Was het te gezellig in Twekkelerveld?quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:33 schreef KneusTeun het volgende:
ik mag wettelijk denk ik nog steeds niet rijden
overbuurman denk ik ook niet meerquote:Op woensdag 1 januari 2014 16:33 schreef KneusTeun het volgende:
ik mag wettelijk denk ik nog steeds niet rijden
had ie toevallig wat unieke accessoires? Dan ken ik misschien nog wel een vorige eigenaarquote:Op woensdag 1 januari 2014 16:47 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik kreeg gisteren een AT onder de neus gedrukt. 40k gelopen en zwart/grijs kleurstelling. Vraagprijs was ook niet overdreven hoog. Waarom kom ik dit altijd tegen als ik de ¤'s er niet voor heb?
omdat je nooit euro's hebt?quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:47 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik kreeg gisteren een AT onder de neus gedrukt. 40k gelopen en zwart/grijs kleurstelling. Vraagprijs was ook niet overdreven hoog. Waarom kom ik dit altijd tegen als ik de ¤'s er niet voor heb?
Nee dat was m nie. Heeft ook rozequote:Op woensdag 1 januari 2014 17:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
had ie toevallig wat unieke accessoires? Dan ken ik misschien nog wel een vorige eigenaar
¤3.000quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
omdat je nooit euro's hebt?
wat koste het geintje dan?
quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:56 schreef Gummiebeer het volgende:
Ah okee.
Maar het was niet SD zijn oude fiets, dat weet ik dan weer wel. Helemaal standaard op wegbandjes en heeft nooit onverhard gezien. Hier rinkelen trouwens nog steeds alarmbellen als ik een AT te koop zie staan
100¤?quote:
Cool filmpje!quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:24 schreef Dekatria het volgende:
Gelukkig 2014 allenfillumpje!!11
(ondertitels zijn beschikbaar, overigens)
Wat is er mis mee?quote:
Helemaal niks. Prima motor en in goede staat, maar hij is te lomp voor de rijvaardigheid van mijn vriendin.quote:
Is ook nogal een bakbeest voor een meid volgens mijquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Helemaal niks. Prima motor en in goede staat, maar hij is te lomp voor de rijvaardigheid van mijn vriendin.
1988, iets meer dan 40.000 km, 2400 euro.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is ook nogal een bakbeest voor een meid volgens mij![]()
Vorig jaar wist ik nog iemand die in de markt was, maar die is inmiddels voorzien.
Meer specs?, km-stand, plaatjes, vraagprijs?
Aai was kidding; Anne schiet me deaud als ik er nog een brommer bij koopquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:15 schreef klawie het volgende:
Mocht sd afhaken heb ik er miss nog wel interesse in
Ik zou niet dood gevonden willen worden op zo'n motor maar me schoonvader wilt weer een chopperquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Aai was kidding; Anne schiet me deaud als ik er nog een brommer bij koop![]()
Veel plezier ermee
als ie rijd is 150 in ordequote:
ja is niet echt top. Bij het uitademen zal die vochtig worden en vervolgens koud. Aangezien de koude stof op de huid zit is dat niet prettig.quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:16 schreef Erasmo het volgende:
Af en toe zie je deze dingen voorbij komen op de bekende dagaanbieding sites:
[ afbeelding ]
Heeft iemand hier toevallig ervaring met zo'n ding?
Gewoon niet uitademen dus. Problem solved.quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja is niet echt top. Bij het uitademen zal die vochtig worden en vervolgens koud. Aangezien de koude stof op de huid zit is dat niet prettig.
Kun je beter zon buff kopen en dan zo opdoen dat ie neus en mond vrij laat.
eerst de decibelkiller erin om het passend te maken dan hequote:Op donderdag 2 januari 2014 10:08 schreef KneusTeun het volgende:
even wat liefde in de S10 te stoppen.
Ik heb toch niet mijn Atje gehaald om een beetje achterop te zitten?quote:
Gezellig toch?quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Lachen wel, twee Bandits in Den BoschVeel plezier ermee. Heb je een foto van je fiets? De mijne is te herkennen aan een missend knipperlicht glaasje (ja, nog steeds
)
Ik stel voor dat we voor die tijd gewoon nog even een ritje plannen zodat ik kan inschatten of ik jullie een beetje bij kan houden!quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
dat leer je ter plekke wel. En zo snel gaat het niet want ik rij ook mee
nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen
Dat zal wel meevallen hoor, met de kisten eraan rij ik standaard als een ouwe zak. En dank, overigensquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:57 schreef mjan het volgende:
Ik stel voor dat we voor die tijd gewoon nog even een ritje plannen zodat ik kan inschatten of ik jullie een beetje bij kan houden!
Dat was alleen op reis toch? of krijg je nu BMW aspiratie'squote:Op donderdag 2 januari 2014 14:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen hoor, met de kisten eraan rij ik standaard als een ouwe zak. En dank, overigens
Kampeerrit. Let eens op man.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat was alleen op reis toch? of krijg je nu BMW aspiratie's
Ander topic, niet mijn schuld dat ze zitten te crosspostenquote:
dan nog, denk je dat die tassen ook maar 1 moment na aankomst blijven zittenquote:
Bij jou misschien niet stinks, maar voor Saladel en Deka is het een test/proef om weer met volle bepakking te rijden enzovoorts. Dus ik ga er vanuit dat de kisten er het gehele weekend op blijven zitten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:58 schreef stinkie het volgende:
[..]
dan nog, denk je dat die tassen ook maar 1 moment na aankomst blijven zitten
Als je een bril hebt, is het een onding.quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:16 schreef Erasmo het volgende:
Af en toe zie je deze dingen voorbij komen op de bekende dagaanbieding sites:
[ afbeelding ]
Heeft iemand hier toevallig ervaring met zo'n ding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |