jij mag naar die van Fristi kijkenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:02 schreef lipje het volgende:
[..]
uiteraard, ik krijg geen foto's van oude Alfa's
Ik heb binnenkort een matzwarte brommertquote:Op maandag 30 juni 2014 21:12 schreef lipje het volgende:
weer eens wat anders dan matzwart met de loller
Wel een iets beter laklaagjequote:Op maandag 30 juni 2014 22:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort een matzwarte brommert![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, profi gespoten inclusief matzwarte blanke lak over de stickersquote:
Jeh, nu nog knippers, een LED knipperrelais, spiegels en mijn tellerbak weer aan de praat zien te krijgen. Dat laatste gaat óf een goede elektrotechneut vereisen, óf een aderlating bij de dealer.quote:[img]htt[sub][/sub]p://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 30 juni 2014 22:45 schreef Dingest het volgende:
[..]
Wel een iets beter laklaagjeZiet er erg netjes uit
oehquote:Op maandag 30 juni 2014 22:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort een matzwarte brommert![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
knakenquote:
das dichtbij genoeg ;-)quote:Op maandag 30 juni 2014 22:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, profi gespoten inclusief matzwarte blanke lak over de stickers![]()
Moet het spul alleen nog effe een keertje ophalen in Vladderingen tussen de tuintimmerbedrijven door.
er woont er een in Gouda (en op Fok)quote:Jeh, nu nog knippers, een LED knipperrelais, spiegels en mijn tellerbak weer aan de praat zien te krijgen. Dat laatste gaat óf een goede elektrotechneut vereisen, óf een aderlating bij de dealer.![]()
stukkie regenpijp nemen. De Saab van Paladijn heeft nog wel een stukkie overquote:Oh, en eigenlijk nog iets van een bijpassende Auspuff, anders moet de OEM erop; principes enzo
Good busyquote:Op maandag 30 juni 2014 22:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, profi gespoten inclusief matzwarte blanke lak over de stickers![]()
Moet het spul alleen nog effe een keertje ophalen in Vladderingen tussen de tuintimmerbedrijven door.
[..]
Jeh, nu nog knippers, een LED knipperrelais, spiegels en mijn tellerbak weer aan de praat zien te krijgen. Dat laatste gaat óf een goede elektrotechneut vereisen, óf een aderlating bij de dealer.![]()
Oh, en eigenlijk nog iets van een bijpassende Auspuff, anders moet de OEM erop; principes enzo
Beetje geld, maar de andere optie ook; nieuwe tanks zijn duah.quote:
Da's idd dichtbij genoeg.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:03 schreef lipje het volgende:
[..]
knaken
[..]
das dichtbij genoeg ;-)
[..]
er woont er een in Gouda (en op Fok)
[..]
stukkie regenpijp nemen. De Saab van Paladijn heeft nog wel een stukkie over
Ikke helaas wel nu, en ik ben best een soort van handig met draadjes, maar zodra het printplaatjes worden gooi ik de handdoek.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:13 schreef Dingest het volgende:
[..]
Good busy![]()
Elektromeuk is idd rotspul om aan te mogen klungelen, gelukkig heb ik nog niet al te veel met zulke bijltjes hoeven hakken.
ontdekte laatst een deuk in de mijnequote:Op maandag 30 juni 2014 23:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Beetje geld, maar de andere optie ook; nieuwe tanks zijn duah.
[..]
Zonder brommer doe je niet veel, en ik ben het soort elektronerd dat alles onder 600V en 1000A ruis vindt.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bedoel je Duvel? Ik heb er eentje nodig die housecalls doet in Limbabwe, zonder de brommer eraan vast doe je niet veel
Ja, vallen vinden ze niet leukquote:
LCD's doen het ineens niet meer, tellers wel, maar de display's doen helemaal niks meer.quote:
Ben wel van Joure naar Dokkum gereden, maar dat was vanmorgen ...quote:Op maandag 30 juni 2014 18:48 schreef Paladijn het volgende:
Hoeveel BX ambulances rijden er hier rond? Er kwam net een voorbij suizen met 100+ bij de wegwerkzaamheden voor het Drachtsterplein in Leeuwarden
Naar Actronics danquote:Op maandag 30 juni 2014 23:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
LCD's doen het ineens niet meer, tellers wel, maar de display's doen helemaal niks meer.
die zitten meer in de auto elektronica zo te zien.. Hebben ws wel de knowhow, maar je zit met schema's enzo neem ik aan.. Die zal Honda vast niet zomaar afstaanquote:
Volgende week pasquote:Op maandag 30 juni 2014 23:03 schreef lipje het volgende:
[..]
stukkie regenpijp nemen. De Saab van Paladijn heeft nog wel een stukkie over
Ging bij de stoplichten linksaf richting ziekenhuis, maar acht jou ook niet iemand die met 50+ te hard langs wegwerkzaamheden met potentiele politiecontrole ragtquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ben wel van Joure naar Dokkum gereden, maar dat was vanmorgen ...
Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat dat vaak een technische oorzaak heeft.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
LCD's doen het ineens niet meer, tellers wel, maar de display's doen helemaal niks meer.
Ja, ik heb het spul nader onderzocht, en ben tot de conclusie gekomen dat het spul niet werkt zoals het hoort.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat dat vaak een technische oorzaak heeft.
Ben je al wat verder?
Ik geloof niet dat ik ooit met 50+ te hard gereden hebquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ging bij de stoplichten linksaf richting ziekenhuis, maar acht jou ook niet iemand die met 50+ te hard langs wegwerkzaamheden met potentiele politiecontrole ragt
In de systematische aanpak ligt de sleutel tot succes!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, ik heb het spul nader onderzocht, en ben tot de conclusie gekomen dat het spul niet werkt zoals het hoort.![]()
Ja, ding van brommer schroeven, kliko open, ding in kliko, kliko dicht, nieuwe kopen, ding op brommer bouwen, rekening diep wegstoppen tot nooit meer ziens, case closed.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
In de systematische aanpak ligt de sleutel tot succes!
Step 1: get married.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:06 schreef Dingest het volgende:
"Squint at really hard and pretend you know what you are looking at, then declare in a loud knowing voice to your wife "Yep, as I thought, it's going to need a new one"!"
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Step 1: get married. find someone who likes you.
nieuwerwetsche perenbakquote:
Er stond voorheen een 70 bordje en het stuk daarvoor mocht je eerst 100, dus op zich is het niet heel veel harder dan 'normaal'quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:35 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik ooit met 50+ te hard gereden heb
Toen ik gisteren aan het begin van de avond uit Leeuwarden wegging, heb ik onbewust 70 gereden, terwijl 50 mag. Gelukkig reed iedereen 70. Like a bossquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ging bij de stoplichten linksaf richting ziekenhuis, maar acht jou ook niet iemand die met 50+ te hard langs wegwerkzaamheden met potentiele politiecontrole ragt
Zoiets, maar de LCD's kunnen ook zonder spanning zitten omdat er één componentje dood is. Lossolderen, vervangen, etc.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, ding van brommer schroeven, kliko open, ding in kliko, kliko dicht, nieuwe kopen, ding op brommer bouwen, rekening diep wegstoppen tot nooit meer ziens, case closed.
Zoiets?
Wel fijn, maagbeschermers.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:16 schreef 2cv het volgende:
Morgen. Vaders is medicijnen halen. Diclofenac en maagbeschermers. Maar niet voor zichzelf ...
Ik had liever een rugbeschermer gehad.quote:
I know, maar dan moet je verstand hebben van het spul op componentbasis, en ik kan best wat componenten onderscheiden, maar ik zodra iets meer dan 3 pootjes heeft houdt het bij mij op.quote:Op woensdag 2 juli 2014 07:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zoiets, maar de LCD's kunnen ook zonder spanning zitten omdat er één componentje dood is. Lossolderen, vervangen, etc.
of verstand.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:54 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik had liever een rugbeschermer gehad.
Of een motortakel
Ik heb gefitnesst, daarom werd de versnellingsbak 'lichter' en heb ik hem gedragen als een handtasje i.p.v. als een scrotumquote:
logischquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb gefitnesst, daarom werd de versnellingsbak 'lichter' en heb ik hem gedragen als een handtasje i.p.v. als een scrotum
Fitness/sport maakt meer kapot dan je lief is
Ja, lastig, want ook dat LCD'tje heeft een boel pennetjes, dus je kunt niet eens meten of er wel spanning op staat... Hoeveel LCD's zitten er op, en werken ook de lampjes niet meer?quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
I know, maar dan moet je verstand hebben van het spul op componentbasis, en ik kan best wat componenten onderscheiden, maar ik zodra iets meer dan 3 pootjes heeft houdt het bij mij op.IC's en displays enzo begin ik niet aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |