nee, dat is alleen typisch Liwwadders, sorry...quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat was in mijn studietijd, tien jaar geleden ofzo
En als inwoner van een 'gehucht'/Liwwadder/Fries/Nederlander moet je natuurlijk wel wat negatief zijn over je streek.
Gelukkig geen nadelen te vinden over Limburg.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:45 schreef densmee het volgende:
[..]
Als Fries heb je ook alle reden negatief te zijn natuurlijk
Limburgers kunnen ook aardig klagenquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:16 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Gelukkig geen nadelen te vinden over Limburg.
Maar je hebt wel een beetje gelijk trouwens.
alleen niet op een openbaar forumquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:57 schreef densmee het volgende:
[..]
Limburgers kunnen ook aardig klagen
kunnen ze wel alleen mensen die gewoon Nederlands spreken snappen het dan nietquote:
Het is iets typisch Nederlands volgens mijquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:57 schreef densmee het volgende:
[..]
Limburgers kunnen ook aardig klagen
Gemeente Rotterdamquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:54 schreef Paladijn het volgende:
Maar als men toch wil klagen...
http://www.stadsinitiatie(...)n-rotterdam#ons-plan.
Hey newbiequote:
Jah, morgen een echo!quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Jah, morgen een echo!
Ik heb blijkbaar ook (?) nog een infectie, bleek uit het onderzoek van vandaag. Grmbl.
Beterschap.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Jah, morgen een echo!
Ik heb blijkbaar ook (?) nog een infectie, bleek uit het onderzoek van vandaag. Grmbl.
quote:
Hmm, hoop voor je dat je niet dezelfde soort hebt als mijn pa. Die gaat er dus niet uit met spoelen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Jah, morgen een echo!
I know. Het gaat om 2 goed onderhouden exemplaren van liefhebbers. Roest ga ik absoluut checken, heb alleen bar weinig verstand van autotechniek. Zou graag iemand erbij hebben die bijv. weet hoe de staat van de motor is, ophanging, distributieriem e.d.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:45 schreef Dingest het volgende:
Oude Fiat = extreem grondig checken op roest... Overal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |