abonnement Unibet Coolblue
pi_134718476


Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. :P

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ^O^

Agenda:

22 september 2013
- Motorrijders newbierit!
- Kampeerrit!

In de planning:
- Allroad rit, interessepeiling hier: Klikkerdeklik
- Internationale kampeer-rit



Honda CBR600F '94 - (dribbel79)
Honda Transalp XL600V '90 - (Roderick2085)
Kawasaki ER-6N '06 - (koffiekoekje)
Kawasaki ZR-7 '01 - (ikookhier)
Suzuki GS500e- (Cocktailprikker)
Suzuki GSX750F '03 - (Paxlie)
Suzuki GSX750F '05 - (bwt)
Suzuki Hayabusa GSX-1300R '00 - (stinkie)
Suzuki TL1000R - KTM LC4 400 Super-Motard - pic2- (cageon)
Triumph Street Triple R '09 - (BazzieK)
Yamaha SZR660 - (-XX-)
Yamaha XJ600 '91 - (Geerd)
Yamaha YZF 750 - (-Den_Haag-)



Cagiva V-Raptor 1000 '07 - (JK1982)
Honda Transalp XL600V '94 - (Anne)
Honda Transalp XL600V '99 - (Dekatria)
Honda CB1300 '05 / Honda VFR800Fi '00 - (Maegrim)
Kawasaki Ninja 250R '10 - (Mickeys)
Kawasaki ZX6R 636 '05 - (Danger.Mouse)
Kawasaki ZX10R '05 - (peterzx9r)
Suzuki GS500 '94 - (Vinniiee)
Suzuki GSX600F '97 - (WhiteJoker)
Suzuki GSX600F '98 - (lipjes)
Suzuki SV650S '01 - (Tankiej)
Suzuki SV650S '07 - (mstx)
Yamaha FZ6 Fazer '06 - (Joooo-pi)
Yamaha SRX 600 '86 - (Skv)
Yamaha XJ900 '92 - (whY...)
Yamaha XT660Z Tenere '12 - (Salatrel)



:@ Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

oO< Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zeker niet achterlijk hard.
Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

:? Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

):O Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 a 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

-O- Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

8-) Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

:{ Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

:? Mag ik nog even de olie verwisselen voor een rit?
Nee, dit is naar aanleiding van eerdere incidenten ten strengste verboden.

*; Waar komen jullie vandaan?
Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

(8> Wie maakt de topics?
Degene die de laatste post heeft geplaatst maakt het nieuwe topic. Dit is in de vorm van "Motorclub topic <deel> + topictitel naar keuze". Indien dit niet binnen 5 minuten wordt gedaan kan een andere FokMC'er dit doen (zie lijstje met motoren hierboven). De OP kan je in deze Wiki vinden :)

B-) Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
Ja dat mag, misschien ooit. Het enige wat je hiervoor moet doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor en smeken tot je een ons weegt.
Nieuwelingen moeten eerst bewijzen dat ze een jaar lang kunnen posten alvorens er moeite wordt gedaan om de OP aan te passen.

:( NIET KLUSSEN VOOR EEN RIT!
Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen.
Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden!
Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit :P



Alles van nul tot ?2.500,00
Occasions
Speurders
Marktplaats
Duitse motoren op Mobile.de
Duitse motoren op Scout24
BPM-Calculator
Tarieven snelheidsovertredingen

Onderdelen, kleding & aftermarket parts
RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment
Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
Superpole uitlaten
Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!
Motorolie te koop
Ontwerp je eigen TankPad
Ontwerp je eigen motorpak
Reflectiestickers
Consolidated Motor Spares - Surplus online shop, met enorm veel hagelnieuwe fabrieksonderdelen
Motosp.gr - Evenzo surplus online shop

Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
Bikez

Motorreparatie
Motorcycle repair
Vele Motor gebruiks/service handleidingen

Motorfietsen voor grote mensen
Klik!

Motorfilmpjes!!
Duc and WSBK movies, manuals and more.



Disclaimer:
Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico :P
Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is.




pi_134720691
TT veranderd in nummer 1140.
pi_134720728
Voor de AT was ik voor de kuipstickers alleen bij de dealer iets van 135¤ per kant kwijt (zijn 3 delen L/R/topkuip) en dan nog 2 kanten tank en de achterste zijkappen. Compleet ergens rond de 700¤, en de tankstickers zaten onder de blanke lak. Daarom zie je zelden overgespoten AT's met originele stickers.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_134721392
quote:
14s.gif Op donderdag 26 december 2013 17:32 schreef Anne het volgende:
TT veranderd in nummer 1140.
Sorry Anne
pi_134721434
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 17:33 schreef Sounddragon het volgende:
Voor de AT was ik voor de kuipstickers alleen bij de dealer iets van 135¤ per kant kwijt (zijn 3 delen L/R/topkuip) en dan nog 2 kanten tank en de achterste zijkappen. Compleet ergens rond de 700¤, en de tankstickers zaten onder de blanke lak. Daarom zie je zelden overgespoten AT's met originele stickers.
Dan doe ik het niet


Het gaat vooral om het topkuipje wat me achoonvader en ik hebben gesloopt dan staat dat ding er in de zomer weer netjes bij
pi_134721531
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 17:56 schreef klawie het volgende:

[..]

Dan doe ik het niet


Het gaat vooral om het topkuipje wat me achoonvader en ik hebben gesloopt dan staat dat ding er in de zomer weer netjes bij
Als ik zeg dat de Bandit stickers 75 euro zijn doe je het wel, vervolgens zegt SD dat het voor zijn AT 700 euro was, dan zie je er vanaf?

Wellicht eens een idee om zelf wat prijzen op te zoeken voor je eigen motor? :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_134721703
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 17:33 schreef Sounddragon het volgende:
Daarom zie je zelden overgespoten AT's met originele stickers.
ik zie sowieso zelden AT's
pi_134721704
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 18:01 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Als ik zeg dat de Bandit stickers 75 euro zijn doe je het wel, vervolgens zegt SD dat het voor zijn AT 700 euro was, dan zie je er vanaf?

Wellicht eens een idee om zelf wat prijzen op te zoeken voor je eigen motor? :')
Ik gaf me antwoordt misschien verkeerd als je net het vorige topic had gelezen had ik al aangegeven dat de stickers 5 tientjes waren maar bedoelde dat als mij set 700 euro zou kosten ik er dan vanaf zou zien
pi_134721763
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 18:10 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ik zie sowieso zelden AT's
uitstervend soort helaas. Voor de nettere vragen ze tegenwoordig zulke debiele prijzen dat geen hond ze meer koopt. Als je er een roodje bij legt zit je al onderaan de 950 markt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_134721779
Ik lees van jou vooral veel brainfarts en impuls acties :P
  donderdag 26 december 2013 @ 18:15:05 #11
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_134721782
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 18:10 schreef klawie het volgende:

[..]

Ik gaf me antwoordt misschien verkeerd als je net het vorige topic had gelezen had ik al aangegeven dat de stickers 5 tientjes waren maar bedoelde dat als mij set 700 euro zou kosten ik er dan vanaf zou zien
meest wijze optie is gewoon effe kijken of je niet aan hetzelfde deel kan komen wat al in de kleur is.. dan kun je gewoon 1 op 1 omschroeven.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 26 december 2013 @ 18:16:15 #12
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_134721801
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 18:14 schreef Salatrel het volgende:
Ik lees van jou vooral veel brainfarts en impuls acties :P
dank je O+ :*
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_134721816
quote:
3s.gif Op donderdag 26 december 2013 18:15 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

meest wijze optie is gewoon effe kijken of je niet aan hetzelfde deel kan komen wat al in de kleur is.. dan kun je gewoon 1 op 1 omschroeven.
Dat zou idd ook nog kunnen moet morgen toch bij de spuiter zijn en dan zal ik kijken wat hij ervan vind
pi_134721850
quote:
6s.gif Op donderdag 26 december 2013 18:16 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

dank je O+ :*
niet van jou :(
pi_134721869
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 18:14 schreef Salatrel het volgende:
Ik lees van jou vooral veel brainfarts en impuls acties :P
Leuk toch :P
  donderdag 26 december 2013 @ 18:51:25 #16
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_134722389
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 18:18 schreef Salatrel het volgende:

[..]

niet van jou :(
he sjit, had net zin een lekkere kerstrel. :(

w/
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:53:38 #17
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_134742106
Zelf ben ik geen lid van MF, maar ik zag dit topic in pta, die links zijn handig, bedankt!
(zoekt al een tijdje stad en land af voor een gebruikte produro demper....)
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
  vrijdag 27 december 2013 @ 13:18:51 #18
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_134742873
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:53 schreef IJsblock het volgende:
Zelf ben ik geen lid van MF, maar ik zag dit topic in pta, die links zijn handig, bedankt!
(zoekt al een tijdje stad en land af voor een gebruikte produro demper....)
voor een?

Die demper zal wel lukken op zich, de linkpijp is meestal het probleem ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 27 december 2013 @ 13:22:31 #19
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_134743007
Sorry, ik skip even tussen de top2000 snel door :P

Yamaha XT600 uit 2000
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
  vrijdag 27 december 2013 @ 13:24:00 #20
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_134743064
Ik kan onderhand wel uit de OP hoor. :P
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_134743220
Jongens, ik heb hier heel weinig gepost, maar ik overweeg mijn motor te verkopen. Het gaat om een witte yamaha xj6 uit 2009 met ongeveer 7500 km op de teller. Wat is een handig moment om hem te verkopen? Wat is een goede richtprijs
en heeft iemand hier misschien wel interesse? :P
pi_134744865
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
Jongens, ik heb hier heel weinig gepost, maar ik overweeg mijn motor te verkopen. Het gaat om een witte yamaha xj6 uit 2009 met ongeveer 7500 km op de teller. Wat is een handig moment om hem te verkopen? Wat is een goede richtprijs
en heeft iemand hier misschien wel interesse? :P
Je mag hem altijd hier neer zetten ;)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_134744871
quote:
5s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:18 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

voor een?

Die demper zal wel lukken op zich, de linkpijp is meestal het probleem ;)
Bij Pajic is dat geen probleem, hij heeft de linkpijp erg netjes gelast en ziet er ook nog eens mooi uit met die lasnaden. O+
pi_134744897
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
Jongens, ik heb hier heel weinig gepost, maar ik overweeg mijn motor te verkopen. Het gaat om een witte yamaha xj6 uit 2009 met ongeveer 7500 km op de teller. Wat is een handig moment om hem te verkopen? Wat is een goede richtprijs
en heeft iemand hier misschien wel interesse? :P
In het voorjaar. Dan kruipen alle mooiweer ridders weer uit hun hol
pi_134744967
Ik vraag me meer af of zoiets dan een impuls aankoop was?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_134745064
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:15 schreef KneusTeun het volgende:
Ik vraag me meer af of zoiets dan een impuls aankoop was?
Ja en nee. Was al een tijdje op zoek naar deze motor, maar ben kort daarna met mn vriendin gaan samenwonen waar ik hem niet kan stallen. Zo staat hij bij mijn ouders waardoor ik hem veel te weinig gebruik ;(


pi_134745166
Mannen hebben geen ruggegraat :P
Vrouwen en kinderen zijn te vaak spelbrekers :(
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_134745210
Das wel een mooie fiets ^O^
pi_134745437
Thanks, vind ik zelf ook, daarom is het ook zonde als hij maar staat. Afgelopen jaar maar weinig gebruikt. Je pakt hem veel minder snel als je hem eerst met de auto moet ophalen. En dan eind augustus brak ik met voetballen mn pols waardoor ik uberhaupt niet kon rijden :')
pi_134745460
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:20 schreef KneusTeun het volgende:
Mannen hebben geen ruggegraat :P
Vrouwen en kinderen zijn te vaak spelbrekers :(
:@ :(
pi_134745565
Niet om je te fucken hoor.
Maar 90% van de keren als mannen een motor wegdoen is het kind/vrouw wat ervoor gezorgd heeft.

Snap ik nooit echt, je mag toch je eigen hobby wel houden? Of zijn wij mannen echt zo simpel te beïnvloeden?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_134745760
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:26 schreef Afhaalchinees het volgende:
Thanks, vind ik zelf ook, daarom is het ook zonde als hij maar staat. Afgelopen jaar maar weinig gebruikt. Je pakt hem veel minder snel als je hem eerst met de auto moet ophalen. En dan eind augustus brak ik met voetballen mn pols waardoor ik uberhaupt niet kon rijden :')
Dat had ik ook een tijdje. Motor stond 3km verder in een garagebox. Lopend is een crime vanwege motorkleding en helm en in de auto is het ook niet veel beter. Daardoor stond mijn motor dus ook een jaar stil. Nu kan ik de motor met hangen en wurgen in de schuur krijgen en daardoor al flink wat krassen op de kappen gekregen, maarja boeiend, het is al een oud beestje.
pi_134745954
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:30 schreef KneusTeun het volgende:
Niet om je te fucken hoor.
Maar 90% van de keren als mannen een motor wegdoen is het kind/vrouw wat ervoor gezorgd heeft.

Snap ik nooit echt, je mag toch je eigen hobby wel houden? Of zijn wij mannen echt zo simpel te beïnvloeden?
Iets met levensverwachting van een motorrijder blablabla.. :')
pi_134745963
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:30 schreef KneusTeun het volgende:
Niet om je te fucken hoor.
Maar 90% van de keren als mannen een motor wegdoen is het kind/vrouw wat ervoor gezorgd heeft.

Snap ik nooit echt, je mag toch je eigen hobby wel houden? Of zijn wij mannen echt zo simpel te beïnvloeden?
Nee ik zie dit niet als een keuze tussen m'n meid of m'n motor, maar doordat het ineens zo liep zijn we onverwacht snel bij elkaar komen wonen. Zelf vind ze Achterop bijvoorbeeld ook leuk dus het is ook zeker geen verbod(en ja ik ken ook mannen die geen motor mogen rijden :')_!). We kijken wel voorzichtig naar een nieuwe woning, maar dat gaat waarschijnlijk nog wel 2 jaar of langer duren. Wat ik daar persé bij wil is een schuur voor de motor :P
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:41:40 #35
408794 punkmuis
fortune is not in the cookie
pi_134746043
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:20 schreef KneusTeun het volgende:
Mannen hebben geen ruggegraat :P
Vrouwen en kinderen zijn te vaak spelbrekers :(
Oi! :6
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:39 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Nee ik zie dit niet als een keuze tussen m'n meid of m'n motor, maar doordat het ineens zo liep zijn we onverwacht snel bij elkaar komen wonen. Zelf vind ze Achterop bijvoorbeeld ook leuk dus het is ook zeker geen verbod(en ja ik ken ook mannen die geen motor mogen rijden :')_!). We kijken wel voorzichtig naar een nieuwe woning, maar dat gaat waarschijnlijk nog wel 2 jaar of langer duren. Wat ik daar persé bij wil is een schuur voor de motor :P
Wij hebben ook geen schuur en wonen 1 hoog. Voor de deur met een zeiltje wil ook. Waar een wil is... ;)
pi_134746188
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:39 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Nee ik zie dit niet als een keuze tussen m'n meid of m'n motor, maar doordat het ineens zo liep zijn we onverwacht snel bij elkaar komen wonen. Zelf vind ze Achterop bijvoorbeeld ook leuk dus het is ook zeker geen verbod(en ja ik ken ook mannen die geen motor mogen rijden :')_!). We kijken wel voorzichtig naar een nieuwe woning, maar dat gaat waarschijnlijk nog wel 2 jaar of langer duren. Wat ik daar persé bij wil is een schuur voor de motor :P
Zet de motor in de kamer! :D
pi_134746242
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:44 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Zet de motor in de kamer! :D
[ link | afbeelding ]
naar 2 hoog met de trap, ze zien me al gaan :D
pi_134746269
Okee, dat wordt lastig idd :o
pi_134746285
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef punkmuis het volgende:

[..]

Oi! :6

[..]

Wij hebben ook geen schuur en wonen 1 hoog. Voor de deur met een zeiltje wil ook. Waar een wil is... ;)
Ja, dat wil ik niet. Ik denk dat de kans op diefstal er groot is en ik vind het ook zonde. Een zeiltje is imo niet voldoende bescherming tegen alle weersomstandigheden.
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:47:54 #40
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_134746314
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:46 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

naar 2 hoog met de trap, ze zien me al gaan :D
Zo'n ding monteren :P
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:48:26 #41
408794 punkmuis
fortune is not in the cookie
pi_134746340
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:47 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Ja, dat wil ik niet. Ik denk dat de kans op diefstal er groot is en ik vind het ook zonde. Een zeiltje is imo niet voldoende bescherming tegen alle weersomstandigheden.
Gewoon een motor erbij kopen en als anker gebruiken. Daarvoor gebruik ik de SupTen van Kneusteun ;).
pi_134746359
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:48 schreef punkmuis het volgende:

[..]

Gewoon een motor erbij kopen en als anker gebruiken. Daarvoor gebruik ik de SupTen van Kneusteun ;).
:D
Go girl! :P
pi_134746376
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:47 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Zo'n ding monteren :P
[ afbeelding ]
_O_
pi_134746631
Oh, mijn oom heeft een nieuw speeltje. Een GS1200 anniversary model 2013
http://www.cpuhunter.com/(...)Motorrad-R1200GS.jpg
:9
3km op de teller.

Nu aas ik op zijn ouwe GS1200 met flink wat ervaring (Nepal ritje ed) maar hij vraagt teveel ;(
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:04:41 #45
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:30:49 #46
34586 kepler
No bounce, no play
pi_134747719
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:04 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]

Eindelijk w/
Nice!

Bij mij is het ook tijd voor nieuwe, de oude zijn niet helemaal (eigenlijk helemaal niet) meer waterdicht. Ik kwam afgelopen dinsdag met soppende laarzen weer thuis na een leuke regenbui :')
The line is a dot to you!
pi_134748431
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:04 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]

Eindelijk w/
Waarom ben je zo gek met dat model?
Wil je niet juist een stevige laars? Ik zelf ben dr namelijk wel blij mee omdat mijn enkels dan minder snel breken bij offroad.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:52:16 #48
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_134748463
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:51 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Waarom ben je zo gek met dat model?
Wil je niet juist een stevige laars? Ik zelf ben dr namelijk wel blij mee omdat mijn enkels dan minder snel breken bij offroad.
Je heb stevig en stevig - ik wil er op reis ook nog normaal op kunnen lopen zegmaar ;)
pi_134748510
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:52 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Je heb stevig en stevig - ik wil er op reis ook nog normaal op kunnen lopen zegmaar ;)
Ja precies, dat is dan wel wat lastiger.
Deze waterdicht?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_134748596
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:56 schreef Gummiebeer het volgende:
Oh, mijn oom heeft een nieuw speeltje. Een GS1200 anniversary model 2013
http://www.cpuhunter.com/(...)Motorrad-R1200GS.jpg
:9
3km op de teller.

Nu aas ik op zijn ouwe GS1200 met flink wat ervaring (Nepal ritje ed) maar hij vraagt teveel ;(
Doen ze met elke GS, want je koopt je status als huisarts er meteen bij ;)

Dan wil ik de motor van mijn oom voor een prikkie! http://www.bikez.com/motorcycles/laverda_1000_jota_1980.php
Vind ik mooier dan die BMW :)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:55:14 #51
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_134748602
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:53 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ja precies, dat is dan wel wat lastiger.
Deze waterdicht?
Yes ^O^
pi_134748662
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:55 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Yes ^O^
Dat is aller belangrijkste vind ik.
Hoewel ik laatst dus tot aan de seat in het water stond en dus alsnog me laarzen vol had :( dus alles is waterproof tot een bepaalde hoogte ;)

Leuk project:

XTZ750! schijnt TDM900 blok in te liggen ook nog. En 160kg totaal gewicht.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  vrijdag 27 december 2013 @ 16:00:07 #53
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_134748794
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:56 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Dat is aller belangrijkste vind ik.
Hoewel ik laatst dus tot aan de seat in het water stond en dus alsnog me laarzen vol had :( dus alles is waterproof tot een bepaalde hoogte ;)

Leuk project:
[ http://img694.imageshack.us/img694/6482/125supertener.jpg (copy/paste deze link) ]
XTZ750! schijnt TDM900 blok in te liggen ook nog. En 160kg totaal gewicht.
Dat sowieso _O- m'n oude hadden zoveel scheuren, die waren nog wel prima voor ventilatie maar qua nat weer not so much.

Overigens, is dat niet een heel iel frame voor zo'n blok of lijkt dat maar zo?
  vrijdag 27 december 2013 @ 16:02:41 #54
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_134748891
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:22 schreef IJsblock het volgende:
Sorry, ik skip even tussen de top2000 snel door :P

Yamaha XT600 uit 2000
Moet daar niet gewoon een dikke Akra onder? :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_134748933
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 16:00 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Dat sowieso _O- m'n oude hadden zoveel scheuren, die waren nog wel prima voor ventilatie maar qua nat weer not so much.

Overigens, is dat niet een heel iel frame voor zo'n blok of lijkt dat maar zo?
Nee, die rode delen zijn alleen voor seat en kappenset.
Rest is allemaal nog origineel.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  vrijdag 27 december 2013 @ 16:10:37 #56
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_134749235
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:56 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Dat is aller belangrijkste vind ik.
Hoewel ik laatst dus tot aan de seat in het water stond en dus alsnog me laarzen vol had :( dus alles is waterproof tot een bepaalde hoogte ;)

Leuk project:
[ afbeelding ]
XTZ750! schijnt TDM900 blok in te liggen ook nog. En 160kg totaal gewicht.
Ketting staat veel te strak volgens mij.. of zit er stalen pijp onder ipv vering?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 27 december 2013 @ 16:11:18 #57
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_134749267
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 december 2013 16:02 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Moet daar niet gewoon een dikke Akra onder? :P
Als ik Akracenten had wel :P
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
pi_134749494
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:55 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Doen ze met elke GS, want je koopt je status als huisarts er meteen bij ;)

Dan wil ik de motor van mijn oom voor een prikkie! http://www.bikez.com/motorcycles/laverda_1000_jota_1980.php
Vind ik mooier dan die BMW :)
Laverda's.
Doet mij gelijk denken aan een scene in Fear and Loathing in Las Vegas :)
  vrijdag 27 december 2013 @ 16:34:11 #59
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_134750302
Had overigens nog een financiële meevallert ook wat betreft de laarzen. Prijskaartje las 190, aan de kassa was dat 130. Aanbieding w/
pi_134788716
Wat heb ik net héérlijk gereden zeg :D O+

Na mn val niet meer met een goed gevoel gereden, afgelopen 2 maanden helemaal niet. En nu weer 2 uur onderweg geweest. Fantastisch _O_
pi_134788959
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:24 schreef Piles het volgende:
Wat heb ik net héérlijk gereden zeg :D O+

Na mn val niet meer met een goed gevoel gereden, afgelopen 2 maanden helemaal niet. En nu weer 2 uur onderweg geweest. Fantastisch _O_
Goed bezig!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_134789001
Oh, 1 minpuntje wel. De wintervoering van mn jas vergeten. Werd toch best frisjes :')
pi_134789072
Kon 2e kerstdag met gescheurde zomerhandschoenen rijden! ^O^
Das toch wel ideaal zo eind December _O-
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  zaterdag 28 december 2013 @ 16:44:00 #65
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_134789661
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:24 schreef Piles het volgende:
Wat heb ik net héérlijk gereden zeg :D O+

Na mn val niet meer met een goed gevoel gereden, afgelopen 2 maanden helemaal niet. En nu weer 2 uur onderweg geweest. Fantastisch _O_
Gaaf gozert ^O^
pi_134792445
Redelijk wat motoren gezien vandaag, zowel op de weg als bij Stijner. Daar staat een mooie KTM 950 adventure :9~ helaas met wegbanden ;(
http://motorservice-stijner.nl/index.php/occasions (pagina 3)
pi_134792735
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 december 2013 17:35 schreef Gummiebeer het volgende:
Redelijk wat motoren gezien vandaag, zowel op de weg als bij Stijner. Daar staat een mooie KTM 950 adventure :9~ helaas met wegbanden ;(
http://motorservice-stijner.nl/index.php/occasions (pagina 3)
Staat er al tijdje, leuk ding en aan banden te zien nooit goed gebruikt :P
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_134792834
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 17:42 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Staat er al tijdje, leuk ding en aan banden te zien nooit goed gebruikt :P
De vorige eigenaar heeft enkel op verhard gereden :D
Als ik zoveel centjes zou hebben was die vandaag nog verkocht! :@
pi_134792967
Groetjes uit de moezel :+
pi_134793014
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 december 2013 17:48 schreef Maegrim het volgende:
Groetjes uit de moezel :+
ben je de plomp in gereden? Zal wel koud zijn in de moezel
  zaterdag 28 december 2013 @ 18:07:36 #71
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_134818898
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 december 2013 18:07 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Foto's!
doen we ook nog een chocomel ritje vanmiddag? :P laatste kans om het jaar af te sluiten :P
pi_134825771
Lekker rijweer heur :7 zo ook nog even het jaar afsluiten met een ritje :Y

Beetje jammer dat bijna iedereen hier in de buurt de fiets al gestald heeft. Maar goed, zijn weer met zijn drieën. Kennen we tenminste fatsoenlijk doorrijden zonder dat mooiweervolk :7
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_134828798
die nieuwe vstrom 1000 is volgende maand te koop trouwens :P 13k euro moet ie kosten.. toch een duizendje of 4 minder dan de xt1200 of de goedkoopste Tiger explorer. met 99pk, 20l tank en 228kg nat wel minder krachtig dan de 1000+cc tegenhangers maar ook een stuk lichter. tevens ketting ipv cardan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 29 december 2013 @ 15:31:51 #75
34586 kepler
No bounce, no play
pi_134829396
Ik ga zo ook weer voor een rondje! Ik heb mijn winterhandschoenen weer gevonden dus geen koude handen meer :D *O*
The line is a dot to you!
  zondag 29 december 2013 @ 15:57:11 #76
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_134830493
Boh, ik heb ook al lang niet meer gebrommerd; volgens mij voor het eerst in een jaartje of 7-8 ofzo dat ik zo lang achter elkaar niet heb gereden :%

Blessure is overigens ook nog steeds niet genezen, nog steeds veel vocht achterop mijn rechter heup, en zonder pijnstillers wil ook nog steeds niet echt :{
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_134835298
Ik heb de ketting voor me motor binnen weet iemand of ik hem kan klinken met een distributieketting set??
pi_134836122
Tuurlijk en anders met tiewraps
  zondag 29 december 2013 @ 18:02:27 #79
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_134836211
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 17:41 schreef klawie het volgende:
Ik heb de ketting voor me motor binnen weet iemand of ik hem kan klinken met een distributieketting set??
Vraag jezelf of je het risico wilt lopen dat 'ie een hapje uit je carter neemt :7

Kettingponsen zijn meestal maar geschikt voor één bepaald type ketting.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_134836401
quote:
3s.gif Op zondag 29 december 2013 18:02 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Vraag jezelf of je het risico wilt lopen dat 'ie een hapje uit je carter neemt :7

Kettingponsen zijn meestal maar geschikt voor één bepaald type ketting.
Denk niet dat ik daar vrolijk van wordt
Denk dan toch dat ik het laat doen
pi_134836438
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 18:00 schreef Salatrel het volgende:
Tuurlijk en anders met tiewraps
Die heb je nu vast wel bij je op je motor :P
pi_134836502
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 18:07 schreef klawie het volgende:

[..]

Die heb je nu vast wel bij je op je motor :P
gek genoeg niet.
pi_134837168
quote:
15s.gif Op zondag 29 december 2013 15:57 schreef Sounddragon het volgende:
Boh, ik heb ook al lang niet meer gebrommerd; volgens mij voor het eerst in een jaartje of 7-8 ofzo dat ik zo lang achter elkaar niet heb gereden :%

Blessure is overigens ook nog steeds niet genezen, nog steeds veel vocht achterop mijn rechter heup, en zonder pijnstillers wil ook nog steeds niet echt :{
Dat krijg je ook met zo'n poser bike, die wil je netjes houden ;)
En die blessure, boh, jaren geleden met stilstand omgetuimeld en nog steeds af en toe last van mijn elleboog omdat die alles opving :X
pi_134837241
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 18:08 schreef Salatrel het volgende:

[..]

gek genoeg niet.
Ik zou effe een zakje meenemen op vakantie als ik jou was :P
pi_134837386
Aah, het na een lange dag uittrekken van de motorlaarzen, da's toch bijna net zo lekker als het rijden zelf zeg O+

Heerlijk ritje wel, gewoon eens onbeschoft hard gereden >:) moet ook eens kunnen zo nu en dan. Wel de laatste van het jaar denk ik, tenzij ik morgen besloot nog even naar de ouwelui te rijden.

[ Bericht 21% gewijzigd door BlackLining op 29-12-2013 18:35:15 ]
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 29 december 2013 @ 19:17:44 #86
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_134839515
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 18:06 schreef klawie het volgende:

[..]

Denk niet dat ik daar vrolijk van wordt
Denk dan toch dat ik het laat doen
Je kunt het zelf op zich ook wel met de goede spullen en een handje extra.. ik liet de laatste op de AT ook doen bij een motorcenter, toen kon ik meteen zien hoe je dat doet zónder pons, want die gebruikten zij ook niet _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 29 december 2013 @ 19:19:56 #87
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_134839640
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2013 18:23 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Dat krijg je ook met zo'n poser bike, die wil je netjes houden ;)
En die blessure, boh, jaren geleden met stilstand omgetuimeld en nog steeds af en toe last van mijn elleboog omdat die alles opving :X
Mwoah, op zich zou een ritje nu wel kunnen qua pekel; na de laatste strooibeurt is er alweer genoeg water gevallen op zich, en zeker met een droog wegdek is het denk ik prima te doen. Preventief afspuiten kan ook nog achteraf :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_134839680
quote:
14s.gif Op zondag 29 december 2013 19:17 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Je kunt het zelf op zich ook wel met de goede spullen en een handje extra.. ik liet de laatste op de AT ook doen bij een motorcenter, toen kon ik meteen zien hoe je dat doet zónder pons, want die gebruikten zij ook niet _O-
Dat trucje met die twee hamers? :+

Wij hebben met ons lokale mororgroepie gewoon gezamenlijk wat van dat gereedschap aangeschaft wat je niet vaak gebruikt maar wel duur is. Kettingponsje, carbtune set, zuigerklem, dat soort zaken. Scheelt veel geld op die manier.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 29 december 2013 @ 19:24:18 #89
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_134839874
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 19:20 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat trucje met die twee hamers? :+

Wij hebben met ons lokale mororgroepie gewoon gezamenlijk wat van dat gereedschap aangeschaft wat je niet vaak gebruikt maar wel duur is. Kettingponsje, carbtune set, zuigerklem, dat soort zaken. Scheelt veel geld op die manier.
Mjah, vuist erachter, scherp beiteltje en dan een mooi kruisje erin timmeren met hamer nummertje 2. Werkt prima, en is zó gepiept, maar werkt wel het lekkerste met een handje extra voor het vuistje.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_134841075
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 december 2013 18:07 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Foto's!
pi_134841321
Hihihi allemaal genoeg aan een tanktas behalve de GS rijder die heeft een set kisten erop zitten :P
  zondag 29 december 2013 @ 19:55:33 #92
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_134841362
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 19:54 schreef Salatrel het volgende:
Hihihi allemaal genoeg aan een tanktas behalve de GS rijder die heeft een set kisten erop zitten :P
Ego past niet in de tas ;)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  zondag 29 december 2013 @ 20:46:16 #93
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_134844879
Ik zou dat paadje achter die GS effe op willen :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_134845159
quote:
14s.gif Op zondag 29 december 2013 20:46 schreef Sounddragon het volgende:
Ik zou dat paadje achter die GS effe op willen :P
Met de CB ja?
  zondag 29 december 2013 @ 20:50:32 #95
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_134845242
Nee, met jouw Alp natuurlijk :Y)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 29 december 2013 @ 21:43:38 #97
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_134849299
quote:
5s.gif Op zondag 29 december 2013 21:43 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Voor ons mannen geldt het niet?
Als je een vriendin hebt die motor rijdt, geldt het indirect ook voor jou.
pi_134849813
quote:
6s.gif Op zondag 29 december 2013 21:44 schreef Anne het volgende:

[..]

Als je een vriendin hebt die motor rijdt, geldt het indirect ook voor jou.
Mijn huidige vriendin durft niet meer zo goed sinds ik mooi in een bocht dook met 140, ik snap dat nooit zo goed :@
pi_134856900
quote:
De mijne is er als de dood voor helaas ;( schijnt zo nadat een of andere klapjosti ex van haar, ook motorrijder, met haar achterop 200 km/h is gaan rijden zonder haar beschermende kleding te geven |:( sinds dien durft ze geen motor meer aan te raken.

Ach ja, wellicht komt het ooit nog terug.


Tevens nog lekker uitlaatgassen in mijn gezicht gehad vanmiddag, trollvrienden die je motor starten als je met het achterwiel bezig bent o|O :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 29 december 2013 @ 23:45:03 #101
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_134857683
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 23:31 schreef BlackLining het volgende:

[..]

De mijne is er als de dood voor helaas ;( schijnt zo nadat een of andere klapjosti ex van haar, ook motorrijder, met haar achterop 200 km/h is gaan rijden zonder haar beschermende kleding te geven |:( sinds dien durft ze geen motor meer aan te raken.

Ach ja, wellicht komt het ooit nog terug.

Tevens nog lekker uitlaatgassen in mijn gezicht gehad vanmiddag, trollvrienden die je motor starten als je met het achterwiel bezig bent o|O :+
Fijne vrienden, geven niks om je vingers zeker? Gelukkig doet een lel met sleutel 24 op je schenen gemeen zeer w/
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 30 december 2013 @ 11:48:11 #102
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_134868155
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_134873120
Stel je wint morgen de jackpot in de staatsloterij en daardoor heb je genoeg geld om de motor van je dromen te kopen.

Wat koop je?
  maandag 30 december 2013 @ 14:03:35 #104
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_134873171
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 14:02 schreef Salatrel het volgende:
Stel je wint morgen de jackpot in de staatsloterij en daardoor heb je genoeg geld om de motor van je dromen te kopen.

Wat koop je?
Honda CBR 600RR of een Fireblade :)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_134873312
Bandit 1200 dan maar he :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_134874360
s1000r? :+
  maandag 30 december 2013 @ 14:38:14 #107
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_134874936
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 14:02 schreef Salatrel het volgende:
Stel je wint morgen de jackpot in de staatsloterij en daardoor heb je genoeg geld om de motor van je dromen te kopen.

Wat koop je?
mag ik ook een xjr of een r50 naar wrenchmonkees sturen?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  maandag 30 december 2013 @ 14:41:59 #108
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_134875103
Zo'n vraag is niet compleet zonder plaatjes natuurlijk.



Een Honda CB750 uit 78. En de Alp krijgt dan ook een blokrevisie O+
  maandag 30 december 2013 @ 15:06:10 #109
408794 punkmuis
fortune is not in the cookie
pi_134876102
Mag ik er maar 1tje kiezen? Van 30 miljoen kun je er heus wel meer kopen ;).
  maandag 30 december 2013 @ 17:09:02 #110
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_134881865
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 14:02 schreef Salatrel het volgende:
Stel je wint morgen de jackpot in de staatsloterij en daardoor heb je genoeg geld om de motor van je dromen te kopen.

Wat koop je?
nieuwe Busa :)
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_134882685
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 17:09 schreef stinkie het volgende:

[..]

nieuwe Busa :)
en dan die oude als pekelbusa houden?
  maandag 30 december 2013 @ 17:30:06 #112
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_134882908
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 17:25 schreef Salatrel het volgende:

[..]

en dan die oude als pekelbusa houden?
nee, collectors item. Oer-boesa in originele staat. Daar rijden er niet veel meer van rond
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_134885095
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 14:02 schreef Salatrel het volgende:
Stel je wint morgen de jackpot in de staatsloterij en daardoor heb je genoeg geld om de motor van je dromen te kopen.

Wat koop je?
Een motorzaak :Y)
  maandag 30 december 2013 @ 19:16:27 #114
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_134888109
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 14:02 schreef Salatrel het volgende:
Stel je wint morgen de jackpot in de staatsloterij en daardoor heb je genoeg geld om de motor van je dromen te kopen.

Wat koop je?
De Y2K. Wil je bumperkleven bij het stoplicht? Go ahead... >:)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 30 december 2013 @ 21:55:25 #115
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_134897507
Heb er heel veel zin in om mijn motorrijbewijs te gaan halen, en ik heb ook al een aantal motoren op het oog.

Nou was ik benieuwt, of mensen naast de OP nog algemene tips hebben en of iemand mij kan vertellen of ik er verstandig aan doe om als beginnend motorrijder de volgende motoren in gedachte te hebben:

Ducati S2R 800
Ducati S4R
Kawasaki Z1000

Zelf ben ik namelijk een enorm fan van naked bikes, ik vind dat ze karakter uitstralen en iets bijzonders (in tegenstelling tot de wegracers)

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met soortgelijke motoren en mij misschien first hand experiences kunnen vertellen?

Mijn dank is groot :)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_134897739
Ik zou dure luxe fietsen als die Ducati's sowieso niet als eerste nemen.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 30 december 2013 @ 22:22:23 #117
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_134899106
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 21:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
Heb er heel veel zin in om mijn motorrijbewijs te gaan halen, en ik heb ook al een aantal motoren op het oog.

Nou was ik benieuwt, of mensen naast de OP nog algemene tips hebben en of iemand mij kan vertellen of ik er verstandig aan doe om als beginnend motorrijder de volgende motoren in gedachte te hebben:

Ducati S2R 800
Ducati S4R
Kawasaki Z1000

Zelf ben ik namelijk een enorm fan van naked bikes, ik vind dat ze karakter uitstralen en iets bijzonders (in tegenstelling tot de wegracers)

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met soortgelijke motoren en mij misschien first hand experiences kunnen vertellen?

Mijn dank is groot :)
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 21:59 schreef BlackLining het volgende:
Ik zou dure luxe fietsen als die Ducati's sowieso niet als eerste nemen.
Dat, met als toevoeging; alles boven de 750cc voorlopig een jaartje of 2 uit je hoofd zetten. Eerst maar eens leren rijden op iets beschaafds.. dan blijf je het langste heel.

Kan wel.. is het slim?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 30 december 2013 @ 22:27:30 #118
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_134899422
quote:
14s.gif Op maandag 30 december 2013 22:22 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

[..]

Dat, met als toevoeging; alles boven de 750cc voorlopig een jaartje of 2 uit je hoofd zetten. Eerst maar eens leren rijden op iets beschaafds.. dan blijf je het langste heel.

Kan wel.. is het slim?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf heb ik totaal geen verstand van motoren... hebben jullie suggesties/ideeën en/of ervaringen die gedeeld kunnen worden? Alternatieven bijvoorbeeld?

Wat betreft die luxe fiets als een ducati, zelf dacht ik dat een s2r wel meeviel... Ik weet alleen niet hoe ze in onderhoud zijn? (opzich is prijs niet echt een issue op dit moment in mijn leven.. geen vrouw, geen kids, dan kom je al een heel eind :P )

Voorkeur is dus dat het een naked bike uitstraling heeft, en genoeg power heeft om goed mee te komen.. Al heb ik geen flauw idee hoe dat met motoren zit, wat wel en niet gangbaar is.
Had al wel veel gelezen over die motoren, maar leek als ik ben neem ik al het advies ter harte.

Wil uiteindelijk een goede en mooie fiets hebben, waar ik lang plezier aan kan beleven als beginnend motorrijder, die sportief is maar ook gematigd.

Oh ja, en zwart... want dat is gewoon mijn ding :P
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_134899561
Buiten dat is het natuurlijk ook wel leuk om wat te wensen over te houden :)

Eerste fiets niet te luxe, houdt er rekening mee dat de kans dat je op je bek gaat de 100% nadert. Ik ken je financiële situatie niet maar horizontaal parkeren met een Duc kost veel meer dan met een wat gangbare naked.

Ik zou zeggen, kijken eens bij Suzuki's GS/GSX/GSF serie, Honda's CB/CBF serie, Yamaha's XJ Diversion en de Kawasaki nakeds had je al gevonden.


Naked als eerste motor is wel een goeie keus, kappen kunnen alleen maar kapot, en je heerst natuurlijk gewoon op een naked :7


Wat power betreft, met een 600 ga je niks tekort komen en rijd je praktisch alles op vier wielen compleet zoek. Maar let ook op wat SD al zei, niet meteen teveel willen, van zo'n raket waar hij op rijdt, een CB1300, krijg ik het ook spontaan benauwd, en dan heb ik toch 40.000km meer motor ervaring dan jij :+

Die power hoef je je geen zorgen te maken. Limiterende factor van het motorrijden ligt in bijna alle gevallen bij de skills van de rijder en niet bij de kracht van de motor.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_134899566
ook leuk voor woon werk verkeer

de MV Agusta Turismo Veloce 800




zelfs met handkappen en een heuse kofferset


pi_134899946
Godver die achterlichten _O_ :9~
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_134900144
125peekaa's bij 11300 toeren _O-
pi_134900154
niks voor jou BL is een 3 in lijn
  maandag 30 december 2013 @ 22:40:08 #124
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_134900309
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 22:27 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Zelf heb ik totaal geen verstand van motoren... hebben jullie suggesties/ideeën en/of ervaringen die gedeeld kunnen worden? Alternatieven bijvoorbeeld?

Wat betreft die luxe fiets als een ducati, zelf dacht ik dat een s2r wel meeviel... Ik weet alleen niet hoe ze in onderhoud zijn? (opzich is prijs niet echt een issue op dit moment in mijn leven.. geen vrouw, geen kids, dan kom je al een heel eind :P )

Voorkeur is dus dat het een naked bike uitstraling heeft, en genoeg power heeft om goed mee te komen.. Al heb ik geen flauw idee hoe dat met motoren zit, wat wel en niet gangbaar is.
Had al wel veel gelezen over die motoren, maar leek als ik ben neem ik al het advies ter harte.

Wil uiteindelijk een goede en mooie fiets hebben, waar ik lang plezier aan kan beleven als beginnend motorrijder, die sportief is maar ook gematigd.

Oh ja, en zwart... want dat is gewoon mijn ding :P
Mjah, define "goed mee te komen" met een kudde fietsende schooljeugd? met de touristenfahrten op de Ring? de gemiddelde Audi? of een groepje vrienden die al 10+ jaar op 1000+'ers rijdt?

Alles boven de 400cc maakt in principe alle auto's onder de 200Pk compleet kansloos, 600cc is- en blijft het snelste door de boor genomen; een dikke 1000+cc wordt op een dijkie met een knulletje met lef en wat ervaring op een CBR600 heeelemaal aan baklappen gereden.. PK's maken ervaring niet goed. PK's maken een n00b een potentiële donor.

Dikke motoren leggen het in de bochten altijd af tegen lichtere.

Pak een 600 of 750 naked om het op te leren en om te ondervinden wat er NIET kan. Als je een beetje uitgespeeld bent en je kunt lezen en schrijven met je opstappert, dan ben je misschien klaar voor een PK pakhuis,

Mijnes;

De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 30 december 2013 @ 22:40:15 #125
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_134900321
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 22:29 schreef BlackLining het volgende:
Buiten dat is het natuurlijk ook wel leuk om wat te wensen over te houden :)

Eerste fiets niet te luxe, houdt er rekening mee dat de kans dat je op je bek gaat de 100% nadert. Ik ken je financiële situatie niet maar horizontaal parkeren met een Duc kost veel meer dan met een wat gangbare naked.

Ik zou zeggen, kijken eens bij Suzuki's GS/GSX/GSF serie, Honda's CB/CBF serie, Yamaha's XJ Diversion en de Kawasaki nakeds had je al gevonden.

Naked als eerste motor is wel een goeie keus, kappen kunnen alleen maar kapot, en je heerst natuurlijk gewoon op een naked :7

Wat power betreft, met een 600 ga je niks tekort komen en rijd je praktisch alles op vier wielen compleet zoek. Maar let ook op wat SD al zei, niet meteen teveel willen, van zo'n raket waar hij op rijdt, een CB1300, krijg ik het ook spontaan benauwd, en dan heb ik toch 40.000km meer motor ervaring dan jij :+

Die power hoef je je geen zorgen te maken. Limiterende factor van het motorrijden ligt in bijna alle gevallen bij de skills van de rijder en niet bij de kracht van de motor.
Mwoah, wat kost het gemiddeld denk je? Of een beurt voor zo'n bike...

Uit principe wil ik geen suzuki gsx, daar rijden ze hier allemaal mee want dat is "hot" en "stoer" plus ik vind zelf wegracers echt helemaal niets.... (choppers ook niet trouwens)

Daarom zit ik in tweestrijd, 0,0 ervaring behalve af en toe op een scooter gereden (nooit een brommer of scooter gehad).

maar de prijzen van al die motorfietsen liggen rond de 5 a 6000 euro, en dan koop ik liever iets goeds dan dat ik straks nog een keer moet. Zowel kwa vermogen, als uitstraling etc.

quote:
14s.gif Op maandag 30 december 2013 22:40 schreef Sounddragon het volgende:


Pak een 600 of 750 naked om het op te leren en om te ondervinden wat er NIET kan. Als je een beetje uitgespeeld bent en je kunt lezen en schrijven met je opstappert, dan ben je misschien klaar voor een PK pakhuis,

Mijnes;

[ afbeelding ]
Specs van dat ding en type?
Daar is dus ook absoluut wat voor te zeggen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 30 december 2013 @ 22:44:28 #126
34586 kepler
No bounce, no play
pi_134900638
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 22:40 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Mwoah, wat kost het gemiddeld denk je? Of een beurt voor zo'n bike...

Uit principe wil ik geen suzuki gsx, daar rijden ze hier allemaal mee want dat is "hot" en "stoer" plus ik vind zelf wegracers echt helemaal niets.... (choppers ook niet trouwens)

Daarom zit ik in tweestrijd, 0,0 ervaring behalve af en toe op een scooter gereden (nooit een brommer of scooter gehad).

maar de prijzen van al die motorfietsen liggen rond de 5 a 6000 euro, en dan koop ik liever iets goeds dan dat ik straks nog een keer moet. Zowel kwa vermogen, als uitstraling etc.

[..]

Daar is dus ook absoluut wat voor te zeggen.
Mijn eerste motor was een Kawasaki GPZ600 van 500 euro :D Puur om te kijken wat ik wilde (geen racer dus uiteindelijk) en een beetje ervaring op te doen :)
The line is a dot to you!
pi_134900684
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 22:40 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Mwoah, wat kost het gemiddeld denk je? Of een beurt voor zo'n bike...

Uit principe wil ik geen suzuki gsx, daar rijden ze hier allemaal mee want dat is "hot" en "stoer" plus ik vind zelf wegracers echt helemaal niets.... (choppers ook niet trouwens)

Daarom zit ik in tweestrijd, 0,0 ervaring behalve af en toe op een scooter gereden (nooit een brommer of scooter gehad).

maar de prijzen van al die motorfietsen liggen rond de 5 a 6000 euro, en dan koop ik liever iets goeds dan dat ik straks nog een keer moet. Zowel kwa vermogen, als uitstraling etc.

[..]

Specs van dat ding en type?
Daar is dus ook absoluut wat voor te zeggen.
Rijden allemaal op een GSX? Denk dat je in de war bent met een GSX-R ;) groot verschil. De GSX is een naked, geen racer.

Een beurt voor een Ducati bij de dealer kost, schrik niet, ¤1.200 bij de dealer hier in de stad. Dat je nu ¤5.000 te besteden hebt wil niet zeggen dat je meteen een dikke motor moet kopen. Ik zou zeggen, pak die ¤5.000, koop van ¤1.500 een leuke beginnersmotor, investeer ¤1.500 in een goed pak, da's veel belangrijker. De overige ¤2.000 zou ik voorlopig in mijn zak houden en bewaren tot je je over een jaar of twee het motorrijden wat meer eigen hebt gemaakt en op zoek kunt naar je dreambike.


Die foto die SD postte, als jij dat als eerste fiets neemt dan sluit maar vast een hele dikke levensverzekering af :D :D maar die CB'tjes zijn er ook in wat fatsoenlijkere volumes als 600-750 cc ;)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 30 december 2013 @ 22:46:14 #128
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_134900760
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 22:40 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Mwoah, wat kost het gemiddeld denk je? Of een beurt voor zo'n bike...

Uit principe wil ik geen suzuki gsx, daar rijden ze hier allemaal mee want dat is "hot" en "stoer" plus ik vind zelf wegracers echt helemaal niets.... (choppers ook niet trouwens)

Daarom zit ik in tweestrijd, 0,0 ervaring behalve af en toe op een scooter gereden (nooit een brommer of scooter gehad).

maar de prijzen van al die motorfietsen liggen rond de 5 a 6000 euro, en dan koop ik liever iets goeds dan dat ik straks nog een keer moet. Zowel kwa vermogen, als uitstraling etc.

[..]

Specs van dat ding en type?
Daar is dus ook absoluut wat voor te zeggen.
Honda CB1300, eat's stukgaatie's for breakfast, en soms tussendoor ook nog eentje :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 30 december 2013 @ 22:57:08 #129
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_134901501
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 22:45 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Rijden allemaal op een GSX? Denk dat je in de war bent met een GSX-R ;) groot verschil. De GSX is een naked, geen racer.

Een beurt voor een Ducati bij de dealer kost, schrik niet, ¤1.200 bij de dealer hier in de stad. Dat je nu ¤5.000 te besteden hebt wil niet zeggen dat je meteen een dikke motor moet kopen. Ik zou zeggen, pak die ¤5.000, koop van ¤1.500 een leuke beginnersmotor, investeer ¤1.500 in een goed pak, da's veel belangrijker. De overige ¤2.000 zou ik voorlopig in mijn zak houden en bewaren tot je je over een jaar of twee het motorrijden wat meer eigen hebt gemaakt en op zoek kunt naar je dreambike.

Die foto die SD postte, als jij dat als eerste fiets neemt dan sluit maar vast een hele dikke levensverzekering af :D :D maar die CB'tjes zijn er ook in wat fatsoenlijkere volumes als 600-750 cc ;)
Daar zou ik best mee in de war kunnen zijn, maar goed waar vind je dan een goede motor voor 1500 euro? Of althans, niet zozeer waar maar welke bikes raad je dan aan?

Budget is max 5000 wat ik er aan wil uitgeven aan mijn eerste bike (excl kleding) dus vandaar.
quote:
14s.gif Op maandag 30 december 2013 22:46 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Honda CB1300, eat's stukgaatie's for breakfast, en soms tussendoor ook nog eentje :7
yah, I'll pass :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 30 december 2013 @ 23:05:55 #130
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_134902147
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 22:57 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Daar zou ik best mee in de war kunnen zijn, maar goed waar vind je dan een goede motor voor 1500 euro? Of althans, niet zozeer waar maar welke bikes raad je dan aan?

Budget is max 5000 wat ik er aan wil uitgeven aan mijn eerste bike (excl kleding) dus vandaar.

[..]

yah, I'll pass :')
Wát ga je ermee rijden? rondje op zondag met het vrouwtje achterop? rondje op zondag met matties met dikke fietsen? woon-werk? vakantie?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_134902323
En ook wel handig, wil je onderhoud zelf doen, of ben je dat niet van plan een breng je hem voor een oil change al naar de dealer?

Motoren hebben iets meer onderhoud nodig dan een auto ;) de mijne om de 6.000km.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 30 december 2013 @ 23:11:01 #132
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_134902522
quote:
14s.gif Op maandag 30 december 2013 23:05 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Wát ga je ermee rijden? rondje op zondag met het vrouwtje achterop? rondje op zondag met matties met dikke fietsen? woon-werk? vakantie?
Geen vrouw
Geen matties met dikke fietsen opzich

Meeste woon-werk-file-rijden, beetje toeren, en gewoon even rijden als ik zin heb.
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 23:08 schreef BlackLining het volgende:
En ook wel handig, wil je onderhoud zelf doen, of ben je dat niet van plan een breng je hem voor een oil change al naar de dealer?

Motoren hebben iets meer onderhoud nodig dan een auto ;) de mijne om de 6.000km.
Voornamelijk uitbesteed voorlopig.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 30 december 2013 @ 23:14:46 #133
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_134902807
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 22:29 schreef Salatrel het volgende:
ook leuk voor woon werk verkeer

de MV Agusta Turismo Veloce 800

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

zelfs met handkappen en een heuse kofferset

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Christus te paard op een houtvlot wat een gedrocht.
pi_134904140
quote:
14s.gif Op maandag 30 december 2013 22:40 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mijnes;

[ afbeelding ]
heeej zoeen heb ik ook geloof ik :9



quote:
14s.gif Op zondag 29 december 2013 20:46 schreef Sounddragon het volgende:
Ik zou dat paadje achter die GS effe op willen :P


wel krap :+

[ Bericht 17% gewijzigd door Maegrim op 30-12-2013 23:39:21 ]
pi_134904190
Mét MF stickert _O_
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 30 december 2013 @ 23:39:27 #136
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_134904659
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 23:11 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Geen vrouw
Geen matties met dikke fietsen opzich

Meeste woon-werk-file-rijden, beetje toeren, en gewoon even rijden als ik zin heb.

[..]

Voornamelijk uitbesteed voorlopig.
Hmm, woon-werk rijden is fijner met iets van een kuip voor je Nase, zeker als er snelweg bij zit en/of je ook van plan bent om met iets minder weer te rijden. Naked is leuk, maar niet als het een beetje waait of regent. Tevens ziet bijvoorbeeld een topkoffer er niet uit op een fiets zonder kuip (vind ik).

Allemaal dingegies waar je een beetje over na moet denken bij aanschaf van een motor. Autos zijn makkelijk, je tas of koffer past er altijd in, en passagiers ook wel. Een motorfiets is een beetje wat meer specifiek qua gebruik. Iets wat allround is, is er eigenlijk niet echt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 30 december 2013 @ 23:40:50 #137
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_134904750
quote:
10s.gif Op maandag 30 december 2013 23:32 schreef Maegrim het volgende:

[..]

heeej zoeen heb ik ook geloof ik :9

[ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]

wel krap :+
Istie alweer een beetje opgelapt? :)

Krap is goed, anders gaat iedereen daar rijden heah :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_134905023
deksel links heb ik liggen, mag iemand een keer doen bij een beurt :+
8cm breder stuur, handvatverwarming, bar end spiegels al ga ik toch wat anders verzinnen denk ik, was niet duur gelukkig :) zwarte knippers ook nog
pi_134905160
Hoe bevalt je handvatverwarming Maegrim? Ik vind het héérlijk, sinds het erop zit heeft het niet meer uit gestaan. O+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_134905311
heb het al op de vfr, kwam goed van pas dit weekend al was het met winterhandschoenen nooit koud... m'n arme tenen waren een heel ander verhaal :')
nog niet met de cb gereden :{

erg te spreken over m'n nieuwe pak van rev'it trouwens, zaterdag 2 uur harde regen gehad, eigenlijk alleen thv m'n navel een natte plek :)


pi_134905448
Ik heb verwarmde voetzolen besteld :D

Al zal ik dan wel met een touwtje aan de fiets vast moeten. Even een goede connector zoeken die makkelijk los gaat als ik onvrijwillig afstap of het gewoon vergeet.

Gaat een 8,5mm jack aansluiting worden denk ik.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_134905921
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 14:02 schreef Salatrel het volgende:
Stel je wint morgen de jackpot in de staatsloterij en daardoor heb je genoeg geld om de motor van je dromen te kopen.

Wat koop je?
Gs1200, Gs800, S1000RR, ZX10R, GSX-R600, Scrambler, Daytona, KTM Adventure, Superduke, Supermoto-T, FJR1300, R6, Mt-09....

Waarom eentje? Heb toch 30 miljoen? :P
pi_134906163
S1000rr :D dan mag ik ook een miljoentje reserveren voor boetes denk ik.

Ik zou als ik het beschaafd zou moeten houden een nieuwe Bandit 600 halen, een leuke crossfiets voor in de modder, een circuitfiets (GSX-R ofzo) en om comfortabeler het jaar door te kunnen rijden óf een Triumph Tiger 800cc, of een Suzuki V-Strom DL650.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_134906345
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 00:04 schreef BlackLining het volgende:
S1000rr :D dan mag ik ook een miljoentje reserveren voor boetes denk ik.

Ik zou als ik het beschaafd zou moeten houden een nieuwe Bandit 600 halen, een leuke crossfiets voor in de modder, een circuitfiets (GSX-R ofzo) en om comfortabeler het jaar door te kunnen rijden óf een Triumph Tiger 800cc, of een Suzuki V-Strom DL650.
Ach, dan moet je uiteindelijk 3 ton aan boetes afdragen... boeie
  dinsdag 31 december 2013 @ 00:13:01 #145
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_134906542
30 miljoen ja? Doe dan maar een huis met garage erbij.
  dinsdag 31 december 2013 @ 00:17:32 #146
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_134906727
quote:
14s.gif Op maandag 30 december 2013 23:39 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hmm, woon-werk rijden is fijner met iets van een kuip voor je Nase, zeker als er snelweg bij zit en/of je ook van plan bent om met iets minder weer te rijden. Naked is leuk, maar niet als het een beetje waait of regent. Tevens ziet bijvoorbeeld een topkoffer er niet uit op een fiets zonder kuip (vind ik).

Allemaal dingegies waar je een beetje over na moet denken bij aanschaf van een motor. Autos zijn makkelijk, je tas of koffer past er altijd in, en passagiers ook wel. Een motorfiets is een beetje wat meer specifiek qua gebruik. Iets wat allround is, is er eigenlijk niet echt.
In principe zou het woon werk gewoon heen en weer zijn, en als ik moet overnachten ofzo pak ik toch de auto.

Met een kuip bedoel je een windscherm denk ik dan maar :P
Zo'n naked bike heeft trouwens nergens verder ruimte om iets weg te leggen?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_134906732
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 december 2013 00:13 schreef Dekatria het volgende:
30 miljoen ja? Doe dan maar een huis met garage erbij.
En dit ja :')

Dat sleutelen op de stoep ben ik wel een beetje klaar mee :W
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_134906830
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 00:17 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

In principe zou het woon werk gewoon heen en weer zijn, en als ik moet overnachten ofzo pak ik toch de auto.

Met een kuip bedoel je een windscherm denk ik dan maar :P
Zo'n naked bike heeft trouwens nergens verder ruimte om iets weg te leggen?
Windscherm niet alleen, een kuip beschermt je hele lichaam tegen de wind. Romp, benen, voeten, maar dan zit je dus wel weer bij de racer look, min of meer. Windscherm is vooral prettig voor de nek. Ik heb een jaar lang 2 of 3 keer per week 300 km woonwerk snelweg gereden op een naked bike (Suzuki GSF600n Bandit) en da's nie fijn. Het kan werk, maar een vriendin met fijne nekmassage skills is dan wel een flinke pré.

En ruimte? Niet meer of minder dan andere motoren, de enige ruimte die je hebt is onder je buddy. Bij mij ligt mijn kettingslot erin en een busje kettingspray. Dan is ie vol.

Wil je meer meuk meenemen moet je aan de koffers of aan de tanktas.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_134906991
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 december 2013 00:13 schreef Dekatria het volgende:
30 miljoen ja? Doe dan maar een huis met garage erbij.
Mwja dan zoek ik het wel ergens anders :Y
Ik zwaai naar dieren.
pi_134907004
M'n CB heeft liters extra ruimte tov de VFR :)
  dinsdag 31 december 2013 @ 00:32:47 #151
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_134907411
quote:
2s.gif Op maandag 30 december 2013 23:45 schreef Maegrim het volgende:
deksel links heb ik liggen, mag iemand een keer doen bij een beurt :+
8cm breder stuur, handvatverwarming, bar end spiegels al ga ik toch wat anders verzinnen denk ik, was niet duur gelukkig :) zwarte knippers ook nog
Bar ends zijn nou net zo'n ding dat ik denk van; why? :') zijn niet handig, snel kapoet, je ziet er 2 keer niks in... laat ze er dan gewoon vanaf ofzo.

quote:
14s.gif Op dinsdag 31 december 2013 00:13 schreef Dekatria het volgende:
30 miljoen ja? Doe dan maar een huis met garage met een leuk huisje erbij.
Vixed :7

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 00:17 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

In principe zou het woon werk gewoon heen en weer zijn, en als ik moet overnachten ofzo pak ik toch de auto.

Met een kuip bedoel je een windscherm denk ik dan maar :P
Zo'n naked bike heeft trouwens nergens verder ruimte om iets weg te leggen?
En naar je werk neem je geen bammetjes of andere spullen mee? droge sokken voor het geval dat enzow :) Ik heb minimaal een rugzak aan zooi bij me, en in sommige gevallen ook nog een sporttas met werkkleding, maar ik heb dit jaar na mijn crash besloten om voor woon-werk wat meer de auto te gaan pakken..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_134907550
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 december 2013 00:32 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Bar ends zijn nou net zo'n ding dat ik denk van; why? :') zijn niet handig, snel kapoet, je ziet er 2 keer niks in... laat ze er dan gewoon vanaf ofzo.

[..]

Vixed :7

[..]

En naar je werk neem je geen bammetjes of andere spullen mee? droge sokken voor het geval dat enzow :) Ik heb minimaal een rugzak aan zooi bij me, en in sommige gevallen ook nog een sporttas met werkkleding, maar ik heb dit jaar na mijn crash besloten om voor woon-werk wat meer de auto te gaan pakken..
Had ik allemaal op het werk liggen droge boxers sokken handdoeken etc :P
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 31 december 2013 @ 00:42:37 #153
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_134907805
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 00:36 schreef Geerd het volgende:

[..]

Had ik allemaal op het werk liggen droge boxers sokken handdoeken etc :P
mjah, maar ik werk vaak op verschillende lokaties, dan weer hier, dan weer daar, en ik heb een overall, laarzen, veiligheidshelm en een jas, plus een tasje met kleine pbm's, paar setjes reservehandschoenen, en dan idd nog wat droog spul, mijn broodtrommel, paar blikkies, half litertje melk.. Gaat niet passen in alleen een rugzakkie :N Heb het hele spul wel eens in de GTR gestouwd, en toen moest ik puzzelen om het in 3 koffers te krijgen. :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_134908075
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 december 2013 00:42 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

mjah, maar ik werk vaak op verschillende lokaties, dan weer hier, dan weer daar, en ik heb een overall, laarzen, veiligheidshelm en een jas, plus een tasje met kleine pbm's, paar setjes reservehandschoenen, en dan idd nog wat droog spul, mijn broodtrommel, paar blikkies, half litertje melk.. Gaat niet passen in alleen een rugzakkie :N Heb het hele spul wel eens in de GTR gestouwd, en toen moest ik puzzelen om het in 3 koffers te krijgen. :')
Nee niet heel handig :P
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 31 december 2013 @ 01:03:15 #155
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_134908587
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 00:20 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Windscherm niet alleen, een kuip beschermt je hele lichaam tegen de wind. Romp, benen, voeten, maar dan zit je dus wel weer bij de racer look, min of meer. Windscherm is vooral prettig voor de nek. Ik heb een jaar lang 2 of 3 keer per week 300 km woonwerk snelweg gereden op een naked bike (Suzuki GSF600n Bandit) en da's nie fijn. Het kan werk, maar een vriendin met fijne nekmassage skills is dan wel een flinke pré.

En ruimte? Niet meer of minder dan andere motoren, de enige ruimte die je hebt is onder je buddy. Bij mij ligt mijn kettingslot erin en een busje kettingspray. Dan is ie vol.

Wil je meer meuk meenemen moet je aan de koffers of aan de tanktas.
Nja opzich heb ik wel redelijk last van de nek af en toe dus in hoe verre heb je daar echt veel last van...

Kan je die kappen dan speciaal kopen voor lange ritten of moet je dan echt al een bike hebben waar dit al op zit?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_134909276
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 01:03 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Nja opzich heb ik wel redelijk last van de nek af en toe dus in hoe verre heb je daar echt veel last van...

Kan je die kappen dan speciaal kopen voor lange ritten of moet je dan echt al een bike hebben waar dit al op zit?
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 31 december 2013 @ 01:29:21 #157
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_134909459
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 01:22 schreef Geerd het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja I know, maar je kan bijv dus niet op een naked bike die dingen zetten?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 31 december 2013 @ 01:32:13 #158
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_134909518
Tuurlijk zijn er wel ruitjes te krijgen voor nakeds. Genoeg aftermarketmeuk hoor
pi_134909530
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 01:29 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ja I know, maar je kan bijv dus niet op een naked bike die dingen zetten?
Ja alles kan, genoeg ducktape ff na de action dus
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 31 december 2013 @ 02:51:56 #160
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_134911018
waarom roept er niemand Transalp?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_134915189
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 02:51 schreef KneusTeun het volgende:
waarom roept er niemand Transalp?
Omdat ik dacht: Kom laat ik eens niet over een Transalp beginnen. :+
  dinsdag 31 december 2013 @ 12:19:55 #162
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_134919732
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 02:51 schreef KneusTeun het volgende:
waarom roept er niemand Transalp?
Omdat'ie een naked wil?
  dinsdag 31 december 2013 @ 12:24:24 #163
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_134919923
quote:
5s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:19 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Omdat'ie een naked wil?
was grapje ;)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_134920854
quote:
5s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:19 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Omdat'ie een naked wil?
Kappen eraf en je hebt een naked, soort van. :')
pi_134924182
Zo, Den Bosch heeft er vanaf vrijdag een Bandit-rijdster bij!

Even voorstellen: september begonnen met lessen, 18 december avd gehaald, zojuist Bandit uitgezocht. Lijkt mij een mooi begin van het nieuwe jaar :)
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  dinsdag 31 december 2013 @ 13:59:17 #166
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_134924246
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 13:58 schreef mjan het volgende:
Zo, Den Bosch heeft er vanaf vrijdag een Bandit-rijdster bij!

Even voorstellen: september begonnen met lessen, 18 december avd gehaald, zojuist Bandit uitgezocht. Lijkt mij een mooi begin van het nieuwe jaar :)
Welkom ^O^
pi_134924261
AH een BL met lang haar! Oh wacht
  dinsdag 31 december 2013 @ 14:10:37 #168
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_134924671
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 13:58 schreef mjan het volgende:
Zo, Den Bosch heeft er vanaf vrijdag een Bandit-rijdster bij!

Even voorstellen: september begonnen met lessen, 18 december avd gehaald, zojuist Bandit uitgezocht. Lijkt mij een mooi begin van het nieuwe jaar :)
welkom in het motortopic, wel een 1200 neem ik aan? :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_134924929
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:10 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

welkom in het motortopic, wel een 1200 neem ik aan? :P
Mjah, het leek me ook zo sneu om meteen van het asfalt geschraapt te moeten worden, dus toch maar het kleine broertje genomen ;)
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  dinsdag 31 december 2013 @ 14:24:42 #170
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_134925184
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:17 schreef mjan het volgende:

[..]

Mjah, het leek me ook zo sneu om meteen van het asfalt geschraapt te moeten worden, dus toch maar het kleine broertje genomen ;)
ja, ik zou dat ook niet willen, levensgevaarlijk, ik zou me binnen no time helemmaal dood rijden B-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_134926854
Welkome afwisseling tussen al het mannelijk volk ;)

Dus, welkom alhier! *O*
  dinsdag 31 december 2013 @ 15:15:54 #172
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_134927218
Welkom, heeft sala je al op de trip gewezen?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_134927537
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:15 schreef KneusTeun het volgende:
Welkom, heeft sala je al op de trip gewezen?
heb ik helemaal geen tijd voor ben hardstikke druk aan het werk
  dinsdag 31 december 2013 @ 15:31:52 #174
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_134927868
Ik heb toch wel eens geschreven over mijn over buurman die die xl600 tjee in elkaar zet en verkoopt?

Die kwam net met een typhusgang door de straat zonder helm, via het achterom met politie achter zich aan. Met de hele luchtshow aan. En komt nu net zonder motor en jas de straat in terug lopen :')

Kijken wanneer die weer buiten durft te komen :o
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  dinsdag 31 december 2013 @ 15:35:45 #175
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_134928033
Met of zonder kenteken? :P
  dinsdag 31 december 2013 @ 16:10:58 #176
408794 punkmuis
fortune is not in the cookie
pi_134929360
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:08 schreef Gummiebeer het volgende:
Welkome afwisseling tussen al het mannelijk volk ;)

Dus, welkom alhier! *O*
Nog even en jullie zijn in de minderheid ;).
  dinsdag 31 december 2013 @ 16:12:26 #177
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_134929418
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:35 schreef Erasmo het volgende:
Met of zonder kenteken? :P
Eerst met, dan zonder.
  dinsdag 31 december 2013 @ 16:23:54 #178
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_134929809
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:35 schreef Erasmo het volgende:
Met of zonder kenteken? :P
ik dacht dat ie met reed altijd.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_134931990
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:15 schreef KneusTeun het volgende:
Welkom, heeft sala je al op de trip gewezen?
Trip? Naar de Harz? Lijkt me heel tof, maar moet eerst eens wat fatsoenlijker leren sturen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 16:10 schreef punkmuis het volgende:

[..]

Nog even en jullie zijn in de minderheid ;).
Ja, hoe zit dat hier met de vrouwelijke vertegenwoordiging? Ik lurk al een tijdje mee maar heb het niet zo helder; jij, Anne, ... ?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  dinsdag 31 december 2013 @ 17:33:40 #180
408794 punkmuis
fortune is not in the cookie
pi_134932415
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:22 schreef mjan het volgende:

[..]

Trip? Naar de Harz? Lijkt me heel tof, maar moet eerst eens wat fatsoenlijker leren sturen.

[..]

Ja, hoe zit dat hier met de vrouwelijke vertegenwoordiging? Ik lurk al een tijdje mee maar heb het niet zo helder; jij, Anne, ... ?
Uuuuh, geen idee eigenlijk :') Anne?
pi_134932514
In het weekend is dekatria ook een vrouwtje
  dinsdag 31 december 2013 @ 17:37:52 #182
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_134932583
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:36 schreef Salatrel het volgende:
In het weekend is dekatria ook een het vrouwtje
fixed
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  dinsdag 31 december 2013 @ 17:39:02 #183
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_134932624
Politie rijd nog steeds door de wijk. Motor is inmiddels weer opgehaald en binnen gezet. Daar zou ik nog even mee gewacht hebben.

Hoe moeilijk is het om even een uitdraai te maken van in de wijk geregistreerde fietsen. Hij is de enige met crossers.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_134932845
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:39 schreef stinkie het volgende:
Politie rijd nog steeds door de wijk.
kan sowieso geen kwaad daar :+
pi_134932957
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:31 schreef stinkie het volgende:
Ik heb toch wel eens geschreven over mijn over buurman die die xl600 tjee in elkaar zet en verkoopt?

Die kwam net met een typhusgang door de straat zonder helm, via het achterom met politie achter zich aan. Met de hele luchtshow aan. En komt nu net zonder motor en jas de straat in terug lopen :')

Kijken wanneer die weer buiten durft te komen :o
:o Nooit slim wegrijden, ze pakken je toch wel een andere keer.
Wanneer die nou gestopt was had die waarschijnlijk alleen 2 boetes gehad en kwam die lopend met de motor in de hand de straat in :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_134934277
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:31 schreef stinkie het volgende:
Ik heb toch wel eens geschreven over mijn over buurman die die xl600 tjee in elkaar zet en verkoopt?

Die kwam net met een typhusgang door de straat zonder helm, via het achterom met politie achter zich aan. Met de hele luchtshow aan. En komt nu net zonder motor en jas de straat in terug lopen :')

Kijken wanneer die weer buiten durft te komen :o
Ik zag idd een politieauto stoppen die de poort in liep effe na de lidl de vogelbuurt in


Iedereen trouwens een fijne jaarwisseling
  dinsdag 31 december 2013 @ 18:23:55 #187
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_134934291
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:22 schreef mjan het volgende:
Trip? Naar de Harz? Lijkt me heel tof, maar moet eerst eens wat fatsoenlijker leren sturen.
Ga je achterop :Y
pi_134934445
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 13:59 schreef Salatrel het volgende:
AH een BL met lang haar! Oh wacht
BL heeft geen lang haar meer hoor ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 13:58 schreef mjan het volgende:
Zo, Den Bosch heeft er vanaf vrijdag een Bandit-rijdster bij!

Even voorstellen: september begonnen met lessen, 18 december avd gehaald, zojuist Bandit uitgezocht. Lijkt mij een mooi begin van het nieuwe jaar :)
Lachen wel, twee Bandits in Den Bosch :D Veel plezier ermee. Heb je een foto van je fiets? De mijne is te herkennen aan een missend knipperlicht glaasje (ja, nog steeds :+)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_134934485
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 18:23 schreef klawie het volgende:

[..]

Ik zag idd een politieauto stoppen die de poort in liep effe na de lidl de vogelbuurt in

Iedereen trouwens een fijne jaarwisseling
En veilige kms !!
Ik zwaai naar dieren.
pi_134934644
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 18:27 schreef BlackLining het volgende:

[..]

BL heeft geen lang haar meer hoor ;)


:o gelukkig hebben we de foto's nog ;(
pi_134934843
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 18:33 schreef Salatrel het volgende:

[..]

:o gelukkig hebben we de foto's nog ;(
Die heb je boven je bed gehangen zeker?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 31 december 2013 @ 18:54:55 #192
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_134935398
motorstv is nu wel
leuk :)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  dinsdag 31 december 2013 @ 18:58:47 #193
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_134935548
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 18:23 schreef klawie het volgende:

[..]

Ik zag idd een politieauto stoppen die de poort in liep effe na de lidl de vogelbuurt in


Iedereen trouwens een fijne jaarwisseling
halverwege die poort woont ie.

Geen idee of ie kenteken had, maar iig geen helm, waarschijnlijk geschorst en niet verzekerd. En dan ga ik er vanuit dat ie wel een rijbewijs heeft want ik heb 'm nog nooit zien rijden anders dan door de straat.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  dinsdag 31 december 2013 @ 19:00:47 #194
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_134935633
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:22 schreef mjan het volgende:

[..]

Trip? Naar de Harz? Lijkt me heel tof, maar moet eerst eens wat fatsoenlijker leren sturen.

[..]

Ja,
dat leer je ter plekke wel. En zo snel gaat het niet want ik rij ook mee
nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  woensdag 1 januari 2014 @ 00:07:05 #195
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_134942886
Gelukkig nieuwjaar allen!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 1 januari 2014 @ 00:28:43 #196
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_134943187
Allemaal veel mooie en veilige kilometers gewenst voor 2014 :Y
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  woensdag 1 januari 2014 @ 01:11:47 #197
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_134943959
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_134946982
Gisteren is nog de doos van ome Louis bezorgd met daarin oa de nieuwe handvatten. Helaas zaterdag pas tijd om te knutselen
pi_134947367
Hmm de Tomos die naast mijn motor staat heeft gisteren vuurwerk onder het zadel gehad zo te zien.. Met de Bandit gelukkig niks aan de hand O+ zo maar even het verplichte rondje langs familie maken.

Een gelukkig nieuwjaar iedereen met de beste wensen, dat het rubber maar onder mag blijven en er niet teveel onderdelen van onze fietsen aftrillen :Y)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 1 januari 2014 @ 15:24:17 #200
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_134951809
Gelukkig 2014 allen ^O^ fillumpje!!11


(ondertitels zijn beschikbaar, overigens)
pi_134952708
Leuk filmpje Deka! ^O^

Nieuwjaarsritje gemacht en offroad natuurlijk *)
  woensdag 1 januari 2014 @ 16:33:38 #202
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_134953352
ik mag wettelijk denk ik nog steeds niet rijden :(
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_134953523
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 16:33 schreef KneusTeun het volgende:
ik mag wettelijk denk ik nog steeds niet rijden :(
Was het te gezellig in Twekkelerveld? :P
  woensdag 1 januari 2014 @ 16:42:50 #204
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_134953621
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 16:33 schreef KneusTeun het volgende:
ik mag wettelijk denk ik nog steeds niet rijden :(
overbuurman denk ik ook niet meer :D
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_134953720
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 16:42 schreef stinkie het volgende:

[..]

overbuurman denk ik ook niet meer :D
:D
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_134953754
Ik kreeg gisteren een AT onder de neus gedrukt. 40k gelopen en zwart/grijs kleurstelling. Vraagprijs was ook niet overdreven hoog. Waarom kom ik dit altijd tegen als ik de ¤'s er niet voor heb? :'(
pi_134954424
quote:
7s.gif Op woensdag 1 januari 2014 16:47 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik kreeg gisteren een AT onder de neus gedrukt. 40k gelopen en zwart/grijs kleurstelling. Vraagprijs was ook niet overdreven hoog. Waarom kom ik dit altijd tegen als ik de ¤'s er niet voor heb? :'(
had ie toevallig wat unieke accessoires? Dan ken ik misschien nog wel een vorige eigenaar ;(
  woensdag 1 januari 2014 @ 17:18:15 #208
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_134954623
quote:
7s.gif Op woensdag 1 januari 2014 16:47 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik kreeg gisteren een AT onder de neus gedrukt. 40k gelopen en zwart/grijs kleurstelling. Vraagprijs was ook niet overdreven hoog. Waarom kom ik dit altijd tegen als ik de ¤'s er niet voor heb? :'(
omdat je nooit euro's hebt? ;)
wat koste het geintje dan?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_134955523
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 17:10 schreef Salatrel het volgende:

[..]

had ie toevallig wat unieke accessoires? Dan ken ik misschien nog wel een vorige eigenaar ;(
Nee dat was m nie. Heeft ook roze :') Africa Twin stickers

quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 17:18 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

omdat je nooit euro's hebt? ;)
wat koste het geintje dan?
¤3.000
pi_134955550
Die van SD had ook roze. Volgens mij zijn zelfs de gele er overheen geplakt.
pi_134955602
Ah okee.
Maar het was niet SD zijn oude fiets, dat weet ik dan weer wel. Helemaal standaard op wegbandjes en heeft nooit onverhard gezien. Hier rinkelen trouwens nog steeds alarmbellen als ik een AT te koop zie staan ;)
  woensdag 1 januari 2014 @ 18:11:36 #212
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_134955965
Ben een Achterhoekwaardige fiets tegen gekomen :P

pi_134956087
Eckte ratlook :D
pi_134956944
Iemand een Super Magna kopen?
pi_134957066
quote:
7s.gif Op woensdag 1 januari 2014 17:56 schreef Gummiebeer het volgende:
Ah okee.
Maar het was niet SD zijn oude fiets, dat weet ik dan weer wel. Helemaal standaard op wegbandjes en heeft nooit onverhard gezien. Hier rinkelen trouwens nog steeds alarmbellen als ik een AT te koop zie staan ;)
^O^ .
  woensdag 1 januari 2014 @ 19:27:51 #216
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_134958076
quote:
12s.gif Op woensdag 1 januari 2014 18:48 schreef Sloggi het volgende:
Iemand een Super Magna kopen?
100¤?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 1 januari 2014 @ 19:32:54 #217
34586 kepler
No bounce, no play
pi_134958251
quote:
14s.gif Op woensdag 1 januari 2014 15:24 schreef Dekatria het volgende:
Gelukkig 2014 allen ^O^ fillumpje!!11


(ondertitels zijn beschikbaar, overigens)
Cool filmpje!
The line is a dot to you!
pi_134959098
quote:
14s.gif Op woensdag 1 januari 2014 19:27 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

100¤?
150.
  woensdag 1 januari 2014 @ 20:07:21 #219
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_134959504
quote:
10s.gif Op woensdag 1 januari 2014 19:57 schreef Sloggi het volgende:

[..]

150.
Wat is er mis mee?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_134959571
quote:
14s.gif Op woensdag 1 januari 2014 20:07 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Wat is er mis mee?
Helemaal niks. Prima motor en in goede staat, maar hij is te lomp voor de rijvaardigheid van mijn vriendin.
  woensdag 1 januari 2014 @ 20:10:12 #221
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_134959631
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_134959793
quote:
Hoe heb jij mijn vriendin zo snel gevonden?
  woensdag 1 januari 2014 @ 20:15:45 #223
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_134959847
quote:
12s.gif Op woensdag 1 januari 2014 20:08 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Helemaal niks. Prima motor en in goede staat, maar hij is te lomp voor de rijvaardigheid van mijn vriendin.
Is ook nogal een bakbeest voor een meid volgens mij :)

Vorig jaar wist ik nog iemand die in de markt was, maar die is inmiddels voorzien.

Meer specs?, km-stand, plaatjes, vraagprijs?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_134959855
Mocht sd afhaken heb ik er miss nog wel interesse in
pi_134959947
quote:
14s.gif Op woensdag 1 januari 2014 20:15 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Is ook nogal een bakbeest voor een meid volgens mij :)

Vorig jaar wist ik nog iemand die in de markt was, maar die is inmiddels voorzien.

Meer specs?, km-stand, plaatjes, vraagprijs?
1988, iets meer dan 40.000 km, 2400 euro.

Plaatjes komen, ik geloof dat ze 'm morgen op het net zet. Voorbeeldplaatje:



Alleen mijn vriendin heeft er een scherm op zitten. Buddyseat en highwaysteps aanwezig.
pi_134960020
O ja, ze heeft er ook zo'n homotasje bij dat je aan de voorvork bevestigt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2014 20:19:58 ]
  woensdag 1 januari 2014 @ 20:21:19 #227
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_134960083
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 20:15 schreef klawie het volgende:
Mocht sd afhaken heb ik er miss nog wel interesse in
Aai was kidding; Anne schiet me deaud als ik er nog een brommer bij koop _O-

Veel plezier ermee ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_134960247
dikke v4 jonguh :)
  woensdag 1 januari 2014 @ 20:30:27 #229
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_134960485
quote:
7s.gif Op woensdag 1 januari 2014 16:03 schreef Gummiebeer het volgende:
Leuk filmpje Deka! ^O^
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 19:32 schreef kepler het volgende:
Cool filmpje!
Dank! w/

Eerste meters in 2014 ook weer gehad, blijft nochthans prima rijweer zo :)
pi_134960677
quote:
10s.gif Op woensdag 1 januari 2014 20:21 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Aai was kidding; Anne schiet me deaud als ik er nog een brommer bij koop _O-

Veel plezier ermee ^O^
Ik zou niet dood gevonden willen worden op zo'n motor maar me schoonvader wilt weer een chopper :P


Ik zal hem van de week effe porre
  woensdag 1 januari 2014 @ 23:00:35 #231
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_134968012
quote:
10s.gif Op woensdag 1 januari 2014 19:57 schreef Sloggi het volgende:

[..]

150.
als ie rijd is 150 in orde :D
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  woensdag 1 januari 2014 @ 23:08:17 #232
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_134968421
Gaaf ding hoor, vlot ook. Een van de weinige die ik nog zou overwegen om eens te proberen.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  donderdag 2 januari 2014 @ 09:16:38 #233
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_134975415
Af en toe zie je deze dingen voorbij komen op de bekende dagaanbieding sites:



Heeft iemand hier toevallig ervaring met zo'n ding?
pi_134975422
Zo nieuwe handvaten zitten er ook op.
pi_134975496
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 09:16 schreef Erasmo het volgende:
Af en toe zie je deze dingen voorbij komen op de bekende dagaanbieding sites:

[ afbeelding ]

Heeft iemand hier toevallig ervaring met zo'n ding?
ja is niet echt top. Bij het uitademen zal die vochtig worden en vervolgens koud. Aangezien de koude stof op de huid zit is dat niet prettig.

Kun je beter zon buff kopen en dan zo opdoen dat ie neus en mond vrij laat.
  donderdag 2 januari 2014 @ 10:08:22 #236
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_134976169
Gewoon een balaclava kopen, niks aan de hans.
  donderdag 2 januari 2014 @ 10:08:31 #237
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_134976175
Die kappen zijn kut, heb er ook 1 voor snowboarden maar een buff blijft beter zitten en droogt sneller.

Zo ff eerste km's van 2014, lekker naar de shop om even wat liefde in de S10 te stoppen.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_134976287
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 09:24 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ja is niet echt top. Bij het uitademen zal die vochtig worden en vervolgens koud. Aangezien de koude stof op de huid zit is dat niet prettig.

Kun je beter zon buff kopen en dan zo opdoen dat ie neus en mond vrij laat.
Gewoon niet uitademen dus. Problem solved.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_134976349
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 10:08 schreef KneusTeun het volgende:
even wat liefde in de S10 te stoppen.
eerst de decibelkiller erin om het passend te maken dan he
pi_134981879
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 18:23 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Ga je achterop :Y
Ik heb toch niet mijn Atje gehaald om een beetje achterop te zitten? ;)
Tof filmpje trouwens. Mooi volgend project hoor, IJsland met een bezoek vereren _O_

quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 18:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]

Lachen wel, twee Bandits in Den Bosch :D Veel plezier ermee. Heb je een foto van je fiets? De mijne is te herkennen aan een missend knipperlicht glaasje (ja, nog steeds :+)
Gezellig toch? :) Waar is die van jou ergens te bewonderen? Ik zal morgen even een plaatje posten als ik de eerste kilometers heb gemaakt. Bereid je vast voor op een verwijfd kleurtje (turquoise...).

quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 19:00 schreef stinkie het volgende:

[..]

dat leer je ter plekke wel. En zo snel gaat het niet want ik rij ook mee
nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen
Ik stel voor dat we voor die tijd gewoon nog even een ritje plannen zodat ik kan inschatten of ik jullie een beetje bij kan houden!
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  donderdag 2 januari 2014 @ 14:38:34 #241
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_134983451
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 13:57 schreef mjan het volgende:
Ik stel voor dat we voor die tijd gewoon nog even een ritje plannen zodat ik kan inschatten of ik jullie een beetje bij kan houden!
Dat zal wel meevallen hoor, met de kisten eraan rij ik standaard als een ouwe zak. En dank, overigens :)
  donderdag 2 januari 2014 @ 15:01:08 #242
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_134984279
quote:
14s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:38 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Dat zal wel meevallen hoor, met de kisten eraan rij ik standaard als een ouwe zak. En dank, overigens :)
Dat was alleen op reis toch? of krijg je nu BMW aspiratie's :?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_134984330
quote:
14s.gif Op donderdag 2 januari 2014 15:01 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dat was alleen op reis toch? of krijg je nu BMW aspiratie's :?
Kampeerrit. Let eens op man.
  donderdag 2 januari 2014 @ 15:03:00 #244
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
  donderdag 2 januari 2014 @ 15:04:41 #245
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_134984407
quote:
14s.gif Op donderdag 2 januari 2014 15:02 schreef Anne het volgende:

[..]

Kampeerrit. Let eens op man.
Ander topic, niet mijn schuld dat ze zitten te crossposten :{w
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 2 januari 2014 @ 15:46:43 #246
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_134986092
nieuwe olie erin en we kunnen weer!
Alleen nog kettingset...
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  donderdag 2 januari 2014 @ 15:58:03 #247
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_134986518
quote:
14s.gif Op donderdag 2 januari 2014 15:02 schreef Anne het volgende:

[..]

Kampeerrit. Let eens op man.
dan nog, denk je dat die tassen ook maar 1 moment na aankomst blijven zitten :{
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_134986598
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 15:58 schreef stinkie het volgende:

[..]

dan nog, denk je dat die tassen ook maar 1 moment na aankomst blijven zitten :{
Bij jou misschien niet stinks, maar voor Saladel en Deka is het een test/proef om weer met volle bepakking te rijden enzovoorts. Dus ik ga er vanuit dat de kisten er het gehele weekend op blijven zitten.
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:11:35 #249
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_134987046
Ik heb in Griekenland ook genoeg gereden zonder kisten hoor.
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:23:46 #250
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_134987501
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 09:16 schreef Erasmo het volgende:
Af en toe zie je deze dingen voorbij komen op de bekende dagaanbieding sites:

[ afbeelding ]

Heeft iemand hier toevallig ervaring met zo'n ding?
Als je een bril hebt, is het een onding.
Anders valt het wel mee.

Kosten ongeveer 2-3 dollar op de bekende china shopping sites.

(heb er zelf eens 2 voor 2 dollar per stuk gekocht en 1 weggegeven)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_134992040
Spuiterij "Het Zakkertje"


:P
  donderdag 2 januari 2014 @ 18:25:20 #252
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_134992235
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:20 schreef Gummiebeer het volgende:
Spuiterij "Het Zakkertje"


:P
_O- hahahahaha hatsjoe! }:|
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_134999541
vanmorgen in alle vroegte de verwarmde handvaten op de 10 gezet. helaas functioneert de verwarming nog niet naar behoren. de zekering is nog wel in orde dus voorlopig denk ik dat de meegeleverde connectoren schuldig zijn. vant weekend maar eens kijken of ik fatsoenlijke connectoren kan fixen
pi_134999611
honkie tonkie spul?
pi_134999663
quote:
10s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:07 schreef Maegrim het volgende:
honkie tonkie spul?
nou heel erg veel vertrouwen in die connectoren heb ik niet maar de handvaten zelf zijn die daytonas van ome louis. beste getest! :')
pi_134999683
made in japan hea!

overigens ook zonder de verwarming is het een verbetering want ze zijn een stuk dikker :P
pi_135000207
hm toevallig die GS van m'n foto laatst heeft die ook, en kwam er vandaag achter dat het spul kortsluiting maakt :+ had een gek probleem met z'n jiffysensor, tijdens het weekendje een keer 20x dat ding in en uit staan klappen voor ie startte...
ben benieuwd of je er tevreden over gaat zijn, off/on/start zijn wel weinig trappen, hij vindt on te koud en start te warm :Y) en krijgt kramp oid van de iets te dikke handvatten

die oxford hotgrips die ik nu op de CB heb zijn wat dat betreft een tussenmaat, en er is uit meer standen te kiezen :P

fabrieks honda spul op de VFR is traploos instelbaar trouwens _O_

[ Bericht 9% gewijzigd door Maegrim op 02-01-2014 21:27:43 ]
  donderdag 2 januari 2014 @ 23:22:20 #258
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135007517
Met dit soort winter heb je heul nie die verwarming nodig!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_135007890
quote:
10s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:07 schreef Maegrim het volgende:
honkie tonkie spul?
Mijn honkietonkie handvaten doen het prima :+ zeker voor ¤17,50. Super tevreden mee. Heb ze nu ook gewoon aan staan, warm genoeg om zonder te rijden, maar het is een stuk prettiger.

Dat ze aanzienlijk dikker zijn dan de standaard handvaten vind ik ook wel prettig ja.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135009983
Vanmiddag nog met zomerhandschoentjes gereden joh
  vrijdag 3 januari 2014 @ 00:27:13 #261
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_135010325
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 00:18 schreef Yreal het volgende:
Vanmiddag nog met zomerhandschoentjes gereden joh
Ik ook van de week, maar dat was toch best fris :X
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_135010364
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 00:27 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik ook van de week, maar dat was toch best fris :X
Was nog acceptabel met de handkappen erop.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 00:29:39 #263
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_135010409
Heb ik niet meer.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_135014317
zo de verwarming functioneert ook naar behoren. snel op temperatuur wel :P lag idd aan de verbinding :')
pi_135014984


ze hebben nog steeds zijn linkerkoplamp niet gemaakt
  vrijdag 3 januari 2014 @ 09:53:22 #266
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135015112


Hopelijk wordt'ie niet gedegradeerd tot waterdrager voor CD.
pi_135018976
quote:
2s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:18 schreef Maegrim het volgende:
hm toevallig die GS van m'n foto laatst heeft die ook, en kwam er vandaag achter dat het spul kortsluiting maakt :+ had een gek probleem met z'n jiffysensor, tijdens het weekendje een keer 20x dat ding in en uit staan klappen voor ie startte...
ben benieuwd of je er tevreden over gaat zijn, off/on/start zijn wel weinig trappen, hij vindt on te koud en start te warm :Y) en krijgt kramp oid van de iets te dikke handvatten

die oxford hotgrips die ik nu op de CB heb zijn wat dat betreft een tussenmaat, en er is uit meer standen te kiezen :P

fabrieks honda spul op de VFR is traploos instelbaar trouwens _O_
doen het prima hoor. Binnen notime warm en ik voelde zeker wel de warmte door de handschoen heenkomen. Start is alleen om op temperatuur te komen en ze geven zelfs aan dat je die stand niet langer als een minuut moet gebruiken omdat ze anders kunnen beschadigen.

Ik heb nog geen hele lange afstand ermee kunnen/hoeven rijden maar tot nu toe bevallen ze prima
  vrijdag 3 januari 2014 @ 16:36:36 #268
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135030668
Beste mede-motorrijders,

Aangezien mijn motor alweer 10.000km verder was eens Motoport Breda aangeschreven voor een beurt en een nieuwe achterband, dit aangezien hij hier ook vandaan kwam.
Na een paar dagen kreeg ik een telefoontje van de eigenaar en de kosten zouden minimaal 600 euro bedragen. Dit vond ik redelijk wat geld voor een beurt en band en besloot toen een andere garage op te zoeken.
Vandaag de motor opgehaald en van wat ik hoorde schrok ik nogal. Hij had de band zoals afgesproken vervangen en ook een beurt gegeven. Maar wat bleek, volgens hem hadden de remmen en andere onderdelen achterstallig onderhoud gehad en geloofde hij niet dat ik een afleverbeurt had gehad 10.000km terug. Dit terwijl ik hier wel voor had betaald.
Maar goed, de remvloeistof was zwarte drap geworden en had al jaren geleden vervangen moeten worden. Fijn om te horen als je de motor nog geen jaar geleden bij een erkende motorzaak hebt gekocht.
Voor mij dus sowieso geen onderhoud door Motoport Breda mee, als dat al wordt verricht...

Kan ik hier eventueel nog iets aan doen? Of is dit zo'n scenario waar je van moet leren en onterecht voor iets hebt betaald wat dus eigenlijk niet is uitgevoerd?

Gelukkig kom ik er nu achter dat deze zaak niet te vertrouwen is, ik speelde namelijk met het idee om dit jaar een nieuwe motor bij deze motorzaak te gaan halen. Stel dat ik had gewacht met deze beurt, dan had ik zomaar ineens zonder remmen kunnen zitten bij een noodstop oid....
pi_135030989
Bijna iedere andere motorrijder die ik ken heeft een gezonde portie walging voor de Motoport. Zelf ook ondervonden, moest een klein onderdeeltje hebben die ze daar direct hadden liggen, bleek achteraf dat ik drie keer zoveel had betaald als bij 'gewone' zaken. Maargoed.

Mijn boerenverstand zegt me dat als je een bon hebt waarop staat dat de motor bij aankoop een afleverbeurt heeft gehad, dan zou je bij Motoport moeten kunnen navragen wat daar allemaal bij zit inbegrepen en als blijkt dat ze je wel hebben laten betalen voor bijvoorbeeld die remvloeistof en het blijkbaar niet is gedaan, dat je dan wel een poot hebt om op te staan. Lijkt mij.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 17:13:27 #271
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_135031038
Mensen bij wie Motoport nog in een hoog aanzien staat :X

Vraag áltijd waar 'afleverkosten' voor betaald gaan worden, en geloof NOOIT een verkoper op zijn mooie blauwe ogen.. sowieso gaat een verkoper die mij afleverkosten wil laten betalen mij met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid geen auto of ander voertuig verkopen zonder dat bedrag minstens dubbel cadeau te doen..

Afleverkosten betaal je op een nieuw voertuig, omdat die in de folie worden aangeleverd, en eventuele optie's en extra's moeten worden overgebouwd icm een poetsbeurt om overal de conservatie vanaf te poetsen. Op een gebruikt voertuig is dat gewoon klinkklare onzin.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 3 januari 2014 @ 17:24:48 #272
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135031526
Remvloeistof die in 10.000km verandert in zwarte drab? Heb je dat dan niet gezien bij aankoop?
  vrijdag 3 januari 2014 @ 17:35:46 #273
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135032000
Vandaag weer prima rijweer! die weer alarmen zeggen vaak dat het een prima dag om te rijden is!
In zomeroutfit de weg op en dikke prima ^O^
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_135032253
Motoport :r!
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 17:46:23 #275
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135032468
Vooralsnog is de service bij die van mij prima. Afkloppen.
pi_135032474
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:24 schreef Dekatria het volgende:
Remvloeistof die in 10.000km verandert in zwarte drab? Heb je dat dan niet gezien bij aankoop?
Nope, Ik vond het stuurkastje er altijd al wat 'leeg' uitzien. maar er werd mij verzekerd dat het gewoon goed was. Daar vertrouw je dan ook op, aangezien dit mijn eerste motor is.... Die leidingen moesten verdomme zelfs een paar keer worden doorgespoten voordat al die drap eruit was.....
pi_135032527
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:46 schreef Dekatria het volgende:
Vooralsnog is de service bij die van mij prima. Afkloppen.
Ja bij mij ook, helaas moet ik er nu zo achter komen dat het niet zo best is.... Verder alleen maar goede ervaringen gehad, alleen schaadt dit mijn vertrouwen wel erg diep.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 17:47:54 #278
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135032535
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:46 schreef handboek het volgende:

[..]

Nope, Ik vond het stuurkastje er altijd al wat 'leeg' uitzien. maar er werd mij verzekerd dat het gewoon goed was. Daar vertrouw je dan ook op, aangezien dit mijn eerste motor is.... Die leidingen moesten verdomme zelfs een paar keer worden doorgespoten voordat al die drap eruit was.....
:')

Sowieso aankaarten, want dit is natuurlijk geen stijl. Als de monteur bij de Alp een foutje maakt, sta ik meteen voor z'n neus.
pi_135032552
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:46 schreef handboek het volgende:

[..]

Nope, Ik vond het stuurkastje er altijd al wat 'leeg' uitzien. maar er werd mij verzekerd dat het gewoon goed was. Daar vertrouw je dan ook op, aangezien dit mijn eerste motor is.... Die leidingen moesten verdomme zelfs een paar keer worden doorgespoten voordat al die drap eruit was.....
Ga met beide facturen terug en zeg dat het niet klopt en probeer je afleverbeurt geld terug te halen
pi_135032699
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:48 schreef klawie het volgende:

[..]

Ga met beide facturen terug en zeg dat het niet klopt en probeer je afleverbeurt geld terug te halen
Eerst die bon van de motor maar eens gaan zoeken, ligt ergens onderop een stapel. Verder heb ik geen factuur van hen. Heb de beurt ergens anders laten uitvoeren
pi_135032873
Ra, ra, ra wat is mijn probleem?

Tijdens het rijden viel mijn motor (DRZ400SM) opeens uit.

Normaal kan ik de motor heel makkelijk aanduwen in zijn twee, helaas dat werkte niet meer.

Startmotor maakt een heel hard kabaal en 'loopt ook niet door' of 'krijgt hem er niet overheen'
Lijkt alsof mijn startmotor of mijn versnellingsbak naar de haaien is.

Als ik hem in zn vrij zet rolt de motor heel makkelijk, maar in de versnelling en koppeling in loopt de motor heel stroef.

Bij aanrennen blokkeert mijn achterwiel.

Ben nu zo wanhopig bang dat ik hem bijna naar motoport wil duwen :( .
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_135032925
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:51 schreef handboek het volgende:

[..]

Eerst die bon van de motor maar eens gaan zoeken, ligt ergens onderop een stapel. Verder heb ik geen factuur van hen. Heb de beurt ergens anders laten uitvoeren
ooh oke dacht dat je weer bij motoport geweest wast hun zullen dan wel zeggen dat je bent opgelicht door de andere garage


Wordt moeilijk dan
pi_135033119
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:57 schreef klawie het volgende:

[..]

ooh oke dacht dat je weer bij motoport geweest wast hun zullen dan wel zeggen dat je bent opgelicht door de andere garage

Wordt moeilijk dan
Opgelicht door die andere garage? Was een zeer schappelijk prijsje voor wat hij allemaal heeft moeten verrichten. Maar ik snap wat je bedoeld, ik ga nog wel ff kijken of ik er nog iets aan kan doen. Vind dit namelijk gewoon smerig, stel dat ik een noodstop had moeten maken en de remmen hadden geweigerd..... Moet er niet aan denken..
pi_135033519
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:56 schreef 1517 het volgende:
Ra, ra, ra wat is mijn probleem?

Tijdens het rijden viel mijn motor (DRZ400SM) opeens uit.

Normaal kan ik de motor heel makkelijk aanduwen in zijn twee, helaas dat werkte niet meer.

Startmotor maakt een heel hard kabaal en 'loopt ook niet door' of 'krijgt hem er niet overheen'
Lijkt alsof mijn startmotor of mijn versnellingsbak naar de haaien is.

Als ik hem in zn vrij zet rolt de motor heel makkelijk, maar in de versnelling en koppeling in loopt de motor heel stroef.

Bij aanrennen blokkeert mijn achterwiel.

Ben nu zo wanhopig bang dat ik hem bijna naar motoport wil duwen :( .
Draai de bougies er eens uit en kijk of ie dan wel mee wil lopen als je hem aanduwt?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135033521
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:02 schreef handboek het volgende:

[..]

Opgelicht door die andere garage? Was een zeer schappelijk prijsje voor wat hij allemaal heeft moeten verrichten. Maar ik snap wat je bedoeld, ik ga nog wel ff kijken of ik er nog iets aan kan doen. Vind dit namelijk gewoon smerig, stel dat ik een noodstop had moeten maken en de remmen hadden geweigerd..... Moet er niet aan denken..
Als het te mooi is waard te zijn is dat ook zo :P

Ik heb een jaar gewerkt bij kwikfit ik weet hoe zulke zaken denken
  vrijdag 3 januari 2014 @ 18:18:39 #286
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_135033816
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:13 schreef Sounddragon het volgende:
Mensen bij wie Motoport nog in een hoog aanzien staat :X

Vraag áltijd waar 'afleverkosten' voor betaald gaan worden, en geloof NOOIT een verkoper op zijn mooie blauwe ogen.. sowieso gaat een verkoper die mij afleverkosten wil laten betalen mij met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid geen auto of ander voertuig verkopen zonder dat bedrag minstens dubbel cadeau te doen..

Afleverkosten betaal je op een nieuw voertuig, omdat die in de folie worden aangeleverd, en eventuele optie's en extra's moeten worden overgebouwd icm een poetsbeurt om overal de conservatie vanaf te poetsen. Op een gebruikt voertuig is dat gewoon klinkklare onzin.
dit dus, alle bovenstaande punten. Mijn eerste motor kwam bij motoport Rotterdam vandaan. Jaar later wilden ze dik 700 euro voor een kleine beurt want 'achterstallig onderhoud' en kapotte lagers :')
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_135033848
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:18 schreef stinkie het volgende:

[..]

dit dus, alle bovenstaande punten. Mijn eerste motor kwam bij motoport Rotterdam vandaan. Jaar later wilden ze dik 700 euro voor een kleine beurt want 'achterstallig onderhoud' en kapotte lagers :')
Heee idem ditto hier voor Motoport Breda
pi_135033961
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:12 schreef klawie het volgende:

[..]

Als het te mooi is waard te zijn is dat ook zo :P

Ik heb een jaar gewerkt bij kwikfit ik weet hoe zulke zaken denken
Nee deze man vertrouw ik wel. Had zelfs de ketting en tandwielen schoongemaakt en opnieuw ingespoten terwijl dat niet eens nodig was. Is een klein bedrijfje, moet het dus hebben van goede klantcontacten, anders is ie zo failliet. Kwikfit zou in principe gewoon een beetje aan kunnen modderen aangezien ze toch wel klanten krijgen. Ze staan namelijk landelijk bekend.
pi_135035531
Leermoment van vandaag: de zaak waar je je motor koopt heeft dus sinds 1 januari een 'documentnummer' nodig als je het voertuig op je naam wil laten zetten. En ja, ik zal vast heel scheel hebben gekeken, maar ik heb het niet op de rdw-site zien staan, waar ik nog heb gekeken ivm de nieuwe regeling.

* mjan is dus nog steeds motor-loos :(
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_135035550
Mwah ik geef toch altijd aan dat als ze slijtage onderdelen of vloeistoffen willen vervangen dat ze eerst moeten bellen voor toestemming want ik beslis zelf wel wat zij mogen doen en wat ik zelf kan.

Olie en filter vervangen kan ik inmiddels bijvoorbeeld zelf wel en een kettingsetje moet ook wel lukken.
pi_135035641
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:21 schreef handboek het volgende:

[..]

Nee deze man vertrouw ik wel. Had zelfs de ketting en tandwielen schoongemaakt en opnieuw ingespoten terwijl dat niet eens nodig was. Is een klein bedrijfje, moet het dus hebben van goede klantcontacten, anders is ie zo failliet. Kwikfit zou in principe gewoon een beetje aan kunnen modderen aangezien ze toch wel klanten krijgen. Ze staan namelijk landelijk bekend.
Motoport ook dat is de kwikfit onder de motorzaken
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:07:32 #292
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135035911
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:56 schreef mjan het volgende:
Leermoment van vandaag: de zaak waar je je motor koopt heeft dus sinds 1 januari een 'documentnummer' nodig als je het voertuig op je naam wil laten zetten. En ja, ik zal vast heel scheel hebben gekeken, maar ik heb het niet op de rdw-site zien staan, waar ik nog heb gekeken ivm de nieuwe regeling.

* mjan is dus nog steeds motor-loos :(
Da's mooi balen!

Overigens daarstraks gebeld met de zadelboer, blijkt er een week levertijd te wezen voor mijn kleur. "Op voorraad" staat er op de website, maar alleen zwart dus :z

Oude zadel wordt dan herbekleed dus dan moet ik m'n motor een week missen - wacht wel ff tot het een weekje vriest w/
pi_135036252
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:07 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Da's mooi balen!

Overigens daarstraks gebeld met de zadelboer, blijkt er een week levertijd te wezen voor mijn kleur. "Op voorraad" staat er op de website, maar alleen zwart dus :z

Oude zadel wordt dan herbekleed dus dan moet ik m'n motor een week missen - wacht wel ff tot het een weekje vriest w/
Wat is dat toch met die zadels van de alpjes? Zie er zoveel met een rot zadel terwijl het zadel van mijn ouwe lijk nog steeds goed is
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:17:55 #294
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135036355
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:15 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Wat is dat toch met die zadels van de alpjes? Zie er zoveel met een rot zadel terwijl het zadel van mijn ouwe lijk nog steeds goed is
Mwoh, die van mij was in Kroatië ook nog prima hoor. Vanaf dat punt is het verval ingezet :') schapenvel erop + regenbui en toen ging het snel bergafwaarts.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:40:35 #295
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_135037294
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:56 schreef mjan het volgende:
Leermoment van vandaag: de zaak waar je je motor koopt heeft dus sinds 1 januari een 'documentnummer' nodig als je het voertuig op je naam wil laten zetten. En ja, ik zal vast heel scheel hebben gekeken, maar ik heb het niet op de rdw-site zien staan, waar ik nog heb gekeken ivm de nieuwe regeling.

* mjan is dus nog steeds motor-loos :(
'documentnummer' als in; rijbewijsnummer? dat is al effe zo toch? bij het postkantoor moest dat al een hele tijd.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:41:30 #296
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_135037332
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:17 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Mwoh, die van mij was in Kroatië ook nog prima hoor. Vanaf dat punt is het verval ingezet :') schapenvel erop + regenbui en toen ging het snel bergafwaarts.
Zeg je nou dat je schapenvel je zadel heeft gesloopt? :?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:43:18 #297
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135037431
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:41 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Zeg je nou dat je schapenvel je zadel heeft gesloopt? :?
Zal er wellicht wel aan hebben bijgedragen dat de bekleding ging scheuren. 3.5 week zo gereden, toen het regende in Slovenië dat ding eraf gelaten. En toen begon het rappe verval :+
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:48:32 #298
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_135037666
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:43 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Zal er wellicht wel aan hebben bijgedragen dat de bekleding ging scheuren. 3.5 week zo gereden, toen het regende in Slovenië dat ding eraf gelaten. En toen begon het rappe verval :+
Apart.. ik vind het altijd wel wat hebben; zo'n deaud schaep onder je kont. :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_135037786
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:40 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

'documentnummer' als in; rijbewijsnummer? dat is al effe zo toch? bij het postkantoor moest dat al een hele tijd.
Nee, was specifiek een of ander nummer dat per 1 januari is ingevoerd, maar goed, de medewerker van het postkantoor was ook niet het grootste licht dat er rondloopt, dus meer dan 'documentnummer' kreeg ik er niet uit.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:54:10 #300
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135037879
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:48 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Apart.. ik vind het altijd wel wat hebben; zo'n deaud schaep onder je kont. :P
Zag er wel gaaf uit ja, maar functioneel was het al snel niet meer helaas :N na de eerste week was het zitvlak al zo plat dat het niet meer ventileerde.

Dit jaar een kraalzadel proberen, kijken hoe dat rijdt.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:56:18 #301
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')