Yesquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja precies, dat is dan wel wat lastiger.
Deze waterdicht?
Dat is aller belangrijkste vind ik.quote:
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is aller belangrijkste vind ik.
Hoewel ik laatst dus tot aan de seat in het water stond en dus alsnog me laarzen vol haddus alles is waterproof tot een bepaalde hoogte
Leuk project:
[ http://img694.imageshack.us/img694/6482/125supertener.jpg (copy/paste deze link) ]
XTZ750! schijnt TDM900 blok in te liggen ook nog. En 160kg totaal gewicht.
Moet daar niet gewoon een dikke Akra onder?quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:22 schreef IJsblock het volgende:
Sorry, ik skip even tussen de top2000 snel door
Yamaha XT600 uit 2000
Nee, die rode delen zijn alleen voor seat en kappenset.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat sowiesom'n oude hadden zoveel scheuren, die waren nog wel prima voor ventilatie maar qua nat weer not so much.
Overigens, is dat niet een heel iel frame voor zo'n blok of lijkt dat maar zo?
Ketting staat veel te strak volgens mij.. of zit er stalen pijp onder ipv vering?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is aller belangrijkste vind ik.
Hoewel ik laatst dus tot aan de seat in het water stond en dus alsnog me laarzen vol haddus alles is waterproof tot een bepaalde hoogte
Leuk project:
[ afbeelding ]
XTZ750! schijnt TDM900 blok in te liggen ook nog. En 160kg totaal gewicht.
Als ik Akracenten had welquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Moet daar niet gewoon een dikke Akra onder?
Laverda's.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Doen ze met elke GS, want je koopt je status als huisarts er meteen bij
Dan wil ik de motor van mijn oom voor een prikkie! http://www.bikez.com/motorcycles/laverda_1000_jota_1980.php
Vind ik mooier dan die BMW
Goed bezig!quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:24 schreef Piles het volgende:
Wat heb ik net héérlijk gereden zeg![]()
Na mn val niet meer met een goed gevoel gereden, afgelopen 2 maanden helemaal niet. En nu weer 2 uur onderweg geweest. Fantastisch
Gaaf gozertquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:24 schreef Piles het volgende:
Wat heb ik net héérlijk gereden zeg![]()
Na mn val niet meer met een goed gevoel gereden, afgelopen 2 maanden helemaal niet. En nu weer 2 uur onderweg geweest. Fantastisch
Staat er al tijdje, leuk ding en aan banden te zien nooit goed gebruiktquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:35 schreef Gummiebeer het volgende:
Redelijk wat motoren gezien vandaag, zowel op de weg als bij Stijner. Daar staat een mooie KTM 950 adventurehelaas met wegbanden
![]()
http://motorservice-stijner.nl/index.php/occasions (pagina 3)
De vorige eigenaar heeft enkel op verhard geredenquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Staat er al tijdje, leuk ding en aan banden te zien nooit goed gebruikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |