Nadeel is wel dat bij het aanpassen van het volume je auto spontaan naar links of rechts gaat.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:08 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zit af-fabriek een goede radio in met mooi geluid.
truckfan.nl, onder anderequote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En nu? Lurken of blijf je nog steeds dingen doen/organiseren?
De wielen zitten scheef.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:08 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is superstoer bij zo'n dingquote:
Fuck man, als ze bij je date zo scheef zitten, ga je toch ook alleen naar huis?quote:
Nee, dan probeer ik dat met mijn magische handen te corrigeren.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Fuck man, als ze bij je date zo scheef zitten, ga je toch ook alleen naar huis?
Mag bij je wagen ook wel een keer.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:27 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee, dan probeer ik dat met mijn magische handen te corrigeren.
Die hummer is volgens mij van papier maché gemaaktquote:Op woensdag 25 juni 2014 09:48 schreef Alexxxxx het volgende:
die schoolbussen zijn wel goed veiligtenzij je er tegenaan klapt dus...
'ik heb die geparkeerde hummer nooit zien staan toen ik achteruit reed met mijn bus, agent'quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die hummer is volgens mij van papier maché gemaakt
Leuk. Vertel eens wat meer hierover.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:52 schreef Alexxxxx het volgende:
En weer even lief geweest voor ome Fristi
Hij is blauw.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:21 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Leuk. Vertel eens wat meer hierover.
Middag trouwens.
Naast Alfa handelen ze ook in Scania, en de buurman is carrosseriebouwer, wat denk je zelf wat ik er doe?quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:31 schreef Paladijn het volgende:
Rechtsaf het dorp in
Wat doe je zo vaak in die buurt?
Blauw/bruinquote:
* Alfisti aait Alexquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:52 schreef Alexxxxx het volgende:
En weer even lief geweest voor ome Fristi
[ afbeelding ]
Oh ja, klopt. Ten tijde van de foto, vanmiddag, was hij blauw, nu niet meer. I stand corrected.quote:
Terreinwagen Alfa gezien alle verdwenen onderdelen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:08 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Terreinwagen Alfa gezien alle verdwenen onderdelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |