Bar ends zijn nou net zo'n ding dat ik denk van; why?quote:Op maandag 30 december 2013 23:45 schreef Maegrim het volgende:
deksel links heb ik liggen, mag iemand een keer doen bij een beurt
8cm breder stuur, handvatverwarming, bar end spiegels al ga ik toch wat anders verzinnen denk ik, was niet duur gelukkigzwarte knippers ook nog
Vixedquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:13 schreef Dekatria het volgende:
30 miljoen ja? Doe dan maar een huis met garage met een leuk huisje erbij.
En naar je werk neem je geen bammetjes of andere spullen mee? droge sokken voor het geval dat enzowquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
In principe zou het woon werk gewoon heen en weer zijn, en als ik moet overnachten ofzo pak ik toch de auto.
Met een kuip bedoel je een windscherm denk ik dan maar
Zo'n naked bike heeft trouwens nergens verder ruimte om iets weg te leggen?
Had ik allemaal op het werk liggen droge boxers sokken handdoeken etcquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bar ends zijn nou net zo'n ding dat ik denk van; why?zijn niet handig, snel kapoet, je ziet er 2 keer niks in... laat ze er dan gewoon vanaf ofzo.
[..]
Vixed
[..]
En naar je werk neem je geen bammetjes of andere spullen mee? droge sokken voor het geval dat enzowIk heb minimaal een rugzak aan zooi bij me, en in sommige gevallen ook nog een sporttas met werkkleding, maar ik heb dit jaar na mijn crash besloten om voor woon-werk wat meer de auto te gaan pakken..
mjah, maar ik werk vaak op verschillende lokaties, dan weer hier, dan weer daar, en ik heb een overall, laarzen, veiligheidshelm en een jas, plus een tasje met kleine pbm's, paar setjes reservehandschoenen, en dan idd nog wat droog spul, mijn broodtrommel, paar blikkies, half litertje melk.. Gaat niet passen in alleen een rugzakkiequote:Op dinsdag 31 december 2013 00:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Had ik allemaal op het werk liggen droge boxers sokken handdoeken etc
Nee niet heel handigquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
mjah, maar ik werk vaak op verschillende lokaties, dan weer hier, dan weer daar, en ik heb een overall, laarzen, veiligheidshelm en een jas, plus een tasje met kleine pbm's, paar setjes reservehandschoenen, en dan idd nog wat droog spul, mijn broodtrommel, paar blikkies, half litertje melk.. Gaat niet passen in alleen een rugzakkieHeb het hele spul wel eens in de GTR gestouwd, en toen moest ik puzzelen om het in 3 koffers te krijgen.
Nja opzich heb ik wel redelijk last van de nek af en toe dus in hoe verre heb je daar echt veel last van...quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Windscherm niet alleen, een kuip beschermt je hele lichaam tegen de wind. Romp, benen, voeten, maar dan zit je dus wel weer bij de racer look, min of meer. Windscherm is vooral prettig voor de nek. Ik heb een jaar lang 2 of 3 keer per week 300 km woonwerk snelweg gereden op een naked bike (Suzuki GSF600n Bandit) en da's nie fijn. Het kan werk, maar een vriendin met fijne nekmassage skills is dan wel een flinke pré.
En ruimte? Niet meer of minder dan andere motoren, de enige ruimte die je hebt is onder je buddy. Bij mij ligt mijn kettingslot erin en een busje kettingspray. Dan is ie vol.
Wil je meer meuk meenemen moet je aan de koffers of aan de tanktas.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nja opzich heb ik wel redelijk last van de nek af en toe dus in hoe verre heb je daar echt veel last van...
Kan je die kappen dan speciaal kopen voor lange ritten of moet je dan echt al een bike hebben waar dit al op zit?
Ja I know, maar je kan bijv dus niet op een naked bike die dingen zetten?quote:
Ja alles kan, genoeg ducktape ff na de action dusquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja I know, maar je kan bijv dus niet op een naked bike die dingen zetten?
was grapjequote:
Welkomquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:58 schreef mjan het volgende:
Zo, Den Bosch heeft er vanaf vrijdag een Bandit-rijdster bij!
Even voorstellen: september begonnen met lessen, 18 december avd gehaald, zojuist Bandit uitgezocht. Lijkt mij een mooi begin van het nieuwe jaar
welkom in het motortopic, wel een 1200 neem ik aan?quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:58 schreef mjan het volgende:
Even voorstellen: september begonnen met lessen, 18 december avd gehaald, zojuist Bandit uitgezocht. Lijkt mij een mooi begin van het nieuwe jaar
Mjah, het leek me ook zo sneu om meteen van het asfalt geschraapt te moeten worden, dus toch maar het kleine broertje genomenquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
welkom in het motortopic, wel een 1200 neem ik aan?
ja, ik zou dat ook niet willen, levensgevaarlijk, ik zou me binnen no time helemmaal dood rijdenquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:17 schreef mjan het volgende:
[..]
Mjah, het leek me ook zo sneu om meteen van het asfalt geschraapt te moeten worden, dus toch maar het kleine broertje genomen
heb ik helemaal geen tijd voor ben hardstikke druk aan het werkquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:15 schreef KneusTeun het volgende:
Welkom, heeft sala je al op de trip gewezen?
Nog even en jullie zijn in de minderheidquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:08 schreef Gummiebeer het volgende:
Welkome afwisseling tussen al het mannelijk volk![]()
Dus, welkom alhier!
ik dacht dat ie met reed altijd.quote:
Trip? Naar de Harz? Lijkt me heel tof, maar moet eerst eens wat fatsoenlijker leren sturen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:15 schreef KneusTeun het volgende:
Welkom, heeft sala je al op de trip gewezen?
Ja, hoe zit dat hier met de vrouwelijke vertegenwoordiging? Ik lurk al een tijdje mee maar heb het niet zo helder; jij, Anne, ... ?quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:10 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Nog even en jullie zijn in de minderheid.
Uuuuh, geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:22 schreef mjan het volgende:
[..]
Trip? Naar de Harz? Lijkt me heel tof, maar moet eerst eens wat fatsoenlijker leren sturen.
[..]
Ja, hoe zit dat hier met de vrouwelijke vertegenwoordiging? Ik lurk al een tijdje mee maar heb het niet zo helder; jij, Anne, ... ?
fixedquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:36 schreef Salatrel het volgende:
In het weekend is dekatria ook een het vrouwtje
kan sowieso geen kwaad daarquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:39 schreef stinkie het volgende:
Politie rijd nog steeds door de wijk.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:31 schreef stinkie het volgende:
Ik heb toch wel eens geschreven over mijn over buurman die die xl600 tjee in elkaar zet en verkoopt?
Die kwam net met een typhusgang door de straat zonder helm, via het achterom met politie achter zich aan. Met de hele luchtshow aan. En komt nu net zonder motor en jas de straat in terug lopen
Kijken wanneer die weer buiten durft te komen
Ik zag idd een politieauto stoppen die de poort in liep effe na de lidl de vogelbuurt inquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:31 schreef stinkie het volgende:
Ik heb toch wel eens geschreven over mijn over buurman die die xl600 tjee in elkaar zet en verkoopt?
Die kwam net met een typhusgang door de straat zonder helm, via het achterom met politie achter zich aan. Met de hele luchtshow aan. En komt nu net zonder motor en jas de straat in terug lopen
Kijken wanneer die weer buiten durft te komen
Ga je achteropquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:22 schreef mjan het volgende:
Trip? Naar de Harz? Lijkt me heel tof, maar moet eerst eens wat fatsoenlijker leren sturen.
BL heeft geen lang haar meer hoorquote:
Lachen wel, twee Bandits in Den Boschquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:58 schreef mjan het volgende:
En veilige kms !!quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:23 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik zag idd een politieauto stoppen die de poort in liep effe na de lidl de vogelbuurt in
Iedereen trouwens een fijne jaarwisseling
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
BL heeft geen lang haar meer hoor
Die heb je boven je bed gehangen zeker?quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]gelukkig hebben we de foto's nog
halverwege die poort woont ie.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:23 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik zag idd een politieauto stoppen die de poort in liep effe na de lidl de vogelbuurt in
Iedereen trouwens een fijne jaarwisseling
dat leer je ter plekke wel. En zo snel gaat het niet want ik rij ook meequote:Op dinsdag 31 december 2013 17:22 schreef mjan het volgende:
[..]
[..]
Ja,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |