quote:Een rapport dat het toonaangevende onderzoeksbedrijf Kelton in opdracht van Harley-Davidson uitvoerde onder motorrijdsters leert dat deze zich gelukkiger en aantrekkelijker voelen en met meer zelfvertrouwen door het leven gaan.
Voor het onderzoek nodigde Kelton 1013 motorrijdsters en 1016 niet-motorrijdsters per e-mail uit om een online onderzoek in te vullen.
Het resultaat zou zijn dat motorrijdsters een hoger gevoel van eigenwaarde hebben.
Meer zelfvertrouwen
Volgens het onderzoek voelt 37% van de motorrijdsters zich altijd gelukkig, van de niet-rijdsters zegt 16% dat te zijn.
Motorrijdsters voelen zich ook aantrekkelijker, 27% zegt dat ze zich altijd aantrekkelijk voelen. Slechts 7% van de niet rijdsters voelt zich altijd aantrekkelijk.
Bijna twee keer zoveel motorrijdsters slaat zich vol zelfvertrouwen door het dagelijks leven, namelijk 35%. Slechts 18% van de niet-rijdsters zegt dat te doen.
Beter seksleven, warmere relatie
Het onderzoek beweert ook dat motorrijden je relatie verbetert. 60% van de motorrijdsters is tevreden over de relatie met hun partners, 38% van de niet-rijdsters is dezelfde mening toegedaan.
Motorrijden heeft zelfs invloed op je seksleven. 35% van de niet-motorrijdsters is tevreden over hun seksleven tegenover 51% van de motorrijdsters.
Volgens het onderzoek zegt 53% van de motorrijdsters dat de motor voor hun een bron van geluk is, 74% zegt zelfs dat de motor hun leven heeft verbeterd.
Wat is het probleem dan?quote:Op zondag 29 december 2013 21:17 schreef Brummetje_ het volgende:
Jammer dat ik geen enkele motor pas.
Kom niet met mijn benen bij de grond. Zelfs niet met motorschoenen met 2,5 cm extra.quote:
Hoe klein ben je dan? 1.50m?quote:Op zondag 29 december 2013 21:19 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Kom niet met mijn benen bij de grond. Zelfs niet met motorschoenen met 2,5 cm extra.
De Alp trilt ook al wel een beetjequote:Op zondag 29 december 2013 21:21 schreef Salatrel het volgende:
Koop ren 1pitter Anne dat geeft een hoop plezier voor de vrouw ook als je bij het stoplicht staat te wachten
Er staat nergens dat het specifiek over motorrijdsters met een Harley gaatquote:
quote:Een rapport dat het toonaangevende onderzoeksbedrijf Kelton in opdracht van Harley-Davidson uitvoerde
Ow, die heeft het gemiddelde van het onderzoek zeker heul erg omhoog getrokken.quote:Op zondag 29 december 2013 21:30 schreef Gummiebeer het volgende:
Mijn ex (die een bitje gek was, daar ga je al) zat altijd te schuiven achterop de alp. Ik moest soms ook wat aan de gashendel trekken als het stoplicht op rood stond. Ze kreeg goesting zoals die gekke belgen dat altijd zeggen
Achterop toch wel?quote:Op zondag 29 december 2013 21:17 schreef Brummetje_ het volgende:
Jammer dat ik op geen enkele motor pas.
Ik ben er bang voorquote:Op zondag 29 december 2013 21:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, die heeft het gemiddelde van het onderzoek zeker heul erg omhoog getrokken.
Ik krijg nu hele gekke en zieke gedachtes..quote:Op zondag 29 december 2013 21:45 schreef Hyperdude het volgende:
Misschien haar sexleven wel.
[ afbeelding ]
Maar of het mijne daar beter van wordt.
V4, V4, kom maar hier lekker dier!quote:Op zondag 29 december 2013 21:43 schreef Gummiebeer het volgende:
Voor de 4 in lijn,
4 in lijn,
das pas fijn.
![]()
Ik wel... Alleen vind ik motorrijden niet zo heel denderend (Tenzij Harleyquote:Op zondag 29 december 2013 21:17 schreef Brummetje_ het volgende:
Jammer dat ik op geen enkele motor pas.
Harley.quote:Op zondag 29 december 2013 22:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik wel... Alleen vind ik motorrijden niet zo heel denderend (Tenzij Harley)
Is dat nou heel ingewikkeld?quote:Op zondag 29 december 2013 22:55 schreef DW457 het volgende:
Vrouwelijke motorrijdersin het leer![]()
Ook ik heb (als man) het mijn missie gemaakt in 2014 mijn motorrijbewijs te halen. Heb al een paar lessen gehad en vind het heerlijk. Kan niet wachten tot ik m heb!
Goede vraag/discussie voor daaro: PTA / Motorrijles #65 - Met nieuwe newbies!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |