Naast deze stenenquote:
Hè bah.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Naast deze stenen:
[ afbeelding ]
Heb ik blijkbaar nierstenen. En ik heb geen pijnstillers voorgeschreven gekregen omdat ik de pijn aan zou kunnen en het niet nodig zou hebben, heb ik zelf volgens de (vervangende) huisarts aangegeven. Ik weet van niks.. En ik moet minstens 5 dagen afwachten, ik weet alleen niet waarop.
Morgen belt mijn eigen huisarts gelukkig. En vanavond voor het slapen neem ik diclofenac.
kwijl je nou op de C1000?quote:
Dat verklaart een hoopquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Naast Alfa handelen ze ook in Scania, en de buurman is carrosseriebouwer, wat denk je zelf wat ik er doe?
in die regio KEN jij niet meer dan wat kassen en een failliete discotheek, dat is heel wat andersquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoopIk dacht dat ze alleen lalfa's verkochten en in die regio zit verder weinig meer dan wat kassen en een failliete discotheek
Fijn...quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Naast deze stenen:
[ afbeelding ]
Heb ik blijkbaar nierstenen. En ik heb geen pijnstillers voorgeschreven gekregen omdat ik de pijn aan zou kunnen en het niet nodig zou hebben, heb ik zelf volgens de (vervangende) huisarts aangegeven. Ik weet van niks.. En ik moet minstens 5 dagen afwachten, ik weet alleen niet waarop.
Morgen belt mijn eigen huisarts gelukkig. En vanavond voor het slapen neem ik diclofenac.
Dat is een objectieve conclusie!quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in die regio KEN jij niet meer dan wat kassen en een failliete discotheek, dat is heel wat anders
met in de kleine lettertjes nog een venijnige opmerking
Dat was in mijn studietijd, tien jaar geleden ofzoquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Drukte rond kassen?Je weet dat ik een paar maanden lang al het transport van en tussen die kassen heb geregeld he?
Dat zijn maar een paar transportbewegingen per dag
Als Fries heb je ook alle reden negatief te zijn natuurlijkquote:Op donderdag 26 juni 2014 13:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat was in mijn studietijd, tien jaar geleden ofzo
En als inwoner van een 'gehucht'/Liwwadder/Fries/Nederlander moet je natuurlijk wel wat negatief zijn over je streek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |