de keuken :9
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_141903546


:'( :').
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:14:52 #127
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_141903626
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:13 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]

:'( :').
_O-
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:26:12 #128
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_141904186
Heb ik trouwens weer... voor een goede prijs een mooie glazen drie-delige douchedeur gevonden (we hebben nu een gordijn tussen de badkamermeur en de douchemuur hangen wat nogal goedkoop aandoet in verhouding met de rest van de badkamer). Meet ik de boel op: beneden 86.1cm, 30cm hoger 86.5 en dan boven 86.7 - boven de 5mm afwijking: deur op maat nodig :'(

Zal morgen eens bellen wat de mogelijkheden zijn.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  zaterdag 5 juli 2014 @ 04:26:14 #129
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_141920599
Goedemorgen
  zaterdag 5 juli 2014 @ 10:01:02 #130
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_141922180
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 04:26 schreef .Neovo. het volgende:
Goedemorgen
puik plan c_/
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  zaterdag 5 juli 2014 @ 10:03:50 #131
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_141922203
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 14:17 schreef Paladijn het volgende:
Over kotsen gesproken, het nieuwe VW passat interieur :')
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Het zou zo uit een budget 80's scifi kunnen komen :@
Blijft een PasSAAI he :')
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zaterdag 5 juli 2014 @ 15:02:57 #132
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_141929285
WHERE IS HAMILTON? _O-
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  zaterdag 5 juli 2014 @ 15:40:19 #133
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_141930497
Sow, van Cranenbroek effe gesponsord vandaag; goeie werkshit voor wehnag ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_141943444
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 15:40 schreef Sounddragon het volgende:
Sow, van Cranenbroek effe gesponsord vandaag; bagger vur un bietje ^O^
Het wordt niet voor niets cranentroep genoemd
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  zaterdag 5 juli 2014 @ 21:14:16 #135
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_141943669
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 21:08 schreef densmee het volgende:

[..]

Het wordt niet voor niets cranentroep genoemd
Niks mis mee; ik sloop die shit aan de lopende band als ik wat fysieker werk heb, dus kan mij niet goedkoop genoeg zijn, en als ik in het hok zit heeft het weer niks te lijden.. in beide gevallen voldoet het prima ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 5 juli 2014 @ 21:16:13 #136
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_141943726
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 21:08 schreef densmee het volgende:

[..]

Het wordt niet voor niets cranentroep genoemd
zelfde kwaliteit dus als in Gouwa..
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  zaterdag 5 juli 2014 @ 21:24:06 #137
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_141944007
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 21:16 schreef lipje het volgende:

[..]

zelfde kwaliteit dus als in Gouwa..
?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 5 juli 2014 @ 21:38:56 #138
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_141944494
quote:
5s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 21:24 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

?
HBM-machines
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  zaterdag 5 juli 2014 @ 21:46:45 #139
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_141944862
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 21:38 schreef lipje het volgende:

[..]

HBM-machines
Wat is daar mis mee dan? Ik heb daar nog nooit werkkleding gezien trouwens :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 5 juli 2014 @ 22:13:04 #140
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_141945889
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 21:46 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee dan? Ik heb daar nog nooit werkkleding gezien trouwens :)
Dat komt omdat hun machines niet werken.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  zaterdag 5 juli 2014 @ 22:55:26 #141
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_141947459
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 22:13 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Dat komt omdat hun machines niet werken.
Bull, mijn halve arsenaal komt daarvandaan. En de service is perfect te noemen _O_
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 5 juli 2014 @ 22:56:27 #142
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_141947488
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 22:55 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Bull, mijn halve arsenaal komt daarvandaan. En de service is perfect te noemen _O_
Nog nooit een draaibank/freesbank/zwaardere machine dan een cirkelzaag daar gekocht?
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_141949312
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:50 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ik kijk vanavond effe als ik thuis ben, thanks! ^O^
heppie em al? dan haal ik em weg
  zaterdag 5 juli 2014 @ 23:57:07 #144
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_141950416
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 22:56 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Nog nooit een draaibank/freesbank/zwaardere machine dan een cirkelzaag daar gekocht?
Nee, die heb ik niet in mijn arsenaal ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 5 juli 2014 @ 23:57:25 #145
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_141950434
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 23:38 schreef Maegrim het volgende:

[..]

heppie em al? dan haal ik em weg
Jeeeep! dankie :*
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_141958868
Zo wat een combinatie kermis en wk, helemaal naar de klote en daar voorbij
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  zondag 6 juli 2014 @ 09:41:51 #147
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_141961084


En :N @ commentaar tijdens de wedstrijd.
Telefoon gaat af tijdens commentaar Snoeks
"Vlaar eruit voor Huntelaar! Oh nee, dat is de blessuretijd van 2 minuten."
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_141962137
Hij maakte af en toe een paar missers inderdaad. Dan is het leuker om naar de radio te luisteren.
  zondag 6 juli 2014 @ 11:34:32 #149
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_141962732
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 03:23 schreef densmee het volgende:
Zo wat een combinatie kermis en wk, helemaal naar de klote en daar voorbij
Hier was die Donders-huppelpakken-homo in town om gezamelijk te kijken on bigscreen op het plein; ik kijk toch het liefste thuis op de bank eerlijk gezegd. :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_141962751
quote:
7s.gif Op zondag 6 juli 2014 11:34 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hier was die Donders-huppelpakken-homo in town om gezamelijk te kijken on bigscreen op het plein; ik kijk toch het liefste thuis op de bank eerlijk gezegd. :)
Het regende ook nog, zag ik voorbij komen op Feestboek.
  zondag 6 juli 2014 @ 11:37:30 #151
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_141962815
quote:
3s.gif Op zondag 6 juli 2014 11:05 schreef Anne het volgende:
Hij maakte af en toe een paar missers inderdaad. Dan is het leuker om naar de radio te luisteren.
Wij zaten in de auto op een heel rustige weg, met de radio aan!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_141964726
Ik zat The Arrow te kijken, 3 uur durende docudrama film/miniserie over de ontwikkeling van de Avro Arrow. Kleine Canadeze vliegtuigbouwer bouwt in de jaren '50 's werelds meest geavanceerde gevechtsjager, wisseling van overheid en die zegt 'nah, we kopen wat raketjes' en gooit het ding (en 50.000 personeel) in de kliko :')
  zondag 6 juli 2014 @ 13:14:12 #153
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_141965374
Ik lag in bed, keek het op m'n telefoon. Duurde me veel te lang en ik dommelde al een beetje weg, maar weet nog wel dat ze uiteindelijk door gingen.

Heb het net even teruggekeken met radiocommentaar, is veel leuker om te zien. Veel meer emotie erin.

Dat van de telefoon die telkens overging heb ik niet veel meegekregen trouwens :P

  zondag 6 juli 2014 @ 13:37:18 #154
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_141965978
Was die telefoon waardoor Van Gelder zei dat Giel moest kappen met sms'en?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 7 juli 2014 @ 05:44:48 #155
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_141995248
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 7 juli 2014 @ 05:45:10 #156
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_141995249
Mogguh trouwens :W

c_/ c_/
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 7 juli 2014 @ 07:11:42 #157
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_141995498
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2014 05:45 schreef Sounddragon het volgende:
Mogguh trouwens :W

c_/ c_/
mogguh
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  maandag 7 juli 2014 @ 07:57:51 #159
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_141995800
Mogguh
  maandag 7 juli 2014 @ 09:43:02 #160
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_141997014
Hallo.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_141998857
:W
  maandag 7 juli 2014 @ 14:04:36 #162
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_142003858
Verdomme, ben zonet nog met de auto wezen rijden, wil weer starten, is ineens de accu helemaal dood. Kut. -O-
  maandag 7 juli 2014 @ 18:03:41 #163
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_142012507
_O-

Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_142012893
:D.
  maandag 7 juli 2014 @ 18:27:52 #165
71721 Alexxxxx
Friespeuk
  maandag 7 juli 2014 @ 18:50:02 #166
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_142014109
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 18:03 schreef Paladijn het volgende:
_O-

[ afbeelding ]
:D >:)

Ik zie het al gebeuren.
pi_142018175
"Een foutje en je krijgt een hele andere video."
Daarom is het ook van belang dat je de juiste instellingen van de camera pakt :Y
  dinsdag 8 juli 2014 @ 05:50:44 #169
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_142035019
Goedemorgen
  dinsdag 8 juli 2014 @ 07:32:35 #170
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_142035402
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 05:50 schreef .Neovo. het volgende:
Goedemorgen
goedemorgen c_/

Deed dat italiaanse hok het weer?
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  dinsdag 8 juli 2014 @ 07:41:04 #171
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_142035461
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 07:32 schreef lipje het volgende:

[..]

goedemorgen c_/

Deed dat italiaanse hok het weer?
Deed ja, maar nu weer niet. Accu is weer leeg.

Die is ver heen. Vandaag een nieuwe accu erin.
pi_142035466
Goedemorgen. Slecht geslapen :O.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 07:45:30 #173
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_142035503
Mwah, ik heb ook niet erg lang geslapen. Gisteravond tot twaalf uur bezig geweest met recovery van een computer, vanochtend 4 uur er weer af. :P

Vreemd genoeg ben ik niet heel erg moe.

Maar zien wat ik vandaag ga doen. Ga de auto maar poetsen, dat heeft ie al twee jaar niet gehad..
pi_142035747
De moeheid komt meestal in de middag ;).
  dinsdag 8 juli 2014 @ 11:24:24 #175
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_142039168
Het is sowieso weer om je nest niet uit te komen.. Wat een kutweer zeg :')

Lekker weer om het bos te werken :+ ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 8 juli 2014 @ 12:42:57 #176
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_142041721
middag! vanochtend een sparsessie gehad :o
pi_142042116
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 12:42 schreef Alexxxxx het volgende:
middag! vanochtend een sparsessie gehad :o
Spar is duur hier, liever Aldi en Jumbo :Y
pi_142042248
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 12:42 schreef Alexxxxx het volgende:
middag! vanochtend een sparsessie gehad :o
Dus nou heb je spierpijn?
  dinsdag 8 juli 2014 @ 13:15:58 #179
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_142043340
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 12:50 schreef Dingest het volgende:

[..]

Spar is duur hier, liever Aldi en Jumbo :Y
spar bestaat hier niet meer, we zijn niet uitheems genoeg ;(
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 12:53 schreef Anne het volgende:

[..]

Dus nou heb je spierpijn?
:~

Nee.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 13:16:49 #180
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_142043370
Oh, en voor ome Fristi
pi_142045590
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 13:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, en voor ome Fristi
[ afbeelding ]
* Alfisti knuffelt Alexxxxx
pi_142045651
Annie!!! *O* Snel naar de Gamma! Ze hebben een tuin-ornament wat jij zo leuk vindt in de aanbieding!! *O*

  dinsdag 8 juli 2014 @ 14:47:03 #183
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_142047297
quote:
12s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 14:07 schreef Alfisti het volgende:
Annie!!! *O* Snel naar de Gamma! Ze hebben een tuin-ornament wat jij zo leuk vindt in de aanbieding!! *O*

[ afbeelding ]
_O_
  dinsdag 8 juli 2014 @ 14:47:26 #184
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_142047315
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 14:05 schreef Alfisti het volgende:

[..]

* Alfisti knuffelt Alexxxxx
Heb ik die van donderdag nu weer een beetje goed gemaakt? :@
pi_142049334
quote:
12s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 14:07 schreef Alfisti het volgende:
Annie!!! *O* Snel naar de Gamma! Ze hebben een tuin-ornament wat jij zo leuk vindt in de aanbieding!! *O*

[ afbeelding ]
:o :D !

Ik vind zoiets nog leuk ook, maar het is de bedoeling dat er straks geen zand meer in de tuin ligt :').
pi_142049338
*kuch* Ik ben bijna jarig *kuch*
  dinsdag 8 juli 2014 @ 16:23:47 #187
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_142050782
Bijna gefeliciteerd.

Hmm, die nieuwe accu is er dus nog niet -O- .

De oude accu is wel aan het eind van zijn Latijn. Onbelast 12.8V, met starten van de auto 2.8V.

Dat zal wel niet genoeg zijn om de motor te laten aanslaan :+
  dinsdag 8 juli 2014 @ 16:41:36 #188
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_142051528
Ik ruik de taart al bijna.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  dinsdag 8 juli 2014 @ 18:15:59 #189
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_142055045
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 15:42 schreef Anne het volgende:
*kuch* Ik ben bijna jarig *kuch*
De halve SC :P
  dinsdag 8 juli 2014 @ 18:20:18 #190
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_142055170
Check.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_142055443
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 16:41 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ruik de taart vlaai al bijna.
Fixed! ^O^

quote:
11s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 14:47 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Heb ik die van donderdag nu weer een beetje goed gemaakt? :@
pi_142066090
Een van de redenen waarom er weinig vacatures zijn.

http://mobiel.nu.nl/opini(...)eken-vacatures-.html
  dinsdag 8 juli 2014 @ 22:22:54 #193
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_142067586
Nederland wordt 2e :')
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  dinsdag 8 juli 2014 @ 22:25:02 #194
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_142067962
Ik kan me wel voorstellen dat ie dat dan niet meer doet.

Er was ook een man die honderden sollicitatiebrieven heeft verstuurd. Het was een hoogopgeleid iemand die ontslagen was, en nergens meer aan de bak kwam. Heeft dus honderden sollicitaties de deur uitgedaan, en op geen één sollicitatie kwam een reactie terug.

http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)baan-elke-baan.dhtml
  dinsdag 8 juli 2014 @ 22:27:04 #195
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_142068435
Misschien wordt het dan tijd om eens iets anders te proberen...

Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  dinsdag 8 juli 2014 @ 22:32:13 #196
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_142069314
Ik zou er na 422 sollicitaties ook wel zat van zijn. Hij probeerde ook bij alle soorten sectoren te solliciteren.
pi_142070223
Moet-ie wel veel papiertjes en eeuwen ervaring hebben - zonder diploma e.d. kom je bijna nergens meer voor aan de bak tegenwoordig :P (wat er weer voor zorgt dat opleidingen akelig specifiek kunnen worden, en dus een opgeleid persoon niet breed inzetbaar is; probleem wat men hier in het noorden op korte termijn gaat verwachten). En waar dat wel kan zoeken ze natuurlijk de goedkoopste, jongste krachten. Voor werkgevers aanbod te over, terwijl de overheid meent werklozen wel aan niet-bestaande banen kwijt te kunnen _O-
  dinsdag 8 juli 2014 @ 22:44:22 #198
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_142070565
Tya, iemand op die leeftijd die misschien al langere tijd thuis zit, zichzelf misschien niet zo goed presenteert (neem mij, ik lever meer waarde (niet per definitie geld) op dan die andere sollicitanten!) en/of een te klein netwerk heeft en daardoor geen/amper referenten of ingangen bij een bedrijf zal weinig kans maken, waar je ook een brief heenschrijft. Wie weet waren de brieven ook gewoon wel slecht, of solliciteerde hij op banen die totaal niet koppelbaar aan zijn cv/denk-/werkniveau.

En in het kader van netwerken, heb je al een kamer in Zwolle nabij je toekomstige studiegenoten gevonden .Neovo.? ;)
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  dinsdag 8 juli 2014 @ 22:50:05 #199
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_142071124
Nope
  dinsdag 8 juli 2014 @ 22:58:22 #200
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_142071822
In de ICT kom je overigens nog steeds prima binnen zonder (relevant) diploma, mits je maar talent en de juiste attitude hebt. Niet alleen bij de ontwikkelaars, maar ook bij test en design/functionals.

Het helpt natuurlijk ook niet echt mee dat de techniek dermate snel gaat dat je 5-10 jaar na het behalen van je diploma al verouderde kennis hebt en dus ook na je studie bij moet blijven. Ik kan me in andere vakgebieden voorstellen dat het wat anders ligt ;)

Wat de laatste tijd ook veel voorbij komt is dat men maar intern op gaat leiden omdat het onderwijs niet goed aansluit (dat laatste hoor ik al 10 jaar overigens).
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  dinsdag 8 juli 2014 @ 22:59:22 #201
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_142071898
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 22:50 schreef .Neovo. het volgende:
Nope
Time is running out ;)
Of ga je een paar maandjes tijdelijk zitten tot je iets leuks voor een goede prijs gevonden hebt?
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_142071960
Als zo'n man sollicitatieplicht heeft wordt hij natuurlijk op een bepaald moment ook gedwongen te solliciteren op vacatures waar hij eigenlijk al geen kans op maakt :P

Mijn vader werd ook heel vaak afgewezen. Hij was rond de 55, kwam uit de WIA, kon ivm de nasleep van kanker eigenlijk maar halve dagen werken en hij had een redelijk specifiek opleidingsniveau/-pakket. Al genoeg redenen om op de 'nee, maar bedankt'-lijst te komen; in de helft van de gevallen met het argument dat hij overgekwalificeerd was.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 23:12:06 #203
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_142073043
De sollicitatieplicht is dan ook een draak van een symptoombestrijding. Wat dat betreft lijden de goeden behoorlijk onder de kwaden bij onze sociale vangnetten.

Overigens wel netjes dat je vader antwoord kreeg, je hoort vaak dat er gewoon niets terugkomt.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_142073072
  dinsdag 8 juli 2014 @ 23:12:58 #205
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_142073111
In het kader van werkgelegenheid overigens: http://biz.thepostonline.(...)neger-en-braboneger/
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  dinsdag 8 juli 2014 @ 23:13:37 #206
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_142073165
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 23:12 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
Er moeten nog 3 bij ;)
Anders zit ik voor niets nog 35 minuten te kijken...
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_142073423
Ik denk dat ik zo af ga haken :P. Morgenavond moet ik wel fit zijn natuurlijk!
  dinsdag 8 juli 2014 @ 23:21:35 #208
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_142073770
Die gasten gaan straks op de fiets naar huis, worden onderweg bekogeld met alles wat los en vast zit, en komen de eerste 6 maanden niet buiten bij daglicht :|W

Kunnen we de Duutsers effe afkloppen in de finale :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 8 juli 2014 @ 23:25:19 #209
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_142074085
_O- 2 to go.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  dinsdag 8 juli 2014 @ 23:27:11 #210
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_142074304
Ben wel bang dat ze het stadion straks afbreken :')
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  dinsdag 8 juli 2014 @ 23:28:36 #211
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_142074434
Nu al zin om zondag toeterend door Leeuwarden te rijden O+ Alleen nog ff ergens een Duitse vlag scoren *O*
pi_142074585
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 23:27 schreef Paladijn het volgende:
Ben wel bang dat ze het stadion straks afbreken :')
Daar zijn ze al half mee bezig als ik het zo hoor :X.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 23:30:37 #213
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_142074597
Zolang je maar niet langs Cambuur rijdt, het quotum aan brandende auto's en doden is hier al bereikt :')
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  dinsdag 8 juli 2014 @ 23:35:21 #214
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_142075099
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 23:30 schreef Anne het volgende:

[..]

Daar zijn ze al half mee bezig als ik het zo hoor :X.
Dat is in de stad zelf toch?
Maar de Duitse supporters in het stadion zullen er nog wel een tijdje zitten voor hun eigen veiligheid.

En ROFL. 1 te gaan :')
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  dinsdag 8 juli 2014 @ 23:36:42 #215
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_142075337
Inderdaad.. ik zou als Duitse supporter het stadion niet té uitbundig verlaten.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 23:44:38 #217
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_142075940
De Duitsers zijn wel op dreef: http://www.bild.de/
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  dinsdag 8 juli 2014 @ 23:48:43 #218
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_142076441
Toch acht doelpuntjes ;)
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_142079943
Nieuwe slurbo voor de Seat van Anne gevonden ^O^
  woensdag 9 juli 2014 @ 05:58:19 #220
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_142082033
quote:
14s.gif Op woensdag 9 juli 2014 01:09 schreef Dingest het volgende:
Nieuwe slurbo voor de Seat van Anne gevonden ^O^
[ afbeelding ]
do not steal bandwith
pi_142085517
Dan hebben jullie maar pech :6
  woensdag 9 juli 2014 @ 11:51:54 #222
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_142086575
Ruitenwissers die herrie maken }:| :( :{ ;( -O- -O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 9 juli 2014 @ 17:54:26 #223
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_142102383
quote:
13s.gif Op woensdag 9 juli 2014 11:51 schreef Sounddragon het volgende:
Ruitenwissers die herrie maken }:| :( :{ ;( -O- -O-
Herkenbaar.

Gelukkig is het hier de hele dag al droog. Wel benauwd.
  woensdag 9 juli 2014 @ 17:55:35 #224
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_142102427
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 22:59 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Time is running out ;)
Of ga je een paar maandjes tijdelijk zitten tot je iets leuks voor een goede prijs gevonden hebt?
Eerst een paar maandjes met auto naar Heerenveen, dan met de trein verder. En daarna zie ik wel weer verder.
  woensdag 9 juli 2014 @ 18:06:36 #225
72894 InFrA-WiZ
Confidence in motion
pi_142102738
quote:
13s.gif Op woensdag 9 juli 2014 11:51 schreef Sounddragon het volgende:
Ruitenwissers die herrie maken }:| :( :{ ;( -O- -O-
niet piepen.

:7
  woensdag 9 juli 2014 @ 18:20:04 #226
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_142103111
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2014 17:54 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Herkenbaar.

Gelukkig is het hier de hele dag al droog. Wel benauwd.
Ik zit al de hele dag in een kutmachine met een ruitenwisser waarvan de motor jankt, en het blad squeekt én stuitert.. hélemaal gestoord word je ervan }:| Het is hier nog geen halve minuut droog geweest, en het regent niet; het plenst echt gewoon. Gisteren trouwens ook, de héle dag geregend..

quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 18:06 schreef InFrA-WiZ het volgende:

[..]

niet piepen.

:7
Mag ook eigenlijk niet, want ik zit wel zo goed als de hele dag droog en bij de kachel, maar dan nog o|O
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_142103318
Infra doelde natuurlijk op de ruitenwisser(s).
  woensdag 9 juli 2014 @ 18:55:36 #228
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_142104177
Mijn auto piept ook niet meer. Nieuwe accu zit erin *O*

Start wel mooi snel.
  woensdag 9 juli 2014 @ 19:29:33 #229
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_142105501
En het regent
  woensdag 9 juli 2014 @ 19:48:47 #230
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_142106412
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_142107984
De Saab deed moeilijk bij het starten bij de supermarkt, met een geur van benzine uit het motorcompartiment maar zonder zichtbare lekkage aan slangen e.d.. Ik vrees dat de Solex carburateur het aan het begeven is, die dingen hebben al een reputatie als slecht te reviseren probleem-carb, en dat het 'doorrijden met de 96 tot-ie er mee stopt' niet al te lang meer op zich laat wachten _O-

Misschien toch maar deze week bij een budget-karretje gaan kijken, een frisse Baleno estate hier in de buurt :X Iemand wees mij ook nog op een Alfa 156 voor 800e. Zal toffer rijden, maar het leven wordt er dan niet makkelijker op.
pi_142108876
quote:
Ja :Y Kennelijk heeft-ie een nickchange gehad op AW. Toen was-ie ook al niet populair met zijn 'afstraf'-filmpjes.

Was laatst een docu op de BBC over, The Complainers. Over lui die dus constant op deze manier van leven en die hard volhouden omdat ze pertinent de tegenpartij als schuldige (willen) wegzetten. Was wel gericht op bedrijven, maar verder precies zulke figuren als Geelhoed.
  woensdag 9 juli 2014 @ 20:38:56 #233
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_142108993
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 20:20 schreef Dingest het volgende:
Iemand wees mij ook nog op een Alfa 156 voor 800e. Zal toffer rijden, maar het leven wordt er dan niet makkelijker op.
wel kan je dan erg goed sleutelen, vloeken en lassen ;)
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_142109403
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 20:38 schreef lipje het volgende:

[..]

wel kan je dan erg goed sleutelen, vloeken en lassen ;)
Daar heb ik de 96 dan al voor, en nog ergens een Mazda :')
Maar van zowel die Baleno als die 156 zal de distributieriem binnen een jaar vervangen moeten worden - en bij de één is dat een aanzienlijk minder rottige klus dan bij de ander _O- Die 156 was niet mijn idee, maar het is stiekem wel tof om toch eens een keertje een Alfa gehad te hebben en gedeeld te hebben in dat leed.
  woensdag 9 juli 2014 @ 20:46:52 #235
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_142109470
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 20:45 schreef Dingest het volgende:

[..]

Daar heb ik de 96 dan al voor, en nog ergens een Mazda :')
Maar van zowel die Baleno als die 156 zal de distributieriem binnen een jaar vervangen moeten worden - en bij de één is dat een aanzienlijk minder rottige klus dan bij de ander _O- Die 156 was niet mijn idee, maar het is stiekem wel tof om toch eens een keertje een Alfa gehad te hebben en gedeeld te hebben in dat leed.
Bij de Alfa mag dat elke 60k km of 3 jaar.. :X
gelukkig zal het geen v6 zijn :P
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_142109749
Nee, een 1.8 met 220k op de teller uit '97 :') Termijnen kende ik al, en ik acht de kans groot dat hij dus in 2015 (18 jaar oud dan) een andere riem mag hebben. Onderdelen an sich zijn volgens mij niet eens zo duur, al heb je wel weer die camlocks nodig. Draagarmen weet ik ook dat het een bekend punt is (en niet overdreven duur als onderdeel).
  woensdag 9 juli 2014 @ 21:13:15 #237
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_142110741
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 20:52 schreef Dingest het volgende:
Nee, een 1.8 met 220k op de teller uit '97 :') Termijnen kende ik al, en ik acht de kans groot dat hij dus in 2015 (18 jaar oud dan) een andere riem mag hebben. Onderdelen an sich zijn volgens mij niet eens zo duur, al heb je wel weer die camlocks nodig. Draagarmen weet ik ook dat het een bekend punt is (en niet overdreven duur als onderdeel).
je vergeet de drijfstanglagers, en de wegrottende bodemplaten :')
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_142112621
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 20:46 schreef lipje het volgende:

[..]

Bij de Alfa mag dat elke 60k km of 3 jaar.. :X
gelukkig zal het geen v6 zijn :P
Morgen een riem vervangen van een Alfa 3.2 V6 _O_ Ik heb de meetklokjes al klaar liggen :')
  woensdag 9 juli 2014 @ 21:50:25 #239
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_142112727
Mijn distributieriem is binnenkort ook weer aan de beurt. Gelukkig zeeën van ruimte onder de motorkap, dus is snel gedaan
  woensdag 9 juli 2014 @ 21:53:54 #240
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_142112942
quote:
10s.gif Op woensdag 9 juli 2014 21:49 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Morgen een riem vervangen van een Alfa 3.2 V6 _O_ Ik heb de meetklokjes al klaar liggen :')
ik gok op 12 uur en een compleet motorblok verbouwen :P

Beetje weinig ruimte om te werken :')
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_142113081
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 21:53 schreef lipje het volgende:

[..]

ik gok op 12 uur en een compleet motorblok verbouwen :P

Beetje weinig ruimte om te werken :')
Hij staat twee dagen ingepland. Ben benieuwd. Lekker met een micrometer bdp bepalen :')
pi_142113490
Verder wel een leuk blokje natuurlijk. Zolang er niemand aan hoeft te zitten :')

quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 21:13 schreef lipje het volgende:

[..]

je vergeet de drijfstanglagers, en de wegrottende bodemplaten :')
En nog wel wat zaken :P Daarom denk ik dat die Baleno wat verstandiger is om eerst bij te kijken, ook al is-ie saaier (en kent z'n eigen probleempunten).
  woensdag 9 juli 2014 @ 22:06:10 #243
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_142113561
quote:
10s.gif Op woensdag 9 juli 2014 21:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Hij staat twee dagen ingepland. Ben benieuwd. Lekker met een micrometer bdp bepalen :')
heb je ook calibers om de nokkenassen op tijd te zetten?
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_142113589
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 22:06 schreef lipje het volgende:

[..]

heb je ook calibers om de nokkenassen op tijd te zetten?
Dealer jonguh. We hebben 5 setjes _O-
  woensdag 9 juli 2014 @ 22:07:42 #245
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_142113628
quote:
6s.gif Op woensdag 9 juli 2014 22:06 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Dealer jonguh. We hebben 5 setjes _O-
weet ik veel bij welke toko je nu werkt?
Weet nu wel dat het goed gebeurd :P
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_142113676
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 22:07 schreef lipje het volgende:

[..]

weet ik veel bij welke toko je nu werkt?
Weet nu wel dat het goed gebeurd :P
O-) An sich is het met calibers niet heel moeilijk, het is alleen een tijdrovende klus _O-
  woensdag 9 juli 2014 @ 22:14:03 #247
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_142113879
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 22:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

O-) An sich is het met calibers niet heel moeilijk, het is alleen een tijdrovende klus _O-
krijtstreepje is makkelijker ( en minder vermogen na de wissel)
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_142113906
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 22:14 schreef lipje het volgende:

[..]

krijtstreepje is makkelijker ( en minder vermogen na de wissel)
Onderaan de streep, 2x werk. Dubbel factureren :D
  woensdag 9 juli 2014 @ 22:15:54 #249
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_142114003
quote:
10s.gif Op woensdag 9 juli 2014 22:14 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Onderaan de streep, 2x werk. Dubbel factureren :D
en klanten die weglopen :P
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  woensdag 9 juli 2014 @ 22:17:05 #250
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_142114056
Waarom staat het nog geen 5-0?
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_142114060
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 22:15 schreef lipje het volgende:

[..]

en klanten die weglopen :P
Komen toch wel terug, echte alfa rijders gaan altijd naar de dealer. En wij hebben een heeeel groot rayon >:) :P
  woensdag 9 juli 2014 @ 22:19:08 #252
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_142114129
quote:
10s.gif Op woensdag 9 juli 2014 22:17 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Komen toch wel terug, echte alfa rijders gaan altijd naar de dealer. En wij hebben een heeeel groot rayon >:) :P
er zijn er nog maar een paar... Prins, Vireo en een paar kleintjes in de randstad :')
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  woensdag 9 juli 2014 @ 22:19:21 #253
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_142114136
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 20:36 schreef Dingest het volgende:

[..]

Ja :Y Kennelijk heeft-ie een nickchange gehad op AW. Toen was-ie ook al niet populair met zijn 'afstraf'-filmpjes.

Was laatst een docu op de BBC over, The Complainers. Over lui die dus constant op deze manier van leven en die hard volhouden omdat ze pertinent de tegenpartij als schuldige (willen) wegzetten. Was wel gericht op bedrijven, maar verder precies zulke figuren als Geelhoed.
Dat heeft ie al zitten doen bij Arriva, ik meen omdat er een bus 'onterecht' gebruik maakte van de busstrook :')
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  woensdag 9 juli 2014 @ 22:19:43 #254
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_142114150
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 22:17 schreef Paladijn het volgende:
Waarom staat het nog geen 5-0?
dat zou na apen zijn
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_142114167
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 22:19 schreef lipje het volgende:

[..]

er zijn er nog maar een paar... Prins, Vireo en een paar kleintjes in de randstad :')
Volgens mij is Prins sub-dealer tegen woordig.
  woensdag 9 juli 2014 @ 22:23:09 #256
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_142114306
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 22:20 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Volgens mij is Prins sub-dealer tegen woordig.
staan nog wel in de dealerlijst :')
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_142114376
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 22:23 schreef lipje het volgende:

[..]

staan nog wel in de dealerlijst :')
Die klopt trouwens ook niet. De helft van de 4C-dealers staan er nog niet op. :')
pi_142114471
Daarin tegen heeft Prins nog wel een paar GTV's te koop

http://www.prinsalfa.nl/a(...)ern=&redirect=ac0093

_O_ :9~
  woensdag 9 juli 2014 @ 22:27:11 #259
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_142114515
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 22:24 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Die klopt trouwens ook niet. De helft van de 4C-dealers staan er nog niet op. :')
AUTOBEDRIJF WIM PRINS
Galvaniweg 1
8071 SC
NUNSPEET
T: 0341-257014

BESCHIKBARE DIENSTEN
Verkoop
Service & Onderhoud
4C Service & Onderhoud
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_142114745
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 22:27 schreef lipje het volgende:

[..]

AUTOBEDRIJF WIM PRINS
Galvaniweg 1
8071 SC
NUNSPEET
T: 0341-257014

BESCHIKBARE DIENSTEN
Verkoop
Service & Onderhoud
4C Service & Onderhoud
Huh, het zal wel. Fiat Nederland heeft Wensink het Alfa-dealerschap af genomen, en laat hun gewoon dealer zijn. Ze zijn zelfs Abarth dealer _O-
  woensdag 9 juli 2014 @ 22:43:47 #261
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_142115213
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 22:32 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Huh, het zal wel. Fiat Nederland heeft Wensink het Alfa-dealerschap af genomen, en laat hun gewoon dealer zijn. Ze zijn zelfs Abarth dealer _O-
Het Motorhuis zou het voor de regio Delft/DenHaag doen, nu zijn ze alleen dealer in Gouda :')
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_142115282
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 22:19 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Dat heeft ie al zitten doen bij Arriva, ik meen omdat er een bus 'onterecht' gebruik maakte van de busstrook :')
In de UK heb je dus nog een gast die véél erger is, the Traffic Droid:
http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/10857713/Traffic-Droid-the-cyclist-shaming-road-rule-breakers.html

Die luchthoorn komt van zijn eigen fiets btw. En hij heeft dus altijd een meetstok, een rode kaart en 5-6 Go-Pro's bij zich en gaat dan op álles los _O-
  woensdag 9 juli 2014 @ 22:50:25 #263
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_142115519
Ik zou in lachen uitbarsten als zo'n gast me op die manier met zijn rooie kaartjes aan ging spreken _O-
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_142115946
Kennelijk is er een enorme afdeling die al die klachten afhandelt, met nog een gespecialiseerd groepje dat zich dan op dit soort figuren (super-complainers) richt. Die namen hem verder ook totaal niet serieus :')
  woensdag 9 juli 2014 @ 23:56:11 #265
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_142118950
Vanmorgen wel soortgelijk akkefietje trouwens, niet eens opzettelijk :')

Zat op de linkerbaan van dubbelbaans 50 (voor Lexxx/.neovo -> voor het MCL richting Esso) met twee auto's voor me en een vrachtwagen rechts bij de stoplichten. Trek op naar 60 en bemerk in de binnenspiegel dat er iemand in een grijs golfje van de vorige generatie van een afstandje met 80+ op mijn kofferbak afstormt (binnen bebouwde kom...) Kijk eens vooruit, mwa... die rijden ook 55+. Prima joh, ik ga wel naar rechts, geef richting aan kijk eens opzij terwijl ik langzaam instuur en krijg een toeter omdat meneer met zijn voorwiel ondertussen rechts inhalend ter hoogte van mijn achterwiel zit. Wait, whut? Hoe komt iemand op het idee dat zoiets ooit goed gaat werken :N

Vervolgens remt ie af om mij voor te laten en kachelt hij de rest van het stuk met 55 km/u op nette afstand achter me aan terwijl ik wacht tot hij me alsnog inhaalt. 500 meter verderop ga ik maar weer naar links om de stad uit te rijden en vliegt meneer me alsnog voorbij om meteen de afslag naar rechts te pakken en voor het stoplicht in de ankers te moeten.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  donderdag 10 juli 2014 @ 00:45:23 #266
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_142121911
Dat was voorspelbaar :N
Dan wordt het nu tijd om te slapen :')
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_142125134
Gvd :{w
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  donderdag 10 juli 2014 @ 07:17:26 #268
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_142128380
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 01:37 schreef densmee het volgende:
Gvd :{w
terug naar het echte leven .

goedemorgen c_/
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_142128543
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 01:37 schreef densmee het volgende:
Gvd :{w
  donderdag 10 juli 2014 @ 08:05:44 #270
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_142128584
Goedemorgen.

Jammer van dat voetbal, maar zo is het nou eenmaal. Over vier jaar weer.
pi_142149734
Toshiba Satellite C50D-A-133, ACER Aspire E1-572-54204G50MNKK of HP Pavilion 15-G092nd?
pi_142149843
Ja :Y
pi_142149908
quote:
5s.gif Op donderdag 10 juli 2014 20:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Toshiba Satellite C50D-A-133, ACER Aspire E1-572-54204G50MNKK of HP Pavilion 15-G092nd?
Chromebook

( en anders de HP )

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2014 20:52:00 ]
pi_142150371
MSI CR61 2M-211NL is ook nog een optie
pi_142150925
MSI heeft de beste kaarten op dit moment. heb cht rap en niuwe nodig, mijn e is er bijna mee gestopt. en d v ook, dus copypasten heeft ook geen nut
  donderdag 10 juli 2014 @ 21:12:51 #276
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_142150978
quote:
14s.gif Op donderdag 10 juli 2014 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
MSI heeft de beste kaarten op dit moment. heb cht rap en niuwe nodig, mijn e is er bijna mee gestopt. en d v ook, dus copypasten heeft ook geen nut
is een extern toetsenbord niet goeiekoper?
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_142151045
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 21:12 schreef lipje het volgende:

[..]

is een extern toetsenbord niet goeiekoper?
mwah, moet wel een BEETJE pruvesjeneel voor de dag komen als ik bij een klant ben
  donderdag 10 juli 2014 @ 21:14:31 #278
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_142151060
USB muisje aansluiten, alles selecteren en kopieren met de rechtermuisknop ?

Voor alleen internet, mailen en documenten typen zijn ze allemaal wel goed. Die Acer heeft wel de snelste processor, gevolgd door de MSI. Die HP en Toshiba hebben wel trage CPU's...

En volgens mij maakt die 4400 en die 4600 niet zo heel veel uit. Verschil merk je toch niet.
  donderdag 10 juli 2014 @ 21:21:51 #279
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_142151421
Altijd een macbook omdat appel.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  donderdag 10 juli 2014 @ 21:22:36 #280
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_142151457
Gepost vanaf mijn Nokia 3310 via iMode.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  donderdag 10 juli 2014 @ 21:23:27 #281
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_142151498
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 21:22 schreef Barcaconia het volgende:
Gepost vanaf mijn Nokia 3310 via iMode.
MSN je ook nog met chatman?

  donderdag 10 juli 2014 @ 21:35:53 #282
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_142152122
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 21:21 schreef Barcaconia het volgende:
Altijd een macbook omdat appel.
ik heb een meloen, omdat lekker

[ Bericht 87% gewijzigd door lipje op 10-07-2014 21:42:59 ]
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_142152803
net de acer besteld vanaf mn vriendin haar pc, laptop hield r wr ens hlmaal mee op :')
  donderdag 10 juli 2014 @ 21:53:14 #284
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_142152923
quote:
9s.gif Op donderdag 10 juli 2014 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
net de acer besteld vanaf mn vriendin haar pc, laptop hield r wr ens hlmaal mee op :')
Wt bedl je?
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  donderdag 10 juli 2014 @ 22:16:58 #285
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_142153872
quote:
10s.gif Op donderdag 10 juli 2014 21:53 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Wt bedl je?
dat hij niet naard e groenteboer is geweest voor een iDing van Appel
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_142154782
quote:
10s.gif Op donderdag 10 juli 2014 21:53 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Wt bedl je?
  vrijdag 11 juli 2014 @ 10:19:33 #287
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_142163262
Goedemorgen
  vrijdag 11 juli 2014 @ 10:33:51 #289
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_142163582
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 21:23 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

MSN je ook nog met chatman?

o_O Dat is zo oud... Weet je zeker dat je geen 30+ bent? :')
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  vrijdag 11 juli 2014 @ 10:44:53 #290
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_142163807
nieuwe laptop nu al geleverd. Straks ff een bruidsreportage doen en dan installeren
  vrijdag 11 juli 2014 @ 11:20:52 #291
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_142164677
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 10:33 schreef Paladijn het volgende:

[..]

o_O Dat is zo oud... Weet je zeker dat je geen 30+ bent? :')
Heel erg zeker.

Ik mis MSN nog steeds, goeie tijden ;(
  vrijdag 11 juli 2014 @ 13:25:38 #292
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_142169358
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 11:20 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Heel erg zeker.

Ik mis MSN nog steeds, goeie tijden ;(
Ik niet.

Whatsapp for the win.
pi_142169636
Ik heb geen enkele vorm van instant messenger :7
pi_142169750
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 13:46 schreef Dingest het volgende:
Ik heb geen enkele vorm van instant messenger :7
Jij hebt de PTA SC.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 16:16:07 #296
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_142174452
Nieuwe speelplek voor de komende paar weken/maanden.

De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_142174618
Geen kusjes speciaal voor mij alleen?
  vrijdag 11 juli 2014 @ 16:23:20 #298
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_142174682
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 13:38 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik niet.

Whatsapp for the win.
Mja, ik heb niet van iedereen een telefoonnummer die ik op MSN had. Skype gebruiken ze niet.

De meeste heb ik daarintegen wel op Facebook, dan kan ik ook zo chatten.
pi_142177502
Ha. Ik heb er even een Mercedes-Benz C 200 Kompressor Sports Coupé uitgereden :Y).
Toen ik naast hem reed bedacht ie zichzelf ineens en gaf ie gas.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 17:56:21 #300
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_142177719
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 16:16 schreef Sounddragon het volgende:
Nieuwe speelplek voor de komende paar weken/maanden.

[ afbeelding ]
Omdat je New Holland verreiker kapot is? :P
  vrijdag 11 juli 2014 @ 18:17:33 #301
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_142178255
He Shit dicht.

Maak wel een nieuwe.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')