Nee hoor, gaat prima.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:32 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Voel je je dan niet een michellin poppetje?
Jammer dat je na 40 sec niets meer zietquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:33 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee hoor, gaat prima.
Bij een graad of 10-15 gaan de thermolagen er zelfs al uit
Of het koud is ligt niet aan de sneeuw, dat ligt er gewoon aan of het koud isquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:28 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
0 ervaring rijden met sneeuw, maar dat moet toch bere koud wezen?
Bikkels hieroquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:38 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Of het koud is ligt niet aan de sneeuw, dat ligt er gewoon aan of het koud is
Het is wel te doen. Ik haak af bij -5. Dan worden mijn handen te koud om fatsoenlijk te kunnen remmen.
Ja dat was het nadeelquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:34 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Jammer dat je na 40 sec niets meer ziet
Zolang je maar elke 30 seconden je hand eroverheen haalde welquote:
wrm ga je niet in de randstad wonen hier sneeuwt het niet ;pquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:53 schreef lipjes het volgende:
Nu ga ik morgen ook gewoon weer met de motor hoor.
Alleen vrijdag niet, moe een computerkast meenemen
Gewoon volhouden toe maar. Ik had het al koud op me fietsie.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:53 schreef lipjes het volgende:
Nu ga ik morgen ook gewoon weer met de motor hoor.
Alleen vrijdag niet, moe een computerkast meenemen
Omdat ik in brabant werk, is nu een half uurtje rijden.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:54 schreef klawie het volgende:
[..]
wrm ga je niet in de randstad wonen hier sneeuwt het niet ;p
Die stapt morgen ook alweer op geloof ik.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:55 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Gewoon volhouden toe maar. Ik had het al koud op me fietsie.
En vrijdag neemt je pa de motor?
In de Randstad wonenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:54 schreef klawie het volgende:
[..]
wrm ga je niet in de randstad wonen hier sneeuwt het niet ;p
Gewoon morgenmiddag ff stukkie rijden johquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:59 schreef klawie het volgende:
neem mij motor mee een weekje staat nu toch alleen stof te happe
heerlijk die druktequote:Op donderdag 21 maart 2013 00:00 schreef BlackLining het volgende:
[..]
In de Randstad wonenBende gij wel himmel lekker war?
tot zaterdag werk ikquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:01 schreef lipjes het volgende:
[..]
Gewoon morgenmiddag ff stukkie rijden joh
geniaal filmpjequote:Op donderdag 21 maart 2013 00:06 schreef BlackLining het volgende:
http://www.skoften.net/in(...)egen_met_je_dirtbike
Ga je dan met je KTM
Dan is het 0/2 graden maxquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:04 schreef klawie het volgende:
[..]
heerlijk die drukte
[..]
tot zaterdag werk ikals zondag de zon schijnt haal ik het paard van stal
Ik heb gereden met -10quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:38 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Of het koud is ligt niet aan de sneeuw, dat ligt er gewoon aan of het koud is
Het is wel te doen. Ik haak af bij -5. Dan worden mijn handen te koud om fatsoenlijk te kunnen remmen.
Nee, dan haak ik toch echt af.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:13 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik heb gereden met -10Zijn niet de fijnste omstandigheden, maar het is te doen!
Had alleen koude handen, de rest was gewoon normaal.
Gelukkig heb ik winterhandschoenen gekocht voor dat soort momentenquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, dan haak ik toch echt af.
Misschien als ik eens in winterhandschoenen ga investeren, met die all-season dingen wordt het dan gewoon echt te koud. Als ik niet fatsoenlijk meer kan remmen vind ik het niet veilig meer.
Ik vond lessen in -3 al niet fijn (en in leer).quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:13 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik heb gereden met -10Zijn niet de fijnste omstandigheden, maar het is te doen!
Had alleen koude handen, de rest was gewoon normaal.
"Jamaarut is zo koud" is daarom ook geen geldig excuus voor mij.
lol die heb ik ook gekocht en een nieuwe helmquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:16 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
Ik heb van die cheapass handschoenen van de Lidl, 20 euro en ze zijn zoooo lekker warm! Heb voor in de zomer AlpineStars SP8.
AVB lessen met 30+ is ook geen pretje.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:16 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
[..]
Ik vond lessen in -3 al niet fijn (en in leer).
Leer is dan ook voor mooiweerrijders.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:16 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
[..]
Ik vond lessen in -3 al niet fijn (en in leer).
Ik pas ook nooit in hokjes.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Leer is dan ook voor mooiweerrijders.
Been there done that.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:23 schreef einschtein het volgende:
[..]
AVB lessen met 30+ is ook geen pretje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |