Dan doe ik het nietquote:Op donderdag 26 december 2013 17:33 schreef Sounddragon het volgende:
Voor de AT was ik voor de kuipstickers alleen bij de dealer iets van 135¤ per kant kwijt (zijn 3 delen L/R/topkuip) en dan nog 2 kanten tank en de achterste zijkappen. Compleet ergens rond de 700¤, en de tankstickers zaten onder de blanke lak. Daarom zie je zelden overgespoten AT's met originele stickers.
Als ik zeg dat de Bandit stickers 75 euro zijn doe je het wel, vervolgens zegt SD dat het voor zijn AT 700 euro was, dan zie je er vanaf?quote:Op donderdag 26 december 2013 17:56 schreef klawie het volgende:
[..]
Dan doe ik het niet
Het gaat vooral om het topkuipje wat me achoonvader en ik hebben gesloopt dan staat dat ding er in de zomer weer netjes bij
ik zie sowieso zelden AT'squote:Op donderdag 26 december 2013 17:33 schreef Sounddragon het volgende:
Daarom zie je zelden overgespoten AT's met originele stickers.
Ik gaf me antwoordt misschien verkeerd als je net het vorige topic had gelezen had ik al aangegeven dat de stickers 5 tientjes waren maar bedoelde dat als mij set 700 euro zou kosten ik er dan vanaf zou zienquote:Op donderdag 26 december 2013 18:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als ik zeg dat de Bandit stickers 75 euro zijn doe je het wel, vervolgens zegt SD dat het voor zijn AT 700 euro was, dan zie je er vanaf?
Wellicht eens een idee om zelf wat prijzen op te zoeken voor je eigen motor?
uitstervend soort helaas. Voor de nettere vragen ze tegenwoordig zulke debiele prijzen dat geen hond ze meer koopt. Als je er een roodje bij legt zit je al onderaan de 950 markt.quote:
meest wijze optie is gewoon effe kijken of je niet aan hetzelfde deel kan komen wat al in de kleur is.. dan kun je gewoon 1 op 1 omschroeven.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:10 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik gaf me antwoordt misschien verkeerd als je net het vorige topic had gelezen had ik al aangegeven dat de stickers 5 tientjes waren maar bedoelde dat als mij set 700 euro zou kosten ik er dan vanaf zou zien
dank jequote:Op donderdag 26 december 2013 18:14 schreef Salatrel het volgende:
Ik lees van jou vooral veel brainfarts en impuls acties
Dat zou idd ook nog kunnen moet morgen toch bij de spuiter zijn en dan zal ik kijken wat hij ervan vindquote:Op donderdag 26 december 2013 18:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
meest wijze optie is gewoon effe kijken of je niet aan hetzelfde deel kan komen wat al in de kleur is.. dan kun je gewoon 1 op 1 omschroeven.
Leuk tochquote:Op donderdag 26 december 2013 18:14 schreef Salatrel het volgende:
Ik lees van jou vooral veel brainfarts en impuls acties
he sjit, had net zin een lekkere kerstrel.quote:
voor een?quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:53 schreef IJsblock het volgende:
Zelf ben ik geen lid van MF, maar ik zag dit topic in pta, die links zijn handig, bedankt!
(zoekt al een tijdje stad en land af voor een gebruikte produro demper....)
Je mag hem altijd hier neer zettenquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
Jongens, ik heb hier heel weinig gepost, maar ik overweeg mijn motor te verkopen. Het gaat om een witte yamaha xj6 uit 2009 met ongeveer 7500 km op de teller. Wat is een handig moment om hem te verkopen? Wat is een goede richtprijs
en heeft iemand hier misschien wel interesse?
Bij Pajic is dat geen probleem, hij heeft de linkpijp erg netjes gelast en ziet er ook nog eens mooi uit met die lasnaden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
voor een?
Die demper zal wel lukken op zich, de linkpijp is meestal het probleem
In het voorjaar. Dan kruipen alle mooiweer ridders weer uit hun holquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
Jongens, ik heb hier heel weinig gepost, maar ik overweeg mijn motor te verkopen. Het gaat om een witte yamaha xj6 uit 2009 met ongeveer 7500 km op de teller. Wat is een handig moment om hem te verkopen? Wat is een goede richtprijs
en heeft iemand hier misschien wel interesse?
Ja en nee. Was al een tijdje op zoek naar deze motor, maar ben kort daarna met mn vriendin gaan samenwonen waar ik hem niet kan stallen. Zo staat hij bij mijn ouders waardoor ik hem veel te weinig gebruikquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:15 schreef KneusTeun het volgende:
Ik vraag me meer af of zoiets dan een impuls aankoop was?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:20 schreef KneusTeun het volgende:
Mannen hebben geen ruggegraat
Vrouwen en kinderen zijn te vaak spelbrekers
Dat had ik ook een tijdje. Motor stond 3km verder in een garagebox. Lopend is een crime vanwege motorkleding en helm en in de auto is het ook niet veel beter. Daardoor stond mijn motor dus ook een jaar stil. Nu kan ik de motor met hangen en wurgen in de schuur krijgen en daardoor al flink wat krassen op de kappen gekregen, maarja boeiend, het is al een oud beestje.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:26 schreef Afhaalchinees het volgende:
Thanks, vind ik zelf ook, daarom is het ook zonde als hij maar staat. Afgelopen jaar maar weinig gebruikt. Je pakt hem veel minder snel als je hem eerst met de auto moet ophalen. En dan eind augustus brak ik met voetballen mn pols waardoor ik uberhaupt niet kon rijden
Iets met levensverwachting van een motorrijder blablabla..quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:30 schreef KneusTeun het volgende:
Niet om je te fucken hoor.
Maar 90% van de keren als mannen een motor wegdoen is het kind/vrouw wat ervoor gezorgd heeft.
Snap ik nooit echt, je mag toch je eigen hobby wel houden? Of zijn wij mannen echt zo simpel te beïnvloeden?
Nee ik zie dit niet als een keuze tussen m'n meid of m'n motor, maar doordat het ineens zo liep zijn we onverwacht snel bij elkaar komen wonen. Zelf vind ze Achterop bijvoorbeeld ook leuk dus het is ook zeker geen verbod(en ja ik ken ook mannen die geen motor mogen rijdenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:30 schreef KneusTeun het volgende:
Niet om je te fucken hoor.
Maar 90% van de keren als mannen een motor wegdoen is het kind/vrouw wat ervoor gezorgd heeft.
Snap ik nooit echt, je mag toch je eigen hobby wel houden? Of zijn wij mannen echt zo simpel te beïnvloeden?
Oi!quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:20 schreef KneusTeun het volgende:
Mannen hebben geen ruggegraat
Vrouwen en kinderen zijn te vaak spelbrekers
Wij hebben ook geen schuur en wonen 1 hoog. Voor de deur met een zeiltje wil ook. Waar een wil is...quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:39 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Nee ik zie dit niet als een keuze tussen m'n meid of m'n motor, maar doordat het ineens zo liep zijn we onverwacht snel bij elkaar komen wonen. Zelf vind ze Achterop bijvoorbeeld ook leuk dus het is ook zeker geen verbod(en ja ik ken ook mannen die geen motor mogen rijden_!). We kijken wel voorzichtig naar een nieuwe woning, maar dat gaat waarschijnlijk nog wel 2 jaar of langer duren. Wat ik daar persé bij wil is een schuur voor de motor
Zet de motor in de kamer!quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:39 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Nee ik zie dit niet als een keuze tussen m'n meid of m'n motor, maar doordat het ineens zo liep zijn we onverwacht snel bij elkaar komen wonen. Zelf vind ze Achterop bijvoorbeeld ook leuk dus het is ook zeker geen verbod(en ja ik ken ook mannen die geen motor mogen rijden_!). We kijken wel voorzichtig naar een nieuwe woning, maar dat gaat waarschijnlijk nog wel 2 jaar of langer duren. Wat ik daar persé bij wil is een schuur voor de motor
naar 2 hoog met de trap, ze zien me al gaanquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:44 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Zet de motor in de kamer!![]()
[ link | afbeelding ]
Ja, dat wil ik niet. Ik denk dat de kans op diefstal er groot is en ik vind het ook zonde. Een zeiltje is imo niet voldoende bescherming tegen alle weersomstandigheden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Oi!
[..]
Wij hebben ook geen schuur en wonen 1 hoog. Voor de deur met een zeiltje wil ook. Waar een wil is...
Zo'n ding monterenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:46 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
naar 2 hoog met de trap, ze zien me al gaan
Gewoon een motor erbij kopen en als anker gebruiken. Daarvoor gebruik ik de SupTen van Kneusteunquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik niet. Ik denk dat de kans op diefstal er groot is en ik vind het ook zonde. Een zeiltje is imo niet voldoende bescherming tegen alle weersomstandigheden.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:48 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Gewoon een motor erbij kopen en als anker gebruiken. Daarvoor gebruik ik de SupTen van Kneusteun.
Nice!quote:
Waarom ben je zo gek met dat model?quote:
Je heb stevig en stevig - ik wil er op reis ook nog normaal op kunnen lopen zegmaarquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Waarom ben je zo gek met dat model?
Wil je niet juist een stevige laars? Ik zelf ben dr namelijk wel blij mee omdat mijn enkels dan minder snel breken bij offroad.
Ja precies, dat is dan wel wat lastiger.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je heb stevig en stevig - ik wil er op reis ook nog normaal op kunnen lopen zegmaar
Doen ze met elke GS, want je koopt je status als huisarts er meteen bijquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:56 schreef Gummiebeer het volgende:
Oh, mijn oom heeft een nieuw speeltje. Een GS1200 anniversary model 2013
http://www.cpuhunter.com/(...)Motorrad-R1200GS.jpg
![]()
3km op de teller.
Nu aas ik op zijn ouwe GS1200 met flink wat ervaring (Nepal ritje ed) maar hij vraagt teveel
Yesquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja precies, dat is dan wel wat lastiger.
Deze waterdicht?
Dat is aller belangrijkste vind ik.quote:
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is aller belangrijkste vind ik.
Hoewel ik laatst dus tot aan de seat in het water stond en dus alsnog me laarzen vol haddus alles is waterproof tot een bepaalde hoogte
Leuk project:
[ http://img694.imageshack.us/img694/6482/125supertener.jpg (copy/paste deze link) ]
XTZ750! schijnt TDM900 blok in te liggen ook nog. En 160kg totaal gewicht.
Moet daar niet gewoon een dikke Akra onder?quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:22 schreef IJsblock het volgende:
Sorry, ik skip even tussen de top2000 snel door
Yamaha XT600 uit 2000
Nee, die rode delen zijn alleen voor seat en kappenset.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat sowiesom'n oude hadden zoveel scheuren, die waren nog wel prima voor ventilatie maar qua nat weer not so much.
Overigens, is dat niet een heel iel frame voor zo'n blok of lijkt dat maar zo?
Ketting staat veel te strak volgens mij.. of zit er stalen pijp onder ipv vering?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is aller belangrijkste vind ik.
Hoewel ik laatst dus tot aan de seat in het water stond en dus alsnog me laarzen vol haddus alles is waterproof tot een bepaalde hoogte
Leuk project:
[ afbeelding ]
XTZ750! schijnt TDM900 blok in te liggen ook nog. En 160kg totaal gewicht.
Als ik Akracenten had welquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Moet daar niet gewoon een dikke Akra onder?
Laverda's.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Doen ze met elke GS, want je koopt je status als huisarts er meteen bij
Dan wil ik de motor van mijn oom voor een prikkie! http://www.bikez.com/motorcycles/laverda_1000_jota_1980.php
Vind ik mooier dan die BMW
Goed bezig!quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:24 schreef Piles het volgende:
Wat heb ik net héérlijk gereden zeg![]()
Na mn val niet meer met een goed gevoel gereden, afgelopen 2 maanden helemaal niet. En nu weer 2 uur onderweg geweest. Fantastisch
Gaaf gozertquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:24 schreef Piles het volgende:
Wat heb ik net héérlijk gereden zeg![]()
Na mn val niet meer met een goed gevoel gereden, afgelopen 2 maanden helemaal niet. En nu weer 2 uur onderweg geweest. Fantastisch
Staat er al tijdje, leuk ding en aan banden te zien nooit goed gebruiktquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:35 schreef Gummiebeer het volgende:
Redelijk wat motoren gezien vandaag, zowel op de weg als bij Stijner. Daar staat een mooie KTM 950 adventurehelaas met wegbanden
![]()
http://motorservice-stijner.nl/index.php/occasions (pagina 3)
De vorige eigenaar heeft enkel op verhard geredenquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Staat er al tijdje, leuk ding en aan banden te zien nooit goed gebruikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag jezelf of je het risico wilt lopen dat 'ie een hapje uit je carter neemtquote:Op zondag 29 december 2013 17:41 schreef klawie het volgende:
Ik heb de ketting voor me motor binnen weet iemand of ik hem kan klinken met een distributieketting set??
Denk niet dat ik daar vrolijk van wordtquote:Op zondag 29 december 2013 18:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vraag jezelf of je het risico wilt lopen dat 'ie een hapje uit je carter neemt![]()
Kettingponsen zijn meestal maar geschikt voor één bepaald type ketting.
gek genoeg niet.quote:Op zondag 29 december 2013 18:07 schreef klawie het volgende:
[..]
Die heb je nu vast wel bij je op je motor
Dat krijg je ook met zo'n poser bike, die wil je netjes houdenquote:Op zondag 29 december 2013 15:57 schreef Sounddragon het volgende:
Boh, ik heb ook al lang niet meer gebrommerd; volgens mij voor het eerst in een jaartje of 7-8 ofzo dat ik zo lang achter elkaar niet heb gereden![]()
Blessure is overigens ook nog steeds niet genezen, nog steeds veel vocht achterop mijn rechter heup, en zonder pijnstillers wil ook nog steeds niet echt
Je kunt het zelf op zich ook wel met de goede spullen en een handje extra.. ik liet de laatste op de AT ook doen bij een motorcenter, toen kon ik meteen zien hoe je dat doet zónder pons, want die gebruikten zij ook nietquote:Op zondag 29 december 2013 18:06 schreef klawie het volgende:
[..]
Denk niet dat ik daar vrolijk van wordt
Denk dan toch dat ik het laat doen
Mwoah, op zich zou een ritje nu wel kunnen qua pekel; na de laatste strooibeurt is er alweer genoeg water gevallen op zich, en zeker met een droog wegdek is het denk ik prima te doen. Preventief afspuiten kan ook nog achterafquote:Op zondag 29 december 2013 18:23 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dat krijg je ook met zo'n poser bike, die wil je netjes houden![]()
En die blessure, boh, jaren geleden met stilstand omgetuimeld en nog steeds af en toe last van mijn elleboog omdat die alles opving
Dat trucje met die twee hamers?quote:Op zondag 29 december 2013 19:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je kunt het zelf op zich ook wel met de goede spullen en een handje extra.. ik liet de laatste op de AT ook doen bij een motorcenter, toen kon ik meteen zien hoe je dat doet zónder pons, want die gebruikten zij ook niet
Mjah, vuist erachter, scherp beiteltje en dan een mooi kruisje erin timmeren met hamer nummertje 2. Werkt prima, en is zó gepiept, maar werkt wel het lekkerste met een handje extra voor het vuistje.quote:Op zondag 29 december 2013 19:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat trucje met die twee hamers?
Wij hebben met ons lokale mororgroepie gewoon gezamenlijk wat van dat gereedschap aangeschaft wat je niet vaak gebruikt maar wel duur is. Kettingponsje, carbtune set, zuigerklem, dat soort zaken. Scheelt veel geld op die manier.
Ego past niet in de tasquote:Op zondag 29 december 2013 19:54 schreef Salatrel het volgende:
Hihihi allemaal genoeg aan een tanktas behalve de GS rijder die heeft een set kisten erop zitten
Met de CB ja?quote:Op zondag 29 december 2013 20:46 schreef Sounddragon het volgende:
Ik zou dat paadje achter die GS effe op willen
Voor ons mannen geldt het niet?quote:Op zondag 29 december 2013 21:15 schreef Anne het volgende:
PTA / Een beter seksleven als motorrijdster
[ afbeelding ]
Mijn huidige vriendin durft niet meer zo goed sinds ik mooi in een bocht dook met 140, ik snap dat nooit zo goedquote:Op zondag 29 december 2013 21:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Als je een vriendin hebt die motor rijdt, geldt het indirect ook voor jou.
De mijne is er als de dood voor helaasquote:Op zondag 29 december 2013 21:15 schreef Anne het volgende:
PTA / Een beter seksleven als motorrijdster
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |