SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stonden een stuk of 40 auto's gisteravond toen ik er langs reed, leuk feestje.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:15 schreef Paladijn het volgende:
Euh, nee... heb Tim er ook niet over gehoord
De vorige 2x dat ik het regelde hier voor video-items van de LC kwamen er maar 1 en 2 andere teams opdraven
Danku voor de link!quote:Op zondag 29 juni 2014 12:58 schreef Alfisti het volgende:
[..]
http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?f=55&t=30241
altijd fijn. ik ben ook niet geweest, CR onlyquote:Op zondag 29 juni 2014 22:01 schreef Paladijn het volgende:
Ik herken alleen de limo
Maar was als ik ervan wist waarschijnlijk ook niet gegaan, zat nog met aardige kiespijn wat ondertussen wat afgenomen lijkt te zijn. Overmorgen mag ik weer bij de tandarts langs om het af te maken
En anders een tijdje op forum.mx-5owners.nl rondneuzen.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:45 schreef iFrost het volgende:
[..]
Danku voor de link!
Jammer dat 'ie boven mijn budget is. Maar ja, ik vind wel wat.
Bookmarked, dankjewel!quote:Op zondag 29 juni 2014 22:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En anders een tijdje op forum.mx-5owners.nl rondneuzen.
Bij mxfreaks.nl stond een maand geleden nog een redelijke NA te koop voor 1500, je zou ze eens kunnen bellen of die er nog staat.
Mya, shit happens. Eerder dit jaar wortelkanaalbehandeling gehad, dat heeft blijkbaar bij een naastliggende kies alsnog problemen gegeven. Ik hoop dat ik er na dinsdag de komende paar jaar weer vanaf ben.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
altijd fijn. ik ben ook niet geweest, CR onlyPas later zag ik dat de organisator een bekende van me is
maar goed, volgende keer beter
1 toch?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:48 schreef Paladijn het volgende:
Hoeveel BX ambulances rijden er hier rond? Er kwam net een voorbij suizen met 100+ bij de wegwerkzaamheden voor het Drachtsterplein in Leeuwarden
samen met Tony en Geezerquote:
Jaloers sLipjequote:Op maandag 30 juni 2014 20:59 schreef lipje het volgende:
jullie knuffelen wel veel, opa en friespeuk
uiteraard, ik krijg geen foto's van oude Alfa'squote:
jij mag naar die van Fristi kijkenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:02 schreef lipje het volgende:
[..]
uiteraard, ik krijg geen foto's van oude Alfa's
Ik heb binnenkort een matzwarte brommertquote:Op maandag 30 juni 2014 21:12 schreef lipje het volgende:
weer eens wat anders dan matzwart met de loller
Wel een iets beter laklaagjequote:Op maandag 30 juni 2014 22:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort een matzwarte brommert![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, profi gespoten inclusief matzwarte blanke lak over de stickersquote:
Jeh, nu nog knippers, een LED knipperrelais, spiegels en mijn tellerbak weer aan de praat zien te krijgen. Dat laatste gaat óf een goede elektrotechneut vereisen, óf een aderlating bij de dealer.quote:[img]htt[sub][/sub]p://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 30 juni 2014 22:45 schreef Dingest het volgende:
[..]
Wel een iets beter laklaagjeZiet er erg netjes uit
oehquote:Op maandag 30 juni 2014 22:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort een matzwarte brommert![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
knakenquote:
das dichtbij genoeg ;-)quote:Op maandag 30 juni 2014 22:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, profi gespoten inclusief matzwarte blanke lak over de stickers![]()
Moet het spul alleen nog effe een keertje ophalen in Vladderingen tussen de tuintimmerbedrijven door.
er woont er een in Gouda (en op Fok)quote:Jeh, nu nog knippers, een LED knipperrelais, spiegels en mijn tellerbak weer aan de praat zien te krijgen. Dat laatste gaat óf een goede elektrotechneut vereisen, óf een aderlating bij de dealer.![]()
stukkie regenpijp nemen. De Saab van Paladijn heeft nog wel een stukkie overquote:Oh, en eigenlijk nog iets van een bijpassende Auspuff, anders moet de OEM erop; principes enzo
Good busyquote:Op maandag 30 juni 2014 22:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, profi gespoten inclusief matzwarte blanke lak over de stickers![]()
Moet het spul alleen nog effe een keertje ophalen in Vladderingen tussen de tuintimmerbedrijven door.
[..]
Jeh, nu nog knippers, een LED knipperrelais, spiegels en mijn tellerbak weer aan de praat zien te krijgen. Dat laatste gaat óf een goede elektrotechneut vereisen, óf een aderlating bij de dealer.![]()
Oh, en eigenlijk nog iets van een bijpassende Auspuff, anders moet de OEM erop; principes enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |