SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Dan gaat m'n bijrijder maar naar huis en blijf ik bij de Ambu. No way dat ik die daar onbeheerd achterlaat.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:29 schreef Paladijn het volgende:
Tya, mocht het dus niet lukken kun je hem altijd nog ergens laten parkeren (enigszins veilig... dus in een parkeergarage of bij een auto-boer), met alternatief vervoer huiswaarts gaan en hem kort daarna afhalen, toch?
Of alsnog op zoek naar een andere verzekering die het wel dekt...
quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:30 schreef Paladijn het volgende:
Wat gebeurd er als de Russische Alexxx en densmee samenkomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
enjoy je nieuwe leven in Oekraïne!quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan gaat m'n bijrijder maar naar huis en blijf ik bij de Ambu. No way dat ik die daar onbeheerd achterlaat.
Ik zorg voor een goede verzekering, mutsquote:
Dan ben ik dubbel verzekerdquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de beste verzekering is een gezond verstand en een paar flappen in de achterzak
Meeste pechhulp-instanties hebben iets staan over 'geen hulp bij georganiseerde (prestatie)tochten met een snelheids- of moeilijkheidgraad'. CR valt in hun optiek daaronder omdat het een georganiseerde prestatietocht is (ivm het scoren van punten - en sowieso een georganiseerde toch) en er een moeilijkheidsgraad is (barrel). Daarbij is ook de voorwaarde dat het defect onvoorzien moet zijn en ook niet te wijten mag zijn aan slecht/onuitgevoerd onderhoud, wat ook nogal discutabel kan zijn in dit geval.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb het anders gedaan en gezegd dat ik met de CarbageRun meedoe en dat dat een tourtocht door Europa is, waarbij de eisen onder andere zijn dat de auto's een geldig kenteken, APK en een verzekering moeten hebben en dat ze aan de wettelijke eisen moeten voldoen.
Hij had een koude kont en is zijn billen daar aan het opwarmen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:25 schreef Paladijn het volgende:
Maar je verzekeraar/tussenpersoon heeft ook internets en google om eens te kijken wat het precies is, het blijft een commercieel/zakelijk feestje
Overigens kun je beter met de Saab, daar weten de oostblokkers wel raad mee:
[ afbeelding ]
Nee hoor, waar je maar wilt. Niva heb ik thuis laten bezorgen de laatste keer, en toen ik in D stuk stond kon ik kiezen, waar hij naar toe moest. Dat was een garage bij mn schoonouders in t dorp, maar had ook bij schoonouders op de oprit gekund. Had mn autopapieren in NL laten liggen (verkeerde jas meequote:Op woensdag 2 juli 2014 21:09 schreef Dingest het volgende:
Aflevering van het voertuig mag trouwens ook alleen bij een garage.
Daarom hebben ze de grill ook afgedichtquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:40 schreef Anne het volgende:
Hij had een koude kont en is zijn billen daar aan het opwarmen?
Op Omrop Fryslân ging het vandaag nergens anders over.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:47 schreef Paladijn het volgende:
Over de daadwerkelijke oorzaak, het knutselen aan een gaskachel in een kledingwinkel vol brandbare materialen zal wel minder gemeld worden de komende dagen...
hoe lang laat je ons wachten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |