Volgens mij niet, want dat plaatje wat jij net post, heb ik nog nooit gezien.quote:
Alle voedingen en massa's in orde? Geen zekering kapot?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij niet, want dat plaatje wat jij net post, heb ik nog nooit gezien.
Ja, nee.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:14 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Alle voedingen en massa's in orde? Geen zekering kapot?
[klik]: 21-5 oftewel pagina 506quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij niet, want dat plaatje wat jij net post, heb ik nog nooit gezien.
Nu maar weer wachten.quote:Dit formulier hebben wij ter behandeling doorgezonden naar uw rechtsbijstandverzekeraar.
U zult van haar afzonderlijk bericht ontvangen.
ik kijk vanavond effe als ik thuis ben, thanks!quote:
jij mag niet meer raden.. Net nieuw, 4,5k uren eropquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:13 schreef densmee het volgende:
Zijn dat gehoerde verreikers van de gunco?
Nu dus niet meer.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Hmm, ik was eigenlijk dus blij dat ie het niet deed.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:26 schreef Anne het volgende:
Smee:
TV / [WIN] een heel gaaf prijzenpakket van Transformers: Age of Extinction
quote:
puik planquote:
Blijft een PasSAAI hequote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:17 schreef Paladijn het volgende:
Over kotsen gesproken, het nieuwe VW passat interieur
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zou zo uit een budget 80's scifi kunnen komen
Het wordt niet voor niets cranentroep genoemdquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:40 schreef Sounddragon het volgende:
Sow, van Cranenbroek effe gesponsord vandaag; bagger vur un bietje
Niks mis mee; ik sloop die shit aan de lopende band als ik wat fysieker werk heb, dus kan mij niet goedkoop genoeg zijn, en als ik in het hok zit heeft het weer niks te lijden.. in beide gevallen voldoet het primaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:08 schreef densmee het volgende:
[..]
Het wordt niet voor niets cranentroep genoemd
zelfde kwaliteit dus als in Gouwa..quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:08 schreef densmee het volgende:
[..]
Het wordt niet voor niets cranentroep genoemd
?quote:
HBM-machinesquote:
Wat is daar mis mee dan? Ik heb daar nog nooit werkkleding gezien trouwensquote:
Dat komt omdat hun machines niet werken.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan? Ik heb daar nog nooit werkkleding gezien trouwens
Bull, mijn halve arsenaal komt daarvandaan. En de service is perfect te noemenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat komt omdat hun machines niet werken.
Nog nooit een draaibank/freesbank/zwaardere machine dan een cirkelzaag daar gekocht?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bull, mijn halve arsenaal komt daarvandaan. En de service is perfect te noemen
heppie em al? dan haal ik em wegquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik kijk vanavond effe als ik thuis ben, thanks!
Nee, die heb ik niet in mijn arsenaalquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nog nooit een draaibank/freesbank/zwaardere machine dan een cirkelzaag daar gekocht?
Jeeeep! dankiequote:
Hier was die Donders-huppelpakken-homo in town om gezamelijk te kijken on bigscreen op het plein; ik kijk toch het liefste thuis op de bank eerlijk gezegd.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:23 schreef densmee het volgende:
Zo wat een combinatie kermis en wk, helemaal naar de klote en daar voorbij
Het regende ook nog, zag ik voorbij komen op Feestboek.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hier was die Donders-huppelpakken-homo in town om gezamelijk te kijken on bigscreen op het plein; ik kijk toch het liefste thuis op de bank eerlijk gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |