Time is running outquote:
Er moeten nog 3 bijquote:
Daar zijn ze al half mee bezig als ik het zo hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:27 schreef Paladijn het volgende:
Ben wel bang dat ze het stadion straks afbreken
Dat is in de stad zelf toch?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar zijn ze al half mee bezig als ik het zo hoor.
do not steal bandwithquote:Op woensdag 9 juli 2014 01:09 schreef Dingest het volgende:
Nieuwe slurbo voor de Seat van Anne gevonden![]()
[ afbeelding ]
Eerst een paar maandjes met auto naar Heerenveen, dan met de trein verder. En daarna zie ik wel weer verder.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:59 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Time is running out
Of ga je een paar maandjes tijdelijk zitten tot je iets leuks voor een goede prijs gevonden hebt?
Ik zit al de hele dag in een kutmachine met een ruitenwisser waarvan de motor jankt, en het blad squeekt én stuitert.. hélemaal gestoord word je ervanquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:54 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Gelukkig is het hier de hele dag al droog. Wel benauwd.
Mag ook eigenlijk niet, want ik zit wel zo goed als de hele dag droog en bij de kachel, maar dan nogquote:
Jaquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:48 schreef Paladijn het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)voorpiepende_mo.html
Is het geelhoed?
wel kan je dan erg goed sleutelen, vloeken en lassenquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:20 schreef Dingest het volgende:
Iemand wees mij ook nog op een Alfa 156 voor 800e. Zal toffer rijden, maar het leven wordt er dan niet makkelijker op.
Daar heb ik de 96 dan al voor, en nog ergens een Mazdaquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:38 schreef lipje het volgende:
[..]
wel kan je dan erg goed sleutelen, vloeken en lassen
Bij de Alfa mag dat elke 60k km of 3 jaar..quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:45 schreef Dingest het volgende:
[..]
Daar heb ik de 96 dan al voor, en nog ergens een Mazda
Maar van zowel die Baleno als die 156 zal de distributieriem binnen een jaar vervangen moeten worden - en bij de één is dat een aanzienlijk minder rottige klus dan bij de anderDie 156 was niet mijn idee, maar het is stiekem wel tof om toch eens een keertje een Alfa gehad te hebben en gedeeld te hebben in dat leed.
je vergeet de drijfstanglagers, en de wegrottende bodemplatenquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:52 schreef Dingest het volgende:
Nee, een 1.8 met 220k op de teller uit '97Termijnen kende ik al, en ik acht de kans groot dat hij dus in 2015 (18 jaar oud dan) een andere riem mag hebben. Onderdelen an sich zijn volgens mij niet eens zo duur, al heb je wel weer die camlocks nodig. Draagarmen weet ik ook dat het een bekend punt is (en niet overdreven duur als onderdeel).
Morgen een riem vervangen van een Alfa 3.2 V6quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:46 schreef lipje het volgende:
[..]
Bij de Alfa mag dat elke 60k km of 3 jaar..
gelukkig zal het geen v6 zijn
ik gok op 12 uur en een compleet motorblok verbouwenquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:49 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Morgen een riem vervangen van een Alfa 3.2 V6Ik heb de meetklokjes al klaar liggen
Hij staat twee dagen ingepland. Ben benieuwd. Lekker met een micrometer bdp bepalenquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:53 schreef lipje het volgende:
[..]
ik gok op 12 uur en een compleet motorblok verbouwen
Beetje weinig ruimte om te werken
En nog wel wat zakenquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:13 schreef lipje het volgende:
[..]
je vergeet de drijfstanglagers, en de wegrottende bodemplaten
heb je ook calibers om de nokkenassen op tijd te zetten?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Hij staat twee dagen ingepland. Ben benieuwd. Lekker met een micrometer bdp bepalen
Dealer jonguh. We hebben 5 setjesquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:06 schreef lipje het volgende:
[..]
heb je ook calibers om de nokkenassen op tijd te zetten?
weet ik veel bij welke toko je nu werkt?quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:06 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Dealer jonguh. We hebben 5 setjes
quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:07 schreef lipje het volgende:
[..]
weet ik veel bij welke toko je nu werkt?
Weet nu wel dat het goed gebeurd
krijtstreepje is makkelijker ( en minder vermogen na de wissel)quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]An sich is het met calibers niet heel moeilijk, het is alleen een tijdrovende klus
Onderaan de streep, 2x werk. Dubbel facturerenquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:14 schreef lipje het volgende:
[..]
krijtstreepje is makkelijker ( en minder vermogen na de wissel)
en klanten die weglopenquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:14 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Onderaan de streep, 2x werk. Dubbel factureren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |