alleen niet op een openbaar forumquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:57 schreef densmee het volgende:
[..]
Limburgers kunnen ook aardig klagen
kunnen ze wel alleen mensen die gewoon Nederlands spreken snappen het dan nietquote:
Het is iets typisch Nederlands volgens mijquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:57 schreef densmee het volgende:
[..]
Limburgers kunnen ook aardig klagen
Gemeente Rotterdamquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:54 schreef Paladijn het volgende:
Maar als men toch wil klagen...
http://www.stadsinitiatie(...)n-rotterdam#ons-plan.
Hey newbiequote:
Jah, morgen een echo!quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Jah, morgen een echo!
Ik heb blijkbaar ook (?) nog een infectie, bleek uit het onderzoek van vandaag. Grmbl.
Beterschap.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Jah, morgen een echo!
Ik heb blijkbaar ook (?) nog een infectie, bleek uit het onderzoek van vandaag. Grmbl.
quote:
Hmm, hoop voor je dat je niet dezelfde soort hebt als mijn pa. Die gaat er dus niet uit met spoelen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Jah, morgen een echo!
I know. Het gaat om 2 goed onderhouden exemplaren van liefhebbers. Roest ga ik absoluut checken, heb alleen bar weinig verstand van autotechniek. Zou graag iemand erbij hebben die bijv. weet hoe de staat van de motor is, ophanging, distributieriem e.d.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:45 schreef Dingest het volgende:
Oude Fiat = extreem grondig checken op roest... Overal.
vorige week nog wel maar inmiddels zijn ze weggeroest.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:48 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik volg dit topic niet zo, maar misschien zijn er Alfa 124 bezitters in ons midden?
Italiaanse klassiekers hebben aandacht nodig, maar als ze dat krijgen heb je er plezier van en stijgen ze in waarde. Lijkt me geen verkeerde combinatie. Een garage(box) is een eis, net zoals dat je er alleen maar op droge (zomer)dagen mee gaat rijden. Laat ik dat nou net van plan zijnquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
vorige week nog wel maar inmiddels zijn ze weggeroest.
Erg vergelijkbaar met een lichtvoetige auto als de 124 inderdaadquote:
Mijne past iig niet in mijn garagequote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:20 schreef Moody het volgende:
[..]
Erg vergelijkbaar met een lichtvoetige auto als de 124 inderdaad
Ik zoek een sportief autootje. Iets dat leuk stuurt. Jeweetwel.
Vraag me ook af of dat ding in mijn garage past
Och je hebt er zelfs 1quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mijne past iig niet in mijn garage
Ze zijn vanaf 1935 oid gemaakt dus belastingvrij kun je ze wel vindenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Och je hebt er zelfs 1
Wist niet dat dat belastingvrije auto's waren.....van voor '74?
Als enige auto snap ik het nog. Veel auto voor weinig geld. Maar als "fun" autootje voor zonnige dagen zoek ik toch een iets lichtvoetiger model
vanaf 40 jaar.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:35 schreef Paladijn het volgende:
Waarom 1974 trouwens? Benzine is toch nog steeds belastingvrij vanaf 30 jaar? Diesel wil je niet in een cabrio/roadster en een lichte moderne auto kost in verhouding niet zoveel per maand aan wb+verzekering.
Wat Tjabbo zegt dus.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:35 schreef Paladijn het volgende:
Waarom 1974 trouwens? Benzine is toch nog steeds belastingvrij vanaf 30 jaar? Diesel wil je niet in een cabrio/roadster en een lichte moderne auto kost in verhouding niet zoveel per maand aan wb+verzekering.
nee, in dat dorp waar niks te beleven is volgens een zelfbenoemde expertquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:53 schreef Paladijn het volgende:
Op BuzzyBee?
Je had hier wel foto's kunnen komen maken, politiebus op pootjes en een lading stadstoezicht autootjes
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe hard de 2+2-eis is, want doorgaans kan je daar toch niet echt iemand volwaardig achterin proppenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Italiaanse klassiekers hebben aandacht nodig, maar als ze dat krijgen heb je er plezier van en stijgen ze in waarde. Lijkt me geen verkeerde combinatie. Een garage(box) is een eis, net zoals dat je er alleen maar op droge (zomer)dagen mee gaat rijden. Laat ik dat nou net van plan zijn
Welke andere betaalbare (< ¤7500) belastingvrije 2+2 zits cabrio (< '74) zou jij me aanraden? Ik sta open voor suggesties.
Er kunnen prima 2 kinderen van 6 of 7 jaar op het achterbankje hoor. Niet voor vakantie, wel voor korte ritjes. Is wel een eis, omdat ik nu een kind van bijna 2 heb en de auto wel een tijdje wil blijven houden.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:47 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hard de 2+2-eis is, want doorgaans kan je daar toch niet echt iemand volwaardig achterin proppenMaar anders heb je nog de 850 Spider, de Alfa Spider en diverse Triumphs waar je een leuk zomer-cabriootje aan over kunt houden. Misschien een MGB (wellicht een later exemplaar en dat je er tzt eens chromen bumpers onder hangt). De Triumph Stag is ook wel redelijk fatsoenlijk 2+2, maar dan zal je waarschijnlijk (goed) in de UK zelf moeten gaan snuffelen.
Hoewel voor roest/betrouwbaarheid je ook niet echt specifiek bij de Britten hoeft te zoeken, en het aanbod 124s is vrij redelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |