Ik heb liever geen van beidequote:
weinig klappen hier zoquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:16 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
[..]
Hier is 't morgen droog, ik ga met de klappenmaakster naar school toe. EINDELIJK, normaliter op de GSXR.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:16 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
[..]
Hier is 't morgen droog, ik ga met de klappenmaakster naar school toe. EINDELIJK, normaliter op de GSXR.
Zal wel wat klappen voor je maken oke?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:18 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
weinig klappen hier zooriginele dempers verneuken het vtwin geluid hard
Zeker!quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:18 schreef klawie het volgende:
[..]![]()
wel filmpje uploade met het geluid van je fiets
Valt wel mee, kwestie van goede kleding.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:28 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
0 ervaring rijden met sneeuw, maar dat moet toch bere koud wezen?
Voel je je dan niet een michellin poppetje?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:32 schreef lipjes het volgende:
Zo, video staat bijna op YT
[..]
Valt wel mee, kwestie van goede kleding.
Ik rijd in een 3 laags broek (gewone laag, regenlaag, thermolaag)
En in een 2 laags jas (gewone/waterdichte laag, thermolaag)
Daaronder heb ik dan alleen een t-shirt en een spijkerbroek.
Prima te doen
Nee hoor, gaat prima.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:32 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Voel je je dan niet een michellin poppetje?
Jammer dat je na 40 sec niets meer zietquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:33 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee hoor, gaat prima.
Bij een graad of 10-15 gaan de thermolagen er zelfs al uit
Of het koud is ligt niet aan de sneeuw, dat ligt er gewoon aan of het koud isquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:28 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
0 ervaring rijden met sneeuw, maar dat moet toch bere koud wezen?
Bikkels hieroquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:38 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Of het koud is ligt niet aan de sneeuw, dat ligt er gewoon aan of het koud is
Het is wel te doen. Ik haak af bij -5. Dan worden mijn handen te koud om fatsoenlijk te kunnen remmen.
Ja dat was het nadeelquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:34 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Jammer dat je na 40 sec niets meer ziet
Zolang je maar elke 30 seconden je hand eroverheen haalde welquote:
wrm ga je niet in de randstad wonen hier sneeuwt het niet ;pquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:53 schreef lipjes het volgende:
Nu ga ik morgen ook gewoon weer met de motor hoor.
Alleen vrijdag niet, moe een computerkast meenemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |