Uhhuhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
netjesquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Uhhuh
Op de beurs vroegen ze er 459 - 475 voor, nu kreeg ik hem aangeboden voor 425
Nee, ook het feit dat ik een nieuw vizier én een nieuwe pinlock nodig heb, plus het feit dat de helm al bijna 5 jaar oud is.. alles bij elkaar leek het misschien interessanter om gewoon een nieuwe te halenquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:28 schreef Anne het volgende:
Waarom zet je die er niet in dan? Dat was toch het 'probleem' ?
Ruzie? ben je autistisch?quote:
Als het beter is als het oude wel, maar daar ben ik nog niet zo zeker van, dat is het punt eigenlijk een beetjequote:Op woensdag 20 maart 2013 13:02 schreef Salatrel het volgende:
Bovendien is iets nieuws altijd leuker
Zijn er dan eigenlijk weinig voordelen aan een overall (behalve dat ze mooi staan)quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:34 schreef Salatrel het volgende:
Persoonlijke vooorkeur denk ik zo. Ik zou voor een combi gaan omdat makkelijk
bij sommige circuitdagen eisen ze een overall maar ook lang niet altijd. Het leervan het jack loopt over de rits heen dus het valt niet eens op totdat je het operitstquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:35 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Zijn er dan eigenlijk weinig voordelen aan een overall (behalve dat ze mooi staan)
Mij zal je zo snel nog niet vinden op een circuit , Ik zat te denken om eens de motorkleding outlet in Breda te bezoeken ( heb ik ook me helm gekocht)quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bij sommige circuitdagen eisen ze een overall maar ook lang niet altijd. Het leervan het jack loopt over de rits heen dus het valt niet eens op totdat je het operitst
Zou zeggen ga gewoon eens naar een zaak met grote kledingafdeling en ga passen
Krantje doorgelezen, ik vond het niet veel soeps... Ga voor zoiets toch liever naar een " echte motorwinkel "quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:53 schreef Skv het volgende:
Weet niet of het al genoemd was, maar de Gamma heeft motorspul in de aanbieding deze week.
Zou ook eens kijken bij Motoport of Ad van Gils dan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:51 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Mij zal je zo snel nog niet vinden op een circuit , Ik zat te denken om eens de motorkleding outlet in Breda te bezoeken ( heb ik ook me helm gekocht)
Hoi, je mede-fokker bemoeit zich met dingen waar hij geen verstand van heeftquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:30 schreef Bokkepootje het volgende:
Hallo!
Ik zal me ff voorstellen, lijkt me wel zo netjes.
Ik ben Bokkepootje (22) (Vrouw) en ben een beginnend motorrijder en wil voor het eerst een pak kopen (leer).
Wie kan hiermij advies over geven? ik heb al een topic geopend en hoorde van een mede fokker dat ik hier me vraag het beste kon stellen.
Dit is het topic dat ik geopend heb
PTA / Motorpak Leer: Overall of combi ?
Sorry SDquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoi, je mede-fokker bemoeit zich met dingen waar hij geen verstand van heeft![]()
Je mag kiezen; of je gaat hier tussen het geslowsjet door je vraag stellen, en dan keil ik je topic dicht, of we gaan gewoon lekker ontopic in je eigen topic
ik blijf thuis ze zoeken het maar uitquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:25 schreef Geerd het volgende:
Laat ik vandaag maar verstandig met het blik gaan, sneeuwt hier nog al
Is hier gelukkig weer droogquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:25 schreef Geerd het volgende:
Laat ik vandaag maar verstandig met het blik gaan, sneeuwt hier nog al
Nog beterquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik blijf thuis ze zoeken het maar uit
Ik heb mijn rest van de Motoport, alleen koop ik even een hoes bij de Gamma.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:56 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Krantje doorgelezen, ik vond het niet veel soeps... Ga voor zoiets toch liever naar een " echte motorwinkel "
Zoals als elke FOK!ker hier.quote:
Mooi, oplossing voor het parkeerprobleemquote:Voor de 18 parkeervakken voor motoren, moeten 6 vakken voor auto’s wijken.
Eikelsquote:“Aangezien motorrijders geen parkeerticket op hun voertuig kunnen bevestigen, mogen zij tot 2015 gratis parkeren. Daarna wordt het opgelost met kentekenparkeren.”
Welke omgeving rijd je rond?quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:30 schreef Bokkepootje het volgende:
Hallo!
Ik zal me ff voorstellen, lijkt me wel zo netjes.
Ik ben Bokkepootje (22) (Vrouw) en ben een beginnend motorrijder en wil voor het eerst een pak kopen (leer).
Wie kan hiermij advies over geven? ik heb al een topic geopend en hoorde van een mede fokker dat ik hier me vraag het beste kon stellen.
Dit is het topic dat ik geopend heb
PTA / Motorpak Leer: Overall of combi ?
Ja gaat overal komen.quote:
Not sure if serious ....quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:03 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja gaat overal komen.
Denk dat ik maar weer ga autorijden.
Nog even en ik mag niet eens meer op de stoep parkeren
Ik doelde op dat op de stoep parkeren. Dat heeft nooit gemogenquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:07 schreef lipjes het volgende:
[..]
Langzaamaan worden alle voordelen van het motorrijden steeds minder
In mijn gemeente gedogen ze het als de stoep breed genoeg is. Echter, de stoep bij mijn huis is ongeveer een halve meter breed. Op het bruggetje bij mij voor is er dan wél weer een brede stoep, dus ik denk dat ik mijn motor maar op de brug neer ga zetten deze zomer. Of even regelen dat hij overdekt in de garage van mijn werk mag staan (10 min lopen).quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:07 schreef iFries het volgende:
[..]
Ik doelde op dat op de stoep parkeren. Dat heeft nooit gemogen
Je mag hem niet in betaalde vakken zetten, maar ook niet in vakken binnen een blauwe zone.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:07 schreef iFries het volgende:
[..]
Ik doelde op dat op de stoep parkeren. Dat heeft nooit gemogen
Zodra wij dus wel betaald kunnen parkeren zal er wel gehandhaafd gaan worden.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:12 schreef iFries het volgende:
Ik weet het, als het kan zet ik hem ook gewoon op de stoep.
Je opmerkingen over dat het in de toekomst niet meer op de stop deed me iets anders vermoeden
Dan moeten ze er maar net plek voor kunnen maken.. Er is in mijn straat dagelijks een oorlog aan de gang tussen de automobilisten om hun koekblik kwijt te kunnen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:19 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zodra wij dus wel betaald kunnen parkeren zal er wel gehandhaafd gaan worden.
Dat zal dus daar nu al gebeuren.
En op deze manier parkeren zal langzaam overal ingevoerd worden, dus het parkeren in de buurt op de stoep zal langzaam gaan wegvallen
Naja, voor elke autoplek kunnen 3 motoren staan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Dan moeten ze er maar net plek voor kunnen maken.. Er is in mijn straat dagelijks een oorlog aan de gang tussen de automobilisten om hun koekblik kwijt te kunnen.
Ik bedoel meer dat ze die autovergunningen niet zomaar af kunnen pakken omdat er nu al te weinig plek voor die blikken is. Mensen betalen goud geld voor die vergunningen (en wachten er soms jaren op), dus zonder slag of stoot zullen ze autoplekken niet kunnen veranderen in motorplekken.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:23 schreef lipjes het volgende:
[..]
Naja, voor elke autoplek kunnen 3 motoren staan.
Dus plek kunnen ze er echt wel voor maken.
En anders zullen we straks ook wel moeten gaan betalen als we op de stoep staan, ook via kentekenparkeren.
Dat dan weer in bepaalde zones enzo.
Ja ik zie het steeds somberder in
Klopt, maar de huidige betaald-parkeren plekken wel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ze die autovergunningen niet zomaar af kunnen pakken omdat er nu al te weinig plek voor die blikken is. Mensen betalen goud geld voor die vergunningen (en wachten er soms jaren op), dus zonder slag of stoot zullen ze autoplekken niet kunnen veranderen in motorplekken.
Kentekenparkeren? Krijg je dan je eigen plek, net als een invalide?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:00 schreef lipjes het volgende:
Maastricht legt motorparkeerplaatsen aan. Maar niet gratis...
Nee, dat betekent dat je bij de 'kaartjesautomaat zonder kaartjes' je kenteken invoert en afrekent.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kentekenparkeren? Krijg je dan je eigen plek, net als een invalide?
nee dan moet je een sticker van een kenteken parkeren bedrijf op je motor plakken bijvoorbeeld parkline en dan kun je telefonisch je kenteken aanmelden bij een paalnummer en ook weer afmelden als je weggaat en dan krijg je achteraf een factuurquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Combi. Sowieso al een gedoe om je pak aan te trekken, en een overall verergert dat enkel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:01 schreef Bokkepootje het volgende:
Oehh, dan mag er op mijn topic een slotje, hier veel gezelligerMaar ik weet wel ongeveer voldoende
Dit dus.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, dat betekent dat je bij de 'kaartjesautomaat zonder kaartjes' je kenteken invoert en afrekent.
Parkeerwachters kunnen dan zien dat er voor dat specifieke kenteken betaald is.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee dan moet je een sticker van een kenteken parkeren bedrijf op je motor plakken bijvoorbeeld parkline en dan kun je telefonisch je kenteken aanmelden bij een paalnummer en ook weer afmelden als je weggaat en dan krijg je achteraf een factuur
Naja, aangezien je dan wel betaald kan parkeren zonder dat je je bonnetje kwijtraakt, zal het me niks verbazen als dan wel gehandhaafd wordt in die buurt zolang er plek isquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:01 schreef Dekatria het volgende:
Maargoed, dit geldt natuurlijk voor die parkeerplekken lijkt me, niet voor de stoep.
Klinkt als geweldige moderne technologie..quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, dat betekent dat je bij de 'kaartjesautomaat zonder kaartjes' je kenteken invoert en afrekent.
Parkeerwachters kunnen dan zien dat er voor dat specifieke kenteken betaald is.
Voordeel is dat er meer mensen kunnen en moeten betalen om te parkeren.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Klinkt als geweldige moderne technologie..
.. Die vooral veel geld gekost heeft, geen enkel voordeel biedt en alleen maar onhandig is.
Ik kom nooit bij de Mac / KFC / Subway / .... maar na het motorrijden ...!quote:
Ja, als je echt honger hebt van het rijdenquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:33 schreef iFries het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij de Mac / KFC / Subway / .... maar na het motorrijden ...!
Ga dan ook net als mij gewoon bikkelenquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, als je echt honger hebt van het rijdenHeerlijk.
Ik heb net verdomme anderhalf uur in de file gestaan met het blikGoffedomme. Onpraktische dingen.
Met een koelkast, 4 barkrukken en 4 planken van 3 meter achterop zeker?quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:35 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ga dan ook net als mij gewoon bikkelen
Yepquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:36 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Met een koelkast, 4 barkrukken en 4 planken van 3 meter achterop zeker?
Zeeland, heerlijk rijden daar! Alleen jammer dat er om de 75m een flitskast staat!quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:52 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Zeeland, helaas nog geen motor van me eigen dus af en toe huren..
Ja dat is wel balen, gelukkig weet je ze op den duur wel te staanquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:54 schreef iFries het volgende:
[..]
Zeeland, heerlijk rijden daar! Alleen jammer dat er om de 75m een flitskast staat!
miss leuk om ook te komenquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:58 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ja dat is wel balen, gelukkig weet je ze op den duur wel te staan
Geloof ik geen kont vanquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:25 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ben ik veel ste verlegen voor :s
misschien is hij het zat om in de zeik genomen te wordenquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:41 schreef Sounddragon het volgende:
Wat is die Yreal tam trouwens? Geen pics van wannahaves, geen proefrit verhalen, wat is deze?
Misschien moet hij dan wat minder winen, en wat meer aktie ondernemen, dan wordt hij vanzelf serieus genomenquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
misschien is hij het zat om in de zeik genomen te worden
tevens:
[ afbeelding ]
2958km van A naar B
wel meer dan 1quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Misschien moet hij dan wat minder winen, en wat meer aktie ondernemen, dan wordt hij vanzelf serieus genomen![]()
Nog een waterfiets nodig ook onderweg zie ik
Juist niet, dan kan elke sissy met een reesbrommer er rijdenquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:47 schreef Salatrel het volgende:
leuk hoor dat noorwegen... maar ze zouden het eens plat moeten gooien en asfalteren
Volgens mij bijten we niet. Ik ben vorige keer voor het eerst meegegaan en ik ben heel thuis gekomenquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:25 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ben ik veel ste verlegen voor :s
Hoe kom je boven met je brommert dan? 99 Luftballons?quote:
weet ik nog nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoe kom je boven met je brommert dan? 99 Luftballons?
Bij de Subway wil ik nog wel eens komen, maar bij de Mac/KFC kom ik never.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:33 schreef iFries het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij de Mac / KFC / Subway / .... maar na het motorrijden ...!
Rijdt er geen (voor jou gratis) trein die kant op waar je plof ook in mag?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
weet ik nog nietof andere route door noorwegen of zweden idd.. heb wat vrienden in zweden wonen waarvan het wel leuk zou zijn om ze weer eens te zien.... tevens goedkope slaapadresjes
was het maar zon feestquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Rijdt er geen (voor jou gratis) trein die kant op waar je plof ook in mag?![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
was het maar zon feestgratis sowieso... kan wel 50% korting krijgen voor het buitenland maar die autozug gaat niet naar rusland of ook maar die kant op
zou wel met een ferry van kiel naar Oslo kunnen scheelt wel iets is blijkbaar alleen voor vracht
Gewoon de NS bellen dat je hulp nodig hebt met instappen als rolstoeler, zetten ze zo'n mooie oprij plaat voor je klaarquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:16 schreef Dekatria het volgende:
Met de motor de trein in? Het is Siberië niet
Kun je blijvend aan zetten in je pwofiewquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:06 schreef Salatrel het volgende:
waarom quote ik mezelf ipv edit.... krijg je met die verdwijnende mouseover knoppen
quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:40 schreef BlackLining het volgende:
Meh, V-twins. Matig geluid hoor.
* Jaloers
Ben je hier ook alquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:26 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zal morgen wel een filmpje posten met het geluid. BROAAP
Zwarte SV650s blijft toch de mooiste hequote:Op woensdag 20 maart 2013 22:31 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
[..]
Waar motoren zijn, ben ik! Hay!
Ja! Past ook het beste bij m'n pak.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:32 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Zwarte SV650s blijft toch de mooiste he
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:52 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
"Kijk, abbi, die gast heeft camera op z'n helm noh. kijk dan, ik zweer jou, wollah."
Ze zullen vast denken dat je 'popo' bent.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:52 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
"Kijk, abbi, die gast heeft camera op z'n helm noh. kijk dan, ik zweer jou, wollah."
nee ibahashquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:03 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
[..]
Ze zullen vast denken dat je 'popo' bent.
bouw er een ruitewisser opquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:05 schreef lipjes het volgende:
Van vanochtend
Zo opgewarmd bij het tankstation, camera schoon, we kunnen weer
[ afbeelding ]
Nog geen minuut later......
[ afbeelding ]
En nog een paar seconden later helemaal niks meer te zien
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:05 schreef lipjes het volgende:
Van vanochtend
Zo opgewarmd bij het tankstation, camera schoon, we kunnen weer
[ afbeelding ]
Nog geen minuut later......
[ afbeelding ]
En nog een paar seconden later helemaal niks meer te zien
[ afbeelding ]
wtf waar was datquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:09 schreef lipjes het volgende:
[..]
Het sneeuwde een beetje
En het bleef nog best liggen ook.
[ afbeelding ]
brabant jongequote:
pffffff ik verlang naar zonquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:12 schreef lipjes het volgende:
[..]
brabant jonge
Dat was in 45min gevallen ongeveer
Hier is 't morgen droog, ik ga met de klappenmaakster naar school toe. EINDELIJK, normaliter op de GSXR.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:15 schreef pindaplukker het volgende:
Het blijft morgen droog, dat wordt op de brommert naar school
Ik heb liever geen van beidequote:
weinig klappen hier zoquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:16 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
[..]
Hier is 't morgen droog, ik ga met de klappenmaakster naar school toe. EINDELIJK, normaliter op de GSXR.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:16 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
[..]
Hier is 't morgen droog, ik ga met de klappenmaakster naar school toe. EINDELIJK, normaliter op de GSXR.
Zal wel wat klappen voor je maken oke?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:18 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
weinig klappen hier zooriginele dempers verneuken het vtwin geluid hard
Zeker!quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:18 schreef klawie het volgende:
[..]![]()
wel filmpje uploade met het geluid van je fiets
Valt wel mee, kwestie van goede kleding.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:28 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
0 ervaring rijden met sneeuw, maar dat moet toch bere koud wezen?
Voel je je dan niet een michellin poppetje?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:32 schreef lipjes het volgende:
Zo, video staat bijna op YT
[..]
Valt wel mee, kwestie van goede kleding.
Ik rijd in een 3 laags broek (gewone laag, regenlaag, thermolaag)
En in een 2 laags jas (gewone/waterdichte laag, thermolaag)
Daaronder heb ik dan alleen een t-shirt en een spijkerbroek.
Prima te doen
Nee hoor, gaat prima.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:32 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Voel je je dan niet een michellin poppetje?
Jammer dat je na 40 sec niets meer zietquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:33 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee hoor, gaat prima.
Bij een graad of 10-15 gaan de thermolagen er zelfs al uit
Of het koud is ligt niet aan de sneeuw, dat ligt er gewoon aan of het koud isquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:28 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
0 ervaring rijden met sneeuw, maar dat moet toch bere koud wezen?
Bikkels hieroquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:38 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Of het koud is ligt niet aan de sneeuw, dat ligt er gewoon aan of het koud is
Het is wel te doen. Ik haak af bij -5. Dan worden mijn handen te koud om fatsoenlijk te kunnen remmen.
Ja dat was het nadeelquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:34 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Jammer dat je na 40 sec niets meer ziet
Zolang je maar elke 30 seconden je hand eroverheen haalde welquote:
wrm ga je niet in de randstad wonen hier sneeuwt het niet ;pquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:53 schreef lipjes het volgende:
Nu ga ik morgen ook gewoon weer met de motor hoor.
Alleen vrijdag niet, moe een computerkast meenemen
Gewoon volhouden toe maar. Ik had het al koud op me fietsie.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:53 schreef lipjes het volgende:
Nu ga ik morgen ook gewoon weer met de motor hoor.
Alleen vrijdag niet, moe een computerkast meenemen
Omdat ik in brabant werk, is nu een half uurtje rijden.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:54 schreef klawie het volgende:
[..]
wrm ga je niet in de randstad wonen hier sneeuwt het niet ;p
Die stapt morgen ook alweer op geloof ik.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:55 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Gewoon volhouden toe maar. Ik had het al koud op me fietsie.
En vrijdag neemt je pa de motor?
In de Randstad wonenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:54 schreef klawie het volgende:
[..]
wrm ga je niet in de randstad wonen hier sneeuwt het niet ;p
Gewoon morgenmiddag ff stukkie rijden johquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:59 schreef klawie het volgende:
neem mij motor mee een weekje staat nu toch alleen stof te happe
heerlijk die druktequote:Op donderdag 21 maart 2013 00:00 schreef BlackLining het volgende:
[..]
In de Randstad wonenBende gij wel himmel lekker war?
tot zaterdag werk ikquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:01 schreef lipjes het volgende:
[..]
Gewoon morgenmiddag ff stukkie rijden joh
geniaal filmpjequote:Op donderdag 21 maart 2013 00:06 schreef BlackLining het volgende:
http://www.skoften.net/in(...)egen_met_je_dirtbike
Ga je dan met je KTM
Dan is het 0/2 graden maxquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:04 schreef klawie het volgende:
[..]
heerlijk die drukte
[..]
tot zaterdag werk ikals zondag de zon schijnt haal ik het paard van stal
Ik heb gereden met -10quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:38 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Of het koud is ligt niet aan de sneeuw, dat ligt er gewoon aan of het koud is
Het is wel te doen. Ik haak af bij -5. Dan worden mijn handen te koud om fatsoenlijk te kunnen remmen.
Nee, dan haak ik toch echt af.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:13 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik heb gereden met -10Zijn niet de fijnste omstandigheden, maar het is te doen!
Had alleen koude handen, de rest was gewoon normaal.
Gelukkig heb ik winterhandschoenen gekocht voor dat soort momentenquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, dan haak ik toch echt af.
Misschien als ik eens in winterhandschoenen ga investeren, met die all-season dingen wordt het dan gewoon echt te koud. Als ik niet fatsoenlijk meer kan remmen vind ik het niet veilig meer.
Ik vond lessen in -3 al niet fijn (en in leer).quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:13 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik heb gereden met -10Zijn niet de fijnste omstandigheden, maar het is te doen!
Had alleen koude handen, de rest was gewoon normaal.
"Jamaarut is zo koud" is daarom ook geen geldig excuus voor mij.
lol die heb ik ook gekocht en een nieuwe helmquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:16 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
Ik heb van die cheapass handschoenen van de Lidl, 20 euro en ze zijn zoooo lekker warm! Heb voor in de zomer AlpineStars SP8.
AVB lessen met 30+ is ook geen pretje.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:16 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
[..]
Ik vond lessen in -3 al niet fijn (en in leer).
Leer is dan ook voor mooiweerrijders.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:16 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
[..]
Ik vond lessen in -3 al niet fijn (en in leer).
Ik pas ook nooit in hokjes.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Leer is dan ook voor mooiweerrijders.
Been there done that.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:23 schreef einschtein het volgende:
[..]
AVB lessen met 30+ is ook geen pretje.
Top! Laat even weten hoe de proefrit ging!quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:31 schreef Yreal het volgende:
ga ik van het weekend toch voor een xt660r kijken
Dat dus. De examinator liep toen naar de wc om zijn handen te wassen. Zo erg bezweet was ik in dat pakquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:23 schreef einschtein het volgende:
[..]
AVB lessen met 30+ is ook geen pretje.
hij gaat alleen kijken hoor.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:09 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Top! Laat even weten hoe de proefrit ging!
Ik heb alleen zomerhandschoenen, plehquote:Op donderdag 21 maart 2013 08:48 schreef lipjes het volgende:
[..]
Was inderdaad een best lekkere rit
maar 1 keer mijn handen moeten warmen
Ohquote:
volgens mij heeft ie al een keer op een xt geredenquote:Op donderdag 21 maart 2013 09:30 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
OhHet is nu ook wel eens tijd om een proefrit te gaan maken
Aha! Dat had ik dan even gemist in alle slowchatquote:Op donderdag 21 maart 2013 09:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
volgens mij heeft ie al een keer op een xt gereden
Sletlana klinkt leuker.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:59 schreef pindaplukker het volgende:
aint she a beautyIk denk dat ik haar Svetlana ga noemen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:22 schreef Salatrel het volgende:
nou mezelf maar eens van de bank afgehezen en op pad voor een nieuw pak![]()
3in1 conceptje oftewel waterproof en thermo lagen kunnen eruit geritst wordenThe only right choiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie alleen niet zo veel ventilatie opties?
IXS trouwens?De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
zitten ritsen in de mouwen, bij de borst en achterop. tis evolutionquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
The only right choiceIk zie alleen niet zo veel ventilatie opties?
IXS trouwens?
notoire hardrijders/bezwaarindieners verdienen extra aandachtquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:34 schreef BlackLining het volgende:
Ik vond dat er maar hinderlijk veel Polizei onderweg was vandaag
Leek verdomme wel alsof ik onder escorte reed op momenten..
Ok, hij heeft wel wat weg van mijn pak, alleen kan ik bij mij zo'n beetje heel de voor- en achterkant eruit ritsen, dan blijft er alleen van dat netgaas overquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zitten ritsen in de mouwen, bij de borst en achterop. tis evolution
Personen die om aandacht vragen, krijgen aandacht :-Pquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:34 schreef BlackLining het volgende:
Er was ook een oefening vandaag..quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:34 schreef BlackLining het volgende:
Mooi he, zo'n Twin geluidquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:14 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
Heb 't geluidje even vast gelegd. Is natuurlijk i.r.l veel zwaarder want crappy iphone camera kan 't niet aan.
heb je al een mf sticker?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:32 schreef einschtein het volgende:
Ik zit even GoPro-beelden na te kijken en zie dat ik vol door het rode-licht heen blaas.![]()
quote:
zou kunnen springenquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:48 schreef einschtein het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er was geen auto in de buurt en ik ga niet afremmen voor een rood licht wat toch speciaal voor mij op groen gaat springen.
In elk geval niet in Nederlandquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:11 schreef Mirgeam het volgende:
Stikt van de motoren hier, en morgen wordt het 22 graden. Rara, waar ben ik
Daytona, FL? Al hoewel, bikeweek is al voorbij... en 22gr is te koel nu.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:11 schreef Mirgeam het volgende:
Stikt van de motoren hier, en morgen wordt het 22 graden. Rara, waar ben ik
iddquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
jammer dat die kuip van zo'n ding zo godvergeten lelijk is![]()
Naked zijn ze goed te pruimen![]()
[ afbeelding ]
Komend weekendquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:33 schreef Danger.Mouse het volgende:
[ afbeelding ]
* Danger.Mouse kijkt naar einde van voorspelling en glimlacht
Dat einde van die voorspelling is al twee weken zoquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:33 schreef Danger.Mouse het volgende:
[ afbeelding ]
* Danger.Mouse kijkt naar einde van voorspelling en glimlacht
Gelukkig dat je er niet op hoeft te rijden dan ^^quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
jammer dat die kuip van zo'n ding zo godvergeten lelijk is![]()
Naked zijn ze goed te pruimen![]()
[ afbeelding ]
Ja, maar ik hoop dat ik na de rit (zo'n 250km, vanuit Groningen) nog handen over heb.quote:
Sagen sie, SCHNEE ?!?!?!?quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:36 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
ER IST NUR SCHNEE UND REGEN!!
Nee, je wil het te graagquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:25 schreef Sounddragon het volgende:
Zo, nou ben ik weer een week een klootzak
Owh, mag niet dubbel posten.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:25 schreef Sounddragon het volgende:
Zo, nou ben ik weer een week een klootzak, comes with the blue color
Een SV is nou niet bepaald heel modernquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nee, je wil het te graag
Ik vind die moderne nakeds trouwens niets. Doet me ook teveel denken aan m'n lesmotor denk.
Wacht je hebt een brood in je reet?quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:52 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Dans le pain in dans avec toi derierre ja
SPOILER: VoorbeeldjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je snapt wel wat ik bedoelquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:39 schreef Sounddragon het volgende:
Een SV is nou niet bepaald heel modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoelligt meer aan de utistraling van de fiets. De CB1100 is bijv hagelnieuw, maar de looks van dat ding
[ afbeelding ]gaaf ding hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*twitch*quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:14 schreef lipjes het volgende:
Hey SD, sorry dat ik hem hier neerzet, maar kunnen we deze gast niet gewoon naar de bodem van de oceaan sturen?
Ga je mee?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:19 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
*twitch*
*vuisten jeuken spontaan*
Als de beste man onderzoek zou doen naar de oorzaak van dodelijke ongevallen onder motorrijders zou hij zich schuldig voelen zodra hij de auto gebruikt.
quote:Hey mate, i saw your debate on the RWT topic.
How dare you call motorcycles "Death carriers" ?
The biggest cause of death/injury while riding a motorcycle comes from a car.
More then 50% of all crashes is the fault of a car.
Think about that before saying these sort of things!
Even europees weghalen wegens twijfel.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:28 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ons mam (Brabander) werkt op de OK als assistente. Ze zegt zelf dat in 98% van de gevallen de motorrijder zelf geen schuld had aan zijn ongeluk. In ieder geval tamelijk onoverkoombaar vanuit de motorrijder gezien. De overige 2% is het type kamikaze-piloot dat met 200 door de 30-zone scheurt en zichzelf om een boom heen vouwt op een 80-weg in de bocht.
Het grootste gevaar voor een motorrijder is nog altijd de incapabele, niet oplettende en mongoloïde zondagsrijdende autobestuurder.
Er moet maar eens een objectief onafhankelijk Europees onderzoek naar komen.
'nuff said
Niet georganiseerd vanuit de EU, maar in alle EU-landen een onafhankelijk georganiseerd onderzoek.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:30 schreef lipjes het volgende:
[..]
Even europees weghalen wegens twijfel.
Maar niks vanuit europa aangestuurd onderzoek.
Volledig onafhankelijk.
Ben nu tevens sterek aan het plannen om dus 20 april naar brussel te trekken.
Dus zou dit in de gaten houden PTA / Zeg NEE tegen de APK voor motoren Deel 2: waar motoren veilig blijken
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoelligt meer aan de utistraling van de fiets. De CB1100 is bijv hagelnieuw, maar de looks van dat ding
[ afbeelding ]Mwoah, dat vind ik idd meer en retro look, dat vind ik een beetje saaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben nog steeds erg flieft op de XJR, en dan het liefst de gele![]()
Ik kan ook niet helemaal de vinger leggen op waar dan de verschillen in zitten, maar dat vind ik echt een heel mooi ding, terwijl ik van een CB niet echt warm word.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Plaatje keduuk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mwoah, dat vind ik idd meer en retro look, dat vind ik een beetje saai![]()
Ik ben nog steeds erg flieft op de XJR, en dan het liefst de gele![]()
[ afbeelding ]
Ik kan ook niet helemaal de vinger leggen op waar dan de verschillen in zitten, maar dat vind ik echt een heel mooi ding, terwijl ik van een CB niet echt warm word.
Dudequote:Op donderdag 21 maart 2013 23:37 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Niet georganiseerd vanuit de EU, maar in alle EU-landen een onafhankelijk georganiseerd onderzoek.Door bijvoorbeeld een joint venture van alle landelijke motorbelangen-/lobby-partijen.
Bij mij deed ie het wel.. nu beter?quote:
Het heeft an sich ook wel wat, ik vind alleen de kont van dat ding niets. Te hoog op één of andere manier.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bij mij deed ie het wel.. nu beter?
Je mist je geliefde verchroomde oldskool achterspatbordquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het heeft an sich ook wel wat, ik vind alleen de kont van dat ding niets. Te hoog op één of andere manier.
Ah kom op man; een onafhankelijk onderzoek door een motorlobby; srsly?quote:
De EU die zich door onderbuik gevoelens en sympathie laat leiden? Neuh, dat gaat voorlopig niet gebeuren. Je moet ze door objectieve cijfers laten inzien dat wat ze willen kei en keiharde bullshit is.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah kom op man; een onafhankelijk onderzoek door een motorlobby; srsly?
Dan pak je een onafhankelijk bureau, wat zich baseert op cijfertjes, en niet op onderbuikgevoelens en/of sympathie lijkt me..
Standaard uitlaatje? Klinkt eigenlijk best wel grappig..quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:14 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
Heb 't geluidje even vast gelegd. Is natuurlijk i.r.l veel zwaarder want crappy iphone camera kan 't niet aan.
Lees nog eens terug? want nu zit je de zaken om te draaien volgens mijquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:55 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
De EU die zich door onderbuik gevoelens en sympathie laat leiden? Neuh, dat gaat voorlopig niet gebeuren. Je moet ze door objectieve cijfers laten inzien dat wat ze willen kei en keiharde bullshit is.
Jap! Wereld van verschil met hoe ze eerst klonk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Standaard uitlaatje? Klinkt eigenlijk best wel grappig..
Nu even een sportpijpje eronder, dan kun je lachen..![]()
[..]
Hoor wie het zegt, hahaha!
iedereenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:58 schreef Anne het volgende:
Ik heb die meuk op de vorige pagina verwijderd. Mochten jullie het nog niet in de gaten hebben: We staan op de frontpage om wat nieuwe users aan te trekken hier. Maar door dat geslowchat en al die onzinposts zou ik hier ook niet willen posten.
Wacht effe... is dat op het filmpje een sportdemper?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:57 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
[..]
Jap! Wereld van verschil met hoe ze eerst klonk.
Denk zo'n doorlopend zadel, ofzo. Zo'n kort kontje is ook kneitergeilquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je mist je geliefde verchroomde oldskool achterspatbord
Nee dit is een standaard uitlaat alleen we (ik zeg wel we, dat komt over alsof ik HEEL HANDIG ben maar stiekem heeft mijn vriend aan mijn SV gesleuteld) een mufflerectomy uitgevoerd. Daarmee haal je de prop/db killer/geval wat er voor zorgt dat ze als een stofzuiger klinkt eruit.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wacht effe... is dat op het filmpje een sportdemper?
Zo ja, welk merk? Want hij ziet eruit als een standaard demper..
Jouw motor is ook al een ze?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:02 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
[..]
Nee dit is een standaard uitlaat alleen we (ik zeg wel we, dat komt over alsof ik HEEL HANDIG ben maar stiekem heeft mijn vriend aan mijn SV gesleuteld) een mufflerectomy uitgevoerd. Daarmee haal je de prop/db killer/geval wat er voor zorgt dat ze als een stofzuiger klinkt eruit.
Dergelijke objecten horen naar mijn mening altijd vrouwelijk te zijnquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:06 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
[..]
Ja, mijn vriend heeft een GSXR en dat is al een hij.
Klinkt wel ok inderdaad, ben benieuwd naar het geluid in real life!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:02 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
[..]
Nee dit is een standaard uitlaat alleen we (ik zeg wel we, dat komt over alsof ik HEEL HANDIG ben maar stiekem heeft mijn vriend aan mijn SV gesleuteld) een mufflerectomy uitgevoerd. Daarmee haal je de prop/db killer/geval wat er voor zorgt dat ze als een stofzuiger klinkt eruit.
Ik volg nu trouwquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:58 schreef Anne het volgende:
Ik heb die meuk op de vorige pagina verwijderd. Mochten jullie het nog niet in de gaten hebben: We staan op de frontpage om wat nieuwe users aan te trekken hier. Maar door dat geslowchat en al die onzinposts zou ik hier ook niet willen posten.
de paintjobquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik kan ook niet helemaal de vinger leggen op waar dan de verschillen in zitten, maar dat vind ik echt een heel mooi ding, terwijl ik van een CB niet echt warm word.
Waar staan we?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:58 schreef Anne het volgende:
Ik vind ut maar een leluk dingquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:06 schreef Danger.Mouse het volgende:
Zo'n Yahama XS650 ratbike heeft ook wel wat
[ afbeelding ]
Aah ja, dat heb ikquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Klinkt wel ok inderdaad, ben benieuwd naar het geluid in real life!
Het mooist is dit natuurlijk..![]()
[ afbeelding ]
Je bent zelf een leluk dingquote:
*gniffel*quote:Op vrijdag 22 maart 2013 01:44 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Aah ja, dat heb ik
Of ja, voor de helft. Andere helft van die demper ligt ergens in de klikonergens voor nodig.
Nou hè, je moet zo krabben..quote:
23 graden in de trein net, zat lekker in het t-shirtje.quote:
Nadeel van een kuipruitje he.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 05:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
*gniffel*
[..]
Nou hè, je moet zo krabben..
De mijne is een hetquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:07 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Dergelijke objecten horen naar mijn mening altijd vrouwelijk te zijn
Ik zeg meestal 'het beest', naar hoe ze in het Engels 2-3 cilinder allroads noemen.quote:
Want dan gaat ze spontaan kotsenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:45 schreef lipjes het volgende:
[..]
Laat die maar niet aan mijn vriendin zien
Zal me niks verbazen dat ze hem dan wilt hebben.quote:
Lekker samen met je dinnetje op de roze moteur op stapquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:45 schreef lipjes het volgende:
[..]
Laat die maar niet aan mijn vriendin zien
Ik moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:48 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen dat ze hem dan wilt hebben.
Ze zag ook al een Kawa ER-6N knalgeel met een paarse schokbreker.
die vond ze wel erg leuk
Alsjeblieft nietquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Lekker samen met je dinnetje op de roze moteur op stap
Mwa, ik vond die gele Kawa er nog wel uitzien op zich.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denkenMijn favo kleur is toch wel zwart.
Dat paars op mijn Alp vind ik nog net kunnen. Veel paarser of roze had het niet moeten wezen.
Ik vind anders die oude kleurenschema's van de 80s weL vet hoor. Dat wit met twee tinten blauw en roodquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denkenMijn favo kleur is toch wel zwart.
Dat paars op mijn Alp vind ik nog net kunnen. Veel paarser of roze had het niet moeten wezen.
Hyperpro paars zekerquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:48 schreef lipjes het volgende:
Ze zag ook al een Kawa ER-6N knalgeel met een paarse schokbreker.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:12 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
[..]
Oh lord, ik snap überhaupt niet dat vrouwen roze leuk vinden
Hou ik ook niet zo vanquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vind anders die oude kleurenschema's van de 80s weL vet hoor. Dat wit met twee tinten blauw en rood
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook nooit gesnapt hoor. De enige stickers gaan bij mij op de kisten.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:14 schreef Anne het volgende:
Ik hou bijvoorbeeld ook niet van al die stickers die sommige mensen erop plakken.
Boehoe, daarom zette ik er al met opzet grijs bijquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:15 schreef Salatrel het volgende:
verschillende tinten zwartlichtzwart donkerzwart enz enz
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]Neger wat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik nog wel kunnen jaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit gesnapt hoor. De enige stickers gaan bij mij op de kisten.
Wat voor een pak moet je daar nou op? Ook wit met blauw en roodquote:
Who cares about je pak, ik ben geen vrouw dus het hoeft toch niet te matchen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat voor een pak moet je daar nou op? Ook wit met blauw en rood.
Dan ben je toch een redelijke pipo de clown als je niet op je motor zit.
Ik care er eigenlijk ook niet zoveel about (quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Who cares about je pak, ik ben geen vrouw dus het hoeft toch niet te matchen.
Valt wel een aardig ritje op te maken dan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:25 schreef Danger.Mouse het volgende:
Wat denken de dames van een motor in 50 tinten grijs?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:25 schreef Danger.Mouse het volgende:
Wat denken de dames van een motor in 50 tinten grijs?
Da's de schuld van HRC destijdsquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vind anders die oude kleurenschema's van de 80s weL vet hoor. Dat wit met twee tinten blauw en rood
[ afbeelding ]
Whehe, checkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |