Nog even en jullie zijn in de minderheidquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:08 schreef Gummiebeer het volgende:
Welkome afwisseling tussen al het mannelijk volk![]()
Dus, welkom alhier!
ik dacht dat ie met reed altijd.quote:
Trip? Naar de Harz? Lijkt me heel tof, maar moet eerst eens wat fatsoenlijker leren sturen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:15 schreef KneusTeun het volgende:
Welkom, heeft sala je al op de trip gewezen?
Ja, hoe zit dat hier met de vrouwelijke vertegenwoordiging? Ik lurk al een tijdje mee maar heb het niet zo helder; jij, Anne, ... ?quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:10 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Nog even en jullie zijn in de minderheid.
Uuuuh, geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:22 schreef mjan het volgende:
[..]
Trip? Naar de Harz? Lijkt me heel tof, maar moet eerst eens wat fatsoenlijker leren sturen.
[..]
Ja, hoe zit dat hier met de vrouwelijke vertegenwoordiging? Ik lurk al een tijdje mee maar heb het niet zo helder; jij, Anne, ... ?
fixedquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:36 schreef Salatrel het volgende:
In het weekend is dekatria ook een het vrouwtje
kan sowieso geen kwaad daarquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:39 schreef stinkie het volgende:
Politie rijd nog steeds door de wijk.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:31 schreef stinkie het volgende:
Ik heb toch wel eens geschreven over mijn over buurman die die xl600 tjee in elkaar zet en verkoopt?
Die kwam net met een typhusgang door de straat zonder helm, via het achterom met politie achter zich aan. Met de hele luchtshow aan. En komt nu net zonder motor en jas de straat in terug lopen
Kijken wanneer die weer buiten durft te komen
Ik zag idd een politieauto stoppen die de poort in liep effe na de lidl de vogelbuurt inquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:31 schreef stinkie het volgende:
Ik heb toch wel eens geschreven over mijn over buurman die die xl600 tjee in elkaar zet en verkoopt?
Die kwam net met een typhusgang door de straat zonder helm, via het achterom met politie achter zich aan. Met de hele luchtshow aan. En komt nu net zonder motor en jas de straat in terug lopen
Kijken wanneer die weer buiten durft te komen
Ga je achteropquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:22 schreef mjan het volgende:
Trip? Naar de Harz? Lijkt me heel tof, maar moet eerst eens wat fatsoenlijker leren sturen.
BL heeft geen lang haar meer hoorquote:
Lachen wel, twee Bandits in Den Boschquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:58 schreef mjan het volgende:
Zo, Den Bosch heeft er vanaf vrijdag een Bandit-rijdster bij!
Even voorstellen: september begonnen met lessen, 18 december avd gehaald, zojuist Bandit uitgezocht. Lijkt mij een mooi begin van het nieuwe jaar
En veilige kms !!quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:23 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik zag idd een politieauto stoppen die de poort in liep effe na de lidl de vogelbuurt in
Iedereen trouwens een fijne jaarwisseling
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
BL heeft geen lang haar meer hoor
Die heb je boven je bed gehangen zeker?quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]gelukkig hebben we de foto's nog
halverwege die poort woont ie.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:23 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik zag idd een politieauto stoppen die de poort in liep effe na de lidl de vogelbuurt in
Iedereen trouwens een fijne jaarwisseling
dat leer je ter plekke wel. En zo snel gaat het niet want ik rij ook meequote:Op dinsdag 31 december 2013 17:22 schreef mjan het volgende:
[..]
[..]
Ja,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |