Komen toch wel terug, echte alfa rijders gaan altijd naar de dealer. En wij hebben een heeeel groot rayonquote:
er zijn er nog maar een paar... Prins, Vireo en een paar kleintjes in de randstadquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:17 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Komen toch wel terug, echte alfa rijders gaan altijd naar de dealer. En wij hebben een heeeel groot rayon![]()
Dat heeft ie al zitten doen bij Arriva, ik meen omdat er een bus 'onterecht' gebruik maakte van de busstrookquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:36 schreef Dingest het volgende:
[..]
JaKennelijk heeft-ie een nickchange gehad op AW. Toen was-ie ook al niet populair met zijn 'afstraf'-filmpjes.
Was laatst een docu op de BBC over, The Complainers. Over lui die dus constant op deze manier van leven en die hard volhouden omdat ze pertinent de tegenpartij als schuldige (willen) wegzetten. Was wel gericht op bedrijven, maar verder precies zulke figuren als Geelhoed.
dat zou na apen zijnquote:
Volgens mij is Prins sub-dealer tegen woordig.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:19 schreef lipje het volgende:
[..]
er zijn er nog maar een paar... Prins, Vireo en een paar kleintjes in de randstad
staan nog wel in de dealerlijstquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:20 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Volgens mij is Prins sub-dealer tegen woordig.
AUTOBEDRIJF WIM PRINSquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:24 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Die klopt trouwens ook niet. De helft van de 4C-dealers staan er nog niet op.
Huh, het zal wel. Fiat Nederland heeft Wensink het Alfa-dealerschap af genomen, en laat hun gewoon dealer zijn. Ze zijn zelfs Abarth dealerquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:27 schreef lipje het volgende:
[..]
AUTOBEDRIJF WIM PRINS
Galvaniweg 1
8071 SC
NUNSPEET
T: 0341-257014
BESCHIKBARE DIENSTEN
Verkoop
Service & Onderhoud
4C Service & Onderhoud
Het Motorhuis zou het voor de regio Delft/DenHaag doen, nu zijn ze alleen dealer in Goudaquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:32 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Huh, het zal wel. Fiat Nederland heeft Wensink het Alfa-dealerschap af genomen, en laat hun gewoon dealer zijn. Ze zijn zelfs Abarth dealer
In de UK heb je dus nog een gast die véél erger is, the Traffic Droid:quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat heeft ie al zitten doen bij Arriva, ik meen omdat er een bus 'onterecht' gebruik maakte van de busstrook
terug naar het echte leven .quote:
Chromebookquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Toshiba Satellite C50D-A-133, ACER Aspire E1-572-54204G50MNKK of HP Pavilion 15-G092nd?
is een extern toetsenbord niet goeiekoper?quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
MSI heeft de beste kaarten op dit moment. heb cht rap en niuwe nodig, mijn e is er bijna mee gestopt. en d v ook, dus copypasten heeft ook geen nut
mwah, moet wel een BEETJE pruvesjeneel voor de dag komen als ik bij een klant benquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:12 schreef lipje het volgende:
[..]
is een extern toetsenbord niet goeiekoper?
MSN je ook nog met chatman?quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:22 schreef Barcaconia het volgende:
Gepost vanaf mijn Nokia 3310 via iMode.
ik heb een meloen, omdat lekkerquote:
Wt bedl je?quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
net de acer besteld vanaf mn vriendin haar pc, laptop hield r wr ens hlmaal mee op
dat hij niet naard e groenteboer is geweest voor een iDing van Appelquote:
o_O Dat is zo oud... Weet je zeker dat je geen 30+ bent?quote:
Heel erg zeker.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
o_O Dat is zo oud... Weet je zeker dat je geen 30+ bent?
Awwwwquote:
Ik niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:20 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Heel erg zeker.
Ik mis MSN nog steeds, goeie tijden
Jij hebt de PTA SC.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:46 schreef Dingest het volgende:
Ik heb geen enkele vorm van instant messenger
Mja, ik heb niet van iedereen een telefoonnummer die ik op MSN had. Skype gebruiken ze niet.quote:
Omdat je New Holland verreiker kapot is?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:16 schreef Sounddragon het volgende:
Nieuwe speelplek voor de komende paar weken/maanden.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |