quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
Het zijn 2 schermpjes, en de lampjes doen het volgens mij wel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, lastig, want ook dat LCD'tje heeft een boel pennetjes, dus je kunt niet eens meten of er wel spanning op staat... Hoeveel LCD's zitten er op, en werken ook de lampjes niet meer?
Hallo rechtsbijstandquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:25 schreef Anne het volgende:
En dat jong dat met zijn fiets tegen mijn auto is geknald, is dus niet verzekerd.
Eerst levert moeder of zoon zelf het schadeformulier niet in, nu heb ik dat voor ze gedaan en nu krijg ik bericht van hun verzekering dat hij helemaal niet onder de verzekering van zijn moeder valt.
Waarom heb ik altijd van die grapjes?!
Nee hoor. Vervangende auto gehad, maar nooit een creditcard.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:37 schreef Paladijn het volgende:
[edit:]
Voor vervangende auto heb je (ook bij de ANWB) overigens wel een creditcard nodig.
Het gaat mij om technische schade veroorzaakt door panne. B.v. omdat een versnellingsbak in de soep loopt ofzo, ik verzin maar iets. Daarbij doet de gewone autoverzekering niets ...quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:37 schreef Paladijn het volgende:
Heb je geen repatriering in je verzekering zitten dan? Dan wordt het een kwestie van auto huren bij een internationaal bedrijf (hertz bijvoorbeeld) en daarmee terugrijden, dan heb je gewoon in principe hetzelfde als wat de ANWB voor je zou doen. Aannemende dat ze de auto aldaar niet binnen 48 uur kunnen repareren.
[edit:]
Voor vervangende auto heb je (ook bij de ANWB) overigens wel een creditcard nodig.
Hmmm, ok. Bij mij werd er expleciet naar gevraagd toen we in Polen stonden omdat ze niet verwachting hadden de slang van de koppeling binnen 48 uur te repareren. Misschien verschilt het per land.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee hoor. Vervangende auto gehad, maar nooit een creditcard.
Van independer:quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:00 schreef 2cv het volgende:
[..]
Het gaat mij om technische schade veroorzaakt door panne. B.v. omdat een versnellingsbak in de soep loopt ofzo, ik verzin maar iets. Daarbij doet de gewone autoverzekering niets ...
Ik heb het anders gedaan en gezegd dat ik met de CarbageRun meedoe en dat dat een tourtocht door Europa is, waarbij de eisen onder andere zijn dat de auto's een geldig kenteken, APK en een verzekering moeten hebben en dat ze aan de wettelijke eisen moeten voldoen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:13 schreef Paladijn het volgende:
Ik ga meedoen met een rally door oost-europa met wrakken tot 500 euro en mensen die idioot doen op youtube filmpjes doet het inderdaad beter dan ik ga een week op vakantie naar oost-europa.
Voor een verzekeraar boeit het alleen maar dat ze een zo klein mogelijke kans hebben om geld uit te keren. Ze de hint geven dat die kans hoger dan normaal is, is niet bepaald praktisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Dan gaat m'n bijrijder maar naar huis en blijf ik bij de Ambu. No way dat ik die daar onbeheerd achterlaat.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:29 schreef Paladijn het volgende:
Tya, mocht het dus niet lukken kun je hem altijd nog ergens laten parkeren (enigszins veilig... dus in een parkeergarage of bij een auto-boer), met alternatief vervoer huiswaarts gaan en hem kort daarna afhalen, toch?
Of alsnog op zoek naar een andere verzekering die het wel dekt...
quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:30 schreef Paladijn het volgende:
Wat gebeurd er als de Russische Alexxx en densmee samenkomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
enjoy je nieuwe leven in Oekraïne!quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan gaat m'n bijrijder maar naar huis en blijf ik bij de Ambu. No way dat ik die daar onbeheerd achterlaat.
Ik zorg voor een goede verzekering, mutsquote:
Dan ben ik dubbel verzekerdquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de beste verzekering is een gezond verstand en een paar flappen in de achterzak
Meeste pechhulp-instanties hebben iets staan over 'geen hulp bij georganiseerde (prestatie)tochten met een snelheids- of moeilijkheidgraad'. CR valt in hun optiek daaronder omdat het een georganiseerde prestatietocht is (ivm het scoren van punten - en sowieso een georganiseerde toch) en er een moeilijkheidsgraad is (barrel). Daarbij is ook de voorwaarde dat het defect onvoorzien moet zijn en ook niet te wijten mag zijn aan slecht/onuitgevoerd onderhoud, wat ook nogal discutabel kan zijn in dit geval.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb het anders gedaan en gezegd dat ik met de CarbageRun meedoe en dat dat een tourtocht door Europa is, waarbij de eisen onder andere zijn dat de auto's een geldig kenteken, APK en een verzekering moeten hebben en dat ze aan de wettelijke eisen moeten voldoen.
Hij had een koude kont en is zijn billen daar aan het opwarmen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:25 schreef Paladijn het volgende:
Maar je verzekeraar/tussenpersoon heeft ook internets en google om eens te kijken wat het precies is, het blijft een commercieel/zakelijk feestje
Overigens kun je beter met de Saab, daar weten de oostblokkers wel raad mee:
[ afbeelding ]
Nee hoor, waar je maar wilt. Niva heb ik thuis laten bezorgen de laatste keer, en toen ik in D stuk stond kon ik kiezen, waar hij naar toe moest. Dat was een garage bij mn schoonouders in t dorp, maar had ook bij schoonouders op de oprit gekund. Had mn autopapieren in NL laten liggen (verkeerde jas meequote:Op woensdag 2 juli 2014 21:09 schreef Dingest het volgende:
Aflevering van het voertuig mag trouwens ook alleen bij een garage.
Daarom hebben ze de grill ook afgedichtquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:40 schreef Anne het volgende:
Hij had een koude kont en is zijn billen daar aan het opwarmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |