Gewoon de NS bellen dat je hulp nodig hebt met instappen als rolstoeler, zetten ze zo'n mooie oprij plaat voor je klaarquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:16 schreef Dekatria het volgende:
Met de motor de trein in? Het is Siberië niet
Kun je blijvend aan zetten in je pwofiewquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:06 schreef Salatrel het volgende:
waarom quote ik mezelf ipv edit.... krijg je met die verdwijnende mouseover knoppen
quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:40 schreef BlackLining het volgende:
Meh, V-twins. Matig geluid hoor.
* Jaloers
Ben je hier ook alquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:26 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zal morgen wel een filmpje posten met het geluid. BROAAP
Zwarte SV650s blijft toch de mooiste hequote:Op woensdag 20 maart 2013 22:31 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
[..]
Waar motoren zijn, ben ik! Hay!
Ja! Past ook het beste bij m'n pak.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:32 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Zwarte SV650s blijft toch de mooiste he
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:52 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
"Kijk, abbi, die gast heeft camera op z'n helm noh. kijk dan, ik zweer jou, wollah."
Ze zullen vast denken dat je 'popo' bent.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:52 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
"Kijk, abbi, die gast heeft camera op z'n helm noh. kijk dan, ik zweer jou, wollah."
nee ibahashquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:03 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
[..]
Ze zullen vast denken dat je 'popo' bent.
bouw er een ruitewisser opquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:05 schreef lipjes het volgende:
Van vanochtend
Zo opgewarmd bij het tankstation, camera schoon, we kunnen weer
[ afbeelding ]
Nog geen minuut later......
[ afbeelding ]
En nog een paar seconden later helemaal niks meer te zien
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:05 schreef lipjes het volgende:
Van vanochtend
Zo opgewarmd bij het tankstation, camera schoon, we kunnen weer
[ afbeelding ]
Nog geen minuut later......
[ afbeelding ]
En nog een paar seconden later helemaal niks meer te zien
[ afbeelding ]
wtf waar was datquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:09 schreef lipjes het volgende:
[..]
Het sneeuwde een beetje
En het bleef nog best liggen ook.
[ afbeelding ]
brabant jongequote:
pffffff ik verlang naar zonquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:12 schreef lipjes het volgende:
[..]
brabant jonge
Dat was in 45min gevallen ongeveer
Hier is 't morgen droog, ik ga met de klappenmaakster naar school toe. EINDELIJK, normaliter op de GSXR.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:15 schreef pindaplukker het volgende:
Het blijft morgen droog, dat wordt op de brommert naar school
Ik heb liever geen van beidequote:
weinig klappen hier zoquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:16 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
[..]
Hier is 't morgen droog, ik ga met de klappenmaakster naar school toe. EINDELIJK, normaliter op de GSXR.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:16 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
[..]
Hier is 't morgen droog, ik ga met de klappenmaakster naar school toe. EINDELIJK, normaliter op de GSXR.
Zal wel wat klappen voor je maken oke?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:18 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
weinig klappen hier zooriginele dempers verneuken het vtwin geluid hard
Zeker!quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:18 schreef klawie het volgende:
[..]![]()
wel filmpje uploade met het geluid van je fiets
Valt wel mee, kwestie van goede kleding.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:28 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
0 ervaring rijden met sneeuw, maar dat moet toch bere koud wezen?
Voel je je dan niet een michellin poppetje?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:32 schreef lipjes het volgende:
Zo, video staat bijna op YT
[..]
Valt wel mee, kwestie van goede kleding.
Ik rijd in een 3 laags broek (gewone laag, regenlaag, thermolaag)
En in een 2 laags jas (gewone/waterdichte laag, thermolaag)
Daaronder heb ik dan alleen een t-shirt en een spijkerbroek.
Prima te doen
Nee hoor, gaat prima.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:32 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Voel je je dan niet een michellin poppetje?
Jammer dat je na 40 sec niets meer zietquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:33 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee hoor, gaat prima.
Bij een graad of 10-15 gaan de thermolagen er zelfs al uit
Of het koud is ligt niet aan de sneeuw, dat ligt er gewoon aan of het koud isquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:28 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
0 ervaring rijden met sneeuw, maar dat moet toch bere koud wezen?
Bikkels hieroquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:38 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Of het koud is ligt niet aan de sneeuw, dat ligt er gewoon aan of het koud is
Het is wel te doen. Ik haak af bij -5. Dan worden mijn handen te koud om fatsoenlijk te kunnen remmen.
Ja dat was het nadeelquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:34 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Jammer dat je na 40 sec niets meer ziet
Zolang je maar elke 30 seconden je hand eroverheen haalde welquote:
wrm ga je niet in de randstad wonen hier sneeuwt het niet ;pquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:53 schreef lipjes het volgende:
Nu ga ik morgen ook gewoon weer met de motor hoor.
Alleen vrijdag niet, moe een computerkast meenemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |