Denk dat ik toch iemand mee ga nemen bij de bezichtiging. Ik heb er echt geen verstand van.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:18 schreef Dingest het volgende:
Dan gewoon zo'n buyer's guide bij de hand houden, en succes
Ik zit al naar kennis te vissen op het Amerikaanse en Duitse forum. Helaas is er geen fatsoenlijk Nederlands forum. Wel een community. Heb de organisator al om hulp gevraagdquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:33 schreef Dingest het volgende:
Heh, ik ben nu m'n 850 Coach in stukjes aan het zagen; zit je ineens met je hoofd in een wolk witte poeder omdat er een hele dorpel of frontpaneel vol geplamuurd is
Maar misschien kan je het dan beter op een Fiat (124) forum proberen? Daar lopen nog wel eens van die model-specifieke goeroes rond die met een beetje geluk een specifiek exemplaar al kennen
Wat zei de echo?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:15 schreef Anne het volgende:
Thanks allemaal. De pijnstillers werken goed
Bijna geen pijn! En kei goed geslapen
..
niets, maar hij liet wel veel zienquote:
Mijn nieren zijn niet opgezet en zien er goed uitquote:
meteen besteld neem ik aan?quote:
Als ze lekker zijn is het zeker niet duurquote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:28 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Das njet duur.
Die webshop gaat nog vreemd opkijken als ze de orders zien.
10% korting per oranje doelpunt schijnt ook aardig te werkenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:18 schreef Paladijn het volgende:
Goedkope reclamecampagne als je weinig voorraad hebt liggen wat je toch kwijt wilt
Ik snap dat wijn kopen via internet sowieso niet zo, de duurdere wijnen wil je eerst proberen en bij de goedkopere gaat er vrij veel op aan verzendkosten.
Hier regent het welquote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:20 schreef BaraCuda het volgende:
Ik weet niet waar die knmi hun weerbericht vandaan halen, maar hier is het al de hele dag zonnig.
Volgens de geleerde zou het moeten regenen de hele dag
Ik had gisteren ff naar boven gebeld of ze alle regen naar Limburg wilden sturen. Aardig gelukt.quote:
20% korting was het zelfs bij een fotograafquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
10% korting per oranje doelpunt schijnt ook aardig te werken
Maakt niet uit! Als het morgen maar droog is.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik had gisteren ff naar boven gebeld of ze alle regen naar Limburg wilden sturen. Aardig gelukt.
Sorry, ik heb net weer gebeld.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Maakt niet uit! Als het morgen maar droog is.
Ik heb GEEN verstand van Fiats, maar als ik een auto koop (die altijd zo oud is dat de reguliere handel er geen brood meer in ziet en daar zal, met alles respect, die 124 ook bij horen) dan geef ik het ding standaard een grote beurt: alle vloeistoffen verversen, kleppen stellen, nieuwe riemen, de hele rimram. Ongeacht hou oud/nieuw die riemen zijn volgens de verkoper.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:48 schreef Moody het volgende:
[..]
I know. Het gaat om 2 goed onderhouden exemplaren van liefhebbers. Roest ga ik absoluut checken, heb alleen bar weinig verstand van autotechniek. Zou graag iemand erbij hebben die bijv. weet hoe de staat van de motor is, ophanging, distributieriem e.d.
Ik volg dit topic niet zo, maar misschien zijn er Alfa 124 bezitters in ons midden?
Dat.quote:
Er zijn veel Fiat 124's die voor 10-15k worden verkocht. Die zijn in originele en goede staat en niets minder dan een auto uit 2005 bij wijze van.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:59 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb GEEN verstand van Fiats, maar als ik een auto koop (die altijd zo oud is dat de reguliere handel er geen brood meer in ziet en daar zal, met alles respect, die 124 ook bij horen) dan geef ik het ding standaard een grote beurt: alle vloeistoffen verversen, kleppen stellen, nieuwe riemen, de hele rimram. Ongeacht hou oud/nieuw die riemen zijn volgens de verkoper.
Maar ik zeg er ook meteen bij dat sleutelen aan die meuk m'n hobby is.
Waar doe je hebt voor ? Voor het geld ? Of voor de lol ? Ik beschouw elke cent die ik in die barrels van mij steek als verloren. Ik had het ook kunnen pinnen en de briefjes in brand steken (kost me fysiek minder moeite) maar dan heb ik geen vervoer meer. Of ik moet iets anders kopen ...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:11 schreef Moody het volgende:
[..]
(...) Nu kopen en opknappen kan geld opleveren op den duur.
Beide. Ten eerste voor de lol, maar het is toch een fijn gevoel om die paar duizend euro tenminste er over 10 jaar weer uit kan halen na verkoop. Dat is ook de reden dat ik voor een echte klassieker wil gaan ipv een BMW E30 oid.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:27 schreef 2cv het volgende:
[..]
Waar doe je hebt voor ? Voor het geld ? Of voor de lol ? Ik beschouw elke cent die ik in die barrels van mij steek als verloren. Ik had het ook kunnen pinnen en de briefjes in brand steken (kost me fysiek minder moeite) maar dan heb ik geen vervoer meer. Of ik moet iets anders kopen ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |