Dat.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 07:57 schreef densmee het volgende:
Goedemorgen, waarom zijn al die wedstrijden van oranje niet op zaterdag dit ga ik niet volhouden tot de finale
Een consensus is een overeenstemming in mening die gezamenlijk is opgesteld. Maar dat is hier niet het geval, de eigenaren hebben dat kilometrage niet zelf gezamenlijk opgesteld. Ze hebben uit ervaring geleerd dat de meeste motoren rond die stand problemen krijgen, wat net wat anders isquote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De taalkundig correcte versie is "de consensus was"onder de eigenaren die ik destijds sprak en wat ik op de Britse eigenaarsfora las. Overigens is er niets mis mee als de motor maar 100k of zelfs 150k meegaat, Mazda zal daar alleen wel duidelijk over moeten zijn naar de kopers.
Ik denk overigens dat je de kennis en kunde van de gemiddelde autokoper gruwelijk overschat, de meerderheid van de mensen weet niet eens (meer) hoe ze olie moeten peilen. Ik heb bijvoorbeeld redelijk wat leasecollega's die naar de dealer gaan als hun ruitensproeierreservoir (scrabble!) leeg is en het lampje daarvan gaat branden op het dashboard
Die 700-800 euro laswerk is dus met net spuitwerk (en inclusief de anti-steenslag laag) aan beide zijden, voor de helft heb je het ook 'goed genoeg'. De enige andere grote kosten die ik me bij een mx-5 kan bedenken zijn kap (400 budget - 1500 zeer netjes), dynamo (~450 bij de stealer) en standaard dingen als uitlaat, banden en onderstel. Dat is in mijn ogen niet schrikbarend voor een auto van 20+ jaar oud die nog netjes rijdtMaar zoals al gezegd, voor wat jij ermee wilt is het geen praktische auto en moet je al bijna een aanhanger(tje) meenemen.
Auto kopen is toch makkelijk als je geen haast hebt? Beetje proefrijden tot je een leuke tegenkomt en dan toeslaanProbleem is juist als je morgen een nodig hebt en geen tijd om alles rustig te laten bezinken.
Dat zie je verkeerd, je komt te vaak op het saabforum.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:43 schreef Barcaconia het volgende:
De consensus is dat ik dat jammer vind Alex.
Oja wacht, jouw aftreden van buzzybee interesseert me idd weinig.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, je komt te vaak op het saabforum.
heb t weggegeven aan de stichtingquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:37 schreef Paladijn het volgende:
De ervaring leert dat men het jammer vindt Lexxx, maar je inkomstenbron gaat uiteraard voor.
Staat BB al op marktplaats 'met een beetje werk' voor een klein kapitaal?
Goedenavond.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:55 schreef Paladijn het volgende:
Echt? Straks bestaan berichten in het topic uit meer dan 1 zin
En nu? Lurken of blijf je nog steeds dingen doen/organiseren?quote:
Nadeel is wel dat bij het aanpassen van het volume je auto spontaan naar links of rechts gaat.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:08 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zit af-fabriek een goede radio in met mooi geluid.
truckfan.nl, onder anderequote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En nu? Lurken of blijf je nog steeds dingen doen/organiseren?
De wielen zitten scheef.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:08 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is superstoer bij zo'n dingquote:
Fuck man, als ze bij je date zo scheef zitten, ga je toch ook alleen naar huis?quote:
Nee, dan probeer ik dat met mijn magische handen te corrigeren.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Fuck man, als ze bij je date zo scheef zitten, ga je toch ook alleen naar huis?
Mag bij je wagen ook wel een keer.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:27 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee, dan probeer ik dat met mijn magische handen te corrigeren.
Die hummer is volgens mij van papier maché gemaaktquote:Op woensdag 25 juni 2014 09:48 schreef Alexxxxx het volgende:
die schoolbussen zijn wel goed veiligtenzij je er tegenaan klapt dus...
'ik heb die geparkeerde hummer nooit zien staan toen ik achteruit reed met mijn bus, agent'quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die hummer is volgens mij van papier maché gemaakt
Leuk. Vertel eens wat meer hierover.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:52 schreef Alexxxxx het volgende:
En weer even lief geweest voor ome Fristi
Hij is blauw.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:21 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Leuk. Vertel eens wat meer hierover.
Middag trouwens.
Naast Alfa handelen ze ook in Scania, en de buurman is carrosseriebouwer, wat denk je zelf wat ik er doe?quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:31 schreef Paladijn het volgende:
Rechtsaf het dorp in
Wat doe je zo vaak in die buurt?
Blauw/bruinquote:
* Alfisti aait Alexquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:52 schreef Alexxxxx het volgende:
En weer even lief geweest voor ome Fristi
[ afbeelding ]
Oh ja, klopt. Ten tijde van de foto, vanmiddag, was hij blauw, nu niet meer. I stand corrected.quote:
Terreinwagen Alfa gezien alle verdwenen onderdelen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:08 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Terreinwagen Alfa gezien alle verdwenen onderdelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |