Ik heb GEEN verstand van Fiats, maar als ik een auto koop (die altijd zo oud is dat de reguliere handel er geen brood meer in ziet en daar zal, met alles respect, die 124 ook bij horen) dan geef ik het ding standaard een grote beurt: alle vloeistoffen verversen, kleppen stellen, nieuwe riemen, de hele rimram. Ongeacht hou oud/nieuw die riemen zijn volgens de verkoper.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:48 schreef Moody het volgende:
[..]
I know. Het gaat om 2 goed onderhouden exemplaren van liefhebbers. Roest ga ik absoluut checken, heb alleen bar weinig verstand van autotechniek. Zou graag iemand erbij hebben die bijv. weet hoe de staat van de motor is, ophanging, distributieriem e.d.
Ik volg dit topic niet zo, maar misschien zijn er Alfa 124 bezitters in ons midden?
Dat.quote:
Er zijn veel Fiat 124's die voor 10-15k worden verkocht. Die zijn in originele en goede staat en niets minder dan een auto uit 2005 bij wijze van.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:59 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb GEEN verstand van Fiats, maar als ik een auto koop (die altijd zo oud is dat de reguliere handel er geen brood meer in ziet en daar zal, met alles respect, die 124 ook bij horen) dan geef ik het ding standaard een grote beurt: alle vloeistoffen verversen, kleppen stellen, nieuwe riemen, de hele rimram. Ongeacht hou oud/nieuw die riemen zijn volgens de verkoper.
Maar ik zeg er ook meteen bij dat sleutelen aan die meuk m'n hobby is.
Waar doe je hebt voor ? Voor het geld ? Of voor de lol ? Ik beschouw elke cent die ik in die barrels van mij steek als verloren. Ik had het ook kunnen pinnen en de briefjes in brand steken (kost me fysiek minder moeite) maar dan heb ik geen vervoer meer. Of ik moet iets anders kopen ...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:11 schreef Moody het volgende:
[..]
(...) Nu kopen en opknappen kan geld opleveren op den duur.
Beide. Ten eerste voor de lol, maar het is toch een fijn gevoel om die paar duizend euro tenminste er over 10 jaar weer uit kan halen na verkoop. Dat is ook de reden dat ik voor een echte klassieker wil gaan ipv een BMW E30 oid.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:27 schreef 2cv het volgende:
[..]
Waar doe je hebt voor ? Voor het geld ? Of voor de lol ? Ik beschouw elke cent die ik in die barrels van mij steek als verloren. Ik had het ook kunnen pinnen en de briefjes in brand steken (kost me fysiek minder moeite) maar dan heb ik geen vervoer meer. Of ik moet iets anders kopen ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stonden een stuk of 40 auto's gisteravond toen ik er langs reed, leuk feestje.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:15 schreef Paladijn het volgende:
Euh, nee... heb Tim er ook niet over gehoord
De vorige 2x dat ik het regelde hier voor video-items van de LC kwamen er maar 1 en 2 andere teams opdraven
Danku voor de link!quote:Op zondag 29 juni 2014 12:58 schreef Alfisti het volgende:
[..]
http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?f=55&t=30241
altijd fijn. ik ben ook niet geweest, CR onlyquote:Op zondag 29 juni 2014 22:01 schreef Paladijn het volgende:
Ik herken alleen de limo
Maar was als ik ervan wist waarschijnlijk ook niet gegaan, zat nog met aardige kiespijn wat ondertussen wat afgenomen lijkt te zijn. Overmorgen mag ik weer bij de tandarts langs om het af te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |